VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Mooi Morrie, houden zo!

En Wind, wat fijn dat GW in elk geval lekker bezig is en het naar zijn zin heeft!

Ben min of meer bijgelezen, maar heb niet zoveel reageerpuf de laatste tijd, en het wel druk gehad met allerlei andere dingen.

Ik ga nu ook weer even wat nuttigs doen zolang Nano slaapt.

Maar wanneer is wie nou ook alweer op vakantie? En gingen we voor die tijd nog een afspraak proberen te plannen?
Goede weersvooruitzichten maken het vakantievoorplezier nóg leuker! Ga je nu aanstaande zaterdag rijden, Morrie?

Haai Mille!

Ik ben op vakantie van 24 juli tot 10 augustus dus plan maar wat

Pfff... kinderen liggen. Net bij schoonouders gegeten. We hadden turks brood met brie, knoflook, tomaat en ui uit de oven. Mjammie!

Nog een paar weken en ik heb een zoon van 5 jaar! Wow.
Vrolijk, kunnen we een keer op een woensdag afspreken om die skikleding en boeken terug te geven?
We gaan vrijdagavond rond 22 uur rijden Wind. Misschien iets later, we zien het wel.

Nu had ik weer een site gevonden waar voor de zondag onweer voorspeld werd. Het is echt een beetje een obsessie gevonden voor me, dat weer....

Schorrie ligt met kleren aan in bed. Het is echt een schatje, maar aan- en uitkleden is bijna elke dag een treuzelactie voor hem. Waarom dat zo is daar ben ik nog niet achter.

Ik was het zo zat dat ik gezegd heb dat hij me mocht roepen voor instoppen en een verhaaltje als hij zijn kleren uit had getrokken. En dus is meneer met kleren aan in bed gaan liggen en slaapt nu......

Ik ben dus van 13 tot 27 juni op vakantie. Als er iets gepland wordt, gezellig!
Tot nu toe zouden we dus kunnen afspreken tussen 28/6 en 23/7, maar volgens mij ging Nathje nog na Morrie weg he? Ik wacht nog wel even af wie nog meer wanneer weg is en dan wil ik er best een datumprikker tegenaan gooien.

En als het helemaal niet lukt wil ik in elk geval, minimaal, Wind zien voor die tijd (HvS Fotoboekje )

Kan me voorstellen dat het vermoeiend is Morrie, dat langzame aan- en uitkleden, maar vanaf hier is het best grappig dat hij gewoon in zijn kleren is gaan slapen
Volgens mij gaat Nathje tegelijk met mij weg, dus dat scheelt weer. Pebbles gaat 13 juli weg. Dus hebben we over tussen 28/6 en 23/7. Wind gaat daarna, en Lien toch ook? Van Dropje zie ik geen datum staan op de LP. Athena wel, die gaat 4/7 weg, en van Vrolijk zie ik de datum ook niet staan.

Anders moet jij gewoon met Wind afspreken, en kijken we of er nog mensen kunnen aanhaken?

Ik heb een vreetkick in hartig. Heb al een boterham met katenspek en mosterd gegeten en 2 crackers met kaas. En ben nog niet verzadigd.
Tussen 28/6 en 13/7 dus denk ik dat je bedoelde, of 4/7 als Athena ook eens mee wil meeten. Ok, ik ga zo wel even naar een datumprikding kijken!
O ja, dat bedoel ik .
Morning!

Het weekend van 28 juni zit bij ons helemaal vol met etentjes en verjaardagen en zaterdag 4 juli vieren we de verjaardag van KW. Maar plan maar hoor... die boekjes komen wel een keer bij Mille en Nathje terecht.

Morrie, ik herken de zoover-weercheck-tik voordat ik op vakantie ga!

Elke dag (en soms meerdere keren per dag) kan het veranderen. Grrrr. Maar jullie hebben vast mooi weer!
Ik ga nu weer even kijken naar de weersverwachting......
Wij gaan inderdaad maandag 13-7 weg en ik heb nauwelijks een idee van mijn afspraken voor die tijd.

In ieder geval komen jullie op zaterdag 22-8 bij mij eten voor mijn verjaardag toch? In ieder geval heb ik van Lien, Morrie en Wind vernomen dat ze komen en van Mille dat ze nog op vakantie is (jammer!). Van Nath, Vrolijk, Drop en Athena weet ik het (nog) niet.
Ik zou het leuk vinden om te komen Pebbles, maar Aap is dat weekend weg. Dus afhankelijk van oppas kan ik wel of niet komen. Ik hou je op de hoogte goed?

En ik zou afspreken ook leuk vinden. Ik ga vrijdagochtend heel vroeg weg en kom zondag 28 juni weer terug, zelfde als Morrie dus. Via afspreken.nl kun je ook een datum regelen, vond ik wel handig simpel ding.

En jeetje Wind, bijna een 5 jarige zoon! Wat gaat dat snel! Dan krijgen we hier weer een hele reeks verjaardagen van Vrolijke kinderen toch?
Ja, afspreken.nl heb ik ook eens gebruikt, althans, iemand wilde via dat tooltje met mij afspreken. Vond ik ook handig. Je ziet dan ook de reacties van de anderen in je mail, geloof ik.
Precies! Je hebt een soort gastenboekje eronder dat vond ik ook fijn!
Zo, lunch zit erin! Nu weer aan de slag!
Afspreken.nl gebruik ik ook met een vakgenoten intervisiegroepje en is echt heel handig! Nu nog iemand die hem de ether in knalt!

Morrie, wil je op de LP verslag doen van vandaag?

Ben erg benieuwd!
Zo, net weer terug van kijkles bij zwemmen. Leuk hoor, maar het is wel altijd bloedgeslagen heet in dat bad. Nou ja, heb mijn Schorrie weer lekker zien ploeteren . Op zijn buik en onder water gaat het erg goed, maar op zijn rug zwemmen vindt hij moeilijk, hij kijkt niet naar het plafond maar tilt zijn hoofd steeds op om naar voren te kijken, en dan zink je dus....

Knorrie ligt te krijsen, die is te laat naar bed gegaan en kan nu niet slapen. Zielig. Maar even troosten.
Ja hoor, maar nu even niet want Knorrie op schoot en dat typt niet zo lekker. Kan ook niet veel vertellen want op de een of andere manier kan ik me bijna niets meer van het gesprek herinneren . 'Zal de spanning wel geweest zijn oid.
quote:nathje schreef op 09 juni 2009 @ 12:05:

Ik zou het leuk vinden om te komen Pebbles, maar Aap is dat weekend weg. Dus afhankelijk van oppas kan ik wel of niet komen. Ik hou je op de hoogte goed?

Ik zou het heel erg leuk vinden als je komt.

Wil het eventueel een week doorschuiven, maar kans is aanwezig dat schoonvader dan zijn verjaardag viert. Kunnen jullie dan ook/wel?
Ik zit een beetje met Schorrie die de 28e jarig is, weet nog niet of we zijn verjaardag zaterdag of zondag vieren of juist de week ervoor en het dan samen met Knorrie doen. Maar grote kans dat we het dan op zondag doen, dus het is denk ik ook wel prima!

Zo, Knorrie was aan het jengelen dus die ligt op bed en ik heb al een boel spullen ingepakt. Leuk hoor. Ik ruim gelijk de kast van Schorrie maar even op. Lag nog spul in maat 104 in en dat is nu toch echt te klein.
Ik mis Vrolijk en Dropje al een tijdje. Hoop wel dat alles goed is. Ik heb toch geen vakantie gemist van Vrolijk bedenk ik me ineens? Nee, kan niet, want Loeder mag niet meer vrij van school natuurlijk.

Ik zal me eens even naar de LP spoeden voor update.
Lap tekst geschreven over gisteren op LP.
Apie haar hemelbed is net bezorgd Ik moet me echt inhouden om hem niet direct op te zetten, erg he?

voor Morrie vanwege LP. Dapper hoor!

Kijk maar wanneer je het viert Pebbles. Ik ga sowieso best doen om te kunnen komen.

Vrolijk is al een tijdje niet geweest, Drop en Athena nog langer niet toch? Alles OK dames?

Ik ga nu inpakken, wie weet is er nog tijd over om te klussen ofzo
Dat weekend later is niet zo handig, Kiloknaller is de 29-e jarig en weet ook nog niet wanneer we het vieren, maar dan is het wel druk genoeg: partijtje, familie invasie etcetera '=].

Ben vanmiddag en morgenmiddag thuis, vanochtend en morgenochtend werken. Eigenlijk heel onhandig, want 5 keer op en neer naar kantoor, maar goed, Linoleum had een afspraak en we konden voor vanmiddag geen oppas vinden. Linoleum is gisteren al thuis geweest met ziekige Kiloknaller, dus mag niet klagen .

Ben benieuwd naar nieuwe kamer Nath, vind het altijd grappig dat je zo enthousiast bent over knutselen en klussen. Herken dat absoluut niet .

Heb zojuist drie (! oeps...) snelheidsovertredingen betaald... "gelukkig" allemaal lullig, 2 keer 27 en 1 keer 20 euro ,maar toch echt zonde van het geld. Ga dus weer keurig rijden de komende tijd. Drie in 1 maand is wat veel.... Had al tijden geen bekeuring meer gehad, maar dit is wat pittig. Krijgen jullie wel eens snelheidsovertredingen?
Nee, ik heb nog nooit een snelheidsovertreding gehad.

Ga niet moeilijk doen, wordt gewoon de 22e en wie er is die is er en dat is leuk.

Ik heb al 2 dagen buikpijn. Vaag, niet in onderbuik ofzo maar middenop. Alsof het van binnen van streek is. Ik voel wel dagelijks beweging en dat is wel weer heel erg leuk.

Ik ben aan het werk, nog een ruim uur. Morgenochtend doe ik denk ik ochtendje lekker rustig aan thuis. Of niet.

En ga even naar LP voor Morrie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven