Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Beste Angel,

In het topic: Dilemma! Mail van ex van ex...etc. is de openingspost aangepast door TO op advies van andere forummers. Heel verstandig in dit geval! Het stuk dat ze heeft weggehaald staat echter al gequote in de tweede of derde reactie. Zou je die quote wellicht ook weg kunnen halen?

Dank!
Hallo Angel,

mag mijn topic over schoonouders verwijderd worden.

Ik ben bang dat ik herkend ben.

Deze nick mag ook verwijderd worden, die ga ik niet meer gebruiken.
Hallo!

Mijn topic Help!!! Ik ben getrouwd, heb ik per ongelukt 2x geplaatst...sorry!

Kunnen ze misschien worden samengevoegd????

Thanx
quote:Lunax schreef op 07 mei 2009 @ 16:37:

Beste Angel,

In het topic: Dilemma! Mail van ex van ex...etc. is de openingspost aangepast door TO op advies van andere forummers. Heel verstandig in dit geval! Het stuk dat ze heeft weggehaald staat echter al gequote in de tweede of derde reactie. Zou je die quote wellicht ook weg kunnen halen?

Dank!Had ik gisteren inderdaad al aangepast! Dank voor het melden!
quote:Samengevat schreef op 08 mei 2009 @ 09:39:

Hallo Angel,

mag mijn topic over schoonouders verwijderd worden.

Ik ben bang dat ik herkend ben.

Deze nick mag ook verwijderd worden, die ga ik niet meer gebruiken.Ik heb je topic verwijderd en je account op non-actief gezet. Sterkte!
quote:moooootje schreef op 08 mei 2009 @ 16:31:

Hallo!

Mijn topic Help!!! Ik ben getrouwd, heb ik per ongelukt 2x geplaatst...sorry!

Kunnen ze misschien worden samengevoegd????

ThanxDone!
Vandaag heeft een zekere 'piemel' zich aangemeld. Een man die tot nu toe 1 reactie heeft geplaatst.

Gezien het niveau van zijn reactie denk ik dat hij in de gaten gehouden en evt verwijderd kan worden.

(in het topic over vrouw waarvan man een SV heeft)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Bedankt ik ga de "piemel" eens nader inspecteren
Vijf, kom je wel even vertellen wat je bevindingen zijn
We hebben er nog overleg over Zodra we eruit zijn zal ik het idd even melden
Angel,

Wil je mijn prive mailadres geven aan Sannemer (topic '18 jaar naar de ....') als ze erom vraagt?
Angel mag ik het prive mailadres van yayaatje ?

ow en over de bugs, firefox browser gebruiken en alles werkt weer.
Sannemer, ik heb je gemaild
zou je topic 'exit ex' willen verwijderen? ben beetje bang dat iemand mij herkend als ze dat verhaal lezen.. thnx!
Done...
Kan het topic "Help mijn vrouw blijft kijken" geschoond worden van details die kunnen leiden tot herkenning van mensen die daar niet om gevraagd hebben?
Done Wuiles en dank voor het melden!
Zou je het topic met de naam kan je man een vrindin hebben alsjeblieft wijzigen in kan je man een vriendin hebben?

Ik erger me er rot aan. Ben to niet mocht dat een voorwaarde zijn. (en ik ben een zuur want ik schrijf niet eens mee maar zie het in de top 10 lijst staan)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Dat vind ik idd vrij zuur

Ik denk, of eigenlijk heb aangenomen, (en ik schrijf wel in het topic) dat de TO het expres heeft gedaan om het verschil tussen een 'gewone' vriendin en 'de' vriendin aan te geven.
Tja dat zou kunnen natuurlijk!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Vrindin is gewoon foutief nederlands lijkt me, dus ik ga het veranderen (maar dan alleen in de titel hoor, anders blijf ik bezig! )
In het topic 'Help mijn vrouw blijft kijken' zijn de privegegevens weliswaar verwijderd, maar in 1 van de quotes van dat bericht is iets blijven staan. Mag dat ook verwijderd? Anders heeft het hele verwijderen niet zoveel zin gehad...
quote:Viva Angel5 schreef op 18 mei 2009 @ 22:17:

Vrindin is gewoon foutief nederlands lijkt me, dus ik ga het veranderen (maar dan alleen in de titel hoor, anders blijf ik bezig! )Pffff, thnx Viv, pak van m'n hart! kon er ook niet tegen, maar heb me (heel knap) ingehouden.
"Vrind" bestaat nog steeds, dus als 't een keer om een vriendje gaat wordt het toch wel oppassen hoor.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:BosAap schreef op 18 mei 2009 @ 22:45:

In het topic 'Help mijn vrouw blijft kijken' zijn de privegegevens weliswaar verwijderd, maar in 1 van de quotes van dat bericht is iets blijven staan. Mag dat ook verwijderd? Anders heeft het hele verwijderen niet zoveel zin gehad... Welke datum/tijd is het bericht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven