Mode & Beauty alle pijlers

Op wie lijk jij? (Uiterlijk).

04-12-2021 18:10 481 berichten
Aangezien we al twee topics hebben over uiterlijk……..nu een derde topic over uiterlijk, maar dan met de vraag:
Op wie lijk jij?

Is er een bekende man/vrouw waarop jij lijkt? Of die lijkt op jou? Heb jij al eens gehoord dat je er uit ziet als een bekende?

Aangezien mensen (begrijpelijk) geen foto’s plaatsen, kunnen we op deze manier misschien een idee krijgen van het gezicht achter de forumnaam.

(Geplaatst onder Mode&Beauty, in elk mens schuilt iets moois!).
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
05-12-2021 00:50
Haha ja! Hoor ik ook weleens. Dat ik op Helen lijk.
Bofkont!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Ik kan wel zeggen: ik heb de gezichtsvorm van .. Maar niet een gehele gelijkenis.

Ik zal erover denken. Weet nog niet wat het nut zou zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vroeger spitting image van Audrey Hepburn, tegenwoordig valt dat heftig tegen vrees ik🤣
freekenkaat schreef:
05-12-2021 00:15
Ik lijk op Ruby Rose, alleen mijn gezicht is wat ronder. Toen ik nog kort haar had, was t helemaal duidelijk.
:love:
Waarschijnlijk ook eentje meer voor de “ouderen” onder ons: Ik kwam er een paar jaar geleden op vakantie achter dat ik door een groep oudere gasten in het hotel waar we verbleven, de bijnaam “Ingrid Bergman” had gekregen… en laat Casablanca nou toevallig net een van mijn favoriete films aller tijden zijn! :love:
"Who would've thought it?"
Mix tussen Sofia Loren (ogen en huidskleur) en Angelina Jolie (wordt vaak met bekendheden vergeleken door mensen)
De vriend die mij vergeleek met Plien bedoelde inderdaad meer uistraling en mimiek. Ik vatte het op als een compliment. Zo was het ook bedoeld, zij heeft een mooie open uitstraling, vind ik.
Ik ben dus meer Zuid/Oost Europees qua uiterlijk, maar vond het wel grappig dat hij die overeenkomst met Plien zag.
Alsjeblieft mensen. Helen Hunt, Jodie Foster, Plien en Bianca… en dat mens van Game of Thrones.. daar wil je toch niet op lijken? Sommige forummers willen gewoon tegendraads zijn omdat ze deze vrouwen wellicht sympathiek vinden en hun daarom schoonheid toedichten die ze niet hebben. En wat betreft de dames die allemaal op echte klassieke schoonheden lijken: ik ken iemand die echt echt op Katja Schuurman lijkt qua trekken. Maar dan wel Katja zonder sex appeal en met ontzettend slechte huid en min killerbody. Katja’s ugly sister zeg maar.
Wickedwitch schreef:
05-12-2021 10:16
Alsjeblieft mensen. Helen Hunt, Jodie Foster, Plien en Bianca… en dat mens van Game of Thrones.. daar wil je toch niet op lijken? Sommige forummers willen gewoon tegendraads zijn omdat ze deze vrouwen wellicht sympathiek vinden en hun daarom schoonheid toedichten die ze niet hebben. En wat betreft de dames die allemaal op echte klassieke schoonheden lijken: ik ken iemand die echt echt op Katja Schuurman lijkt qua trekken. Maar dan wel Katja zonder sex appeal en met ontzettend slechte huid en min killerbody. Katja’s ugly sister zeg maar.
Ja, sorry, maar als je gewoon op iemand lijkt, dan lijk je toch gewoon op iemand? Ook al is het zonder de sex-appeal van Katja. Die bedenk jij erbij hoor.
Wickedwitch schreef:
Jeetje wat een harde oordelen. Al deze vrouwen hebben een prima uiterlijk. Ze zien er gezond en fris uit. We zijn niet allemaal fotomodellen hoor.

Ik heb hier niemand zien langskomen die gehoord heeft dat ze op Baron Harkonnen of Karbonkel lijkt.
Ehh de vraag is toch op wie je lijkt, niet op wie je wil lijken?
Ik heb wel wat van Nelly Frijda op wat jongere leeftijd! :-)
Ob moona ka kaprio oj danse qu plate!
Ik ben de zwarte versie van Jack Nickelson en ik heb de moves van Dré Hazes. Dat hoor ik best vaak.
Ik ben ook best vaak vergeleken met Ron Jeremy, maar dat is pas als men mij beter kent.
Het zal me een rotzorg zijn of ik op een prachtige of een minder mooie vrouw lijk. Ik ben gewoon mezelf en dat vind ik prima.
Die drang van de maatschappij dat vrouwen geacht worden er 24/7 begeerlijk uit te zien zou eens moeten verminderen....

Volgens de genoemde fotosite lijk ik zowel op Grace Kelly als op Miryam Margolis. Grotere tegenstelling is nauwelijks denkbaar...
Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat de website niet goed werkt. 😬
Sjulia schreef:
05-12-2021 10:22
Ehh de vraag is toch op wie je lijkt, niet op wie je wil lijken?
Dan zou ik juist graag op Keira Knightley willen lijken! Of Helen Hunt.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Iggy Azalea en Ellie Goulding
Wickedwitch schreef:
Ik ben er van overtuigd dat elk mens iets moois heeft. Sterker nig, ik vind mensen die niet perfect zijn doorgaans het mooist.
Uitstraling is zo veel belangrijker en veelzeggender dan maat 36, symmetrie of een lichtgevend gebid.
LeslieKnope schreef:
05-12-2021 10:19
Jeetje wat een harde oordelen. Al deze vrouwen hebben een prima uiterlijk. Ze zien er gezond en fris uit. We zijn niet allemaal fotomodellen hoor.

Ik heb hier niemand zien langskomen die gehoord heeft dat ze op Baron Harkonnen of Karbonkel lijkt.
Ik ken iemand die exact op Amy Winehouse lijkt, inclusief slecht gebit en alles. Maar die wil dat echt niet horen! Ze wordt er vaak op aangesproken (aardig bedoeld) en dan wordt ze meteen heel erg kribbig en kortaf.

Als iemand op een minder mooi iemand lijkt, houden mensen dat meestal voor zich (niet dat ik Amy persé niet mooi vindt, dit ligt bij deze persoon gewoon gevoelig). Ik zou niet snel tegen iemand dat ze me aan Docters van Leeuwen of Alana Thomson doen denken, dat houd je voor je.
Ttroeteltje schreef:
05-12-2021 10:42
Ik ben er van overtuigd dat elk mens iets moois heeft. Sterker nig, ik vind mensen die niet perfect zijn doorgaans het mooist.
Uitstraling is zo veel belangrijker en veelzeggender dan maat 36, symmetrie of een lichtgevend gebid.
Gaap..Dit is zo’n politiek correcte statement om inclusiviteit te garanderen. Nee, helaas heeft niet iedereen iets moois. Sommige mensen zijn gewoon lelijk. Prima mensen verder. Ze hoeven niet dood en ze hoeven van mij niet te veranderen. Maar hou op om te doen alsof er geen mooi of lelijk bestaat, of dat iedereen gelijk is.
Ttroeteltje schreef:
05-12-2021 10:42
Ja, dat heb ik niet. Er zijn voor mij gewoon mensen bij wie hun lelijke trekken het totaalbeeld beïnvloeden waardoor iemand in mijn ogen niet mooi is. Niks mis mee, maar niet mooi, ook al heb je prachtige oorlellen.
cleo schreef:
05-12-2021 10:47
Ik ken iemand die exact op Amy Winehouse lijkt, inclusief slecht gebit en alles. Maar die wil dat echt niet horen! Ze wordt er vaak op aangesproken (aardig bedoeld) en dan wordt ze meteen heel erg kribbig en kortaf.

Als iemand op een minder mooi iemand lijkt, houden mensen dat meestal voor zich (niet dat ik Amy persé niet mooi vindt, dit ligt bij deze persoon gewoon gevoelig). Ik zou niet snel tegen iemand dat ze me aan Docters van Leeuwen of Alana Thomson doen denken, dat houd je voor je.
Precies. Ik zou ook nooit zeggen dat ik iemand op Plien of Bianca vind lijken. Je beledigt iemand dan gewoon. Ik heb wel tegen de Katja Schuurman look a like gezegd dat ze op KS lijkt, maar niet: “Precies KS, maar dan de lelijke zuster versie.”
cleo schreef:
05-12-2021 10:53
Ja, dat heb ik niet. Er zijn voor mij gewoon mensen bij wie hun lelijke trekken het totaalbeeld beïnvloeden waardoor iemand in mijn ogen niet mooi is. Niks mis mee, maar niet mooi, ook al heb je prachtige oorlellen.
Werkt voor mij toch anders.

Iemand die mooi is, maar onaardig, ga ik vanzelf minder mooi vinden.

Iemand die niet mooi is, maar heel leuk, ga ik vanzelf mooier vinden. En tot nu toe lukte het me bij iedereen daadwerkelijk moois te ontdekken.
Wickedwitch schreef:
05-12-2021 10:52
Gaap..Dit is zo’n politiek correcte statement om inclusiviteit te garanderen. Nee, helaas heeft niet iedereen iets moois. Sommige mensen zijn gewoon lelijk. Prima mensen verder. Ze hoeven niet dood en ze hoeven van mij niet te veranderen. Maar hou op om te doen alsof er geen mooi of lelijk bestaat, of dat iedereen gelijk is.

Maar het is toch ook echt wel een kwestie van smaak... Jodie Foster lelijk noemen, dat is echt wel heel vreemd hoor.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven