boos en geïrriteerd op date

09-01-2022 08:38 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik date nu met een man die wat verder weg woont waardoor het soms puzzelen is om elkaar te zien. Toch hebben we elkaar inmiddels 3x kunnen zien en dat was heel gezellig.
Gisterochtend zouden we elkaar weer zien.
Hij was toevallig met collega's in de stad die avond ervoor en dan zouden wij de volgende ochtend rond 8.30 afspreken en dan 2 uurtjes afspreken totdat hij weer moest werken. Niet heelveel, maar toch leuk om elkaar te zien.

Gisterochtend om 8.30 zat ik klaar en af te wachten tot hij iets van zich zou laten horen. Om 9.00 nog geen enkel bericht, om 9.15 wel :' ah het gaat me niet lukken, net wakker met een ontzettende kater en over een uurtje moet ik alweer aan het werk dus we vertrekken bijna weer'.

ik vind dit echt lullig richting mij, want ik had rekening gehouden met de afspraak. Tegelijkertijd denk ik ook: als hij me ECHT graag had willen zien dan had hij wel minder gedronken en was hij optijd zijn bed uitgegaan. Het lijkt op deze manier net of ik totaal geen prioriteit ben voor hem. Wat vinden jullie?
Neuh
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Henk-and-Roelie schreef:
12-01-2022 23:52
Die collega's van 'm hebben hem waarschijnlijk steeds zitten bij te tanken met alcohol want 'geinig, hij heeft een date de volgende ochtend'.
Resultaat kater de volgende ochtend, en dan is daten in de vroege ochtend niet leuk ook al was je miss Finland.
Wat een rare collega's heb jij.
TO heeft hem allang vergeven en heeft geen behoefte meer om hier te posten. Tot de volgende keer dat hij haar weer laat zitten dan komt ze hier weer klagen.
viva-amber schreef:
09-01-2022 08:50
Ik zou volgende keer om 6 uur in de ochtend afspreken op een zondag en dan met een pan onder zijn raam staan klapperen; wie zegt dat daten leuk moet zijn.
Dit TO. Oww dan ga ik wel mee want ik zing opera, ook leuk om 6 uur s'ochtends ;-D
En ik heb ook nog wel wat kandidaten voor zo'n actie... :biggrin: (Viva-amber created a monster :proud:)
Dit lijkt mijn date wel!
ik zou met mijn date een eerste ontmoeting hebben. ivm werk in buitenland hebben we bijna 3 maanden dagelijks met elkaar gebeld en geappt. Mega klik was er en ik keek onwijs naar onze ontmoeting uit. Toen hij weer in NL was stelde hij zelf de date voor. Op de ochtend van de date zei hij af omdat dat hij de avond ervoor bij vrienden was geweest en nog niet had geslapen...

Daarna geen nieuw voorstel en het contact werd steeds minder. Tweede poging (op zijn verzoek) weer afgezegd want meneer was brak van de dag ervoor. Ik heb toen de handdoek in de ring gegooid. Mijn bericht is nooit meer gelezen :(

echt... dat je zo met iemand om kan gaan
Echt rare mannen heb je zeg :-|
Attraverso schreef:
09-01-2022 09:20
Ik ook. Zou ik een enorme afknapper vinder. Maar blijkbaar valt niemand anders er hier over en hebben ze het enkel over het 'ongemakkelijke uur van afspreken', niet over de reden waarom hij niet eens opdaagde.
Maar dat maakt niet uit, wat jij vindt is belangrijk en wat jij voelt. Je merkt vanzelf wel of je hem nog wil zien of niet.
Hier ben ik het mee eens.

Niks mis met het tijdstip en duur van de date hoor. Prima dat anderen het niks vinden maar daar gaat het helemaal niet om.
Ik zou zijn actief ook niet leuk vinden, zeker niet het feit dat hij zo laat appt en jou heeft laten wachten.
Ik zou hem dat vertellen en naar zijn reactie kijken. Mijn ervaring zegt alleen dat deze irritatie vaker voor gaat komen. Jullie zijn pas begonnen met daten en nu al dit..

Als dit voor jou een no-go is, is dat prima hè.

Edit: was pas op pagina 1 met lezen en zie nu dat er veel meer is dus mss/ws mosterd.

Edit2: alles doorgelezen. Mijn eerste edit was onnodig. Komt er nog een update to?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven