Het is uit (vervolg op "wat is dat toch?")
zondag 7 juni 2009 om 21:51
Lief van je prinsesje! Gelukkig heb ik dat wel nog kunnen lezen. Zal je mailen mocht ik mijn hart willen luchten.
Moet wel zeggen dat door al die consternatie hier met dat andere topic, ik echt wel heb moeten lachen.
Fijn toch weer zo'n forum. Ik had na mijn laatste relatie een soort van bijgeloof ontwikkeld. Niets plaatsen op Viva, anders gaat het mis. woeehahahahahaa ach ja.....mutsengedrag
Moet wel zeggen dat door al die consternatie hier met dat andere topic, ik echt wel heb moeten lachen.
Fijn toch weer zo'n forum. Ik had na mijn laatste relatie een soort van bijgeloof ontwikkeld. Niets plaatsen op Viva, anders gaat het mis. woeehahahahahaa ach ja.....mutsengedrag
zondag 7 juni 2009 om 22:18
Met je andere topic was écht iets niet goed. Ik wist nl zéker dat ik een post had geplaatst en kon het gewoon niet meer terugvinden. Na 3x opnieuw kijken zag ik em pas staan wier.
Idd. wat je zegt, nieuwe ronden nieuwe kansen!
Gaat het een beetje trouwens met je?
Lekker van je af blijven schrijven, dat lucht lekker op!
Idd. wat je zegt, nieuwe ronden nieuwe kansen!
Gaat het een beetje trouwens met je?
Lekker van je af blijven schrijven, dat lucht lekker op!
zondag 7 juni 2009 om 22:23
Hai Oostvogel!
Op jouw posting heb ik ook gereageerd, maar heb dat ook allemaal niet meer terug gezien. Maf he?!
Moet er wel om lachen nu.
Het gaat wel beter op dit moment. Heb me vanmiddag wel behoorlijk beroerd gevoeld. En naar bed gaan daar kijk ik wel tegenop.
Slaap slecht en dan is het inderdaad fijn om even mijn hart te luchten. Je kan het maar kwijt zijn dan he.
Nou moet ik zeggen met, nieuwe ronde, nieuwe kansen geen man meer voorlopig, maar eerst maar eens mezelf. Door die relatie zijn er een aantal dingen bij me getriggerd waar ik daadwerkelijk mee aan de slag ben gegaan.
Daar ga ik nu gewoon mee verder.
Op jouw posting heb ik ook gereageerd, maar heb dat ook allemaal niet meer terug gezien. Maf he?!
Moet er wel om lachen nu.
Het gaat wel beter op dit moment. Heb me vanmiddag wel behoorlijk beroerd gevoeld. En naar bed gaan daar kijk ik wel tegenop.
Slaap slecht en dan is het inderdaad fijn om even mijn hart te luchten. Je kan het maar kwijt zijn dan he.
Nou moet ik zeggen met, nieuwe ronde, nieuwe kansen geen man meer voorlopig, maar eerst maar eens mezelf. Door die relatie zijn er een aantal dingen bij me getriggerd waar ik daadwerkelijk mee aan de slag ben gegaan.
Daar ga ik nu gewoon mee verder.
zondag 7 juni 2009 om 22:29
Ja, doe ik, was ook niet van plan om hem te gaan bellen of iets in die trant. Alleen kan ik er nog niet zo goed mee overweg.
Er vliegen toch wel vragen door mijn hoofd.
Wat ik probeer vast te houden, is dat ik er niets aan kan veranderen. Het is zo.
Jakkes.....maar goed.....het is zo
Wel fijn hoor dat ik mijn ei hier kwijt kan.....
Er vliegen toch wel vragen door mijn hoofd.
Wat ik probeer vast te houden, is dat ik er niets aan kan veranderen. Het is zo.
Jakkes.....maar goed.....het is zo
Wel fijn hoor dat ik mijn ei hier kwijt kan.....
zondag 7 juni 2009 om 22:31
Geef het de tijd om het allemaal te laten bezinken. Het is ook allemaal nog zo vers.
Zoek idd wat afleiding, anders blijven de radars draaien in je hoofd en ga je liggen piekeren.
Pak een spannend boek als je naar bed gaat. Steek een waxinelichtje aan op je nachtkastje (wel in een veilig houdertje). Zo heb ik mezelf ook vaak genoeg in slaap gebracht als mijn hoofd niet stilstond.
Het lezen in een vermakelijk boek zet je gedachten even op een andere zender.
Zoek idd wat afleiding, anders blijven de radars draaien in je hoofd en ga je liggen piekeren.
Pak een spannend boek als je naar bed gaat. Steek een waxinelichtje aan op je nachtkastje (wel in een veilig houdertje). Zo heb ik mezelf ook vaak genoeg in slaap gebracht als mijn hoofd niet stilstond.
Het lezen in een vermakelijk boek zet je gedachten even op een andere zender.
zondag 7 juni 2009 om 22:38
Afleiding zoek ik wel. Ben hier druk aan 't forummen en gisteravond lekker de hele avond met dinnetje gekletst over van alles en nog wat. En niet eens geprobeerd om iets te analyseren, maar gewoon lekker haar dingetjes, mijn dingetjes etc.
Maar dan kom je thuis en dan krijg je weer een klap in je gezicht.
Ja zo heb ik dat denk ik goed verwoord. Op sommige momenten krijg ik een klap in mijn gezicht.
Scheelt dat ik masochistisch ben ingesteld nee grapje
Maar dan kom je thuis en dan krijg je weer een klap in je gezicht.
Ja zo heb ik dat denk ik goed verwoord. Op sommige momenten krijg ik een klap in mijn gezicht.
Scheelt dat ik masochistisch ben ingesteld nee grapje