kan ik mijn relatie nog reden? lieve mensen help

08-06-2009 00:21 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Mensen hier is mijn verhaal- Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Ik heb nu een relatie van anderhalf jaar met een meid. We zijn erg raar begonnen. Zij had een relatie en ik ook. Wij waren goed bevriend met elkaar. Toen mijn relatie uit ging en heel slecht met mij ging- zij heeft mij goed ontvangen en verzorgt. Op gegeven moment onze vriendschap was meer geworden en ongewild waren we samen. Zij had toen een relatie van 3 jaar met een ander jongen, maar hij was erg slecht tegen haar en heeft haar erg slecht behandeld. Na een tijd was hen relatie ook uit.

Nu zijn we samen maar hebben de verliefdheid periode overgeslagen. Dat is iets, wat ze hele tijd last van heeft gehad. Ik hou heel heel heel erg veel van haar. Zij zegt ook dat zij van mij houdt. Maar het voelt toch niet helemaal goed. Dat voel ik en dat voelt zij.

Afgelopen zondag is iets heel ergs gebeurd, Zij had een vriend opzoek - die zou 4 avonden bij haar slapen. Zij waren al sinds de kinder tijd bevriend, en zoals een broer voor haar. Ik vond het eerst niet zo leuk, maar zij had mij overtuigt dat helemaal niks aan de hand is en moest ik haar 100 procent vertrouwen. Er was niks om bang voor te zijn! En zij had mij belooft dat als hij iets gaat probeert dan zou zij hem weg sturen. En na 4 dagen zou hij terug gaan met vliegtuig. Ik had mijn vriendin 4 dagen niet gezien en miste haar erg! Ik dacht ik ga naar het vliegveld en wacht op haar daar dan zijn we ook langer samen.. Maar toen kwam zij met hem hand in hand mond in mond. Ze gingen voor mij tongzoenen! Mijn wereld storteneer.. Mijn ziel vloog uit mijn lichaam….

Ik ging naar ze toe en zei tegen hem: weet je dat ik met haar ben? Zij begon te huilen en naam mij naar buiten. En zei: is niet wat je denkt ik hou van jou en hij betekent niks voor mij!! Zij heeft het ook erg moeilijk mee. En zei ik zal mij zelf niet kunnen vergeven. En zei dat toen het gebeurt was dacht ik dat onze relatie is al uit omdat je gaat het nooit accepteren!

De situatie is nu wel zo: ik wil haar vergeven en ik heb haar vergeven. Omdat ik haar geloof dat zij dat niet wilde en dat zij van mij houd… Maar nu zegt zij tegen mij dat zij ook niet wilde met mij zijn en toch zijn we samen begonnen, omdat ik dat heb gewild..En dat zij eigenlijk niet verliefd is op mij.. (Maar wil heel graag verliefd worden op mij)

Haar geluk is erg belangrijk voor mij… ze zegt tegen mij: ik wil voor jou zo voelen als jij voor mij voelt dat ik echt verliefd ben en mijn hart snel gaat kloppen!!

Het is ook niet zo dat zij het uitwilt maken.

Ik weet het echt niet wat ik doen moet.. Ik hou erg veel van haar en kan haar niet los laten..Dat anderhalf jaar is niet goed gegaan heb altijd hoop gehad.. Maar ik weet niet hoe het verder moet.. In tussen die andere jongen heeft ook gezegd het was stom en fout wat gebeurt is tussen mij en jou!

Maar is er nog hoop dat het goed komt tussen ons? En kan zij nog verliefd worden op mij?

Pleas help…
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:23:

[...]

Floor gaat naar bed met wie ze maar wil, dat idee heb ik wel eens.Tsss meds... laat m'n man 't maar niet horen.... Als ik gedoe krijg, is 't jouw schuld!
quote:floor72 schreef op 08 juni 2009 @ 01:26:

[...]

Pffff, het wil maar niet lukken.....

En morgen weer een baby hè, die 't woord spijt nog niet helemaal snapt en er al helemaal geen rekening mee houdt!...... haha!

O ja,dat doen die baby's.

Zo'n nare eigenschap.
de boezem is wel leeg tegenwoordig
quote:floor72 schreef op 08 juni 2009 @ 01:28:

[...]

Tsss meds... laat m'n man 't maar niet horen.... Als ik gedoe krijg, is 't jouw schuld!stuur hem maar langs, ik kan 'm wel aan
quote:iry schreef op 08 juni 2009 @ 01:27:

Tis kut...maar ga niet achter een meisje aanlopen en hopen dat ze verliefd wordt.Als er iets anti-geil en irritant is ... is het iemand die wanhopig wacht tot jij voor hem voelt wat hij voor jou voelt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 01:29:

[...]

Als er iets anti-geil en irritant is ... is het iemand die wanhopig wacht tot jij voor hem voelt wat hij voor jou voelt .Amen!!
hm, je zou het misschien nog kunnen proberen met voodoo
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:29:

[...]

stuur hem maar langs, ik kan 'm wel aanIk werk dinsdag, donderdag en het weekend laat (23:30 thuis) en verder zoeken jullie 't maar uit!
ik denk dat je hem niet meer terugkrijgt als ie hier eenmaal is. Er is altijd wat te doen bij ons en we kunnen een extra paar handen goed gebruiken
Liefdesdrank

Ingrediënten

1 theelepel boter

1 theelepel honing

1 theelepel suiker

1 theelepel gemalen zoethout

150 ml melk

150 ml venkelsap

Voorbereiding

Samenstelling : Verdeel de bekomen liefdesdrank over twee hoge glazen .

Bereidingswijze

Was de venkel en doe deze groente door de sapcentrifuge totdat je ongeveer 150 ml sap hebt verkregen. Giet het sap in de keukenmixer en voeg de melk, de boter, de honing en gemalen zoethout toe. Mix de ingredienten gedurende 1 minuut door elkaar.

Serveertips

Serveer met ijsblokjes
Doe je dat nog steeds dan Meds?

Voodoo.

Haal die naalden dan onderhand is uit mijn tieten.

Ze zijn nu wel echt leeg gelopen hoor.
Je vergeet het verse kippenbloed
Recept voor Liefdesdrank Hoe maak je het?

Heb je een oogje op iemand die jou niet ziet staan? Probeer dan het recept voor deze liefdesdrank en al je wensen worden vervuld. Binnen de kortste tijd zal hij/zij aan niets anders dan jij kunnen denken. Je zult niet weten wat je overkomt!

Wat heb je nodig?

~ Een roze roos, precies om twaalf uur ’s nachts geplukt bij volle maan.

~ Een blaadje van een witte waterlelie, nadat je de bloem vriendelijk hebt toegesproken. Ruk het blad er nooit zomaar af, want de kans is groot dat je door een watergeest het water in wordt gesleurd.

~ De steel van de gevlekte scheerling.

~ Het witte bloempje van de heggenrank (helpt ook goed tegen jicht, als degene op wie je een oogje hebt wat ouder is).

~ Valeriaan. Vijf groene blaadjes van de stengel geplukt. Pas hier wel mee op, want de geur van valeriaan kan ook katten aantrekken!

Vermaal met een vijzel in een kommetje de blaadjes van de roos en het blaadje van de waterlelie tot een fijne pulp. Schenk hier een beetje olijfolie bij. Snijd vervolgens de steel van de gevlekte scheerling schuin af en houd hem boven het kommetje om het sap eruit te laten lopen. Er moet minstens één druppel door het mengsel. Kook vervolgens wat water en laat hierin de vijf blaadjes van de valeriaan 10 minuten trekken. Schenk het mengsel dan bij de olie. Doe er tot slot een paar witte bloempjes van de heggenrank bij en roer goed door. Zet het mengsel op de grond en loop er drie keer om heen. Laat het vervolgens een week staan en zorg dan dat de persoon op wie je een oogje hebt ervan eet.

Succes gegarandeerd!
Iry dat heet acupunctuur en die naalden moet je laten zitten, ze zorgen ervoor dat het overgewicht als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Voodoo kan met poppetjes (barbies) of met kippen met afgehakte koppen
Recept voor liefdesdrank

(uit: Hoe tover ik mijn vriendje terug)Handje talkpoeder, 5 druppels rozenolie, 5 druppels sandelhout, 5 druppels lavendel, 3 druppels jasmijn, halve theelepel kardamonpoeder, halve theelepel piment. Meng dit met een beetje mineraalwater. Doe het in een potje of flesje en denk aan degene van wie je wilt dat hij ( of zij) verliefd op je wordt. Doe een beetje van de drank op de kleren of andere bezittingen van je geliefde. Het beste is op zijn/haar lichaam. Succes!
Ja dat begrijp ze zelf ook niet!!!!

Maar hoe hard jullie klapen ook zijn.. Ik heb het iedee- dat het toch wel helpt...
~ Valeriaan. Vijf groene blaadjes van de stengel geplukt. Pas hier wel mee op, want de geur van valeriaan kan ook katten aantrekken!

Ja dat ging bij mij de vorige keer mis. Geen enkele kerel maar wel 23 hitsige katers die tegen mijn benen opreden. En ik werd heel slaperig van dat spul
quote:Dosti schreef op 08 juni 2009 @ 01:39:

Maar hoe hard jullie klapen ook zijn.. Ik heb het iedee- dat het toch wel helpt...Goed zo ...daar doen we het voor !
zo, ben ik ff blij dak hier nog lees....

HET recept voor de liefdesdrank!

Mocht ik heel lang niet meer online op viva zijn dan werkt het!

Maar hoe hard jullie klapen ook zijn.. Ik heb het iedee- dat het toch wel helpt...Wij klapen jou niet hoor, de grootste klaap deelde je vriendin uit. Maar lieve jongen, er zijn zoveel leuke meiden op de wereld die allemaal staan te springen om een romantische dichter. Jij hebt die trut echt niet nodig hoor

Maar hoe hard jullie klapen ook zijn.. Ik heb het iedee- dat het toch wel helpt...Zeg dan tegen je dinnetje dat je van spanking houdt....
quote:mamalief schreef op 08 juni 2009 @ 01:40:

zo, ben ik ff blij dak hier nog lees....

HET recept voor de liefdesdrank!

Mocht ik heel lang niet meer online op viva zijn dan werkt het!

KIJK UIT MET DE VALERIAAN.

En niet achter het stuur met die drank, want je lokt verkeersagenten met hun bonnenschrijfdrift
Zelfs nu met al mijn pijn... Denk ik aan haar.. Ik ben bang dat als ik het uit maak.. Dat zij pijn zou voelen..

Ik weet dat jullie dat heel stom vinden... want dat vind ik zelf ook ergens stom.. Ik ben niet zo geweest- voor niemand Maar zo zit mijn hart in elkaar voor haar.

En nee, helaas heb ik geen familie of moeder (hier) om een tart voor mij baken..
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:38:

Iry dat heet acupunctuur en die naalden moet je laten zitten, ze zorgen ervoor dat het overgewicht als sneeuw voor de zon verdwijnt.

* gaat nu zoeken naar een doosje naalden*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven