NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Even c/p

Ik kreeg vandaag niet echt de kans om uit te zieken want mijn mams kwam langs en op het programma stond een forse wandeling naar de biologisch/dynamische boer, open dag.

Wel lekker natuurlijk dat wandelen, maar ben nu ook echt wel moe. Laten we zeggen dat ik blij ben dat ik morgen nog niet hoef te gaan werken.

Einde c/p

Lees nog even bij en kruip dan vlug mijn bed in.
Foto van het haar, Roos?
Misschien de volgende keer toch voor jezelf opkomen Mamzie. Ziek is ziek, zo kan je nooit uitzieken. Ze had toch ook even met de boys kunnen gaan, dan had jij heel even een paar uurtjes kunnen uitzieken zonder herrie aan je hoofd.

Nou hopelijk dat je morgen weer een stukje beter bent.
Zo, weer thuis. Gezellige dag met vriendinnen gehad en een geslaagde shopsessie: goede bergwandelschoenen en sokken, kookboek, jasje en een Pandora-armband met 3 bedels voor bijna jarige moeder.

Yam, balen!

Krolsheid was niet heel heftig, lijkt al weer voorbij, net 3 dagen geduurd.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Uiteraard heb je gelijk, Mleen. Maar ja, ben daar niet goed in, ze is toch helemaal naar hier gekomen met haar goede humeur, en ik kan kennelijk pas nee zeggen als ik zwaar op bed lig.

Aijee, jij klinkt blut nu.

Zit nu gezellig in mijn eentje het forum te bevuilen. Toenet een heel eng gesuis in mijn oren, gelukkig lijkt het nu met een kleine maaltijd weg.

Die maaltijd is overigens de miskoop van de eeuw. Ik wilde goeiekope gepofte tarwe met honing, heb goeiekope cornflakes. Even niet goed op het pak gelet.
Goeiemorgen.

Dat blut valt wel mee, Mamz. Had 180 euro kadobonnen vd Beversport, van m'n verjaardag. Dat scheelt! Hoop dat je nog goed bent gaan slapen na je nachtelijke onderbreking trouwens...

Moet nu even wat werk voor school doen en daarna richting het Zeeuwse land naar schoonfamilie toe.
Goeiemorgen ladies.

Hoop dat het vandaag wat beter gaat Mamzie . Vanmiddag had je een kinderfeestje? Hoef je de kids alleen te brengen of moet je er ook bij zijn?

Dat is nog even leuk winkelen Info met die kadobonnen. Voel je het ook niet direct in je portomonee. Maak je veel wandeltochten dat je nieuwe bergschoenen hebt gekocht?

Leuk een kookboek welke?

Veel plezier bij je schoonfamilie.
goedemorgen lieverdjes

alles goed hier? ben de laatste dagen volgens mij niet heel veel online geweest, heb ook niet veel te vertellen.

de zomer is hier weer voorbij trouwens, 4 dagen was ook wel erg veel natuurlijk, dus nu maar weer de winterkleren uit de kast halen en warme chocolademelk drinken
Ik vind het hier ook koud, NG!

MV, ik ga in aug een week bergwandelen in Zwitserland, vandaar die schoenen.

Kookboek heet Heerlijk Rome!
Hier ook kil Engie, heb ook een wintertrui aan. Ik zit heerlijk met warme thee.

Leuk Info naar Zwitserland, ben er maar 1x wezen skieen maar mooie natuur.
effe stukkie bijgelezen trouwens:

beterschap voor Mamz en Yam, hoop dat jullie je wat beter voelen.

voor Inad, en chica is grappig

Marels succes met typen

en als ik iets belangrijks gemist heb dan een of een voor diegene

ik ga even douchen en dan verder met de disney-puzzel van 1000 stukjes die ik gisteren van vriend gehad heb (niet verder vertellen hoor, dan denkt iedereen strax dat ik een nerd ben )
hier regent het hardstikke, en een hoop wind, echt niet normaal... en toen zag ik gisteren op het weerbericht dat het snacht zou kunnen vriezen in schotland......en vorige week was het 27 graden.... nou dat opwarmen van die aardbol wil nog niet echt lukken volgens mij

leuk Info, wandelen in zwitserland!
Goeiemorgen..

Ik heb inderdaad nog een lekker gat in de dag kunnen slapen, pas om half tien moest ik kinderen ontwarren.

Zat gisteren in twee wintertruien, als we het over kilte hebben. Daarnaast klachten van de buurvrouw gehad over de koude vingertjes van Muis -ik heb zelf 360 van de 365 dagen koude vingers maar goed-

Aijee, da's leuk, kadobonnen uitgeven.

Engie, puzzels leggen moet je doen zolang je nog geen kinderen hebt haha..

Mleen, ik ga zelf mee. Op het moment voel ik me min of meer okee, vermoedelijk mede door de tigste antimigrainepil die ik vannacht gesnoept heb.
Mogge schatjes.

Ik heb één verslag af, en nu werk ik aan mijn stageverslag. Dat moet van mezelf heel ver af, want ik wil vanmiddag naar een gratis festivalletje en dat mag pas als ik echt tijd heb.
668, the neighbour of the Beast
Nou dan nog even snel een hart onder de riem van Marels, laatste lootjes?! Hopelijk blijft het bij jou droog vanmiddag Marels, hier ziet het er bewolkt uit alsof het zo kan gaan regenen.

Mamzie, waarom klaagt je buuf over de vingers van Muis? Is dat die ene buuf?
Als het regent heb ik een regenjas en geen stralend weer is alleen maar goed; dan is het rustiger.

Maar ja, morgen één na laatste tentamen en mijn stageverslag inleveren. Dan woensdag proefpresentatie voor mijn scriptieverdediging, maandag scriptieverdediging en dan ben ik in principe klaar. Dan hoef ik alleen nog maar wat formaliteiten; mijn stageverslagen (allemaal gebundeld) inleveren en mijn ziekenhuispakken inleveren. Dus nog een week en dan ben ik eigenlijk grotendeels klaar.
goedemiddag allemaal

"brengt Mareltje weer kopjes thee en koekjes"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ga ook echt mijn best niet doen op dat stageverslag trouwens. Ik had goede punten, dus als het maar compleet ingeleverd is vind ik alles best.
Zou een kind van 10 echt al kunnen puberen?

Buuf -andere kant trouwens- had geklaagd over mijn grote mond tegen de kinderen en dan blijk ik niet heel assertief als ze ook nog klaagt over koude vingertjes.

Pfff, godezijdank morgen weer een afspraak met een jeugdhulpverleenster, want het is verdomd niet makkelijk om het koel te houden met een heerschap die al een week of wat nou ent en schreeuwt en bekt en scheldt en wat een jongen nog niet meer kan verzinnen om zijn autonomie te bewaken.
Een politiek correct corrigerend tikje? Naar zijn kamer sturen? Geen snoep?
ik heb een nieuw speeltje! (nou ja, Phileine dus)

Ben nu officieel over de zeik -en dus een pammetje ingenomen, er lagen er nog van ex die nog geldig blijken te zijn-

Overigens sinds een uitbarsting en een jankpartij mijnerzijds wel leuke dingen gedaan zoals een driekwartsmaat uitleggen, maar er zit storm in die jong nu, en ze willen niet naar buiten.

Even rust nu, ze douchen. Mogen ze van mij best lang, mits er geen water naar beneden komt.

Leuk speeltje, Roos. Geniet 'ie nog steeds?
Niet echt festivalweer voor Marels nu.
Ohhhh wat lief Roos (mooi die kleur bij haar vacht hahaha). Er hangt nu 1 balletje in, maar aan die touwtjes aan de binnenkant kan je ook belletjes of een muisje inhangen. Muisje is hier wel een succes. Belletje heb ik wegens succes zelf weggehaald hahahahah.

Lastig Mamzie. Maak je ook wel eens even tijd voor jezelf vrij. Even iets doen zonder de kinderen. Iets om te ontspannen of gezellig iets met een vriendin doen. Even lekker jezelf verwennen en relaxen.
oh en ik moet vrouwtje natuurlijk wel helpen met forummen

je wordt er alleen wel erg moe van

rosanna08 wijzigde dit bericht op 07-06-2009 15:18
Reden: verkeerde foto
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven