Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
@Anais en @Ine in eerste instantie kwam ik niet voor het strand en beach voor de dagen dat ik hier ben,vandaar dat ik het bij de korte broek houdt.

Echter daar kan morgen verandering inkomen, heb net met mijn moeder er over gehad om morgen naar San Pedro te vliegen (lekker decadent maar scheeld tijd) en om vervolgens een boot te pakken om ons een half dagje te vermaken bij een resort van een Belgisch/nederlands stel.

@Alejandra kan je vertellen dat ik vandaag een paar uur bij de menonieten heb doorgebracht. Spanish Lookout is een van de grootste plaatsen in Belize waar ze zijn gezetteld.

Eerst moesten we even naar de hardware store voor een douche latrine, toilet en fraaie wasbak. Vervolgens na de aannemer die maandag met het huis van mijn moeder begint te bouwen.

Ja jullie lezen het goed, het menske gaat na 49jaar de trouwe dienst aan mijn vader te hebben bewezen weg bij hem. Echter dat lezen jullie later wel eens een keertje waarom. Ze leven al jaren als broer en zus maar nu zegd ze terecht; Bekijk het maar.

Vervolgens zijn we richting het stuk land gereden om de plaats van het huis te mankeren die hier over twee maand kant en klaar moet staan.

@Speculaasje, deze trip was niet echt geplanned echter ben heel erg blij dat ik hier even kan zijn. Echter volgende keer wel met mijn lieve schat.

Toch nog even een kleine update om jullie lekker te maken.

We gaan dus morgen toch even lekker genieten van het bovenstaande resort.
anoniem_37538 wijzigde dit bericht op 06-06-2009 04:20
Reden: Een lekker makende update
% gewijzigd
Lapin, is het een TB voor mij of TB voor jou :P. Een TB voor mij zou ongeveer 18 jaar moeten zijn.. jakkes. Daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen. Ik wacht nog wel even.

Cursusleider is trouwens mijn gast, niet de overbuurman, helaas.

Die tas was trouwens echt ge-wel-dig mooi. Bij die modeshow in Groningen, met die tassen, was ook een journaliste met een hele gave Tod's tas, paars. Zooooo mooi. Heb ik op internet gekeken, maar dat ding kost ook gewoon 1200 dollar. Tja.. ik moet maar eens op zoek naar een vent met veeeeeel geld. Dat lijkt me een goed plan.

SFO, ik ben jaloers! Dat resort ziet er schitterend uit .

Jouw moeder is nog een pittige tante, als ik dat zo hoor! Nu nog een eigen huis laten bouwen en een B&B beginnen.. Veel vrouwen zouden niet meer zo ondernemend zijn en zich bij de situatie neer leggen.

Dapper!

Mmh.. het regende vanmorgen, toen ik nog in mijn mandje lag.. Heerlijk vind ik dat , het klinkt zo gezellig.

Maar nu is het droog en komt af en toe de zon er door. Moet nodig weer eens lekker bijkleuren!

Anais, hoe is het met je dochter?
SFO, wat een geweldig mooi plekje. Ik ben nu echt jaloers, ik zit hier nl. in de regen nu met een zieke hond (maar dat vertel ik later ).

Hoe oud is je moeder? Dat hoor je toch niet vaak dat iemand na zoveel jaar huwelijk nog gaat scheiden. Inderdaad dapper.

Ine, hier regent het ook en het is best fris.

En hou nou op over die tas, ik kom al weer bijna in de verleiding (ga hem zo nog even opzoeken op internet).

Ik werd vanmorgen wakker, ging naar beneden en wat tref ik daar aan *en nu moeten de mensen met een zwakke maag niet verder lezen * een huiskamer vol met stront. 1 van de honden (ik denk Otto, de kleine) had vannacht een diarree-aanval. Gelukkig sliep Lapinlief nog, want die kan er helemaal niet tegen. Ik heb dus eerst een half uur lopen boenen. Nu staan de deuren allemaal tegen elkaar open om de lucht weg te krijgen. Daarna vond ik een plakkaat kots op het kussen in de hondemand. En toen ik eindelijk zat met een kop koffie moest ik weer opstaan om de tekentang op te zoeken, Tako had een vette teek op zijn hoofd. *wie wilde er ook alweer dieren hier? *
De zon is hier inmiddels helemaal weg.. Shit. Dus ik doe maar weer mijn truitje en lange broek aan.. rokje kan weer in de kast. Zoon liep in zijn ondergoed, klaar om een duik te nemen in zijn zwembad.. het trekt steeds meer dicht en het zal zo wel weer gaan regenen. Jammer.

Verder ben ik weer eens Extreem Lui, zit lekker op de bank te internetten (er is een nieuw topic op actueel over nederlanders in het buitenland). En zoon kijkt Shrek 3.
Lapin, balen zeg.. Goedemorgen en eet smakelijk.. ielgh.

Kinderdiarree is al zo'n feest, vooral als de luier het dan niet meer trekt en het aan de zijkanten naar beneden is gaan lopen. Kinderkots heb ik gelukkig nog nooit mee hoeven maken, behalve de melkspuugjes, maar ik zal mijn portie ook nog wel krijgen..

Die tas. Tja. Ik snap nog steeds niet waarom je hem niet mee hebt genomen. Je zwemt in het geld!
Goeiesmiddags meiden & man Heb vanmorgen het huis gesopt. Verder ben ik aan het froebelen (geen o-umlaut op compu) geweest: de vensterbanken buiten zijn heel groot (en helemaal geen vensterbanken binnenshuis, duh) en bij een aantal ramen zitten constant duiven, grrrr. Bij een raam schijten ze, bij mijn kantoor wilden die krengen een nest bouwen. Heb de beginselen van een nest al drie keer weggeveegd, en was het spuugzat. Heb twee mobiles (koperen hangdingen met glazen stenen) in het hekwerk aan het buitenraam bevestigd (jaja, Specu met een tang in de weer), hopenlijk zijn ze hiermee voorgoed verjaagd. Het glinstert een beetje, beweegt in de wind. Maar nu moet ik nog op jacht naar meer van die dingen, ik weet nog waar ik ze gekocht heb. Misschien vanavond. Nu studeren, straks prive taallles.
Geetver, het GIET hier, de zomer is echt wel voorbij geloof ik. Jeetje en dat nadat het tot eergisteren nog bloedjeheet was hier, elke dag bij het opstaan kon ik factor 30 smeren. Nou ja, het was leuk zolang het duurde.

Enkel gaat goed, maar nu is de knie weer zeer. Korst blijft maar opengaan en er komt troep uit, yuck.

Maar niet half zo yuck als wat jij aantrof vanmorgen Lapin, geeeetver!! Arme hond, maar vooral arme jij!

SFO, jeetje, na 49 jaar, wat dapper!

Geniet maar lekker van je decadente tripje, ben jaloers!

Speculaasje, wat ben je weer druk!
Ainne, goed schoonspoelen onder de douche. En misschien iets van bethadine jodium ofzo erop?
Thanks. Ik doe er steeds Germolene op, da's een antiseptic spulletje, gebruik ik ook altijd voor de babies. Ook heb ik mijn broek helemaal opgerold, zodat het kan drogen aan de lucht. Maar 't is zo'n rotplek, kan niet goed helen omdat het net voorop de knie zit. Komwelgoed, 't is vooral lastig, de babies blijven er ook maar tegenaan stoten, de mutsjes.
Oh, dan komt het helemaal goed! Het is idd een hele lastige plek.. bij elke stap komt er weer druk op en springt het snel open.

Heb je er veel last van? Istie ook dik van je val??
Een goedendag dames, het is hier bijna zeven uur 's morgens en voel mij lekker loom van de nodige rummetjes.

@Ine, @Lapin, @Ainne, mijn moeder is 73jaar en heeft energie van heb ik jouw daar. We lachen ons er hier wat af, ja ook met mijn vader erbij want de kogel is door de kerk wat betreft het verzwijgen van zijn jongere vriendin. En als ik zeg jonger dan is dat flink jonger, deze is namelijk 25 jaar. Voor Belize begrippen is dat heel normaal, moeders voeden hun dochters op om een oude blanke vent aan de haak te slaan.

Heb hem gisteren even gekieteld met wat simpele nette opmerkingen en probeer het te respecteren. Mijn moeder gaat hier aardig goed mee om en is opgelucht dat ze over twee maand aan de andere kant van het land haar eigen plekje heeft.

Dat neemt niet weg dat ze nooit meer voor hem zal zorgen, want ze is nu eenmaal een verzorgend type.

Nu wat betreft het weer hier, het heeft hier vannacht ook geregend maar het was wel erg licht voor een tropisch buitje. Het is hier half bewolkt en alweer 25 graden in het huis. Zo even de vliegtuigmaatschappij bellen voor een vlucht en dan hups lekker chillen bij het resort.

@Speculaasje ik hoop dat jouw mobiles werken, het is niets erger dan duiven resort op de rand van je huis.

@Anais hoe is het met je dochter, is ze al weer aan de beter hand?

@Lapin hoe is het met de hond, voelt zij/hij zich nu weer een beetje beter nu alles er uit is?

@Disco ik zag gisteren nog een strandlaken in een winkel hangen met de kaart erop. Heb het maar niet gekocht aangezien ik bang was dat je dan geen plaats aan de muur had voor je echte hobby. Maar ik geef nog niet op.
Hier net als in Ierland en Oostenrijk een druilerige dag.... maar ook wel lekker.

Zit lekker al de hele middag op het internet. Begon met het zoeken van oefeningen voor de toetsen van de jongste en eindigd natuurlijk met forummen....

Manlief doet alsof hij zit te lezen, dommeld lekker boven zijn boekkie weg. De jongste zit voor de Titanic en de oudste zit zich te ergeren 8er de trage oude computer die ik van 'zolder' heb gehaald omdat de 'nieuwe' weer terug in NL is. Hopenlijk word hij nu goed gemaakt en kunnen we er dan echt van genieten.

O ja en de aarbeien cruble staat in de oven, voor de jongste één met appel want die vond die warme aardbeien maar nix. Heb 4 aparte schaaltjes gevuld, lijkt me anders zo'n knoei boel.

SFO dapper besluit van je moeder om op nieuw te beginnen. Komt vast goed als ze zoveel energie heeft.

Heb niet goed mee gelezen de afgelopen tijd maar heb ik het goed begrepen dat jij/jullie je tzt bij haar gaan voegen in Belize?

Heb ff gegoogled want ken Belize helemaal niet, ziet er pr8ig uit!!

Lapin wat een goed begin van de dag.... verder alles goed met Otto?

Specu ik hoop dat je mobiels werken, zulke onverw8e gassten zit je natuurlijk niet op te w88.

Je mag ze deze kant wel opsturen. Manlief heeft al een hokje hangen.... nu de duiffies nog. Helaas heeft hij pas in augustus vakantie, dan kunnen we op woensdag naar een markt in de buurt waar ze duiffies verkopen. Ach wat in't vat zit verzuurd niet.

Ik ga ff een bakkie zetten voor bij de cruble....

A+
Ow, aardbeiencrumble! Ik heb een mix meegenomen uit NL van Honig voor een crumble.. NIEUW!!! stond erop.

En ik heb gisteren aardbeien en appels gekocht, dus ik kan twee kanten op. Ik zit hier toch maar te nixen, dan kan ik beter iets nuttigs gaan doen. (Zoals crumble maken en die bijna helemaal alleen opeten ).

Het is inmiddels echt te koud om buiten te zitten, het waait en is donker, maar de regen zet nog niet door. Al hoorde ik al wel een donder in de verte, dus het komt er wel aan.

Ik ben echt duf! Kan zo slapen.. heb ook totaal geen kookinspiratie. Wentelteefjes met zelfgemaakte appelmoes zat ik aan te denken, maar of ik de moed op kan brengen om die appelmoes te maken. Er liggen nog pizzaatjes in de oven, en patat.

Mmmh.. misschien komt het straks nog goed .
@Choc_11, het was ooit wel de bedoeling om ons hier neer te strijken maar voorlopig blijven wij toch wel in California wonen.

Ik heb nog zoveel te zien in de States en geniet daar ook elke dag van.

Zo ik ga mij langzaam klaar maken aangezien we over een uurtje naar de cayes gaan. Een fijne dag allemaal
Jemig SFO, dat lijkt me best moeilijk om te accepteren, een vriendin van 25 jaar. Lapinlief zei meteen 'de vader van SFO is vast heel erg rijk' . Mijn zwager (de broer van man) heeft een tijdje een relatie gehad met iemand die veel jonger is. Zij was toen 21 en hij 53. Dat is misgelopen op een aantal dingen, verschil in energie, uitgaan, muziekkeuze maar vooral haar wens om een kind te hebben. Wel ontzettend lullig voor je moeder, hoewel ze zich er zo te horen moedig doorheen slaat.

Met de hond is het volgens mij allemaal goed. Hij bedelt om eten en hij rent door de tuin heen. Ik geef hem vanavond maar de helft van zijn eten met een beetje rijst erdoor.

Ine, ik zwem niet in het geld hoor, dan had ik hem al lang gekocht .

Je hebt mazzel met je zoon volgens mij. Ik dacht dat alle kinderen de boel zo nu en dan wel eens onderkotsen. Die ervaring heb ik tenminste met mijn nichtjes van toen ze klein waren.

Jemig Specu, wat heb je het weer druk. Heb je nou al vakantie of nog niet?

Choc, lekker crumble. Ik ga ook voor de appelvariant.

Ainne, goed blijven ontsmetten die knie. Weet je wat ook een goed middel is, die vloeibare pleisters. Die spuit je zo op de wond.

Ik ga vanavond weer eens uit eten, dit keer bij een chinees restaurant in Lausanne wat erg goed schijnt te zijn. Op uitnodiging van vrienden hier. Hij is nederlands (en mist zijn nederlandse babi pangang ) en zij is engels (en vindt de nederlandse babi pangang helemaal niets).

Tot later.
SFO, hier is een leeftijdsverschil ook niet heel uitzonderlijk. In ieder geval kijkt niemand er echt van op. In NL krijg je heel wat meer vreemde blikken en tegenwerpingen.

In ieder geval fijn dat je moeder er plezier in heeft om opnieuw te beginnen, dat had ook heel anders kunnen zijn. Mijn buurvrouw heeft wel wat lichamelijke klachten, maar is op zich nog heel fit. Ze is bijna 70, maar ik ga graag bij haar langs om een kop koffie te halen en te kletsen over leuke kerels. Ze heeft zelf de hoop op een echt leuke scharrel bijna opgegeven (ze doet het trouwens met een hele knappe TB van 55 ;), de sloerie - maar dat weet ik alleen).

Maar het is natuurlijk wel gek als je vader er op zo'n leeftijd nog vandoor gaat met zo'n jonge meid.

Het tweede pakje met een soort lange vingers is ook bijna op . Veel honger zullen we toch wel niet meer hebben straks. Als die twee zakjes haribo-beertjes ook achter de kiezen zijn, kom ik er toch weer makkelijk af vandaag. En dan doe ik morgen wel weer gezond met sla en aardappels.
Ow, chinees!!! Pfff.. daar moet ik welgeteld 20 minuten voor rijden. Nee. Dat ga ik niet redden.

Ik had uit NL allerlei mixjes meegenomen en na er nu 3 verschillende geprobeerd te hebben, geef ik het op. Ik vind ze helemaal niet meer lekker! Vies zelfs. Er was nog een restje over van de foe yong hai mix van conimex, maar het recept van specu was vele malen lekkerder!

Volgende keer neem ik alleen nog cakemix en appeltaartmix mee, omdat dat lekker makkelijk is, maar verder.. ik trap er niet meer in.
Ine voor een cruble heb je echt geen pakje nodig!! De jongste heeft het vandaag in elkaar geflanst. Alleen boter, bloem en suiker..... en natuurlijk fruit.

whahaha.. die buurvrouw toch.....

Ainne goeie tip van Lapin had er zelf aan moeten denken want ik gebruik het graag. Zoals gezegd ontsmet het en het houd de wond mooi 'dicht' en het beweegt ook nog mee.

Wij gaan de crumble verorberen...... jammie!!
Iedereen weer aan de crumble Moet ik ook maar weer eens gaan maken. Misschien morgen of zo.

Mixjes vind ik trouwens ook altijd van die afzetterij. Je betaald geld voor iets waar je vervolgens toch nog tig ingrediënten aan toe moet voegen dus het bestaat nauwelijks werk en het resultaat is ook nog eens minder lekker.

Hier ook regen. Niks aan. Morgen schijnt het ook te regenen. Morgen gaan we naar Londen met de kinderen. Als het goed weer is gaan we naar het park en de zoo en als het slecht weer is gaan we naar een museum. Bij veel musea hier hebben ze leuke activiteiten voor kinderen. Dan gaan we bijvoorbeeld naar het science museum of national history museum. Transport museum is ook leuk voor de kinderen. Daarna ergens wat eten en dan is de zondag ook mooi weer om.

Vanmiddag ga ik naar een overdekt zwembad met de kinderen. Man is vandaag naar vrienden en ik ben met mijn schoonzusje en de kinderen thuis. Straks gaan we dus zwemmen. Vanavond gaan man en ik samen uit eten en past mijn schoonzusje op de kinderen. We gaan niet helemaal naar Londen maar naar een stadje hier in de buurt waar je ook leuke restaurantjes hebt. Gaan we daar wat eten en daarna nog wat drinken.

Nu dus even internetten. De kinderen spelen met duplo, playmobil en de houten trein door elkaar. Ze zijn nu rustig en slaan elkaar niet de hersens in dus dat is mooi voor zolang het duurt.

Ainne: pijnlijk allemaal. Kan soms inderdaad heel lang duren voor een wondje weg is. Ik had me laatst heel onbenullig gesneden aan mijn vinger. Minuscuul wondje, wel vrij diep maar net op een gewricht. Was niet pijnlijk maar heeft echt weken open gelegen.

Rustig aandoen maar!

Lapin: Geen fijn tafereel zo 's ochtends. Honden lijken nog wel veel meer werk dan kinderen

SFO: wat een verhaal weer. Ik vind het wel erg sneu allemaal dat het zo loopt. Gelukkig dat je moeder zo'n enorm sterke en positieve vrouw is.

Ik kan me voorstellen dat je het er zelf heel moeilijk mee hebt.

Choco: als we een keer in de buurt zijn dan komen we bij jullie kamperen en ik zal sowieso reclame gaan maken als mensen kampeer plannen in Frankrijk hebben voor jullie camping. Jullie zitten toch in de buurt van Moulins? (daar had je het geloof ik een keer over)

Lijkt me trouwens best leuk, een camping runnen!
@SFo hahaha wat zei je, hebbie die ook in ansichtkaart formaat?

wel een ontzettende verandering in Belize dan... je moeder aan de ene kant van het land, je vader aan de andere... misschien snap ik em ook niet, maar voor wie is dan nu dat huis? voor je vader? Igg veel plezier op t resort!!

@ ine ja hier ook geen ene F*** zin.. slaap altijd lekker uit op zaterdag maar daarna nooit nergens zin in. overal veels te druk enzo

@ lapin, jaikkkksss de honden aan de race geweest.. echt ranzig.. en dan zit echt alles onder... jukkkk.. helaas kunnen ze er zelf ook nix aandoen. gelukkig voelt Otto zich nu al eens stuk beter. rijst doet vaak wonderen

@ ainne, aiii klinkt heel erg pijnlijk. ik had vroeger ook altijd mn knieen openliggen. ik zou zeggen, gewoon rustig aandoen en allicht van die vloeibare pleisters.. dat klinkt goed!

@ choc, lekker een relaxte zaterdag bij jullie? hoe staat het nu met de zolder en de slaapkamers van de meiden enzo?
Anais, die mannen van ons hebben allemaal een gebruiksaanwijzing, maar over het algemeen is er niks ingewikkelds aan. Wij vrouwen zijn wat wispelturiger complexer.

Lapin, lekker wakker worden zo hè. Dat gebeurt hier ook wel eens (gelukkig niet al te vaak) en dan heb ik ook niks aan Rubiman, die haalt zijn neus op en gaat buiten zitten wachten tot ik klaar ben. Watje. Gelukkig dat het weer goed gaan met Otto. Zo'n aanval duurt normaal maar even en als het eruit is, is het ook klaar en wordt er meteen weer gebedeld. Hoe herkenbaar.

Leuk hè, zo'n onverwacht tripje en dan nog wel naar Londen. Ik zou zo mee willen.

Lapin en Nymeria voor vanavond: eet smakelijk. En jij ook Ine. Zijn die Haribo beertjes het voor- of het hoofdgerecht?

Alejandra, gefeliciteerd met je vrijheid. Was het nog een leuke laatste dag? Ik herinner me nog mijn laatste werkdag. Druk!! Ik heb toen tot 7 uur 's avonds door moeten werken en ben daarna naar huis gereden met een auto vol met bossen bloemen, gekregen van collega's. Dat was dan wel weer heel leuk.

Ine, volgens mij heb jij het zo slecht nog niet zonder TB of midlifecrisisman. Jij mag lekker scharrelen, dat mogen wij niet meer en ontbijt op bed krijg ik ook nooit.

SFO, wat een toestanden allemaal daar in Belize. En wat moet je moeder geestelijk sterk zijn. En je vader lichamelijk met een meid van 25.

Choc, is hij lekker, je crumble ? Ik heb vandaag jam gemaakt van morellen en het is he-le-maal mislukt Ik deed de jam vloeibaar in de potten en nu het afgekoeld is heb ik er eentje opengemaakt en het is een dikke plakkerige pasta geworden. Je krijgt het niet eens meer uit de pot zo dik is het. Wat daar nu weer mee gebeurd is, ik heb geen idee. Ga zo eens kijken of er nog wat aan te redden valt.
Specu, een umlaut en andere tekentjes vind je op http://www.mijnwoordenboek.nl

Nog lekker gestudeerd vandaag en is het bij jou ook zo warm vandaag? Hier 34 graden, morgen 35 en de rest van de week hetzelfde verhaal als ik de voorspellingen mag geloven.

Ainne, doe je voorzichtig met die wond? Echt goed blijven schoonmaken een paar keer per dag. Sterkte met je voet.

SFO, vind het echt erg voor je moeder maar wat komt ze dapper over zeg. Echt een vrouw die respect afdwingt, grote klasse. Ik ben blij dat jij haar nu een beetje kan helpen, ze zal wel heel blij zijn dat je er bent. Doe haar maar de groetjes van zweefteef Anais.

Het zou me trouwens niks verbazen als je vader t.z.t. genoeg krijgt van zijn 25-jarige vlam. Na verloop van tijd gaat hij je moeder misschien wel vreselijk missen. Maar ja, dan kan het te laat zijn en wil ze hem misschien niet eens meer terug.

Lapin, je wordt bedankt voor je onsmakelijke verhaal. Mijn hondenwens is ineens met 90 procent afgenomen. Het is een bijzondere hond die op mijn verlanglijstje staat. Een sterke uit Turkmenistan, de Alabay met net zulke Turkmeense spleetogen als Tb, een wolfshond die dienst kan doen als mijn bodyguard zodat ik Tb kan ontslaan als ik hem zat ben. Als pup zien ze er nog erg onschuldig uit:

Wel hebben ze veel ruimte nodig, het zijn geen schoothondjes maar echte buitenhonden.

Mwah.. die crumble van mij was zo gemaakt. Het is echt heel makkelijker. Maar of het nu aan het pakje ligt of aan iets anders, ik vind hem behoorlijk vettig geworden. Hoort dat zo?

Dit is em:

De smaak is lekker, alleen Choc, je hebt gelijk, volgens mij is het lekkerder zonder zo'n pakje. Alleen had ik er sowieso nog eentje staan.

Rubis, je hebt ook gelijk hoor. Ik kan doen en laten wat ik wil, in principe. Alleen nu is het even heeeeeeel rustig en dan voel ik me wel eens wat allenig. Het is toch wel gezellig om af en toe je bed te kunnen delen .

Haribo was voorgerecht lange vingers tussengerechtje, dan crumble met thee en als toetje chocoladevla met chocoladehagelslag wat we verder gegeten hebben laat ik in het midden voor het geval de kinderbescherming meeleest.

Anais, wat een schattige puppies!! En wat worden het koeien.. Haha! Maar ik vind ze echt geweldig mooi. Die puppies lijken op Knut, dat schattige ijsbeertje dat in Duitsland in een dierentuin geboren was.
Mmm, wat ziet dat er lekker vet uit Ine, mag ik ook een stukje? Hoeveel pakjes boter heb je erin gedaan? De Alabay wordt echt een KOE maar daar voel ik me vast wel lekker bij. Dan kom ik slanker over, snap je?
Owwww, die Alabay-pups, ze lijken op beertjes...zwijmel zwijmel...maar je kunt idd aan de dikke poten zien dat het grote honden worden. Het lijken me wel pittige honden, Anais.

@Ine, kweenie of ik het er wel lekker uit vind zien....

Ik sta toch wel te kijken van het overspelige dorp. Het lijkt wel of iedereen het met iedereen doet. Tv heb je daar niet nodig

@sfo, wat een gedoe, die scheiding van je ouders. Sterk dat je moeder wil scheiden, chapeau!

@lapin, droge boterhammen kunnen ook hoor. Als ze dat tenmiste eten... Maarreh, slapen de honden beneden, en niet op de slaapkamer?

Ik ben niet zo heel druk geweest hoor. Ik had vanwege ziekte geen bal in huis gedaan, beetje stapeltjes gemaakt, zodat het opgeruimd leek. Man is niet zo lastig mbt schoonmaken, wel als het slordig is En taalles is leuk en nuttig. Nu lekkerrrrr languit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven