Kadootje!
maandag 8 juni 2009 om 10:29
Okee, hierbij een vraag. Ik ben op vakantie geweest en heb toendertijd voor mijn liefde een leuk kado meegenomen. Nu is hij 2 dagen naar het buitenland geweest maar hij heeft niks voor mij meegenomen. Nu ven ik eigenlijk onwijs boos, vooral omdat hij voor zichzelf enorm veel kleding heeft gekocht. En voor mij dus niks. Hij weet dat er iets is, maar ik durf het niet te zeggen. Wat zouden jullie doen in deze case?
maandag 8 juni 2009 om 14:34
niks mis met oude fossielen en rimpelsaurussen
Vind het ook ontzettend lief en waardevol als ik wakker gsmst word met "goedemorgen droomvrouw, ik hou van je en een fijne dag"
Kan geen nieuw bankstel tegenop...hmzz over dat bankstel gesproken....ga eens ff terugsmsen dat ik dat toch eigenlijk wel wil
Vind het ook ontzettend lief en waardevol als ik wakker gsmst word met "goedemorgen droomvrouw, ik hou van je en een fijne dag"
Kan geen nieuw bankstel tegenop...hmzz over dat bankstel gesproken....ga eens ff terugsmsen dat ik dat toch eigenlijk wel wil
maandag 8 juni 2009 om 14:37
Stel................stel nou he , Nathaliedje , dat jullie een ijsje gaan halen samen en hij zegt " betaal jij even , mijn geld is op / ligt thuis " en jij trekt je poeplap en je vindt een door hem geschreven gedichtje . Kadootje of zwaar de pest erin ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 8 juni 2009 om 14:40
maandag 8 juni 2009 om 14:48
quote:duffie_1 schreef op 08 juni 2009 @ 14:40:
[...]
En die filantropen deden aan filatelie terwijl je eigenlijk onder het fieselefoselen beter aan fellatio kan doen
Je zou er bijna van gaan ffffffffluimen
Ow en als ik mag raden, ga ik voor een woede uitbarsting die zuh weerga nie kent want hoe durft hij wel een briefje te schrijven maar er geen diamanten ring bij te stoppen...denk ik dan he.
[...]
En die filantropen deden aan filatelie terwijl je eigenlijk onder het fieselefoselen beter aan fellatio kan doen
Je zou er bijna van gaan ffffffffluimen
Ow en als ik mag raden, ga ik voor een woede uitbarsting die zuh weerga nie kent want hoe durft hij wel een briefje te schrijven maar er geen diamanten ring bij te stoppen...denk ik dan he.