kamperen bij zwangerschap 9-11 weken?

09-06-2009 08:53 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).

Wat zouden jullie doen? Ervaringen?

gr., Ilske
Ilske is vanzelfsprekend blij met haar zwangerschap...

Maar dat is geen vrijbrief om continue irritante, domme vragen te stellen. Ze zegt hoogopgeleid te zijn, dan moet ze toch misschien die grijze massa wat meer activeren of wat meer gebruik maken van google.
Het was een gloedjenieuw zwembad, ging pas twee dagen voor ons vertrek open. Dus het leek me nog wel veilig voor een dag of wat En me hubbie mocht er wel in hoor, met kater en joint en al....maar ja, hij is wel hoog opgeleid he. Dat zal het 'm geweest zijn.
Fleurtje, eens met beide reacties.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:neele schreef op 09 juni 2009 @ 16:41:

Ik reisde overigens toen ik 10 weken zwanger was door Thailand. Heerlijk in luxe hotels waar goed voor je gezorgd wordt.

En voor de behoeftige is er plenty aan drugs te verkrijgen.

Misschien een tip?Ik neem aan dat dit grappig bedoeld was?
quote:Feesie schreef op 09 juni 2009 @ 11:23:

Angel is hier trouwens inderdaad zwaar uit de bocht gevlogen.Oja? Ik post overigens gewoon onder mijn privénick, wel zo netjes om me daar dan ook mee aan te spreken.
Inmiddels bijgelezen en ik las dat je mijn posts kinderachtig vind. Kortgezegd; das dan jouw probleem. Naast het feit dat ik Angel ben en in die hoedanigheid inderdaad het goede voorbeeld hoor te geven, ben ik ook gewoon mens. Mét bijbehorende nick, irritaties, een mening en de vrijheid om beiden te ventileren.
dit soort topics zetten me dan wel aan het denken, ben ik dan bijv. zo raar dat ik overweeg evt. zwanger (tot max 30 weken) naar India te gaan? Als andere mensen al moeite hebben om met 9 weken naar Zwitserland te gaan?
quote:Suze2 schreef op 09 juni 2009 @ 09:04:

[...]

Ik vind het een behoorlijk kinderachtige reactie. Dat jij de eerste maanden prima doorgekomen bent zegt natuurlijk niets over hoe Ilske die maanden door gaat komen. Hele dag lekker liggen kotsen in een tent, daar zit je op te wachten....Nou gezien de eerdere reacties van Ils79 op andere topics is de reactie van SS geheel niet flauw.
O ik ben reuze mosterd, het kwartje is al gevallen bij Suus
quote:ilske79 schreef op 09 juni 2009 @ 08:53:

Dag allen,

Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).

Wat zouden jullie doen? Ervaringen?

gr., IlskeAls je geen nare verschijnselen hebt dan kan je rustig gaan kamperen hoor, alhoewel ik betwijfel of die nare verschijnselen minder zullen worden als je in een huisje zit.
Ik neem dit topic niet te serieus.

Ze spamt dezelfde topics ook op babybrabbel onder de naam huisbij en die is hier gebanned toch?
Lee, was jij ook op BB vanmiddag?
quote:germanwings schreef op 09 juni 2009 @ 17:17:

dit soort topics zetten me dan wel aan het denken, ben ik dan bijv. zo raar dat ik overweeg evt. zwanger (tot max 30 weken) naar India te gaan? Als andere mensen al moeite hebben om met 9 weken naar Zwitserland te gaan?Zwanger naar India? Nou, dat vind ik eerlijk gezegd weer het andere uiterste....zwanger naar zo'n smerig land....
Ik zou het niet doen. De hygiëne is slecht op een camping, weet jij veel wat je oploopt!

Straks heb je schimmeltenen, kan je niet eens jeuken met je dikke buik.
quote:Star schreef op 09 juni 2009 @ 17:21:

[...]

Nou gezien de eerdere reacties van Ils79 op andere topics is de reactie van SS geheel niet flauw.Ik heb kennelijk weer wat gemist. Star, welke topics?
Xena - mokkel ? kenau ?

U riep ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Annie Ooi schreef op 09 juni 2009 @ 11:09:

Mijn beeld van een dergelijke forumster;

[afbeelding]En bedankt he !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:traincha2 schreef op 09 juni 2009 @ 17:25:

[...]

Ik heb kennelijk weer wat gemist. Star, welke topics?zie pagina 1, of kijk onder ilske79 a.k.a. ils
bb!!!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Zonde hoor....kom ik hier met piepende bandjes.....is het al weer afgelopen
To, begrijp ik goed dat jij degene bent die zwanger is van haar sekspartner die had zitten porren aan je spiraal tijdens het zoeken van je g-spot?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

Iemand zin?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 09 juni 2009 @ 17:55:

To, begrijp ik goed dat jij degene bent die zwanger is van haar sekspartner die had zitten porren aan je spiraal tijdens het zoeken van je g-spot?Wat???? Dat had ik nog gemist!
quote:Annie Ooi schreef op 09 juni 2009 @ 11:09:

Ik vind het sneu, ik kom gelukkig in mijn dagelijkse leven geen mensen tegen die vragen op een dergelijke manier afwimpelen.

Ik wel gelukkig. Ben er blij mee dat er nog mensen normaal kunnen reageren als ze met zwangeren in aanraking komen.
quote:traincha2 schreef op 09 juni 2009 @ 17:25:

[...]

Ik heb kennelijk weer wat gemist. Star, welke topics?Ils79. Weet de topics zo snel niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven