Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
zaterdag 6 juni 2009 om 11:59
Vijf, zou jij het topic "twee liefdes..... nieuw topic" willen "sluiten". In dit topic zijn de laatste posts voor een aantal forummers niet te lezen, vandaar dat we in maart begonnen zijn met een vers topic twee liefdes .... deel 2.
Het zou jammer zijn als deze twee topics nu door elkaar gaan lopen.
Het zou jammer zijn als deze twee topics nu door elkaar gaan lopen.
maandag 8 juni 2009 om 13:56
AAAAAAARRGHHHH 12x achter elkaar dezelfde @!#$!% foutmelding dat ik een topic niet kan zien in Internet Exploder. Ik weet dat het probleem bekend is maar ik word er beetje gallisch van. En ben te eigenwijs om speciaal voor dit forum een andere browsert te installeren aangezien alle andere websites het prima doen. Denk dat ik maar eens ehm ga stofzuigen doe k tenminste wat nuttigs met mn boze gevoelens.
dinsdag 9 juni 2009 om 12:37
woensdag 10 juni 2009 om 17:08
Beste Angel,
Ik heb even een prangende vraag. Vandaag ontving ik een mail op mijn persoonlijk mailadres dat bij jullie bekend is, met de vraag of ik wilde meewerken aan een artikel voor Viva. Dat wil ik niet maar dit terzijde. Mijn vraag is wel hoe die journaliste aan mijn gegevens komt. Mogen jullie die zomaar doorspelen?
Ik heb even een prangende vraag. Vandaag ontving ik een mail op mijn persoonlijk mailadres dat bij jullie bekend is, met de vraag of ik wilde meewerken aan een artikel voor Viva. Dat wil ik niet maar dit terzijde. Mijn vraag is wel hoe die journaliste aan mijn gegevens komt. Mogen jullie die zomaar doorspelen?
woensdag 10 juni 2009 om 22:27
NoaLuna: bij het aanmelden staat dit in de Algemene Voorwaarden waar je mee akkoord gaat als je je aanmeldt:
"Registratie
Voor registratie vragen we je om een geldig e-mailadres. Dit e-mailadres wordt gebruikt om je account te valideren. Tevens kunnen de moderators en de redactie van Viva dit e-mailadres gebruiken om contact met je op te nemen. Je e-mailadres is in principe niet zichtbaar voor derden tenzij je daar expliciet zelf toestemming voor geeft."
Er wordt dus niets "doorgespeeld".
"Registratie
Voor registratie vragen we je om een geldig e-mailadres. Dit e-mailadres wordt gebruikt om je account te valideren. Tevens kunnen de moderators en de redactie van Viva dit e-mailadres gebruiken om contact met je op te nemen. Je e-mailadres is in principe niet zichtbaar voor derden tenzij je daar expliciet zelf toestemming voor geeft."
Er wordt dus niets "doorgespeeld".
donderdag 11 juni 2009 om 09:33
quote:bloempje1977 schreef op 09 juni 2009 @ 12:37:
Hoi Angel,
ik zou graag de volgende discussies verwijderd willen hebben:
titel: het gaat niet goed tussen mijn vriend en mij
gestart op 21-07-2008 om 21.21 uur
titel: ik heb mijn vriend geslagen
gestart op 03-06-2008 om 21.42 uur.
Alvast bedankt!
Groetjes,
bloempje1977Ook niet slim om de vragen om de topics te verwijderen. Nu ben ik ze gaan opzoeken wat ik anders nooit had gedaan. Deze topics waren allang van de overzichtslijst af.
Hoi Angel,
ik zou graag de volgende discussies verwijderd willen hebben:
titel: het gaat niet goed tussen mijn vriend en mij
gestart op 21-07-2008 om 21.21 uur
titel: ik heb mijn vriend geslagen
gestart op 03-06-2008 om 21.42 uur.
Alvast bedankt!
Groetjes,
bloempje1977Ook niet slim om de vragen om de topics te verwijderen. Nu ben ik ze gaan opzoeken wat ik anders nooit had gedaan. Deze topics waren allang van de overzichtslijst af.