Mode & Beauty alle pijlers

Op wie lijk jij? (Uiterlijk).

04-12-2021 18:10 481 berichten
Aangezien we al twee topics hebben over uiterlijk……..nu een derde topic over uiterlijk, maar dan met de vraag:
Op wie lijk jij?

Is er een bekende man/vrouw waarop jij lijkt? Of die lijkt op jou? Heb jij al eens gehoord dat je er uit ziet als een bekende?

Aangezien mensen (begrijpelijk) geen foto’s plaatsen, kunnen we op deze manier misschien een idee krijgen van het gezicht achter de forumnaam.

(Geplaatst onder Mode&Beauty, in elk mens schuilt iets moois!).
Alle reacties Link kopieren
De danseres en spion Mata Hari.
Uiteraard vooral ouderen en of historici die het opvalt, want al meer dan een eeuw dood.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
04-12-2021 23:47
Ik zag Plien gisteren nog in een talkshow. Ik zei nog hardop tegen mijzelf, jeetje, wat ben jij toch mooi. En hoe ouder ze wordt, hoe mooier ik haar vind. Keira Knightley vind ik een heel ongezond hoofd hebben, alsof ze ziek is. En dat neppe getuit met haar lippen, maakt haar zeer onaantrekkelijk en irritant. Lijkt me zo vermoeiend, dat je steeds je lippen moet opkrullen, om aantrekkelijker te lijken.

Ik lijk op Gwyneth Paltrow, en dat is mooi meegenomen, want laat ik haar nou net een prachtige vrouw vinden.
Nou, fijn voor Plien dat iemand haar knap vindt. Voor mij echt onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wickedwitch schreef:
04-12-2021 23:54
Nou, fijn voor Plien dat iemand haar knap vindt. Voor mij echt onbegrijpelijk.
Mooi, niet per se knap.
Mijn man vindt haar ook mooi. En vast meer mensen dan jij denkt.
Wickedwitch schreef:
04-12-2021 23:54
Nou, fijn voor Plien dat iemand haar knap vindt. Voor mij echt onbegrijpelijk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in Plien ook echt het mooie niet in kan zien. Leuke vrouw hoor, maar mooi, nee. Net zo’n gezicht als Sophie Hilbrand, die vind ik ook niet zo mooi. Gelukkig ieder zo zijn smaak.

Keira Knightley vind ik best mooi, maar ze heeft een flinke onderbeet en heel korte benen, dat vind ik wat minder. Met gekrulde lippen heb ik haar nooit gezien, ze heeft juist vrij dunne lippen.
Alle reacties Link kopieren
cleo schreef:
05-12-2021 00:05
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in Plien ook echt het mooie niet in kan zien. Leuke vrouw hoor, maar mooi, nee. Net zo’n gezicht als Sophie Hilbrand, die vind ik ook niet zo mooi. Gelukkig ieder zo zijn smaak.

Keira Knightley vind ik best mooi, maar ze heeft een flinke onderbeet en heel korte benen, dat vind ik wat minder.
Haha, Sophie vind ik ook mooi. Ik hou meer van natuurlijk. Hoe nepper en gemaakter, hoe onaantrekkelijker voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
05-12-2021 00:04
Mooi, niet per se knap.
Mijn man vindt haar ook mooi. En vast meer mensen dan jij denkt.
Vast. Ik zou haar never doen.
Saivash schreef:
05-12-2021 00:07
Haha, Sophie vind ik ook mooi. Ik hou meer van natuurlijk. Hoe nepper en gemaakter, hoe onaantrekkelijker voor mij.
Ik houd ook van natuurlijk. Lijkt eerder dat je gewoon een sterke voorkeur voor blond met ronde ogen en een rond gezicht hebt. Ook hebben ze beiden vergelijkbare oogkassen. (Edit: oeps, ik vergis me, ik had Bianca in mijn hoofd, maar die vind ik ook niet zo)

Mensen die andere trekken hebben, zijn niet meteen onnatuurlijk of nep.
anoniem_407909 wijzigde dit bericht op 05-12-2021 00:16
13.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wickedwitch schreef:
05-12-2021 00:07
Vast. Ik zou haar never doen.
Driedubbel duidelijk.

Zij jou waarschijnlijk ook niet :)
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk op Ruby Rose, alleen mijn gezicht is wat ronder. Toen ik nog kort haar had, was t helemaal duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
cleo schreef:
05-12-2021 00:11
Lijkt eerder dat je gewoon een voorkeur voor blond met ronde ogen en een rond gezicht hebt. Ook hebben ze beiden vergelijkbare oogkassen.

Mensen die andere trekken hebben, zijn niet meteen onnatuurlijk of nep.
Ik vind Plien en Sophie niet zo veel op elkaar lijken. Ik denk dat het me meer om uitstraling gaat. Ik kan ook een heel ander soort vrouwen mooi vinden. Het allermooist, vind ik vrouwen van het Negroïde ras. Daar vind ik zelden een vrouw tussen, die ik als onaantrekkelijk zou bestempelen.
Ik houd vooral van eigenheid. En wanneer mensen teveel op een standaard schoonheidsideaal gaan lijken, vind ik dat saai, en is voor mij de lol eraf.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
05-12-2021 00:12
Driedubbel duidelijk.

Zij jou waarschijnlijk ook niet :)
Haha, hopelijk niet nee.
Saivash schreef:
05-12-2021 00:18
Ik vind Plien en Sophie niet zo veel op elkaar lijken. Ik denk dat het me meer om uitstraling gaat. Ik kan ook een heel ander soort vrouwen mooi vinden. Het allermooist, vind ik vrouwen van het Negroïde ras. Daar vind ik zelden een vrouw tussen, die ik als onaantrekkelijk zou bestempelen.
Ik houd vooral van eigenheid. En wanneer mensen teveel op een standaard schoonheidsideaal gaan lijken, vind ik dat saai, en is voor mij de lol eraf.
Nee, ik had Bianca in m’n hoofd, die lijkt meer op Sophie qua oogopslag.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben precies Rose Leslie (you know nothing jon snow!) Toen ik op vakantie was in Spanje toen dat seizoen van GOT daar net was uitgezonden ben ik wel 20x gevraagd of ik haar was 😆
Alle reacties Link kopieren
nina210 schreef:
05-12-2021 00:22
Ik ben precies Rose Leslie (you know nothing jon snow!) Toen ik op vakantie was in Spanje toen dat seizoen van GOT daar net was uitgezonden ben ik wel 20x gevraagd of ik haar was 😆
Wauw, dan heb je mooi geluk. Zij is zo prachtig :heart: :-D
Ik schijn op Jodie Foster te lijken. Mijn vriend leek toen we elkaar leerden kennen heel erg op een populaire Nederlandse zanger. Dat was gewoon genant, soms. Omdat mensen echt dachten dat hij het was. Zaten ze ons aan te staren in de kroeg of sauna.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sophie Hilbrand echt prachtig.

Maar ik lijkt dus meer op koekiemonster, maar dan ben ik veel magerder en staan mijn ogen lager.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
05-12-2021 00:28
Ik vind Sophie Hilbrand echt prachtig.

Maar ik lijkt dus meer op koekiemonster, maar dan ben ik veel magerder en staan mijn ogen lager.
Koekiemonster heeft wel mooie, grote ogen. Blauw is een prachtige kleur, en een mooie, volle, weelderige haardos is ook nooit weg :high5:.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
05-12-2021 00:34
Koekiemonster heeft wel mooie, grote ogen. Blauw is een prachtige kleur, en een mooie, volle, weelderige haardos is ook nooit weg :high5:.
https://www.youtube.com/watch?v=NKU0yP9zAIo
:flirting:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
05-12-2021 00:26
Ik schijn op Jodie Foster te lijken.
Helen Hunt schijnt hetzelfde "probleem" te hebben ;-)
https://www.telegraph.co.uk/news/2016/0 ... and-missp/

(vond ik overigens in de jaren '90 ook een ontzettend mooie vrouw)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Heeeej, jij was toch van die scheermesjes uit dat douche-topic?
Pluizig en blauw, gelukkig heb ik ze niet gekocht :-o
Alle reacties Link kopieren
:jump: Het absolute toppunt van zelfvertrouwen en eigenwaarde. En zo moet het zijn :cheer:.

Alleen hoop ik wel voor je, dat je stem een pietsje charmanter is, dan dat pluizenbeest :lol:.
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
05-12-2021 00:44
Heeeej, jij was toch van die scheermesjes uit dat douche-topic?
Pluizig en blauw, gelukkig heb ik ze niet gekocht :-o
Mijn cape verbergt mijn gladde delen ;-)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Wat is iedereen mooi :heart:


Ik heb meermaals te horen gekregen een jonge Geena Davis en een Lana Del Rey 'vibe'. Zie dat allebei eerlijk gezegd niet zo.

Volgens die app op Anne Vyalitsyna (moest ik opzoeken, nooit van gehoord) maar daar lijk ik toch écht niet op, mocht ik willen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Truste dames. Mijn stem lijkt op Margreet dolman :'(
Mét ingeslikte enn’n.

:lips:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S7rin schreef:
05-12-2021 00:42
Helen Hunt schijnt hetzelfde "probleem" te hebben ;-)
https://www.telegraph.co.uk/news/2016/0 ... and-missp/

(vond ik overigens in de jaren '90 ook een ontzettend mooie vrouw)
Haha ja! Hoor ik ook weleens. Dat ik op Helen lijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven