Lingerie

14-11-2021 17:59 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar dit topic thuis hoort: mode, relaties of seks. Ik vind het een beetje van alles.

Even ter verduidelijking - het is geen praktische lingerie die ik bedoel. Maar wel voor in de slaapkamer, je zou het ook prima naar werk aan kunnen, maar dan heb ik toch liever een saaie zwarte string in plaats van agent provocateur, blue bella of aubade etc

Ik vind lingerie prachtig om te hebben en te dragen voor een partner als deze er is. Ik voel me er vrouwelijk in. Deze heb ik momenteel niet, maar toch vind ik het leuk om het te kopen, maar het voelt dat toch verdrietig dat ik het niet kan gebruiken. Ik ben niet van met iedereen seksen, dat lukt me niet.

Nu zou ik graag willen weten hoe jullie tegen lingerie aankijken voor diegene die het leuk vinden om te hebben en te dragen.

1. Bewaren / hergebruiken jullie lingerie waar je herinnering hebt aan een ex of ouwe lover?

2. Kopen jullie lingerie ook gewoon voor jezelf? Dus niet voor een potentiële date partner what ever.

3. Voel je je beter als je lingerie koopt voor jezelf én je partner het warm ontvangt?

4. Hoe voelen jullie / reageren jullie als partner koeltjes of niet reageert.

5. Voel je vrij om jouw favoriete merken met mij te delen!

6. Ik ben niet zo heel thuis in de herencollectie, maar wat vinden jullie mooier een losse of strakke boxer?
Ik vind een losse met een leuk printje leuk om te zien.

Heel veel vragen, misschien niet relevant voor wat ik zelf prettig vind. Echter voel ik me soms een gekkie als ik met vriendinnen praat hierover
ladywhy wijzigde dit bericht op 15-11-2021 13:54
Reden: extra vraag
22.73% gewijzigd
Ik koop zeker lingerie voor mezelf. Als je je lekker voelt erin, waarom zou je het niet elke dag dragen?

Cadeaus van oude lovers moet je naar mijn idee gewoon doen wat in dat geval goed voelt. Wil je het nog aan, vind je het mooi, blijven dragen. Kleeft er een naar gevoel aan, doe het lekker weg! Zou best per setje of per ex kunnen verschillen ook!

Ik koop lingerie/ondergoed dat ik mooi vind. Als mijn man het ook mooi vindt is dat leuk, zo niet dan ook prima. Meer in datingfase vind ik het wel extraleuk als date/vriend het mooi/spannend/opwindend vindt.
Ik koop gewoon fijn en goed zittend ondergoed. Voor mijzelf.

Ik hou geen enkele rekening met of partner het mooi vind. Het kan gewoon uit en ik moet het dragen.

Maar goed dat heb ik ook met andere dingen en ik heb een partner die dat gelukkig helemaal prima vindt, zo was ik in begin en zo zal ik altijd blijven. En zo werkt het andersom ook.

Ik heb ook geen lingerie die ik bewaar, ik draag het en daarna gaat het weg.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 14-11-2021 18:10
51.97% gewijzigd
Als partner er niet leuk op reageert, zou dat wel een afknapper voor me zijn.
hagelslagjes schreef:
14-11-2021 18:09
Als partner er niet leuk op reageert, zou dat wel een afknapper voor me zijn.
Wordt jij daar dan niet onzeker/verdrietig van? Ik heb dan een soort van gevoel van vernedering..
ladywhy schreef:
14-11-2021 18:10
Wordt jij daar dan niet onzeker/verdrietig van? Ik heb dan een soort van gevoel van vernedering..
Je kan ook een leuke vent zoeken he?
Ik ervaar dat mijn enorme zwarte directoirs zeer op prijs worden gesteld.

Ik draag wel heel mooie bh's.

Er zijn legio belangrijkere zaken voor een man.
Ik heb twee collecties: mooi en comfortabel. Normale dagen draag ik comfortabel en daar ga ik ook zeker niet mee ophouden. Als ik een avondje met mijn man uitga of uit de douche kom en weet dat het wat kan worden die avond, pak ik een mooi setje. Dit doe ik dan echt voor hem en dat vind ik ook leuk om te doen.

Als partner koeltjes reageert is dat jammer. Als ik zou merken dat het hem nooit iets kon schelen zou ik er mee stoppen, maar mijn man houdt er wel van. Dat geldt ook voor sexy pyjama jurkjes ipv een oud wit t shirt om in te slapen.

Het ex verhaal is bij mij te lang geleden, maar ik denk niet dat ik alles weg zou gooien bij een nieuwe partner.
Ik heb geen lingerie speciaal voor in de slaapkamer. Ik draag mijn Aubade, Marie Jo of Chantelle, etc. gewoon naar mijn werk. Ik heb geen partner en besteed evengoed veel aandacht aan mijn lingerie. Gewoon omdat ik het leuk vind.

Agent Provocateur heb ik niet, maar dat is mijn smaak niet.
Hier komt een groot deel van de lingeriekast van bij AP. Zowat 50-50 zelf gekocht en gekregen. Ik koop lingerie dus zeker voor mezelf, draag het graag en voel me er ook goed bij of goed in (en ik draag die dingen dus ook gewoon naar het werk).
Ik heb helemaal niets met lingerie zoals jij dat bedoelt. Ik kan het me wel voorstellen dat je wat teleurgesteld zou zijn als een partner er niet op reageert als je het draagt, maar dat komt omdat het voor mij heel wat zou zijn als ik daar écht aandacht en geld aan zou besteden ;)
ladywhy schreef:
14-11-2021 18:10
Wat? Nou, voor mij niet hoor. Ik draag wat ik mooi vind. En veel mannen hebben geen smaak in mijn optiek. Zal me een worst wezen wat ze er van vinden. Of geven überhaupt geen zier om lingerie. Ik kom ook niet de kamer binnen geparadeerd in mijn lingerie. Lingerie speelt bij mij geen heel grote rol in de slaapkamer, hoewel ik zelf dol ben op mooie lingerie en daar ook veel geld aan uitgeef. Da’s meer voor mezelf.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 14-11-2021 18:27
21.40% gewijzigd
Cateautje schreef:
14-11-2021 18:14
Ik ervaar dat mijn enorme zwarte directoirs zeer op prijs worden gesteld.

Ik draag wel heel mooie bh's.

Er zijn legio belangrijkere zaken voor een man.
Wat zijn directoirs ?
ladywhy schreef:
14-11-2021 18:26
Wat zijn directoirs ?
Tenten. :)
Mijn ervaring is dat het mijn man weinig uitmaakt wat ik wel of niet draag als hij zin heeft in seks dus voor hem hoef ik het niet te doen. Ik geef veel geld uit aan lingerie, het moet lekker zitten en mooi zijn. Marlies Dekkers is favoriet vanwege de grote onderbroeken en prachtige beha's.
novaviva schreef:
14-11-2021 18:17
Ik heb geen lingerie speciaal voor in de slaapkamer. Ik draag mijn Aubade, Marie Jo of Chantelle, etc. gewoon naar mijn werk. Ik heb geen partner en besteed evengoed veel aandacht aan mijn lingerie. Gewoon omdat ik het leuk vind.

Agent Provocateur heb ik niet, maar dat is mijn smaak niet.
Wat leuk! Maar wat voor soort koop je wat ook chill zit naar werk?

Dit zit naar mijn inziens echt niet prettig een hele dag. Kan natuurlijk zijn dat je daar geen moeite mee hebt.
https://www.aubade.eu/en_GR/les-ailes-du-desir-2.html
FeeLucifer01 schreef:
14-11-2021 18:13
Je kan ook een leuke vent zoeken he?
Deze vent is inmiddels weg, maar ik twijfel of het aan hem lag of dat ik het gevoel heb van mijzelf.

Ik kan me herinneren dat ik te horen kreeg dat ik wat vaker lingerie aan mocht doen, niet als moet maar dat hij dat wel leuk zou vinden. Toen ik dat vervolgens deed werd ik met geen vinger aangeraakt, vandaar het gevoel van vernedering
ladywhy schreef:
14-11-2021 18:34

Dit zit naar mijn inziens echt niet prettig een hele dag. Kan natuurlijk zijn dat je daar geen moeite mee hebt.
Ah, een epileerbroekje. :D
Een leuke man zegt niet: je mag vaker lingerie aan, maar die neemt het voor je mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
14-11-2021 18:42
Een leuke man zegt niet: je mag vaker lingerie aan, maar die neemt het voor je mee.
Ach ja, dit soort hoop heb ik niet meer hoor. Ik verdien prima, dus financier het zelf wel.
ladywhy schreef:
14-11-2021 18:34

Dit draag ik zonder problemen naar kantoor. Hoewel ik ook wel vaak een beugel draag. Maar ik heb wel veel van Aubade. Alleen als ik ga sporten draag ik minder tierelantijnen. Ik heb ook veel zonder kant of borduursels, net waar ik die dag zin in heb.
ladywhy schreef:
14-11-2021 18:46
Ach ja, dit soort hoop heb ik niet meer hoor. Ik verdien prima, dus financier het zelf wel.
Het gaat niet om het geld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
14-11-2021 18:42
Echt onzin. Dat gebeurt vooral in films en geeft vrouwen alleen maar onrealistische verwachtingen. 9 van de 10 mannen zou echt niet weten wat hij moet kopen en welke maat. Ik kan zelf zonder te passen al niet zeggen welke maat bh ik moet hebben, laat staan dat ik dat van een man zou verwachten.
Ik vind het helemaal niet erg als een man geen lingerie voor me koopt. Ik vind het eigenlijk niet zo aantrekkelijk als mannen daar erg mee bezig zijn.
Ik vond het vroeger zelf leuk en droeg het toen altijd. Nog nooit een man ontmoet die het een bal kon schelen. Nu vind ik het maar gedoe en koop en draag ik het nooit. Nog steeds geen man die er iets van vindt.

Verzoekjes die ik wel krijg/ heb gekregen over wat ik draag zijn hoge hakken, strakke rok of mooie jurk en los haar.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven