2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Druk druk druk, dus even heel snel...

Jobje, wat fijn dat jullie nu allebei thuis zijn! En al naar buiten geweest, lekker is dat he?! Hopelijk gaat mini snel beter drinken!

Floortje, even een snelle voor jou!

Rossia, jippie, een goed resultaat en 16 juni al de echo

Ellein, helemaal van de bv af? Ik heb gisteren nog moeten kolven, na 3 1/2 dag. Hopelijk was dat nu de laatste keer. Want ik ben er nu toch wel klaar mee.

Voor de rest even

Vriendinnetje van het zwangerschapszwemmen vertelde vandaag dat ze alweer zwanger is. Ze hadden sinds de bevalling voor de eerste keer weer ge - en hadden een condoom vergeten, En hoppa...zwanger! Hartstikke leuk voor ze (het is gelukkig ook erg gewenst) maar ik moest meteen even denken aan mijn forumvriendinnetjes die er toch net ff wat meer moeite voor moeten doen om zwanger te raken... voor jullie meiden!

Zo, verder het hele weekend erg druk, dus weet niet of ik kan komen kijken. Misschien even tussendoor, als OGG-vriend voetbal kijkt ofzo...
thee is ook goed rossia, zet het water vast op.

OGG, jeetje das een toevalstreffer zeg! en nu pas ??
He meiden!

Vriendlief en ik zitten aan een glaasje witte wijn en toastjes met camembert........ Heerlijk!

OGG, zo kan het dus ook gaan. Lekker naief trouwens...... Het is niet eerlijk verdeeld wat dat betreft. Ik heb nog steeds geen stuwing, we wachten af!

Teddy, verveel je je al in je uppie? Gelukkig zijn wij er nog om je gezelschap te houden.
ja mini in bed, weinig boeiends op tv en teddyman weg..best saai

mag ik ook een toastje?
Hier is er eentje Teddy. Jummie jummie. Ook een slok van mijn wijn? Wij kijken rtl5, wat een wazige film zeg!
Ha meiden, hier een aangestoken-door-man-en-kind verkouden Vera. Ik heb keelpijn! Bah! En andere gezinsleden zijn ook nog steeds erg verkouden. We zijn een lekker stel bij elkaar...

Teddy, hoe vaak sport jij wel niet per week? Ik ga morgenochtend eindelijk weer voor het eerst sinds een paar weken. Ben benieuwd...

Wat leuk dat jullie kraamhulp nog langskomt. Wij hebben haar toen nog een foto gemaild, maar hebben niks meer teruggehoord.

Klinkt leuk zo'n feestje van het kdv. Onze mini zou die zeepbellen ook prachtig gevonden hebben!

Moeilijk Mimpje, hier geen buikslaper. Ik zou het ook wel een beetje eng vinden, maar zolang hij zijn hoofdje niet plat in het matras legt zal het toch geen probleem zijn?

Rossia, nu al zwangerschapskwaaltjes! Hopelijk wordt jou de misselijkheid bespaard! En wat lijkt het me genieten als je al zolang hebt moeten wachten. Nu kan het eindelijk allemaal!!

Wat hebben jullie allemaal voormalig langharige kerels zeg! Die van mij heeft altijd kort haar gehad en het wordt steeds korter en minder, haha!

Ellein, het afbouwen gaat dus goed? Hier loopt de bv nog steeds goed. Zondag voed ik haar al 20 weken met bv. Ben ik best wel een beetje trots op! Dus ik kan me voorstellen dat het even slikken is als je die periode afsluit.

Angel, onze meid is ook zo'n ster in vals zingen. Misschien kunnen ze een duo vormen?

Jobje, leuk dat je weer terugbent. En nu kun je lekker met ons mutsen over aantal ml voeding enzo. Leuk toch?

OGG, ook bijna succesvol afgebouwd. En nu alweer een zwangere? Ik zou er nog niet aan moeten denken.... En dan het condoom vergeten, ze zouden toch wel moeten weten wat daarvan kan komen?

Ik ga nog even naar de mail.
tnx! nee geen wijn dankje...ben nog aan de koffie

*zap ff naar rtl5*

hmmm ziet inderdaad wat wazig uit

*en weer terug naar rtl4*
Teddy, dan drink ik mijn glas lekker zelf leeg *hik* .

Vera, uk is ook al zo verkouden. Ik ben er net weer vanaf, maar hij blaft echt als een zeehond (seabert ofzo ). Klinkt niet heel lekker, maar ik had precies hetzelfde dus het zal wel weer over gaan. Ik hoop alleen niet dat hij er vannacht last van krijgt.........

En euh, dat sporten waar jullie het over hebben........ ik heb nog steeds niks gedaan *gaat zich schamen in een hoekje*
vera nu nog 2x per week...valt wel mee. Wil eigenlijk weer naar 3x maar dat moet wel in de planning passen

was inderdaad erg leuk om de kraamhulp weer even te zien, mini heeft zich van haar meest charmante kant laten zien. Met een grote grijns poepte ze haar luier zo ontzettend vol dat het, echt waar, uit haar broekspijp liep. hihihi. Maar ze heeft ook volop gekletst en gelachen.

het hele gezin aan de neusspray?

hier ook nog een lid voor de meidenband! Misschien is de LAMmetjes een leuke naam?
Leuke naam voor de band Teddy, denk dat ons ukje al fan is van die mooie meiden . De nieuwe K3 ofzo? Oh nee, iets meer rocky natuurlijk.....
Oh ja, ik ga morgenochtend shoppen

Even lekker wat voor mezelf scoren en voor ukje natuurlijk ook nog wat. Ga in mijn uppie dus kan lekker up-tempo-shoppen, joehoe
ah de eerste groupie is al binnen
oh heerlijk shoppen in je eentje! geen scheve gezichten als je elke winkel in wilt
Teddy, ik geef uk direct op voor het programma Fans . En nee, morgen geen gezeur van mannen die niet mee willen een winkel in!
Ha meiden! Zo, dat was 6 blz bij lezen (als het niet meer was), en speciaal omdat Teddy zich verveelt ga ik nog maar even een berichtje in elkaar flansen voordat het weer etenstijd is:

Rossia, heel goed dat je je meteen hebt aangemeld voor MvM! Hopelijk kun jij bijdragen aan meer van dit soort prachtige resultaten. En heerlijk dat je je nu eindelijk echt kan gaan verdiepen in al die leuke babyspullen. Al een winkel in gedurfd? Het aanbod van Teddy geldt hier ook: als je leesvoer nodig hebt, kom gezellig langs!

De vergadering woensdag was eigenlijk wel leuk, dank je. En dat terwijl woensdag dus mijn vrije dag is! Maar dit kon even niet anders. Ik moet zeggen dat ik, door 2 belangrijke vergaderingen deze week, wel weer het gevoel heb er een beetje 'in' te zitten en daar geniet ik toch ook wel weer van!

Oh ja, gewoon alle vragen stellen die in je op komen hoor, ook al zijn ze misschien al eens aan de orde geweest. jij hebt nu het voordeel dat er ervaringen te delen zijn en dat moet je lekker ten volle uitbuiten! Ik ben niet bewust meer gaan eten, gewoon waar ik behoefte aan had. Wel zorgde ik er voor áltijd eten bij me te hebben nadat ik een keer bijna tegen de vlakte ging in de supermarkt. En ik ben wel wat bewuster geworden met de groente- en fruit intake, maar niet echt overdreven. Laat maar horen als je behoefte hebt aan groente-recepten!

Leuk, bevallingsverhalen. MissC, zie je het nog zitten?? Iedereen heeft echt een heel eigen verhaal. Ik vond het persen eigenlijk een makkie, nadat ik doodstil heb gelegen tijdens de weeenstorm was ik zo blij dat ik eindelijk wat mocht gaan doen, en ook dat ik op adem kon komen tijdens de weeen ipv dat ze zonder pauze doorgingen. Precies op het moment dat ik dacht dat ik niet meer kon, mocht ik gaan persen. Ik gun je mijn bevalling: het is tegelijkertijd verschrikkelijk pijnlijk en ellendig, maar ook goed te doen (want: iedere idioot kan het) - hoe tegenstrijdig dat ook klinkt!

MissC, heb je de DVD nog niet? Wat jammer, en hij is zo boeiend om te zien! Even achteraan bellen maar? En anders is de DVD 'le premier cri' (ik heb er lang geleden wat over geschreven op het forum, heb hem toevallig gisteren terug gekregen van mijn verloskundige die hem geleend had) ook nog echt een aanrader om te kijken, over bevallen in allerlei culturen.

Teddy, die uk van mij is ook al zo'n fervent tv-kijker! Hoe ze ook ligt, als de tv aanstaat weet ze zich zo te kronkelen dat ze toch kijken kan.... hmmm hij moet maar wat vaker uit geloof ik En dan met zo'n heel aandachtig koppie, ontzettend lief om te zien eigenlijk! Was het leuk om je kraamverzorgster weer te spreken?

Ellein, wat goed dat het zo soepel gegaan is met het afbouwen. Best even lastig om dat boek te sluiten, maar moet je eens bedenken hoe sexy je er nu weer uit zult zien in de lingerie van je eigen keuze.... zijn je borsten nou erg veranderd in vergelijking met vóór de zwangerschap? Geniet van je wijntje met toast!

Mimpje, lekker eigenzinnig kereltje heb je met zijn slaapvoorkeuren. Ik kan je geen tips geven, sorry! Uk begon hier ook een voorkeurshouding te ontwikkelingen, maar toen wij begonnen met 'verkeerd om' verschonen was dat heel snel weer over - weet niet of je dat zelf ook al doet? Was wel even wennen vond ik!

Grappig om de verhalen over jullie rockende mannen te lezen! Haha, ik heb de mijne op ballet leren kennen... jullie snappen al dat daar weinig 'rock' aan was Het is geen prototype stoere vent. maar wel echt mijn held!!

Jobje, goed je even te lezen! Is het goed gegaan, je middagje alleen? Ik hoop dat het lekker blijft gaan met het eten van uk!! Kun je genieten van je meisje of is het nog erg wennen allemaal?

OGG, geniet van je drukke weekend! Wauw, wie vergeet er nou een condoom....? Hoe vaak ik de laatste maanden niet gewezen ben op het belang van anticonceptie, door de huisarts, de kraamverzorgster, de vlk.... en het dan vergeten?? Ik moet er nog even niet aan denken....

Arme Vera, nu echt een ziekenboeg bij jullie dus. Beterschap! Hoop dat je meisje alweer wat is opgeknapt. Gaat het nog steeds lekker met haar op het kdv? En hoe bevalt het werken jou inmiddels?

Zoals ik op de mail schreef, was vandaag een wat verdrietig dagje. Kijk dan ook erg uit naar lekker een weekend genieten van mijn lief en mijn kind. En het gaat zo goed met haar, en ze is zooo geweldig... ik merk dat ik nog steeds in superlatieven en clichés praat als ik het over haar heb, maar wauw. Wat een meiske. Ik word nog steeds elke dag meer verliefd op haar!!

Slaap lekker allemaal, en goed weekend!!
pffff cross met Teddy en Ellein en Ellein en Teddy en Teddy en Teddy en Ellein en.........

gaat lekker he, dames??
wauw michigan tnx ik ga rustig je romannetje lezen...
sporten, hier wil het ook nog niet zo lukken... was weer lekker met hardlopen begonnen maar het is zo'n gedoe met timing - meteen na een voeding gaan lopen, maar dan moet er wel iemand zijn bij mini (zo lullig om haar alleen in de box te laten) en na de avondvoeding (19.00 uur) is het zelf ook etenstijd! Wil meer bewegen maar weet nog niet hoe & wanneer.... wil eigenlijk gewoon wel weer lekker gaan balletten!! En dat kan ik allemaal wel willen, maar als ik nu merk hoe moe ik na het werk op de bank lig....
Michigan, fijn dat het zo goed gaat met de kleine dame. Soms heb je van die dagen dat het verdriet van een ander je enorm raakt. Ik had gisteren zo'n dag. Dan ben ik zo intens gelukkig met ons kleine gezinnetje en dan ben je je even zo ontzettend bewust van wat je hebt en wat je noooooit wilt missen. En dan na een nachtje slapen weer over tot de orde van de dag...... that's life.....

Teddy, leesze, ik taai af trusten meiden!
*uit*

ik ben ook nog elke dag verliefd hoor. Heb echt het gevoel de leukste baby ter wereld te hebben. Maar dat vinden we gelukkig allemaal van onze ukkies
ja lastig he? je kan niet zomaar meer even weg. ik zorg dat ik voor de voeding van 19.00 gegeten heb en dan ga ik daarna weg. Teddyman heeft dan beddienst.
ellein slaap lekker
Mooi is dat he, zo verliefd te zijn op zo'n uk. Je realiseert je daardoor ook wel een beetje hoe 'kwetsbaar' je plotseling bent. Denk dat het verdriet van die vriend daarom ook zo keihard bij me binnen kwam. Zo gelukkig zelf te zijn met de mensen om je heen en dan plotseling je zo realiseren wat er allemaal gebeuren kan in je leven.

Oke, jullie zien, ik ben nog steeds een beetje wiebelig Tijd om die dame wat te gaan wakker pesten, dan voeden en dan naar bed.

Trusten!
Michigan, ik hoop dat ik nu wat meer energie krijg nu ik met de bv ben gestopt. En nu heb ik inderdaad ook weer wat meer tijd om het sporten eventueel in te plannen. Eventueel zeg ik .

Vera, wat kolf jij goed nu zeg! Echt super hoe je de borstvoeding volhoudt! Dat wordt nog een nieuwe recordje hier denk ik.......

Teddy, nu taai ik echt af....... Trusten!
idem hier michigan

weltusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven