kamperen bij zwangerschap 9-11 weken?
dinsdag 9 juni 2009 om 08:53
dinsdag 9 juni 2009 om 16:42
dinsdag 9 juni 2009 om 16:44
dinsdag 9 juni 2009 om 16:51

dinsdag 9 juni 2009 om 17:14
Inmiddels bijgelezen en ik las dat je mijn posts kinderachtig vind. Kortgezegd; das dan jouw probleem. Naast het feit dat ik Angel ben en in die hoedanigheid inderdaad het goede voorbeeld hoor te geven, ben ik ook gewoon mens. Mét bijbehorende nick, irritaties, een mening en de vrijheid om beiden te ventileren.

dinsdag 9 juni 2009 om 17:21
quote:Suze2 schreef op 09 juni 2009 @ 09:04:
[...]
Ik vind het een behoorlijk kinderachtige reactie. Dat jij de eerste maanden prima doorgekomen bent zegt natuurlijk niets over hoe Ilske die maanden door gaat komen. Hele dag lekker liggen kotsen in een tent, daar zit je op te wachten....Nou gezien de eerdere reacties van Ils79 op andere topics is de reactie van SS geheel niet flauw.
[...]
Ik vind het een behoorlijk kinderachtige reactie. Dat jij de eerste maanden prima doorgekomen bent zegt natuurlijk niets over hoe Ilske die maanden door gaat komen. Hele dag lekker liggen kotsen in een tent, daar zit je op te wachten....Nou gezien de eerdere reacties van Ils79 op andere topics is de reactie van SS geheel niet flauw.
dinsdag 9 juni 2009 om 17:22
quote:ilske79 schreef op 09 juni 2009 @ 08:53:
Dag allen,
Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).
Wat zouden jullie doen? Ervaringen?
gr., IlskeAls je geen nare verschijnselen hebt dan kan je rustig gaan kamperen hoor, alhoewel ik betwijfel of die nare verschijnselen minder zullen worden als je in een huisje zit.
Dag allen,
Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).
Wat zouden jullie doen? Ervaringen?
gr., IlskeAls je geen nare verschijnselen hebt dan kan je rustig gaan kamperen hoor, alhoewel ik betwijfel of die nare verschijnselen minder zullen worden als je in een huisje zit.
dinsdag 9 juni 2009 om 17:24
quote:germanwings schreef op 09 juni 2009 @ 17:17:
dit soort topics zetten me dan wel aan het denken, ben ik dan bijv. zo raar dat ik overweeg evt. zwanger (tot max 30 weken) naar India te gaan? Als andere mensen al moeite hebben om met 9 weken naar Zwitserland te gaan?Zwanger naar India? Nou, dat vind ik eerlijk gezegd weer het andere uiterste....zwanger naar zo'n smerig land....
dit soort topics zetten me dan wel aan het denken, ben ik dan bijv. zo raar dat ik overweeg evt. zwanger (tot max 30 weken) naar India te gaan? Als andere mensen al moeite hebben om met 9 weken naar Zwitserland te gaan?Zwanger naar India? Nou, dat vind ik eerlijk gezegd weer het andere uiterste....zwanger naar zo'n smerig land....

dinsdag 9 juni 2009 om 17:53

dinsdag 9 juni 2009 om 17:55
To, begrijp ik goed dat jij degene bent die zwanger is van haar sekspartner die had zitten porren aan je spiraal tijdens het zoeken van je g-spot?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

dinsdag 9 juni 2009 om 18:18