boos en geïrriteerd op date

09-01-2022 08:38 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik date nu met een man die wat verder weg woont waardoor het soms puzzelen is om elkaar te zien. Toch hebben we elkaar inmiddels 3x kunnen zien en dat was heel gezellig.
Gisterochtend zouden we elkaar weer zien.
Hij was toevallig met collega's in de stad die avond ervoor en dan zouden wij de volgende ochtend rond 8.30 afspreken en dan 2 uurtjes afspreken totdat hij weer moest werken. Niet heelveel, maar toch leuk om elkaar te zien.

Gisterochtend om 8.30 zat ik klaar en af te wachten tot hij iets van zich zou laten horen. Om 9.00 nog geen enkel bericht, om 9.15 wel :' ah het gaat me niet lukken, net wakker met een ontzettende kater en over een uurtje moet ik alweer aan het werk dus we vertrekken bijna weer'.

ik vind dit echt lullig richting mij, want ik had rekening gehouden met de afspraak. Tegelijkertijd denk ik ook: als hij me ECHT graag had willen zien dan had hij wel minder gedronken en was hij optijd zijn bed uitgegaan. Het lijkt op deze manier net of ik totaal geen prioriteit ben voor hem. Wat vinden jullie?
Ik zou een date op die rare tijd al als een kruimeltje dat je toegeworpen krijgt, zien en dat dus niet hebben afgesproken. Wat een rare tijd. Alleen maar omdat je anders nog heel lang moet wachten op een date?

Maar dat hij dan ook nog zo zou afzeggen....
Mag hoor maar ik heb wel wat beters te doen. Dan maar niet daten met deze heer.

Zou er geen drama van maken maar klaar zou ik wel mee zijn. Lekker door met je leven toch?
anoniem_409576 wijzigde dit bericht op 10-01-2022 00:32
14.40% gewijzigd
Yep schreef:
09-01-2022 14:35
Ik zou meteen zodra m'n wekker gaat uit bed springen en denken jeuuhhhh vandaag zie ik m'n date!! Ook als ik last had van een kater..

Als ik minder enthousiast zou zijn dan zou ik zuchten en metéén een afzeg-appje sturen en niet pas 3 kwartier na de afspraak..
Gewoon omdraaien en verder slapen zou ik echt niet kunnen.
Maar iedereen is daar weer anders in blijkt nu wel weer
Iets met fatsoen enzo..

Dit dus!
Vind het ook onfatsoenlijk.
Niet het type man waar ik op val.
Neem gewoon je verantwoordelijkheid. S’avonds een vent, s’ochtends een vent.
lilalinda schreef:
09-01-2022 15:01
nou ja, voor mij wel
ik houd er niet van, om geen prioriteit te zijn en ik maak ook graag tijd voor iemand die ik het waard vind
als ik de date van TO was, had ik de avond ervoor een berichtje gestuurd, met excuses, dat ik gedronken had, en dat zou ik dan vast de date afzeggen.
Maar iemand gewoon laten zitten, dat doe ik niet

Dit.
En het gaat er nog niet eens over hoeveel prioriteit de date heeft, maar je hebt gewoon een afspraak gemaakt.
Daar houd je je aan, óf je zegt tijdig af (ik zou dat dan ook de avond ervoor doen).
metallover wijzigde dit bericht op 10-01-2022 00:07
1.25% gewijzigd
Vind al een afknapper dat hij de avond voor werkdag drinkt.. dat vind ik al niks! Komt niet verantwoordelijk over.

Ik zou de bal voor de rest bij hem laten en niet de moeite waard vinden om een voorstel te doen om af te spreken, als hij mij belangrijk genoeg vindt dan wil ik dat wel eerst zien
Ik vind het een heel gaar tijdstip om af te spreken maar ja hij heeft wel ja gezegd. Maar ik zou er geen problemen van maken. Volgende keer een handiger moment afspreken.
Birdie schreef:
09-01-2022 13:50
Blijkbaar gezelliger dan vroeg op staan voor een date.
Ja, na een paar drankjes en gezellige collega's, kan ik me indenken dat je iets te lang blijft. Ze hadden allebei al van te voren kunnen weten dat die ochtend-date niet door zou gaan. Maar kan me zo indenken dat die man de dag ervoor nog dacht; ga ik redden want ik wil haar erg graag zien.
Maar als to nu al zo teleurgesteld is, is hij misschien niet de juiste voor haar.
Zelf zou ik het nog een kans geven.
Joanjett schreef:
10-01-2022 00:13
Ja, na een paar drankjes en gezellige collega's, kan ik me indenken dat je iets te lang blijft. Ze hadden allebei al van te voren kunnen weten dat die ochtend-date niet door zou gaan. Maar kan me zo indenken dat die man de dag ervoor nog dacht; ga ik redden want ik wil haar erg graag zien.
Maar als to nu al zo teleurgesteld is, is hij misschien niet de juiste voor haar.
Zelf zou ik het nog een kans geven.
Het zal er aan liggen hoe graag je per se een date wil/relatie wil denk ik.
lilalinda schreef:
09-01-2022 15:01
nou ja, voor mij wel
ik houd er niet van, om geen prioriteit te zijn en ik maak ook graag tijd voor iemand die ik het waard vind
als ik de date van TO was, had ik de avond ervoor een berichtje gestuurd, met excuses, dat ik gedronken had, en dat zou ik dan vast de date afzeggen.
Maar iemand gewoon laten zitten, dat doe ik niet
Precies.

En ik snap ook niet dat je dan denkt, acht ja. Nog maar een kans... Wat moet je met zo'n iemand verder?
Als hij liever met zijn collega’s uitgaat dan met mij, moet hij dat vooral doen. Echt niet dat ik dan een paar uurtjes in de ochtend ga afspreken. Dat zou ik beledigend vinden zelfs. Dan maar een week later, als ik dan niet alweer een andere date zou hebben.
Mijn kind is prio #1.

Toch ben ik wel eens, zonder aanwijsbare reden, door de wekker én het gehuil heen geslapen.

Moet ik kind nu maar afstaan aan adoptieouders?
ManInVrouwenWereld schreef:
10-01-2022 01:08
Mijn kind is prio #1.

Toch ben ik wel eens, zonder aanwijsbare reden, door de wekker én het gehuil heen geslapen.

nou ja, als je het de avond op een zuipen hebt gezet, waarbij je kon weten, dat je je kind niet zou horen
dan maakt dat je wel een klotevader ja
Heb je nog wat van hem gehoord, to?

Als dit mij zou overkomen, zou ik het niet erg vinden dat hij een kater heeft na een onverwachts gezellige avond met een collega. Dit zou mijzelf ook kunnen overkomen.

Wel zou het mij storen dat hij pas drie kwartier later dan de afgesproken tijd afzegt.

Eigenlijk maakt het niet uit wat wij ervan vinden, zoveel mensen, zoveel wensen. Het gaat om jouw gevoel erbij.
ManInVrouwenWereld schreef:
10-01-2022 01:08
Mijn kind is prio #1.

Nee, maar je bent niet echt verantwoordelijke vader op dat moment.
Ik zou niet verder gaan met deze man. Jaren geleden had je zo'n uitspraak, het kwam uit een film volgens mij: He's just not that into you. Dat gevoel krijg ik erbij. Als hij jou niet eens fatsoenlijk af kan bellen dan zou het voor mij klaar zijn.

Dat hier wordt gezegd dat je had kunnen weten dat de afspraak niet doorgaat vanwege het vroege tijdstip vind ik raar. Je maakt een afspraak, of je maakt geen afspraak. Als je niet vroeg wil afspreken dan doe je dat niet, maar niet iets ertussen in.
Kuikenspons schreef:
09-01-2022 09:10
Iemand vroeg of ik hem nog steeds leuk vind, ik merk dat ik wel erg ben gaan twijfelen. Alleen al het feit dat een ruim volwassen man zo ontzettend veel drinkt dat hij zich met een kater verslaapt vind ik best sneu.
De meeste mensen hebben hier overgelezen denk ik. Het gaat to niet alleen over het niet opdagen maar ook (en mss vooral) over iemand die, inderdaad op een werkavond, zo veel drinkt, zich dan verslaapt en een kater heeft.
Dat is niet ieders type man, de mijne zeker niet.

Hem nog gehoord to?
Kuikenspons schreef:
09-01-2022 09:09
we zouden niet in de stad afspreken, hij zou even bij mij langskomen.
En zowel ik als hij staan voor het werk altijd wel redelijk op tijd op. Later kon niet, dan moest hij weer werken.
Aha, even 'langs wippen' dus
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind het nogal naïef om te denken dat je na drie dates al iemands prioriteit bent (en om te verwachten dat iemand na een avond drinken om 8:30 bij je langskomt).
MarvelousMrsMaisel schreef:
10-01-2022 12:15
Ik vind het nogal naïef om te denken dat je na drie dates al iemands prioriteit bent (en om te verwachten dat iemand na een avond drinken om 8:30 bij je langskomt).
Als je op dat tijdstip afspreekt dan is het niet gek dat je verwacht dat de ander daadwerkelijk komt opdagen. Ik zou niet iemands hoogste prioriteit hoeven zijn na drie dates, maar ik verwacht wel dat iemand het fatsoen heeft afspraken na te komen en als het niet lukt tijdig af te zeggen.

Dit zijn de basics in ieder contact, als iemand dat fatsoen niet heeft ga ik er liever niet mee om, omdat je daarmee mijn tijd verdoet. Ik zit namelijk wel klaar voor die afspraak en maak geen andere afspraken op dat tijdstip. TO had anders misschien kunnen gaan sporten, of aan haar werk kunnen beginnen. Nu heeft ze zich voorbereid, iets leuks aan gedaan en bijna een uur op deze date zitten wachten.
iemand kan minstens beleefd blijven.
de avond er voor vast melden, dat het de volgende ochtend wellicht niet gaat lukken

en zelfs dat, heeft hij niet gedaan
lilalinda schreef:
10-01-2022 12:23
iemand kan minstens beleefd blijven.
de avond er voor vast melden, dat het de volgende ochtend wellicht niet gaat lukken

en zelfs dat, heeft hij niet gedaan
Is de man in kwestie nu nog niet genoeg afgekraakt?
To is allang weer druk bezig een nieuwe date aan het plannen die de dames hier hun goedkeuring moeten geven
Aangezien haar topics steeds over dates gaan.
Ik zou het ook niet grappig vinden, maar ik heb zulke vage dates afgelopen jaren gehad en vernomen (van anderen), dat ik niet zo snel raar op kijk.
Wel eens 30 min bij een park staan wachten…. Om er na 30 min achter te komen dat diegene mij geblokkeerd had. Kan er een boek over schrijven. Ik date nu zonder verwachtingen en bijt wel van mij af, als iemand zich als een lul of lullin gedraagt. Afspraak is afspraak, maar ik maak mij niet meer “druk” over dates.
Kuikenspons, geef je nog een update?
Hij heeft die afspraak zelf voorgesteld.

Vind ik ook. Ik kom dan ook meestal gewoon niet opdagen als ik om 8.30 een afspraak heb.
Thalas schreef:
10-01-2022 12:49
Vind ik ook. Ik kom dan ook meestal gewoon niet opdagen als ik om 8.30 een afspraak heb.
Waarom maak je dan een afspraak om 8:30?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven