Mutsen
zondag 7 juni 2009 om 21:11
Hi, het was inderdaad erg gezellig bij de Esfamilie . Ank, we moesten wel want we moesten op kraamvisite in Amersfoort. Maar dan kan je natuurlijk niet langer dan anderhalf uur blijven (zeker niet met die invasie die wij zijn) en dan zijn het wel heel veel uren in de auto. En toen Nippi zei dat hij met Lizzy wilde spelen, heb ik dus even gebeld en het was reuze leuk . We hebben trouwens ook nog even bij ons oude huis naar binnen gegluurd; was mooi verbouwd maar toch gek. Helaas vielen de kids alleen niet in slaap in de auto, waardoor ze er pas om 10 uur inlagen. Nipje werd elk half uur huilend wakker (tandjes?)dus die heeft bij ons in bed geslapen. En ze waren er allemaal weer vroeg bij dus we hebben een heeeel rustig dagje ervan gemaakt vandaag.
Ik heb net onze vakantie geboekt: het wordt Coldenhove. Was Pammie daar niet geweest, of was het nou Morrie, of haal ik iedereen door de war?
Lizzy alweer in slaap?
Het Oceanium is wel erg leuk, maar er zijn ook erg mooie buitendingen en het is wel jammer als je die mist.
Van uithuizige mannen word ik niet blij, maar dat komt hier niet zo vaak voor.
Ik heb net onze vakantie geboekt: het wordt Coldenhove. Was Pammie daar niet geweest, of was het nou Morrie, of haal ik iedereen door de war?
Lizzy alweer in slaap?
Het Oceanium is wel erg leuk, maar er zijn ook erg mooie buitendingen en het is wel jammer als je die mist.
Van uithuizige mannen word ik niet blij, maar dat komt hier niet zo vaak voor.
anoniem_38658 wijzigde dit bericht op 07-06-2009 21:23
Reden: oeioei, ik heb echt slaaptekort
Reden: oeioei, ik heb echt slaaptekort
% gewijzigd
zondag 7 juni 2009 om 21:16
Ik durf niets meer te zeggen over je spelling Nip maar volgens mij is de laatste zin nu echt wél fout
Coldenhove ken ik niet dus ik was het niet.
Ja, was erg jammer van al dat geld. Maar goed, de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad en vonden dit ook erg leuk. En we zijn in het treintje naar de andere kant van het park gegaan (en weer terug) dus we hebben wel íets gezien.
Pamman was op tijd thuis maar ligt nu al in bed. Daar word ik ook niet blij van.
Coldenhove ken ik niet dus ik was het niet.
Ja, was erg jammer van al dat geld. Maar goed, de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad en vonden dit ook erg leuk. En we zijn in het treintje naar de andere kant van het park gegaan (en weer terug) dus we hebben wel íets gezien.
Pamman was op tijd thuis maar ligt nu al in bed. Daar word ik ook niet blij van.
zondag 7 juni 2009 om 21:18
Hier hetzelfde verhaal met Limoen. Alles wat ik zeg is aanleiding te gaan zeuren, ze wil niet slapen. Ik zei dat ik naar beneden ging, een slokje drinken, want ik kreeg een enorme kriebelhoest. Pruillip: ik wil ook naar beneden een slokje water want ik heb ook last van mijn keel. Ik haal een glaasje water voor haar boven, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling. Half uur later, plof, ligt het glaasje water op de grond. Mama, het glaasje water is gevallen. Zucht. Nu echt slapen Limoen. Ik kan niet slapen. Als ik 5 minuten bij je kom liggen, beloof je dan dat je gaat slapen. Ja hoor. Ik ben nog niet beneden of ze staat alweer naast haar bed. Man neemt haar nu mee naar beneden as we speak. Ik Heb Er Geen Zin In.
zondag 7 juni 2009 om 21:25
Ik moet trouwens zeggen dat ik vrijdag enorm opzag tegen het weekend, gezien de humeurtjes maar ze waren dit weekend suikerzoet. Echt heel erg lief.
Ik had trouwens nog ruzie in Blijdorp. Zeikende regen en we moesten een stuk hollen naar het treintje. De ingang van het wagonnetje waar nog plekjes waren zat aan de andere kant en nou ja, het regende echt heel hard. Dus ik zet, terwijl ik met mijn meest verontschuldigende glimlach aan mevrouw die daar zat vraag of ze het erg vindt, de kinderen via de 'dichte' kant erin. En klim er zelf achteraan. Toen viel haar paraplu om en begon ze toch een partij te zeuren waarom we niet omliepen, en dat we moeilijk deden en bladiebladiebla en waarom we nou zo moeilijk deden. Ik was het bij de eerste opmerking al beu en zeg dat sommige mensen er ook moeilijk over blíjven doen. Toen was ze eindelijk stil. Wat een gezanik zeg.
Ik had trouwens nog ruzie in Blijdorp. Zeikende regen en we moesten een stuk hollen naar het treintje. De ingang van het wagonnetje waar nog plekjes waren zat aan de andere kant en nou ja, het regende echt heel hard. Dus ik zet, terwijl ik met mijn meest verontschuldigende glimlach aan mevrouw die daar zat vraag of ze het erg vindt, de kinderen via de 'dichte' kant erin. En klim er zelf achteraan. Toen viel haar paraplu om en begon ze toch een partij te zeuren waarom we niet omliepen, en dat we moeilijk deden en bladiebladiebla en waarom we nou zo moeilijk deden. Ik was het bij de eerste opmerking al beu en zeg dat sommige mensen er ook moeilijk over blíjven doen. Toen was ze eindelijk stil. Wat een gezanik zeg.
zondag 7 juni 2009 om 21:51
O, bah, van die zeiksnorren die niet snappen dat op zo'n moment de practische kant ff voorgaat. Bluh, goeie opmerking van jou.
Nah, 't is een beetje dubbel bij Liz, ze heeft vaak buikpijn en is nog niet helemaal van haar tikjes en dwangetjes af en als ze dan moe is wordt 't erger. En ik heb haar iets te laat naar bed gedaan, dus combi van dingen. Maar goed, ze slapen nu lekker.
Nah, 't is een beetje dubbel bij Liz, ze heeft vaak buikpijn en is nog niet helemaal van haar tikjes en dwangetjes af en als ze dan moe is wordt 't erger. En ik heb haar iets te laat naar bed gedaan, dus combi van dingen. Maar goed, ze slapen nu lekker.
zondag 7 juni 2009 om 21:56
Wat een vervelende zeur zeg, dat mens. Beetje gaan zeiken in de zeikregen. En jammer dat jullie uitstapje een beetje in het water viel.
Heeft je moeder geen mobiel Es?
Lijkt me raar, bij je oude huis naar binnen kijken waar nu nieuwe mensen wonen.
Anky, hoe gaat het eigenlijk met man's belofte je meer werk uit handen te nemen? Denkt ie daar nog een beetje aan af en toe? (en dan niet alleen het voorlezen )
Man is nu weer teruggekomen op het voornemen de computerkamer speelkamer te maken, want, ze gaan daar waarschijnlijk toch niet zitten als wij in de huiskamer zijn, en, het speelgoed blijft toch ook niet in die kamer waarschijnlijk. En, waar laten we de zooi, want we hebben geen bergruimte of zolder, op een overvolle inloopkast na. Ik wil wel een speelkamer, en ik wil naar de Ikea, ik wil allemaal nieuwe dingen in huis.
Oh, da's Limoen weer.
Heeft je moeder geen mobiel Es?
Lijkt me raar, bij je oude huis naar binnen kijken waar nu nieuwe mensen wonen.
Anky, hoe gaat het eigenlijk met man's belofte je meer werk uit handen te nemen? Denkt ie daar nog een beetje aan af en toe? (en dan niet alleen het voorlezen )
Man is nu weer teruggekomen op het voornemen de computerkamer speelkamer te maken, want, ze gaan daar waarschijnlijk toch niet zitten als wij in de huiskamer zijn, en, het speelgoed blijft toch ook niet in die kamer waarschijnlijk. En, waar laten we de zooi, want we hebben geen bergruimte of zolder, op een overvolle inloopkast na. Ik wil wel een speelkamer, en ik wil naar de Ikea, ik wil allemaal nieuwe dingen in huis.
Oh, da's Limoen weer.
zondag 7 juni 2009 om 22:00
Een speelkamer is zo fijn; je doet de deur dicht en ziet de troep niet.
Nipje werd straks ook alweer huilend wakker. Wij verheugen ons alweer op een gezellig nachtje met zijn drieen... Dus ik denk dat ik maar eens naar bed moet. Ik heb vandaag nog wel de slaapkamer opgeruimd en wat meubels verplaatst die er nog stonden van de verbouwing, dus het is heel licht en ruim ineens. Tijd voor wat tv-kijken in bed. Balen dat er op zondag altijd alleen maar van die parmanormale programa's zijn, echt iets voor mij.
Nipje werd straks ook alweer huilend wakker. Wij verheugen ons alweer op een gezellig nachtje met zijn drieen... Dus ik denk dat ik maar eens naar bed moet. Ik heb vandaag nog wel de slaapkamer opgeruimd en wat meubels verplaatst die er nog stonden van de verbouwing, dus het is heel licht en ruim ineens. Tijd voor wat tv-kijken in bed. Balen dat er op zondag altijd alleen maar van die parmanormale programa's zijn, echt iets voor mij.
zondag 7 juni 2009 om 22:03
Niet slapen in de auto, zit dat in de lucht? Wij zijn net thuis na een etentje bij vrienden, en ik hoorde Pluis 5 seconde geleden nog zingen.
Dierentuin vind ik ook duur, en dan kan Pluis nog gratis. Vorige week waren we met (bijna) gratis supermarktkaartjes. Dat vind ik dan ook wel de moeite waard om even voor te sparen.
Pammie, moest je daarna nog een hele rit met die miep in een karretje? Zal gezellig geweest zijn!
Oh, ik hoor 'm nog steeds. Belooft wat voor morgen...
Dierentuin vind ik ook duur, en dan kan Pluis nog gratis. Vorige week waren we met (bijna) gratis supermarktkaartjes. Dat vind ik dan ook wel de moeite waard om even voor te sparen.
Pammie, moest je daarna nog een hele rit met die miep in een karretje? Zal gezellig geweest zijn!
Oh, ik hoor 'm nog steeds. Belooft wat voor morgen...
zondag 7 juni 2009 om 22:05
Speelkamer is fijn. Ik ben ook nog steeds blij met de speelzolder.
Het is overdag inderdaad al een stuk minder, maar 's avonds als ze moe is krijg ze meer 'last' en ze heeft ook nog steeds last van buikpijn enzo. Beetje spanning voor 't kleuterkamp over twee weken denk ik ook.
Ik vond het wel fijn dat je dat zei Nip, ook dat je vroeg naar de dietiste (waar ik dus nooit meer iets over heb gehoord... leve de jeugdzorg/ggd...) omdat je vond dat ze er zo 'normaal qua postuur' uitzag. Dat is fijn om te horen.
Het is overdag inderdaad al een stuk minder, maar 's avonds als ze moe is krijg ze meer 'last' en ze heeft ook nog steeds last van buikpijn enzo. Beetje spanning voor 't kleuterkamp over twee weken denk ik ook.
Ik vond het wel fijn dat je dat zei Nip, ook dat je vroeg naar de dietiste (waar ik dus nooit meer iets over heb gehoord... leve de jeugdzorg/ggd...) omdat je vond dat ze er zo 'normaal qua postuur' uitzag. Dat is fijn om te horen.
zondag 7 juni 2009 om 22:09
Ik ben weleens in/op Coldenhove geweest Nippo. Maar Pammie misschien ook wel . Mooi park, even nadenken welke het was hoor, ze lijken allemaal op elkaar. Volgens mij had Coldenhove ook een buiten zwembad. En volgens mij kon je goed in het bos grenzend aan de achterkant van het park wandelen daar. Coldenhove en Rabbit Hill zijn mijn favo Landalparken. Burgerlijk he .
Edit: Pammie dus nooit in Coldenhove geweest lees ik bij het overscannen van deze pagina .
Edit: Pammie dus nooit in Coldenhove geweest lees ik bij het overscannen van deze pagina .
anoniem_30416 wijzigde dit bericht op 07-06-2009 22:10
Reden: Goed lezen
Reden: Goed lezen
% gewijzigd
zondag 7 juni 2009 om 22:13
Limoen al stil? En Nipje?
Wat Citro schrijft over A-man zat ik me ook af te vragen Ank.
Ik heb ook eens bij ons oude huis naar binnen gekeken, maar het was zo veranderd, helemaal ons huis niet meer. Weet dat ik me daar lichtelijk teleurgesteld over voelde.
Een speelkamer lijkt me ook heerlijk. Maar de grote kast in de woonkamer heeft een hoop opgelost, speelgoed zie je niet meer. En ik vind het eigenlijk ook wel gezellig als ze lekker aan het spelen zijn. Dan maar een zooi.
Wat Citro schrijft over A-man zat ik me ook af te vragen Ank.
Ik heb ook eens bij ons oude huis naar binnen gekeken, maar het was zo veranderd, helemaal ons huis niet meer. Weet dat ik me daar lichtelijk teleurgesteld over voelde.
Een speelkamer lijkt me ook heerlijk. Maar de grote kast in de woonkamer heeft een hoop opgelost, speelgoed zie je niet meer. En ik vind het eigenlijk ook wel gezellig als ze lekker aan het spelen zijn. Dan maar een zooi.
zondag 7 juni 2009 om 22:16
quote:Miffy schreef op 07 juni 2009 @ 22:03:
Ik had haar redelijk definitief de mond gesnoerd
Hier hebben ze op de terugweg ook niet geslapen, Mannie had de hik en Mini heeft daar de hele weg de slappe lach om gehad
Ik had haar redelijk definitief de mond gesnoerd
Hier hebben ze op de terugweg ook niet geslapen, Mannie had de hik en Mini heeft daar de hele weg de slappe lach om gehad
zondag 7 juni 2009 om 22:19
Ze zijn wel unaniem aan het nietslapen vanavond zeg. Limoen is weer stil, maar het onweert inmiddels enorm, dus ben benieuwd hoe lang ze nog stil is.
Wat ik vooral stom vond is dat ze de tuin van mijn oude huis helemaal hadden betegeld, ik had zo'n mooi boompje en roze bloemen struik, alles was weg. Ach ja.
Hier staan de speelgoedkasten in de doorloop van kamer naar keuken, en ik breek vaak mijn nek over het speelgoed. Lijkt mij wel lekker als die speelkamer er wel komt. Maar goed, we zullen zien wie er wint
Wat ik vooral stom vond is dat ze de tuin van mijn oude huis helemaal hadden betegeld, ik had zo'n mooi boompje en roze bloemen struik, alles was weg. Ach ja.
Hier staan de speelgoedkasten in de doorloop van kamer naar keuken, en ik breek vaak mijn nek over het speelgoed. Lijkt mij wel lekker als die speelkamer er wel komt. Maar goed, we zullen zien wie er wint