boos en geïrriteerd op date

09-01-2022 08:38 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik date nu met een man die wat verder weg woont waardoor het soms puzzelen is om elkaar te zien. Toch hebben we elkaar inmiddels 3x kunnen zien en dat was heel gezellig.
Gisterochtend zouden we elkaar weer zien.
Hij was toevallig met collega's in de stad die avond ervoor en dan zouden wij de volgende ochtend rond 8.30 afspreken en dan 2 uurtjes afspreken totdat hij weer moest werken. Niet heelveel, maar toch leuk om elkaar te zien.

Gisterochtend om 8.30 zat ik klaar en af te wachten tot hij iets van zich zou laten horen. Om 9.00 nog geen enkel bericht, om 9.15 wel :' ah het gaat me niet lukken, net wakker met een ontzettende kater en over een uurtje moet ik alweer aan het werk dus we vertrekken bijna weer'.

ik vind dit echt lullig richting mij, want ik had rekening gehouden met de afspraak. Tegelijkertijd denk ik ook: als hij me ECHT graag had willen zien dan had hij wel minder gedronken en was hij optijd zijn bed uitgegaan. Het lijkt op deze manier net of ik totaal geen prioriteit ben voor hem. Wat vinden jullie?
Soumis schreef:
10-01-2022 15:26
Waarom maak je dan een afspraak om 8:30?

Dat is geen afspraak dan natuurlijk, dat is de naïviteit van de ander. Wat is het moderne woord daarvoor? Mindfuck?
Thalas schreef:
10-01-2022 12:49
Vind ik ook. Ik kom dan ook meestal gewoon niet opdagen als ik om 8.30 een afspraak heb.
Serieus? Dus als jouw werk om half 9 begint dan ben je er niet @(

Als je weet dat je het niet redt dan is het toch veel beter om geen afspraak te maken ipv dat wel te doen en iemand te laten wachten?
Thalas schreef:
10-01-2022 15:29
Dat is geen afspraak dan natuurlijk, dat is de naïviteit van de ander. Wat is het moderne woord daarvoor? Mindfuck?
iemand die het gooit op mijn naïviteit is mijn aandacht zeker niet waard
Niet alles gelezen , maar een date van 2 uur dat begint om half 9? Daar kom ik mijn bed niet eens voor uit. Ook niet zonder kater.
Als ik met jou op een zaterdag al om 8.30u wil afspreken, dan ben je wel heel bijzonder. Zelfs als ik mij de volgende dag verslaap, to... ;)
Avelie schreef:
10-01-2022 15:31
Serieus? Dus als jouw werk om half 9 begint dan ben je er niet @(

Als je weet dat je het niet redt dan is het toch veel beter om geen afspraak te maken ipv dat wel te doen en iemand te laten wachten?

Nee, als ik om 8.30 college geef, geef ik dat college natuurlijk niet. Soms klagen studenten daarover; dan laat ik ze weten dat het ook hun verantwoordelijkheid is om in te calculeren dat 8.30 geen handig tijdstip is.

Ik lees soms zulke rare uitspraken dat ik me afvraag of mensen wel lezen wat ze opschrijven.
Thalas schreef:
10-01-2022 15:43
Nee, als ik om 8.30 college geef, geef ik dat college natuurlijk niet. Soms klagen studenten daarover; dan laat ik ze weten dat het ook hun verantwoordelijkheid is om in te calculeren dat 8.30 geen handig tijdstip is.

Ik lees soms zulke rare uitspraken dat ik me afvraag of mensen wel lezen wat ze opschrijven.
Het gaat om een date het is geen leerling van je je bent niet zijn werkgever je bent ook al niet de date.
Je hebt geen afspraak lopen bij hem als tandarts of dokter.
Je kan er van alles van maken maar het was de date van to.
De wereld is nog niet vergaan en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
Als deze man een betaalde gigolo was zou je vergelijking opgaan.

Of als je college zou moeten geven op vrijdagavond om 21:30 uur.

Vrijwillig daten op onrealistische tijdstippen kan je anders niet vergelijken met betaald werk tijdens normale kantoortijden :)
Het is iets anders. Maar als je een afspraak met iemand maakt, dan is het toch net zo goed een afspraak? Als je niet wil komen, dan maak je de afspraak niet, of je zegt het ruim op tijd af, zodat de ander iets anders kan gaan doen, of kan uitslapen ipv op jou te moeten wachten.

Ik verbaas me een beetje over de reacties. Dus het is normaal om iemand maar gewoon te laten staan, terwijl je samen iets hebt afgesproken? Ik ben blij dat ik niet in deze tijd hoef te daten :@@:
Kliko schreef:
10-01-2022 16:54
Het gaat om een date het is geen leerling van je je bent niet zijn werkgever je bent ook al niet de date.
Je hebt geen afspraak lopen bij hem als tandarts of dokter.
Je kan er van alles van maken maar het was de date van to.
De wereld is nog niet vergaan en iedereen leeft nog lang en gelukkig.

Oh ja, natuurlijk. Een date is dus, in tegenstelling tot wat het woord impliceert, geen afspraak, maar een soort intentieverklaring, waarbij je moet deduceren uit contextuele factoren of hij doorgang vindt.
Natuurlijk moet je een afspraak nakomen. Maar ja, als een mens zich verslaapt doe je daar weinig meer aan.
Ik begrijp de mensen niet die zeggen dat TO dit had moeten weten.
Het was een afspraak, die hij zelf voorgesteld had.

Nee, ik zou ook niet op zo'n tijdstip afspreken, maar er zijn van die vroege vogels die dan al twee uur geleden uit bed zijn gestapt om te gaan joggen, dus wie ben ik om dat raar te vinden.
Nu hij dit gedaan heeft, zou ik in TO's zijn zeker geen afspraken zoals dit maken. De volgende keer doet hij maar zijn best en neemt hij de tijd. Bij weer zo'n actie zou het klaar zijn.
lilalinda schreef:
10-01-2022 07:37
nou ja, als je het de avond op een zuipen hebt gezet, waarbij je kon weten, dat je je kind niet zou horen
dan maakt dat je wel een klotevader ja
Welk gedeelte van ‘zonder aanwijsbare reden’ begrijp je niet?

FemiTrut schreef:
10-01-2022 09:09
Nee, maar je bent niet echt verantwoordelijke vader op dat moment.
Want ik heb ervoor gekozen door de wekker en gehuil en te slapen?

Lorem_Ipsum schreef:
10-01-2022 17:53
Natuurlijk moet je een afspraak nakomen. Maar ja, als een mens zich verslaapt doe je daar weinig meer aan.
Behalve erg negatief en kortzichtig zijn natuurlijk. Op de brandstapel!
Hij dacht gewoon niet goed te kunnen presteren met een kater, dus dan maar afzeggen.

Maar ik zou ook wel zuur zijn als ik al een uur zonder noemenswaardig ontbijt in een of ander miniscuul pakje fris en geil zou zitten te zijn om dan zo'n appje te krijgen.

Maar eens met Avage, risico hoort bij het type afspraak.
Ik zou wel appen dat hij zijn zaakje wat mij betreft voortaan in een warme appeltaart zou kunnen steken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
To hoe is het nu met het daten?
Djeez, ik snap wel dat vrouwen zo klagen op het gebied van daten. Hij is onvolwassen als ie per ongeluk dronken wordt op zondagavond, dat hij zich daardoor verslaapt ( dat gaat vaak samen), wat is er mis met een lekkere vrijpartij van 2 uurtjes voor je naar je werk gaat en sinds wanneer moet je al een prioriteit zijn na 3 dates?

Wat is er mis met de dames hier? Waarom kun je niet lachen als je date niet doorgaat omdat hij zo'n leuke avond heeft gehad waardoor hij te veel heeft gedronken? Ja, je hebt voor niets gewacht en dat is balen maar waarom is iemand dan meteen een onvolwassen dronkaard die zijn prioriteiten niet kent? Ik denk dat hij net zo goed niet bij TO past als vice versa, wat een gezeik over iets menselijks.
Ik denk niet dat TO het type is dat seks heeft voor de 10de date.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ManInVrouwenWereld schreef:
10-01-2022 21:26
Welk gedeelte van ‘zonder aanwijsbare reden’ begrijp je niet?

Want ik heb ervoor gekozen door de wekker en gehuil en te slapen?

Behalve erg negatief en kortzichtig zijn natuurlijk. Op de brandstapel!
Zorg je niet zo vaak voor je kind? Want anders snap ik het niet goed. Als ouder ben je over het algemeen totaal afgestemd op je kind, ook in je slaap.
Avelie schreef:
11-01-2022 18:45
Zorg je niet zo vaak voor je kind? Want anders snap ik het niet goed. Als ouder ben je over het algemeen totaal afgestemd op je kind, ook in je slaap.
Dat is het hele punt, iets kan zonder aanwijsbare reden gewoon eens gebeuren.
Dat is zonder meer vervelend maar imo geen reden om iets of iemand dan gelijk in een verdomhoekje te pleuren.
Hoe is t nou afgelopen TO?
Nieuwsgierig naar een update 😇
Die collega's van 'm hebben hem waarschijnlijk steeds zitten bij te tanken met alcohol want 'geinig, hij heeft een date de volgende ochtend'.
Resultaat kater de volgende ochtend, en dan is daten in de vroege ochtend niet leuk ook al was je miss Finland.
koekie1980 schreef:
12-01-2022 23:46
Jaja!! :hello:
koekie1980 schreef:
12-01-2022 23:46
Over een paar maanden komt TO terug met een nieuw topic over een andere man
Liz23liz5 schreef:
13-01-2022 00:24
Over een paar maanden komt TO terug met een nieuw topic over een andere man
:fortune:
Spannend hor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven