Mode & Beauty alle pijlers

Op wie lijk jij? (Uiterlijk).

04-12-2021 18:10 481 berichten
Aangezien we al twee topics hebben over uiterlijk……..nu een derde topic over uiterlijk, maar dan met de vraag:
Op wie lijk jij?

Is er een bekende man/vrouw waarop jij lijkt? Of die lijkt op jou? Heb jij al eens gehoord dat je er uit ziet als een bekende?

Aangezien mensen (begrijpelijk) geen foto’s plaatsen, kunnen we op deze manier misschien een idee krijgen van het gezicht achter de forumnaam.

(Geplaatst onder Mode&Beauty, in elk mens schuilt iets moois!).
Alle reacties Link kopieren
Op Drew Barrymore zegt men. Ik zie het zelf niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Woll*Stone schreef:
04-12-2021 21:38
Ja, niemand gaat hier zeggen dat ze lelijk is natuurlijk.
Neuh, maar de meeste beroemde mensen zijn ook knap.
Tijgerprintje2 schreef:
04-12-2021 21:53
Plien en Bianca niet, Rianne van Dorst niet, Lieke van Lexmond niet..kyra knightly veels te dun. Floortje Dessing ook helemaal niet knap. Ik zou ontzettend balen als ik op deze dames zou lijken.
wickedwitch wijzigde dit bericht op 04-12-2021 22:02
17.63% gewijzigd
Wickedwitch schreef:
04-12-2021 21:58
Plien en Bianca niet, Rianne van Dorst niet, Lieke van Lexmond niet..kyra knightly veels te dun.
*Keira Kneightley, is 1,70 en weegt 54 kg, volgens het voedingscentrum is haar BMI gewoon prima dus het valt wel mee..
Tijgerprintje2 schreef:
04-12-2021 21:53
Mwah.
Wickedwitch schreef:
Plien en Bianca niet, Rianne van Dorst niet, Lieke van Lexmond niet..kyra knightly veels te dun. Floortje Dessing ook helemaal niet knap.
Schrek daarentegen... :flirting:

Over smaak valt niet te twisten, Wickedwitch. Het is jouw mening, geen vaststelling van feiten.
happyface97 schreef:
04-12-2021 22:01
*Keira Kneightley, is 1,70 en weegt 54 kg, volgens het voedingscentrum is haar BMI gewoon prima dus het valt wel mee..
Tja.. ik vind het niet mooi. Kan het Voedingscentrum wel zeggen dat je goed bmi hebt, ik vind het verre van aantrekkelijk.
Wickedwitch schreef:
04-12-2021 22:03
Tja.. ik vind het niet mooi. Kan het Voedingscentrum wel zeggen dat je goed bmi hebt, ik vind het verre van aantrekkelijk.
De billen van Ashley Graham
:kneel:
Jufjoke schreef:
04-12-2021 22:02
Schrek daarentegen... :flirting:

Over smaak valt niet te twisten, Wickedwitch. Het is jouw mening, geen vaststelling van feiten.
Klopt, het is mijn mening. Maar ik denk dat dat Plien en Bianca, Rianne van Dorst, en Floortje Dessing niet door veel mensen knap worden gevonden. Kyra knightly wel misschien, die heeft in ieder geval heel mooi koppie. Dat kan je van de andere dames niet zeggen.
Wickedwitch schreef:
Plien en Bianca niet, Rianne van Dorst niet, Lieke van Lexmond niet..kyra knightly veels te dun. Floortje Dessing ook helemaal niet knap. Ik zou ontzettend balen als ik op deze dames zou lijken.
Mwah, zo erg is het niet om niet heel knap te zijn hoor. En ik kan het weten, want ik ben dunner dan Keira Knightley ;-D
Westerpaviljoen schreef:
04-12-2021 22:05
De billen van Ashley Graham
Haar hele voorkomen is hemels. Ze is mijn droomvrouw.
Wickedwitch schreef:
04-12-2021 22:10
Haar hele voorkomen is hemels. Ze is mijn droomvrouw.
De tenen van Ashley Graham

Sharon Stone, Robin Wright
Brie Larson en Melisa Benoist volgens starbyface.
Met 2 andere foto's komt er uit dat ik op Maya Rudolph lijk.

Maar deze 3 lijken totaal niet op elkaar.
anoniem_401365 wijzigde dit bericht op 04-12-2021 22:17
51.72% gewijzigd
Och god krijgen we deze discussie weer. Dit topic gaat toch niet over op welke mooie vrouw lijk jij?

Ik vind het niet erg dat ik op Raven van Dorst lijk, maar als vrouw mag je kennelijk niet lelijk zijn of je moet in een hoekje huilen? Of maar aan de plastische chirurgie, maar ook weer niet teveel. Anders krijg je dáár weer commentaar op. Ingewikkeld hoor..
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Als je met je ogen knijpt lijk ik een beetje de gefrituurde Action versie van Cara Delevigne. Met fantasie.
Sjulia schreef:
04-12-2021 19:02
Mijn buurvrouw lijkt op Gru van verschrikkelijke ikke. Ze heeft zelfs het loopje en de sjaal..

Altijd gieren, lachen en brullen wanneer ik een kind daarop wijs. :-D
:HA:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ik krijg Miranda Kerr op die site. Bizar, daar lijk ik voor geen meter op. Tweede in het rijtje was Anya Taylor Joy en daarna Laura Giacomo. De enige overeenkomst die me opvalt is wat wijder uit elkaar staande ogen, want verderop zitten ook Helena Bonham-Carter en Maisie Williams. Dat heb ik dan dus blijkbaar, is me nooit zo opgevallen.

Maar goed, ik ben dus sowieso al niet blank en heb bruine ogen, ik snap dat het waarschijnlijk meer om gelaatstrekken gaat, maar ik kijk toch erg op van deze resultaten.
Quaintrelle schreef:
04-12-2021 22:13
Och god krijgen we deze discussie weer. Dit topic gaat toch niet over op welke mooie vrouw lijk jij?

Ik vind het niet erg dat ik op Raven van Dorst lijk, maar als vrouw mag je kennelijk niet lelijk zijn of je moet in een hoekje huilen? Of maar aan de plastische chirurgie, maar ook weer niet teveel. Anders krijg je dáár weer commentaar op. Ingewikkeld hoor..
Ik zou ook best op Raven willen lijken. Mooie karakterkop. Niet conventioneel mooi, maar zoveel interessanter dan een Doutzen. Ik weet wel met wie ik liever een leuke avond hen.

Geen idee op wie ik zou lijken. Ik ga dat spelletje ook eens doen.
Ik heb een keer gehad dat op straat een meisje van een jaar of 7 naar me toe kwam gerend met de vraag of ik beroemd was :rofl:
Ze vond me schijnbaar op Carly Rae Jepson lijken. Was zo schattig, ze dacht echt dat ik het was (en te klein om te beseffen dat Carly niet in NL woont en geen NL spreekt)
Maar de enige overeenkomst was destijds mijn bruine haar met rechte pony haha. Ik lijk totaal niet op haar, iedereen die ik ken bevestigde dit ook, maar het was wel echt heel schattig.

Ik heb geen idee op wie ik lijk, maar in mn dromen lijk ik op Mila Kunis, Kate Beckinsale, of Jessica Biel. Prachtige vrouwen! :mrgreen:
Ik ben blijkbaar de liefdesbaby van Chelsea Clinton en James Spader. Gek genoeg zie ik het wel. Waarbij ik het meest op "vader" lijk.

Maar er is dus nog nooit iemand naar me toegekomen om te zeggen dat ik op Raymond Reddington lijk 😉
Panda1987 schreef:
04-12-2021 22:34
Ik heb een keer gehad dat op straat een meisje van een jaar of 7 naar me toe kwam gerend met de vraag of ik beroemd was :rofl:
Ze vond me schijnbaar op Carly Rae Jepson lijken. Was zo schattig, ze dacht echt dat ik het was (en te klein om te beseffen dat Carly niet in NL woont en geen NL spreekt)
Maar de enige overeenkomst was destijds mijn bruine haar met rechte pony haha. Ik lijk totaal niet op haar, iedereen die ik ken bevestigde dit ook, maar het was wel echt heel schattig.

Ik heb geen idee op wie ik lijk, maar in mn dromen lijk ik op Mila Kunis, Kate Beckinsale, of Jessica Biel. Prachtige vrouwen! :mrgreen:
Ik zou het spelletje gewoon meegespeeld hebben. Als er een kind aan mij zou vragen of ik Ariana Grande ben, dan zou ik gewoon 'yes' zeggen en een handtekening geven.
Helaas lijkt ik net zoveel op Ariana Grande als op Koos Alberts.
Jaren geleden werd ik staande gehouden met de vraag of ik Esmee van Kampen was. Ik was toen ook wat zwaarder en qua gezicht kon het wel.
Meryl Streep heb ik weleens gehoord als ik geen makeup op heb en volgens man lijk ik op Scarlett Johansson als ik wél makeup op heb.
Mocht ie willen, de arme stakker (en ik ook) maar dat is echt niet zo. ;-D
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Laat maar.
anoniem_407803 wijzigde dit bericht op 05-12-2021 00:28
96.24% gewijzigd
Wickedwitch schreef:
04-12-2021 22:07
Klopt, het is mijn mening. Maar ik denk dat dat Plien en Bianca, Rianne van Dorst, en Floortje Dessing niet door veel mensen knap worden gevonden. Kyra knightly wel misschien, die heeft in ieder geval heel mooi koppie. Dat kan je van de andere dames niet zeggen.
Ik zag Plien gisteren nog in een talkshow. Ik zei nog hardop tegen mijzelf, jeetje, wat ben jij toch mooi. En hoe ouder ze wordt, hoe mooier ik haar vind. Keira Knightley vind ik een heel ongezond hoofd hebben, alsof ze ziek is. En dat neppe getuit met haar lippen, maakt haar zeer onaantrekkelijk en irritant. Lijkt me zo vermoeiend, dat je steeds je lippen moet opkrullen, om aantrekkelijker te lijken.

Ik lijk op Gwyneth Paltrow, en dat is mooi meegenomen, want laat ik haar nou net een prachtige vrouw vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven