géén leuke reactie
maandag 8 juni 2009 om 12:42
ik weet dus nu al dat ik GÉÉN leuke reactie krijg van mijn schoonouders
als ik ooit ga vertellen dat ik zwanger ben.
morgen test ik voor het eerst. maar
even over het onderwerp
ik liet wel eens wat doorschemeren en toen kreeg ik al de opmerking
'nou jullie wachten er maar mooi mee" op zo'n toon van ik bepaal wel even wanneer het de tijd is voor jullie
nou mooi niet kan er nu nog kwaad om worden maar wel
met verjaardagen even klote grapjes maken van en wanneer komt die van jou/?
ik heb misschien wel eens een buikje maar
nogmaals als ze het nogmaals zegt zeg ik gewoon dat ik moet schi^ten en wat der probleem nou is
bleh... wordt je toch moe van?
mijn ouders zullen geschockt zijn en gelijk over GELD beginnen
hoe we dat wel niet zullen financeren in deze crisis ect ect
maarja sommige vergeten nog wel eens dat het kind er niet morgen is maar pas over 1jaar............ wie herkent dit?
en wat voor reactie kregen jullie?
als ik ooit ga vertellen dat ik zwanger ben.
morgen test ik voor het eerst. maar
even over het onderwerp
ik liet wel eens wat doorschemeren en toen kreeg ik al de opmerking
'nou jullie wachten er maar mooi mee" op zo'n toon van ik bepaal wel even wanneer het de tijd is voor jullie
nou mooi niet kan er nu nog kwaad om worden maar wel
met verjaardagen even klote grapjes maken van en wanneer komt die van jou/?
ik heb misschien wel eens een buikje maar
nogmaals als ze het nogmaals zegt zeg ik gewoon dat ik moet schi^ten en wat der probleem nou is
bleh... wordt je toch moe van?
mijn ouders zullen geschockt zijn en gelijk over GELD beginnen
hoe we dat wel niet zullen financeren in deze crisis ect ect
maarja sommige vergeten nog wel eens dat het kind er niet morgen is maar pas over 1jaar............ wie herkent dit?
en wat voor reactie kregen jullie?
maandag 8 juni 2009 om 14:28
quote:Yoels schreef op 08 juni 2009 @ 13:57:
Oh nee, ik doelde ook niet op jullie reacties, die snap ik wel Maar haar reacties waren niet zoals ik haar "ken". Haar manier van schrijven was wel eens vaker wat onduidelijk, maar niet zo schoppend tegen iedereen die reageerde.
Ik ken haar ook van een ander topic en heb haar ook op hyves gehad. Ze is inderdaad 21 en heeft het denk ik niet makkelijk/ maakt het zichzelf niet makkelijk, maar deze manier van schrijven herken ik wel degelijk! Ben op dezelfde toon ongeveer uit haar vriendenlijst gebonjourd namelijk
Maar goed, een permaban dus.
Oh nee, ik doelde ook niet op jullie reacties, die snap ik wel Maar haar reacties waren niet zoals ik haar "ken". Haar manier van schrijven was wel eens vaker wat onduidelijk, maar niet zo schoppend tegen iedereen die reageerde.
Ik ken haar ook van een ander topic en heb haar ook op hyves gehad. Ze is inderdaad 21 en heeft het denk ik niet makkelijk/ maakt het zichzelf niet makkelijk, maar deze manier van schrijven herken ik wel degelijk! Ben op dezelfde toon ongeveer uit haar vriendenlijst gebonjourd namelijk
Maar goed, een permaban dus.
maandag 8 juni 2009 om 15:47
quote:chocoladereep schreef op 08 juni 2009 @ 14:27:
hahahahahah ben net nieuw hier!! Dit belooft wat!
Waarom? Dat ligt echt aan jezelf hoor. Als jij vaag gaat doen en het ene moment roept dat je een man bent het andere moment dat je een vrouw bent... Tsja, dan kan je zulke reacties verwachten. Vooral als je dan ook nog provoceert...
Maar als jij gewoon gezellig meekletst is er weinig aan de hand.
O ja, enne welkom hier!
hahahahahah ben net nieuw hier!! Dit belooft wat!
Waarom? Dat ligt echt aan jezelf hoor. Als jij vaag gaat doen en het ene moment roept dat je een man bent het andere moment dat je een vrouw bent... Tsja, dan kan je zulke reacties verwachten. Vooral als je dan ook nog provoceert...
Maar als jij gewoon gezellig meekletst is er weinig aan de hand.
O ja, enne welkom hier!

dinsdag 9 juni 2009 om 20:03
quote:Einzel_nr2 schreef op 08 juni 2009 @ 13:12:
nee dit is gewoon een diaree topic met allemaal mensen die het altijd maar beter weten
ach je weet wat ze zeggen he,
de geen met de grootste bek heeft de meeste problemen
zielig voor je, zoek een leven of een therapeutIk pies bijna in mijn broek van het lachen!
nee dit is gewoon een diaree topic met allemaal mensen die het altijd maar beter weten
ach je weet wat ze zeggen he,
de geen met de grootste bek heeft de meeste problemen
zielig voor je, zoek een leven of een therapeutIk pies bijna in mijn broek van het lachen!