Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Sea...leuk dat je meeschrijft! Je wil vaker daten...sta je op een datingsite of wat doe je eraan om meer te kunnen daten?
Ha Erykah!

Lekker geshopt dus?? Foto van je schoentjes???
Hoera! Zo zie je maar dat vertrouwen in de medemens beloond wordt: mijn verloren portemonnee is gevonden én teruggebracht met alles er nog in!
MP...wat superrrrrrrr! Echt fijn zeg!! En tuurlijk bestaan er nog eerlijke mensen. Ik zou het zelf ook doen hoor, portomonnee terugbrengen
Wat fijn, MP! Ik had 'm ook terug gebracht hoor!
Zo boodschappen binnen en nieuwe schoenen/slippers voor mijn werk gekocht.

Ik twijfel nog over die Date.. Vind het raar dat ie 5min VOOR 12 smst of tie naar mij toe zal komen vandaag en dvdtjes mee zal nemen.

Bedoel dat wist ie dan toch bv rond 20uur ook wel ?
Pop was vannacht vergeten te reageren op jou post: super van TM dat hij nog eens terug voorbij terras komt en naar je borrel komt

Haha wel héél grappig dat hij hier terrasman word genoemd en dat je hem weer zag opt terras (is dat een teken van hierboven )

Xen goed dat je eindelijk die afspraak hebt

Ja was mijn idee om dat op te schrijven (misschien kan die psych daar iets uithalen?! En zo sneller weten wat en hoe)

Sea Welkom!!! Gewoon lekker meelezen en posten achter de verhalen kom je wel (en die afkortingen wordt je wel gewoon)

Ben juist wakker ja ik moest normaal werken van 22.00 tot 6.00 en kreeg geen verlof (enige optie was halve shift dus ja das om 2.00 beginnen dan he).

MP tof dat er nog eerlijke mensen bestaan

Hoe wast op de boerderij?

Vleer en Indi hopelijk ist straks niet te druk in de winkels
Vleer over die date wat voor job doet hij? Shiften misschien stond hij met late dan heb je pas om 22.00 of 23.00 gedaan met werken... Bij ons int fabriek mag je geen foon bijhebben dus als je dan beloofd van op vrijdag iets te smsen heb je nie veel tijd meer over. Voordeel van de twijfel geven?
Erykah, sta idd op een datingsite. Maar heb het idee dat het daar de hoogste tijd is voor 'vers bloed' ;) Haha. Ik heb wel geteld 1 date gehad (en 1 poging met een ander, maar dat ging op het laatste moment niet door). De date die door ging was wel hartstikke gezellig en er zou een vervolg date komen.. Dat is 1,5 maand geleden.

Ben nog niet helemaal 100% overtuigt van internetdaten.. Kom het liefst iemand in het 'echt' tegen, maar het lijkt wel alsof iedereen (vrienden, collega's) om mij heen al voorzien is.

Maar nog advies hier om wat meer dates te scoren? Is dat echt alleen maar via een internetsite??
Reizen.. had anders best gekund maar hij heeft een kantoorjob van 9 tot 6. En ik keek gister op RP even en hij was ook online , stond online op msn (ik ook) dus hij had mij ook aan kunnen spreken op msn.
Ola chica's!

Morgen na het salsadansen (rond 19.30h) date met Mr. Piano! In de stad waar ik dans gaan we een drankje doen! Heb gister even met hem aan de telefoon gehangen en dat ging best prima. Beetje zenuwen enzo, maar verder wel ok.

Het scheelt wellicht dat ik al jaren gewoon leuk met hem kan kletsen, dat neemt de eerste spanning ook al weg denk ik...

Anyway: vind het leuk voor mezelf! :-)

Komisch dat iedereen mijn groente verhaal herkent :-)

Wil vnvd eigenlijk op stap, maar had mn ouders belooft ze te brengen en te halen van een feesje. Ligt er dus een beetje aan hoe laat ze terug willen of ik nog op stap ga. Aan de andere kant is het ook niet heel aantrekkelijk, gezien het op stap gaan zich buiten afspeelt, en het nu al steenkoud is.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Erykah....denk ff checken...en yes je bent hier online

Heb je die schoentjes???

Weer lekker los gegaan in stad?

Hebook poging gedaan bij zisa maar helaas...alles wat ik leuk vond en dat was best veel was er niet meer in me maat ...
Olive: veel plezier op je weekeind!

Moz: hoe is het met je hoofdpijn? Misschien helpt een dagje ontspannen net zo goed al een chiropractor (of denk ik nu naief?) > schoonheidsbehaling van een uurtje ofzo?

Veel plezier op je expo! Hoe is het met je schoonvader?

Reis: waarvan zijn er verkiezingen vandaag? En wat moet je daar doen?

Erykah: veel plezier in a’dam!

Indi: hoest met je buik?

Vleer: ik zou me niet zo druk maken over het smsje. Zou je net zo gepikeerd zijn als hij het om 22.30h had gestuurd? Ik denk niet dat hij het bewust zo gepland had. Als je het de vorige keer leuk met hem had, spreek je toch gewoon nog een keer af? Daar laat je het tijdstip van smsen toch niet vanaf hangen?

Pop: wat een leuk verhaal met TM! Je ziet hem dus vnvd op het feesje? Heb het niet helemaal goed gelezen, maja wel cool!

Xen: lastig ja, zon vloerkeuze. Het is hoe dan ook veel werk lijkt me.

Vanmiddag nog de stad in geweest?

MP: en, al wezen koe-knuffelen? Waar had je je portomenee kwijt geraakt? Echt goed hoor: is altijd weer zon positief moment!

Sea: how come dat je date mega leuk was, maar het nu 1.5 maand geleden is? Durf je geen contact op te nemen? Wiltie niet meer?
Hm ja VLeer dan is het gek. NExt inderdaad.

Inkie wat leuk, date met mr Piano en Pop wat goeddddd met Terrasmeneer!
WIE HELPT MIJ MET MIJN HUIS SCHOONMAKEN ?

met zn 2en is vast gezelliger dan alleen .. Heb er zooooon NIET zin in
quote:Vleermuis28 schreef op 06 juni 2009 @ 16:04:

Heb mijn aandeel in het schoonmaken bij mezelf al geleverd vandaag: tis weer spik en span hiero :-)

Kom op Vleer; ik zal je geestelijk bijstaan......... zzzennnn

(voel je het al?)
quote:Vleermuis28 schreef op 06 juni 2009 @ 16:04:

Ik niet...ik ben zoals je misschien weet gestoken door de luiwammes

Voor de rest....haaaaiiii!!!

Geen zin om helemaal terug te lezen dames...het is echt pet met mij Hoop wel dat het met iedereen goed gaat? Vooral WM en PV sterkte. Maakt voor mij niet uit al donder je 80 keer in een jaar van een roze wolk en begrijp ook dat je niet alles hier neergooit...ik vind je steeds sterker klinken vergeleken met een half jaar terug. Je redt het wel, je bent nog piep
Tis zo ver anders zou ik zo komen helpen hoor Vleer!
Mogguh Appel!
quote:misspoez schreef op 06 juni 2009 @ 16:40:

Mogguh Appel!

Mogguh?? Tis al middag hoor hoe is tie MP?? Las dat je je portemonnix weer terug had? Is toch geweldig!! Scheelt een hoop rompslomp

Erykah is zeker al naar A'dam?? Veel plezier!!
@Vleer: Ik kom bij jou! Kom jij dan bij mij???

@Ingel: Veel plezier met je date morgen! Helemaal spannend!

@MP: Nog naar een boerderij geweest?

@Appel: Ik ben ook gestoken...met als gevolg dat ik dus nu nog naar de winkel moet..

@Sea: Ben ook nieuwsgierig waarom het niets meer is geworden met die ene date..
Oh..ik ga naar Derek Ogilvie 1 juli..
Indi .. gaaf . heb je je daar voor opgegeven ?

Vriend en ik willen er ook graag heen
En Indi heeft me op ideeën gebracht en ik ga ook met mijn ouders! Dus Indi en ik gaan zwaaien naar elkaar

Erykah...genoeg tentjes in Amsterdam! Dat komt zeker goed. Ik ga gewoon lekker kroegje in gezellig met een vriendin! Ze komt vanavond eerst borrelen!

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe schoentjes! Foto!!

Appel...Heb je een plaatje van de steekluiwammes...Ik denk dat ik ook ben gestoken! Alleen met permanente verschijnselen! Dank je voor het compliment btw!

Vleer al boodschappen gedaan inmiddels? En er al uit of je date gaat doen?

Reiz...ik zal je zo accepteren op hyves!

Ingel.....wat onwijs leuk dat je een date hebt met Mr. Piano! Spannend! Ik ben benieuwd!
Epileren = pijnlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven