eerste date kort

14-11-2021 14:41 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, Ik date sinds een tijdje via de bekende apps. Paar leuke avonden en scharrels gehad, ik date niet veel maar tot nu toe altijd leuk geweest. Nu kletste ik online leuk met een man en gingen we richting date. Hij wil eerst een kort treffen, omdat hij 'zo vaak teleurgesteld 'was'. voor mij is een date leuk avondje uit, drankje, kletsen en als er meer is, dan is dat mooi meegenomen. Ik vind zijn instelling eigenlijk vrij hufterig. Graag wat input, is dat zo of stel ik me aan?
Blends schreef:
14-11-2021 15:35
Niks mis mee toch? Gewoon lekker daten en als het gezellig is loopt het vanzelf uit ;-)
Jij doet het vast goed bij de vrouwen
wij slapen nooit.
Yolo666 schreef:
14-11-2021 15:30
Appen jullie alleen maar met een potentiële date? Ik bel graag eerst met iemand, voordat ik de keuze maak om af te spreken.
ja ik app vrij uitgebreid, maar bellen vind ik zelf niet zo leuk, dus appen en dan daten is het bij mij
Ik had ook altijd korte dates. Ik wilde weg kunnen als het niets was.
Beginnen met een korte date om te kijken of er een klik is: zou ik snappen.

Beginnen met een korte date om te controleren of je wel daadwerkelijk knap genoeg bent: daar zou ik geen zin in hebben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Yolo666 schreef:
14-11-2021 15:30
Appen jullie alleen maar met een potentiële date? Ik bel graag eerst met iemand, voordat ik de keuze maak om af te spreken.
Bellen vind ik echt vreselijk. Ik ken eigenlijk niemand van mijn generatie die dat vrijwillig doet.
Susan schreef:
14-11-2021 16:14
Beginnen met een korte date om te kijken of er een klik is: zou ik snappen.

Beginnen met een korte date om te controleren of je wel daadwerkelijk knap genoeg bent: daar zou ik geen zin in hebben.
Toch merk je (of ik) dat tijdens een telefoongesprek al, ik wil eerst iemand horen en normaal spreken als dat klikt spreek ik pas af. Scheelt veel telleurstellingen/korte dates ;)
Ik vind het manipulatief gedrag. Wat heb jij te maken met zijn vorige dates? Jij verdient een normale ongedwongen date. Ik zou passen voor zo’n auditie.
kindrebel schreef:
14-11-2021 16:25
Ik vind het manipulatief gedrag. Wat heb jij te maken met zijn vorige dates? Jij verdient een normale ongedwongen date. Ik zou passen voor zo’n auditie.
Ja precies.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
noorderlicht76 schreef:
14-11-2021 14:51
ja goed te lezen. ik heb dat met eerdere dates nooit zo gedaan en snap op zich de redenering ook weer wel. Maar in combi met teksten als: sommige vrouwen kunnen zichzelf wel heel gunstig fotograferen, word ik er niet blij van. idd geen match, zoals een aantal al zeiden
Daar heeft hij toch ook gelijk in?
Met al die filters lijken vrouwen op sm soms 15 jaar jonger en tig kilo lichter
kindrebel schreef:
14-11-2021 16:25
precies dat eigenlijk, het is totaal niet ongedwongen zo, dus laat maar
Ik vind het niet gek. Sommige vrouwen (en mannen waarschijnlijk ook) presenteren zichzelf anders dan ze zijn. Het heeft geen zin om een hele avond leuk te doen tegen iemand waarvan je binnen vijf minuten al weet dat je haar niet aantrekkelijk vindt.
Iedere dag is gehaktdag
Het is toch jouw probleem niet dat zijn dates in het verleden tegen vielen?
Jij was er niet bij.

Doe een tegen voorstel, geef aan: laten we een video date doen en die en die avond samen een kop thee/glas wijn/biertje online drinken en wanneer jij mij tegen valt dan druk ik op de rode knop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
smulrol schreef:
14-11-2021 16:39
Daar heeft hij toch ook gelijk in?
Met al die filters lijken vrouwen op sm soms 15 jaar jonger en tig kilo lichter
[/quote
dat is een achterdochtig uitgangspunt en gaat dan bovendien op voor beide partijen
noorderlicht76 schreef:
14-11-2021 14:51
ja goed te lezen. ik heb dat met eerdere dates nooit zo gedaan en snap op zich de redenering ook weer wel. Maar in combi met teksten als: sommige vrouwen kunnen zichzelf wel heel gunstig fotograferen, word ik er niet blij van. idd geen match, zoals een aantal al zeiden
Ah nee, dat is niks inderdaad.
Ik ga (helaas) met zo'n insteek ook wel op date. Heel veel mannen kunnen zich ook erg gunstig fotograferen. Het is gewoon kl*te als blijt dat zijn foto 10 jaar en 15 kg geleden gemaakt is toen hij nog 3x per week naar de sportschool ging.

Nu zijn t nu vooral wandel/koffie to go dates helaas.
maar pre-corona heb ik wel een tijdje een leuke man gedate en op onze eerste date was de insteek om 4 uur ergens koffie drinken, als t dan niet klikt kunnen we voor t eten nog vluchten.
uit eindelijk in de bus halte staan zoenen wachtend op de laatste bus.

dus ja als hij verder wel leuk lijkt.....
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb al vaak genoeg tegenvallende dates gehad om een eerste date ook kort te houden. Zeker geen etentje of zo... Mensen lijken vaak niet op hun (oude) foro's of soms is er helemaal geen klik...
Hij hoeft het niet met de reden aan te geven. Hij kan ook aangeven laten we zondag middag in de stad wat drinken...het is de manier waarop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Attraverso schreef:
14-11-2021 17:47
Ik heb al vaak genoeg tegenvallende dates gehad om een eerste date ook kort te houden. Zeker geen etentje of zo... Mensen lijken vaak niet op hun (oude) foro's of soms is er helemaal geen klik...
ik app altijd een tijdje en dan vraag ik om wat recente selfies. stuur ik die zelf ook. op die manier krijg je een aardig idee en geen oude fotos.
viva-amber schreef:
14-11-2021 17:52
Hij hoeft het niet met de reden aan te geven. Hij kan ook aangeven laten we zondag middag in de stad wat drinken...het is de manier waarop.
ja dat was helemaal prima geweest
De manier waarop is inderdaad niet zo leuk. Anderzijds is hij duidelijk en eerlijk. Hij wil niet jouw en zijn tijd verspillen. Als dit een man is die op zoek is naar een serieuze relatie, pakt hij het ten minste wel serieus aan. Op zijn doel af en geen zin in gedoe. Ik zou het een kans geven.
Onaardig en serieus is niet hetzelfde, daarnaast vind ik steeds je verleden bij iemand neerleggen die je niet kent geen manier om serieus te daten.

Daarbij solliciteert TO niet bij hem, maar net zo goed andersom.

Je kan best eerlijk zijn zonder bot te worden tegen iemand die je nog helemaal niet kent.
viva-amber schreef:
14-11-2021 18:05
Onaardig en serieus is niet hetzelfde, daarnaast vind ik steeds je verleden bij iemand neerleggen die je niet kent geen manier om serieus te daten.

Daarbij solliciteert TO niet bij hem, maar net zo goed andersom.

Je kan best eerlijk zijn zonder bot te worden tegen iemand die je nog helemaal niet kent.
precies. er zijn genoeg leuke mannen, ik vind mezelf een leuke en aantrekkelijke vrouw, dus heb niet zoveel zin om even op te komen draven voor een eenzijdige keuring. heb hem een net berichtje gestuurd dat ik afzie van een ontmoeting. nog geen reactie gehad
Loekie12345 schreef:
14-11-2021 17:59
De manier waarop is inderdaad niet zo leuk. Anderzijds is hij duidelijk en eerlijk. Hij wil niet jouw en zijn tijd verspillen. Als dit een man is die op zoek is naar een serieuze relatie, pakt hij het ten minste wel serieus aan. Op zijn doel af en geen zin in gedoe. Ik zou het een kans geven.
ik niet en vooral niet omdat hij dit volledig vanuit zichzelf aanvliegt. dat geeft mij weinig vertrouwen in hoe hij als persoon is in relatie tot mij/ vrouwen
Hij zal nu wel denken dat je bang bent ontmaskerd te worden, haha! His loss.
novaviva schreef:
14-11-2021 18:14
Hij zal nu wel denken dat je bang bent ontmaskerd te worden, haha! His loss.
haha lol!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven