géén leuke reactie
maandag 8 juni 2009 om 12:42
ik weet dus nu al dat ik GÉÉN leuke reactie krijg van mijn schoonouders
als ik ooit ga vertellen dat ik zwanger ben.
morgen test ik voor het eerst. maar
even over het onderwerp
ik liet wel eens wat doorschemeren en toen kreeg ik al de opmerking
'nou jullie wachten er maar mooi mee" op zo'n toon van ik bepaal wel even wanneer het de tijd is voor jullie
nou mooi niet kan er nu nog kwaad om worden maar wel
met verjaardagen even klote grapjes maken van en wanneer komt die van jou/?
ik heb misschien wel eens een buikje maar
nogmaals als ze het nogmaals zegt zeg ik gewoon dat ik moet schi^ten en wat der probleem nou is
bleh... wordt je toch moe van?
mijn ouders zullen geschockt zijn en gelijk over GELD beginnen
hoe we dat wel niet zullen financeren in deze crisis ect ect
maarja sommige vergeten nog wel eens dat het kind er niet morgen is maar pas over 1jaar............ wie herkent dit?
en wat voor reactie kregen jullie?
als ik ooit ga vertellen dat ik zwanger ben.
morgen test ik voor het eerst. maar
even over het onderwerp
ik liet wel eens wat doorschemeren en toen kreeg ik al de opmerking
'nou jullie wachten er maar mooi mee" op zo'n toon van ik bepaal wel even wanneer het de tijd is voor jullie
nou mooi niet kan er nu nog kwaad om worden maar wel
met verjaardagen even klote grapjes maken van en wanneer komt die van jou/?
ik heb misschien wel eens een buikje maar
nogmaals als ze het nogmaals zegt zeg ik gewoon dat ik moet schi^ten en wat der probleem nou is
bleh... wordt je toch moe van?
mijn ouders zullen geschockt zijn en gelijk over GELD beginnen
hoe we dat wel niet zullen financeren in deze crisis ect ect
maarja sommige vergeten nog wel eens dat het kind er niet morgen is maar pas over 1jaar............ wie herkent dit?
en wat voor reactie kregen jullie?
maandag 8 juni 2009 om 12:57
nou Einzel_nr2
Het zal vast allemaal niet makkelijk zijn, de relatie met je schoonouders.
Maar ik vraag me af of je al eens geprobeerd hebt gewoon te praten met ze, rustig, kalm, zeggen wat je dwarszit.
Ik krijg het gevoel uit je posts dat je zelf redelijk opgefokt bent en daarmee los je nooit dingen op.
En of dat je tot een goede moeder zal maken vraag ik me oprecht ook af.
Het zal vast allemaal niet makkelijk zijn, de relatie met je schoonouders.
Maar ik vraag me af of je al eens geprobeerd hebt gewoon te praten met ze, rustig, kalm, zeggen wat je dwarszit.
Ik krijg het gevoel uit je posts dat je zelf redelijk opgefokt bent en daarmee los je nooit dingen op.
En of dat je tot een goede moeder zal maken vraag ik me oprecht ook af.

maandag 8 juni 2009 om 12:59
quote:Einzel_nr2 schreef op 08 juni 2009 @ 12:57:
hahaha nee, ik weet wel beter dan hun
maarja dat heb je wel he hier mensen die niet begrijpen en zich totaal niet kunnen inleven in een ander,
tja
verschil moet er wezen, ik zit hier al zo lang op het forum en kon al niet wachten tot ik deze vage reacties kreeg
dus wat doe ik
ik maak een vaag topic aan
wat wel realistisch is
maarja. zoals ik al zei
empathie hé...........Whahahahahahaha
hahaha nee, ik weet wel beter dan hun
maarja dat heb je wel he hier mensen die niet begrijpen en zich totaal niet kunnen inleven in een ander,
tja
verschil moet er wezen, ik zit hier al zo lang op het forum en kon al niet wachten tot ik deze vage reacties kreeg
dus wat doe ik
ik maak een vaag topic aan
wat wel realistisch is
maarja. zoals ik al zei
empathie hé...........Whahahahahahaha
Ja, dat vind ik echt.
ja gewoon de frustratie die ik heb over die schoonouders
ze waren al ten eerste zo ontzettend verschrikkelijk jaloers toen ik ging samenwonen
want ik had HUN zoon afgepakt
en dat ik zus en zo moest gaan doen omdat hij anders wel weer
gillend naar zijn mamsie toe rent
nou
en daarna is het alleen maar van kwaad tot erger geworden
die vader negeert mij en ik hem
dus zo gezellig is het niet
maarja je verwacht toch nog een leuke reactie als je daar bent
en zo iets verteld maar
ik zit er niet naar uit tekijken het te vertellen
mijn ouders zouden het erg leuk vinden!!
alleen ja wie maakt zich er niet zorgen over deze crisis.
ze waren al ten eerste zo ontzettend verschrikkelijk jaloers toen ik ging samenwonen
nou
en zo iets verteld maar
alleen ja wie maakt zich er niet zorgen over deze crisis.
Als je op jezelf woont, geen rare dingen doet, een stabiele relatie hebt en samen graag kinderen wilt, vind ik zulke bemoeizucht van ouders heel raar.
Toen ik vertelde dat ik zwanger was, waren zowel mijn familie als mijn schoonfamilie verbaasd. Maar dat kwam vooral omdat we niet hadden verteld dat we graag kinderen wilden en we het nogal ongewoon hadden aangepakt (we waren wel al ruim tien jaar samen en hadden ook samengewoond maar op dat moment hadden we om werk-technische redenen een lat-relatie).
De enige kritiek kwam pas na de tweede. Mijn schoonmoeder liet toen weten dat ze ons gezin kompleet vond. En na de derde zei ze dat nog eens. En na de vierde ook Toen ik haar daar laatst aan herinnerde, kon ze zich niet voorstellen dat ze dat ooit had gezegd, ze vind het juist heel leuk dat we een groot gezin hebben
Kortom. Niks van aantrekken. Het is jullie keuze!
Toen ik vertelde dat ik zwanger was, waren zowel mijn familie als mijn schoonfamilie verbaasd. Maar dat kwam vooral omdat we niet hadden verteld dat we graag kinderen wilden en we het nogal ongewoon hadden aangepakt (we waren wel al ruim tien jaar samen en hadden ook samengewoond maar op dat moment hadden we om werk-technische redenen een lat-relatie).
De enige kritiek kwam pas na de tweede. Mijn schoonmoeder liet toen weten dat ze ons gezin kompleet vond. En na de derde zei ze dat nog eens. En na de vierde ook Toen ik haar daar laatst aan herinnerde, kon ze zich niet voorstellen dat ze dat ooit had gezegd, ze vind het juist heel leuk dat we een groot gezin hebben
Kortom. Niks van aantrekken. Het is jullie keuze!

maandag 8 juni 2009 om 13:00
quote:Einzel_nr2 schreef op 08 juni 2009 @ 12:59:
nou
en zo iets verteld maar
alleen ja wie maakt zich er niet zorgen over deze crisis.Je bent toch nog niet zwanger en hebt toch niks verteld? Misschien zijn ze wel dolgelukkig.
nou
en zo iets verteld maar
alleen ja wie maakt zich er niet zorgen over deze crisis.Je bent toch nog niet zwanger en hebt toch niks verteld? Misschien zijn ze wel dolgelukkig.
maandag 8 juni 2009 om 13:02
omg mensen hee,
die man en vrouw op 1 nick heeft te maken dat hier soms ook wel eens een topic waarvan mannen hun mening worden gevraagd (verder kijken dan jullie neus lang is)...
dus zit een vriend van mij wel eens op mijn pro
damn wat boeit het jullie
en begeleidend wonen mooi woord zeker? maar weet je ook wat het inhoudt?
die man en vrouw op 1 nick heeft te maken dat hier soms ook wel eens een topic waarvan mannen hun mening worden gevraagd (verder kijken dan jullie neus lang is)...
en begeleidend wonen mooi woord zeker? maar weet je ook wat het inhoudt?

maandag 8 juni 2009 om 13:03
quote:Einzel_nr2 schreef op 08 juni 2009 @ 13:02:
omg mensen hee,
en begeleidend wonen mooi woord zeker? maar weet je ook wat het inhoudt?begeleidend wonen? Nee, niet echt.
omg mensen hee,
en begeleidend wonen mooi woord zeker? maar weet je ook wat het inhoudt?begeleidend wonen? Nee, niet echt.

maandag 8 juni 2009 om 13:04
quote:Einzel_nr2 schreef op 08 juni 2009 @ 13:02:
omg mensen hee,
en begeleidend wonen mooi woord zeker? maar weet je ook wat het inhoudt?Welgemeende tip: Maak een nieuw account aan voor de man! Loopt er ook niemand meer te zeiken en hoef jij je niet te verdedigen. Handig he?
omg mensen hee,
en begeleidend wonen mooi woord zeker? maar weet je ook wat het inhoudt?Welgemeende tip: Maak een nieuw account aan voor de man! Loopt er ook niemand meer te zeiken en hoef jij je niet te verdedigen. Handig he?
yette hahaha!
kijk de basis van onze relatie is prima
wonen prachtig kindvriendelijk
en wij hebben ons gezin dus niet compleet
en willen dus gezinsuitbreiding en dan ga je je toch even wat meer intresseren in kinderen wat dus ook heel logisch is.
en dan laat je wat door schemeren om te bekijken wat de reactie wel niet zal zijn.
nou.. dat dus gedaan en zo'n reactie gekregen.
kijk de basis van onze relatie is prima
wonen prachtig kindvriendelijk
en wij hebben ons gezin dus niet compleet
en willen dus gezinsuitbreiding en dan ga je je toch even wat meer intresseren in kinderen wat dus ook heel logisch is.
en dan laat je wat door schemeren om te bekijken wat de reactie wel niet zal zijn.
nou.. dat dus gedaan en zo'n reactie gekregen.
Ik begrijp niet dat je dat soort opmerkingen niet gewoon negeert. Dan heb je er nl het minste last van. Ik zou ook nooit door laten schemeren of je 'bezig bent voor een kind'... Dat is iets tussen mijn vriend en mij en heb geen behoefte van meningen van anderen daarover. Met mededelingen daarover zorg je er alleen maar voor dat mensen zich er op gaan focussen en iedere maand weer nieuwsgierig zijn of het 'al gelukt is'.
Als je zwanger bent heb je nog alle tijd om dat te vertellen.
Als je zwanger bent heb je nog alle tijd om dat te vertellen.