géén leuke reactie
maandag 8 juni 2009 om 12:42
ik weet dus nu al dat ik GÉÉN leuke reactie krijg van mijn schoonouders
als ik ooit ga vertellen dat ik zwanger ben.
morgen test ik voor het eerst. maar
even over het onderwerp
ik liet wel eens wat doorschemeren en toen kreeg ik al de opmerking
'nou jullie wachten er maar mooi mee" op zo'n toon van ik bepaal wel even wanneer het de tijd is voor jullie
nou mooi niet kan er nu nog kwaad om worden maar wel
met verjaardagen even klote grapjes maken van en wanneer komt die van jou/?
ik heb misschien wel eens een buikje maar
nogmaals als ze het nogmaals zegt zeg ik gewoon dat ik moet schi^ten en wat der probleem nou is
bleh... wordt je toch moe van?
mijn ouders zullen geschockt zijn en gelijk over GELD beginnen
hoe we dat wel niet zullen financeren in deze crisis ect ect
maarja sommige vergeten nog wel eens dat het kind er niet morgen is maar pas over 1jaar............ wie herkent dit?
en wat voor reactie kregen jullie?
als ik ooit ga vertellen dat ik zwanger ben.
morgen test ik voor het eerst. maar
even over het onderwerp
ik liet wel eens wat doorschemeren en toen kreeg ik al de opmerking
'nou jullie wachten er maar mooi mee" op zo'n toon van ik bepaal wel even wanneer het de tijd is voor jullie
nou mooi niet kan er nu nog kwaad om worden maar wel
met verjaardagen even klote grapjes maken van en wanneer komt die van jou/?
ik heb misschien wel eens een buikje maar
nogmaals als ze het nogmaals zegt zeg ik gewoon dat ik moet schi^ten en wat der probleem nou is
bleh... wordt je toch moe van?
mijn ouders zullen geschockt zijn en gelijk over GELD beginnen
hoe we dat wel niet zullen financeren in deze crisis ect ect
maarja sommige vergeten nog wel eens dat het kind er niet morgen is maar pas over 1jaar............ wie herkent dit?
en wat voor reactie kregen jullie?

maandag 8 juni 2009 om 13:10

maandag 8 juni 2009 om 13:14
quote:Einzel_nr2 schreef op 08 juni 2009 @ 13:12:
nee dit is gewoon een diaree topic met allemaal mensen die het altijd maar beter weten
ach je weet wat ze zeggen he,
de geen met de grootste bek heeft de meeste problemen
zielig voor je, zoek een leven of een therapeutWeet je wat, doe dat lekker zelf!
nee dit is gewoon een diaree topic met allemaal mensen die het altijd maar beter weten
ach je weet wat ze zeggen he,
de geen met de grootste bek heeft de meeste problemen
zielig voor je, zoek een leven of een therapeutWeet je wat, doe dat lekker zelf!
Ja, dat vind ik echt.
maandag 8 juni 2009 om 13:14
Wat een onsamenhangend verhaal hier zeg, kun je dit trouwens niet beter op 'relaties' plaatsen ipv hier? Misschien toch maar eens werken aan wel een goede band met je schoonouders.
Maar laat je schoonouders op dit moment toch voor wat het is. Concentreer je liever op een eventuele zwangerschap, is het de eerste ronde? Want de mogelijkheid bestaat natuurlijk ook dat je niet zwanger bent en je je druk maakt om helemaal niets.
Maar laat je schoonouders op dit moment toch voor wat het is. Concentreer je liever op een eventuele zwangerschap, is het de eerste ronde? Want de mogelijkheid bestaat natuurlijk ook dat je niet zwanger bent en je je druk maakt om helemaal niets.

maandag 8 juni 2009 om 13:17
Einzel, ik geloof er sterk in dat mensen die het positieve uitstralen ook positieve reacties terug krijgen.
Jij komt me erg over als iemand die veel beren op de weg ziet, en al begint te blaffen voor dat je geslagen wordt.
Je relatie met je schoonouders is misschien niet best, maar probeer ze positief te benaderen (ook als zij dat niet 1,2,3 terug doen) Zoals jij je schoonmoeder als een jaloerse schoonloeder beschrijf vind ik niet kunnen. Waar 2 kijven hebben 2 schuld.
Dat een aantal mensen je niet zo serieus nemen omdat je je nick uitleen kan ik begrijpen. Best raar als je het ene moment met een man aan het praten bent, en het andere moment is het weer een vrouw. Denk dat je buurjongen beter een eigen nick kan aanmaken, zodat jij niet afgerekend kan worden op zijn posts, dat scheelt weer heel wat negatieve vibes
Jij komt me erg over als iemand die veel beren op de weg ziet, en al begint te blaffen voor dat je geslagen wordt.
Je relatie met je schoonouders is misschien niet best, maar probeer ze positief te benaderen (ook als zij dat niet 1,2,3 terug doen) Zoals jij je schoonmoeder als een jaloerse schoonloeder beschrijf vind ik niet kunnen. Waar 2 kijven hebben 2 schuld.
Dat een aantal mensen je niet zo serieus nemen omdat je je nick uitleen kan ik begrijpen. Best raar als je het ene moment met een man aan het praten bent, en het andere moment is het weer een vrouw. Denk dat je buurjongen beter een eigen nick kan aanmaken, zodat jij niet afgerekend kan worden op zijn posts, dat scheelt weer heel wat negatieve vibes
maandag 8 juni 2009 om 13:17
En hoe staat je vriend/man in deze situatie? Wat zegt hij over de reacties van jouw en zijn ouders?
Volgens mij ben je er nu te veel mee bezig. ( met het zwanger worden ) Hoelang zijn jullie al bezig om zwanger te worden? En na aanleiding van je andere topic wanneer moet je ongesteld worden, of ben je al overtijd?
Volgens mij ben je er nu te veel mee bezig. ( met het zwanger worden ) Hoelang zijn jullie al bezig om zwanger te worden? En na aanleiding van je andere topic wanneer moet je ongesteld worden, of ben je al overtijd?