Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 8!
vrijdag 10 december 2021 om 23:34
zaterdag 11 december 2021 om 00:05
Hij is weer op Ibiza, manier van zichzelf filmen, onbewust neus ophalen, feestjes promoten, laatste story inzoomen op de letters GHB. Misschien is het niks hoor, maar ik vertrouw die Ibiza kliek waaronder Vaes voor geen meter.

zaterdag 11 december 2021 om 10:05
Zij lijkt me juist leuk. Ben blij dat het weer goed met haar gaat.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
zaterdag 11 december 2021 om 10:10
Jaaa die doet vaak raar met zijn mond. Krijg nooit een hoogte van die man.pippertjepepernoot schreef: ↑10-12-2021 23:34Dat met die monden herken ik! Heb ik ook altijd met die politiek verslaggever, Wouter de winter ofzo. Die heeft een soort raar opgetrokken mondhoekje als hij praat. Ik kan niet stoppen met ernaar te kijken en het irriteert me dan tegelijkertijd echt mateloos![]()
zaterdag 11 december 2021 om 10:12
Die man straalt een en al minachting en gesneer uit. Vooral die opgetrokken lip inderdaad. Ik moet m niet. Je kan ontzettend veel aflezen aan de mond van een persoon. Men zegt altijd dat ogen de spiegels van de ziel zijn, maar een mond zegt meer.pippertjepepernoot schreef: ↑10-12-2021 23:34Dat met die monden herken ik! Heb ik ook altijd met die politiek verslaggever, Wouter de winter ofzo. Die heeft een soort raar opgetrokken mondhoekje als hij praat. Ik kan niet stoppen met ernaar te kijken en het irriteert me dan tegelijkertijd echt mateloos![]()
zaterdag 11 december 2021 om 10:17
Sonja is weer terug met youtube filmpjes. Ze lijkt steeds meer op Barbie. Haar stem…
https://m.youtube.com/watch?v=UnOLDCLoBiY

zaterdag 11 december 2021 om 10:28
Ja hij komt altijd raar over. Nooit ontspannen.Wickedwitch schreef: ↑11-12-2021 10:12Die man straalt een en al minachting en gesneer uit. Vooral die opgetrokken lip inderdaad. Ik moet m niet. Je kan ontzettend veel aflezen aan de mond van een persoon. Men zegt altijd dat ogen de spiegels van de ziel zijn, maar een mond zegt meer.
Ik haal meer uit iemands ogen. Iemand kan met de mond lachen terwijl je aan de ogen ziet dat er geen glans in zit.
zaterdag 11 december 2021 om 10:31
Jeetje!Ellerlilalinne schreef: ↑11-12-2021 10:17Sonja is weer terug met youtube filmpjes. Ze lijkt steeds meer op Barbie. Haar stem…![]()

zaterdag 11 december 2021 om 10:49
Ze klinkt als iemand die verdovende middelen heeft gebruikt. Heel irritant om naar te luisteren.Ellerlilalinne schreef: ↑11-12-2021 10:17Sonja is weer terug met youtube filmpjes. Ze lijkt steeds meer op Barbie. Haar stem…![]()
zaterdag 11 december 2021 om 11:49
Ik ook hoor, ze heeft echt een klote tijd achter de rug.Ellerlilalinne schreef: ↑11-12-2021 10:05Zij lijkt me juist leuk. Ben blij dat het weer goed met haar gaat.
Frankly my dear, I don"t give a damn

zaterdag 11 december 2021 om 12:04
Ik heb dat met slissen.. ik kan heel slecht tegen slissende mensen. Het mag niet van mezelf maar ik vind ze meteen dom klinken. Roep mezelf altijd tot de orde maar diep van binnen gruwel ik van slissen.. en Wouter heeft een slisje..Wickedwitch schreef: ↑11-12-2021 10:12Die man straalt een en al minachting en gesneer uit. Vooral die opgetrokken lip inderdaad. Ik moet m niet. Je kan ontzettend veel aflezen aan de mond van een persoon. Men zegt altijd dat ogen de spiegels van de ziel zijn, maar een mond zegt meer.

zaterdag 11 december 2021 om 12:06
Die stem van haar gaat gewoon door merg en been..Ellerlilalinne schreef: ↑11-12-2021 10:17Sonja is weer terug met youtube filmpjes. Ze lijkt steeds meer op Barbie. Haar stem…![]()
zaterdag 11 december 2021 om 12:08
Ach die Sonja... Wat is er toch met haar gebeurd? Waarom jezelf zo verschrikkelijk toetakelen? Haar borsten zijn ook veel te groot voor haar lichaamsbouw.

zaterdag 11 december 2021 om 12:37
zaterdag 11 december 2021 om 12:48
Krulliebollie73 schreef: ↑11-12-2021 12:04Ik heb dat met slissen.. ik kan heel slecht tegen slissende mensen. Het mag niet van mezelf maar ik vind ze meteen dom klinken. Roep mezelf altijd tot de orde maar diep van binnen gruwel ik van slissen.. en Wouter heeft een slisje..
Joh echt? Geen verwijt hoor. Vooral nieuwsgierigheid. Heb je dat ook bij Peter Pannekoek? Want die heeft het sissen volgens mij uitgevonden maar ik vind hem een intelligente man.

zaterdag 11 december 2021 om 13:10
Ik vind hem minder slissen maar ja.. sorryapestaartje30 schreef: ↑11-12-2021 12:48Joh echt? Geen verwijt hoor. Vooral nieuwsgierigheid. Heb je dat ook bij Peter Pannekoek? Want die heeft het sissen volgens mij uitgevonden maar ik vind hem een intelligente man.
Ps ik weet dat het nergens op slaat.. dat het een soort kortsluiting in mijn hoofd is dus ik weet ook dat Peter P en Wouter d W niet dom zijn.. het is alleen een onlogische associatie die ik maak.
anoniem_6884fb0aa599b wijzigde dit bericht op 11-12-2021 13:15
24.44% gewijzigd
zaterdag 11 december 2021 om 13:12
Nou echt, ik kan er niet naar luisteren. Als nagels op het krijtbord.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 11 december 2021 om 13:37
Jaaa echt! Brrr