VIVA mobiel drama?

27-12-2021 19:50 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het aan mij hoor maar wat een gekloot met de mobiele site. Ik klik elke keer mis omdat de pagina dan nog moet inladen en ineens verspringt. Zit ik weer ongewenst in een of ander borstvoedingtopic.

Geen drama, wel heel irritant. Hebben meer hier last van of kan ik dit op een of andere manier voorkomen?

En kun je ook ergens je quotes zien? Op fok krijg je een pop up als je gequote wordt, is dat hier ook ergens te zien?

Groetjes van een digibeet die momenteel nogal lichtgeraakt is :thunder:
Sherlock schreef:
27-12-2021 20:25
Ja, ik zag het! Een vaag topic over het beheer wat meeleest in pb! Dat moest toch niet kunnen... :bonk:
Hier op Viva ook al?
Westerpaviljoen schreef:
27-12-2021 20:29
I am clean

Ik krijg alleen maar pb van de moderators. Waarschuwing zus. Ban zo
Herkenbaar. En de vriendjes onder elkaar pfff
madamecannibale schreef:
27-12-2021 20:28
:"-(
Dit heb ik gemist…

Ze hebben een apart topic erover, maar dat komt niet automatisch naar boven. Dus weinig mensen hebben het gelezen. Maar ze lezen dus pb's daar. En echt niet alleen op momenten dat ze zéggen dat ze dit zullen doen. En wie er wat van durfde te zeggen is óf zelf weggegaan óf heeft een permanente ban.

Heel smerig zaakje daar, als je het mij vraagt.
Yolo666 schreef:
27-12-2021 20:31
Hier op Viva ook al?
nee volgens mij niet
Yolo666 schreef:
27-12-2021 20:31
Hier op Viva ook al?

Nee, op die 'spin off' waar iemand net naar verwees. Of het hier op Viva gebeurt weet ik niet. Maar ze doen zich hier in ieder geval niet mooier voor dan ze zijn, naar mijn idee. Bij dat andere forum daarentegen...

Edit: ik corrigeer mezelf even. Per ongeluk insinueerde ik iets, wat niet klopt.

Hier wordt in ieder geval niet meegelezen. Zie bericht van de moderators. :)
anoniem_407803 wijzigde dit bericht op 27-12-2021 21:14
20.61% gewijzigd
Keetie schreef:
27-12-2021 20:42
Herkenbaar. En de vriendjes onder elkaar pfff
Ja want ik heb wel redelijk wat haters hier.

Dat is vaak onterecht. Want ja ik ben irritant maar ik breek geen huisregels
Sherlock schreef:
27-12-2021 20:44
Nee, op die 'spin off' waar iemand net naar verwees. Of het hier op Viva gebeurt weet ik niet. Maar ze doen zich hier in ieder geval niet mooier voor dan ze zijn, naar mijn idee. Bij dat andere forum daarentegen...
Ah ok, dacht dat jullie Viva bedoelde. Van Via was het inderdaad al bekend. PB is toch PRIVE bericht? Zo prive is je bericht daar niet, en je moet dingen wel via pb bespreken want discussie mag niet en een napraat is er ook niet. :bonk:
Yolo666 schreef:
27-12-2021 20:48
Ah ok, dacht dat jullie Viva bedoelde. Van Via was het inderdaad al bekend. PB is toch PRIVE bericht? Zo prive is je bericht daar niet, en je moet dingen wel via pb bespreken want discussie mag niet en een napraat is er ook niet. :bonk:

Precies. En echte privégegevens, zoals telefoonnummers, worden ook gebruikt om achter bepaalde zaken te komen. Ben daar echt van geschrokken.
Sherlock schreef:
27-12-2021 20:51
Precies. En echte privégegevens, zoals telefoonnummers, worden ook gebruikt om achter bepaalde zaken te komen. Ben daar echt van geschrokken.
bizar he! En dan vooral dat het gemeld word maar je moet zoeken waar het staat. Volgens mij klopt dat niet hoor wettelijk
Sorry TO, zal weer even on topic gaan: hoe dramatisch het hier qua functionaliteit ook is, het is altijd nog te prefereren boven het misbruiken van privégegevens die je deelt (edit: zoals bij dat andere forum, niet hier!).
anoniem_407803 wijzigde dit bericht op 27-12-2021 21:15
11.78% gewijzigd
Sherlock schreef:
27-12-2021 20:51
Hier op Viva?
Wat ook een grote ergernis is. Dat het logo altijd in beeld blijft ook al scroll je naar beneden. Als ik dan tijdens een saaie videovergadering te lang mijn scherm open heb staan dan brand het in op mijn Oled schermpje. En dan maakt mijn vriend daar weer grapjes over 🙄
madamecannibale wijzigde dit bericht op 27-12-2021 21:00
11.69% gewijzigd
Voornu schreef:
27-12-2021 20:03
Ja, het is een soort loterij, altijd weer een verrassing waar ik terecht kom. Of wie ik heb gestaft, of welk topic ik als favoriet heb aangemerkt.
Dit is wel herkenbaar ja :D
Westerpaviljoen schreef:
27-12-2021 20:55
Hier op Viva?
nee de spin off
Beste forummers,

Even voor de duidelijkheid voordat dit een eigen leven gaat leiden:
Wij kunnen NIET in de inbox van forummers en dus ook geen pb's lezen!

Het Viaforum staat ook volledig los van ons en geen spin-off.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Westerpaviljoen schreef:
27-12-2021 20:55
Hier op Viva?
Nee op VIA
Yolo666 schreef:
27-12-2021 21:08
Nee op VIA
Dan ga ik hier wel weer hengelen
Nou lekker dan..
Nou ja.. dat dus..
Westerpaviljoen schreef:
27-12-2021 21:09
Dan ga ik hier wel weer hengelen
Haha idd gewoon lekker hier blijven.
ModeratorViva schreef:
27-12-2021 21:07
Beste forummers,

Even voor de duidelijkheid voordat dit een eigen leven gaat leiden:
Wij kunnen NIET in de inbox van forummers en dus ook geen pb's lezen!

Het Viaforum staat ook volledig los van ons en geen spin-off.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.

Was me helder! :D Maar wel goed dat jullie het nog even zeggen!
Ik maak geen gebruik van de pb functie dus dat vind ik niet zo erg.
Sherlock schreef:
27-12-2021 21:12
Was me helder! :D Maar wel goed dat jullie het nog even zeggen!
Wel jammer voor de mods. Lijkt me best leuk om er achter te komen dat Westerpavilioen eigenlijk in Amsterdam woont en Redbulletje 5 kinderen heeft.
madamecannibale schreef:
27-12-2021 21:14
Wel jammer voor de mods. Lijkt me best leuk om er achter te komen dat Westerpavilioen eigenlijk in Amsterdam woont en Redbulletje 5 kinderen heeft.
Dat laatste lijkt me wel ultiem

Maar ik woont gewoon in Rotterdam

En voor de rest ben ik al veel te bekent
madamecannibale schreef:
:proud:
madamecannibale schreef:

:rofl: Haha, zou een leuke twist zijn ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven