Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
soulmates

vrij vertaald is dat zoolmates en loop je gezamenlijk op hetzelfde merk trendy schoenen die voor geen cm passen bij jou maar je omgeving vind het wel cool
Ikkezelf je secretaresse moet onder je buro zitten met haar mond wijd open!

en ik daar maar koffie in schudden? wat kost dat niet? ik ben wel budgetverantwoordelijk hoor
---
Ik zou alleen al niet vreemdgaan omdat ik dan de hele dag naar van die ongelofelijk slechte muziek moest luisteren.
Zum kotzen! Er werden brieven en mails geschreven, liedjes uitgewisseld, echt alles erop en eraan hoor.

Maar toen er stront aan de knikker kwam was hij binnen 5 minuten omgedraaid als een blad aan een boom. Hij wist niet hoe snel hij haar moest dumpen. Daarin was hij dan weer wel een echte man.

Doriane. en toch begrijp ik dat gedoe wel als man, allerlei druk van " moeten" en " verantwoordelijkheden" op je dan plostklaps heb je de kans om af en toe op een soort subtropisch onrealistisch eiland te zitten waar de bananen en kokosbomen in de sky is the limit groeien en je je eigen fata morgana af en toe samen met een ander kan creeren zonder dat je enige verantwoording af hoeft te leggen over hoe diep je, met veel zweet, je oase vandaag weer een uitgespit hebt om ooit eens echt water te bereeken.

Als vrouw en echtgenote heb je zo een zielepoot ooit gedwongen om met je mee te kijken naar Blue Lagoon met Brooke Schields als maagd in de hoofdrol en als compensatie de laatste versie van Tarzan als nagerecht. Dan vraag je er ook om.

Daarnaast is de algemeen geaccepteerde mannelijke midlifecrisis niet alleen meer voorbehouden aan mannen maar zijn vrouwen bezig met een heftige inhaalslag. Ga je als burgerlijk gebonden trutje met een nest kids (nu krijg ik ze op mijn kloten) niet eens vreemd dan moet je toch minimaal verliefd worden op de een of andere vriendin en accepeteren dat je gewoon bi sexueel bent en dat nooit eerder hebt ingezien terwijl het acuut een nieuwe demensie aan je leven geeft.
Ik zou alleen al niet vreemdgaan omdat ik dan de hele dag naar van die ongelofelijk slechte muziek moest luisteren.

haha Alba, liever dat jij het zegt als vrouw dan ikke als man, ik dacht het alleen maar, Rene Frog of zoiets ?
En nu zullen zeker weer een aantal dames zich in de hoek gedrukt voelen door tegenstanders van " vreemd" gaan en tegen beter weten in zullen we weer moraal ridders genoemd worden etc. etc.Dat leid er weer toe dat je denkt dat je je moet verdedigen maar zoals knip onderhand door heeft ben je aan niemand van ons enige verdediging of verantwoordoording schuldig want dat ben je alleen schuldig aan degenen die van je houden en volledig op je vertrouwen.

Zie ons maar gewoon als de duiveltjes (engeltjes die het beste met JOU en je geliefden voor hebben) die op je schouder zitten, die er ook blijven zitten zonder dat wij maar enige opmerking hier neer zetten. Heb of voel je die duiveltjes compleet never of nooit dan heb je pas een echt probleem met je ZELF en je huidige relatie of iets vanuit je verleden of wat het ook mag zijn.
Ikkezelf! The Blue Lagoon! Je denkt toch niet echt dat ik naar dat soort films kijk he? Denk je soms ook dat ik naar Marco Borsato luister? He hallo daar ik heb Smaak!

Ik denk dat de dames die duiveltjes/engeltjes wel voelen want ze piepen er over maar ze heel gauw weer wegdrukken. Want inderdaad de vrouwen zijn aan een inhaalslag begonnen en zoals sommige mannen hun lul achterna lopen, denken sommige vrouwen met hun doos.
---
Hoi,hoi

ook hier alles rustig,weinig tot geen contact met nr 2,is goed zo.

Ik moet binnenkort echt knopen door gaan hakken want het wordt emotioneel erg moeilijk voor me,het voelt verkeerd om bij mijn nr 1 te zijn,ik wil hem niet kwetsen maar dat doe ik wel als ik nog veel langer bij hem blijf,ik wil echt niet oud met hem worden,dat houdt ik mezelf ook steeds voor.

Waar wacht ik toch nog op? heb nog steeds niet genoeg moed.

Ben blij dat ik nr 2 weinig spreek,ik weet dat ie van me houdt maar dit moet ik alleen doen.

Enne...we houden echt niet allemaal van hollandse smartlappen hoor!

Ik ben meer een rock girl,geef mij maar meer pink pop of lowlands materiaal!!!
.
Katara rock dat is ook meer mijn ding.

Jij wilt een keuze maken, dat vind ik eerlijk van je. Snap best dat het moeilijk is maar jij wilt niet van twee walletjes eten. Daarmee geef je je man ook de kans op een nieuw leven.

Knipoogje ben jij echt een manager? Hoe krijg je dat voor elkaar met dat geneuzel van als dit dan dat tenzij mits maar moeilijk moeilijk.

Lef hebben en keuzes maken, je hebt die nieuwe schoenen nou al twee jaar uitgeprobeerd, als je nou nog niet weet of ze lekker zitten dan wordt het dus niks. Of zitten ze heel lekker, maar weet je niet zeker of ze wel bij jou willen blijven? Ja, in jouw geval met een vreemdganger die je maar 4 keer per jaar wil zien, die geen uurtje voor je vrij heeft in 6 weken...dan maar thuis achter de geraniums...
.
Hoi,hoi

Ik wil inderdaad niet van 2 walletjes eten Doriane,in mijn hart is geen plaats voor twee liefdes,ik ben al een heel eind op weg om alleen verder te gaan,het schuldgevoel naar mijn kids is weg,medelijden met mijn nr 1 is "bijna"weg (hij heeft weinig mensen om zich heen,maar dit heeft hij zichzelf aangedaan en kan ik niet veranderen,dat besef ik nu.)

Eigenlijk houdt weinig me nog tegen om bij hem weg te gaan,moet het nu alleen nog zeggen.

Nr 2 en ik wonen niet in dezelfde stad dus er is geen sprake van meteen bij elkaar te gaan wonen,wil ik ook absoluut niet.

Zeg knipoogje,jij weet wel goed om te gaan met Dhr.ikkezelf,jullie zijn aan elkaar gewaagd!!
Knipoogje, Katara Ynke, Bosz en alle anderen;

REAGEER NIET MEER OP DE 'MORAALRIDDERS' maar NEGEER!!!

Laat ze lekker met elkaar kletsen tussen onze verhalen door en als ze wat willen weten hadden ze dat toendertijd aan hun partner moeten vragen.
Alweer zo'n charmant trekje van het vrouwtje: bevelen schreeuwen in hoofdletters.

Mag iedereen lekker zelf weten waar hij wel of niet op reageert?

Ben jij wel helemaal lekker?

Laat maar, dat was een retorische vraag.

lieve schat,

ik wil u bidden,

bespreek alles wat toch zo geweldig lukt en zalig maakt gewoon met je nr 2 die zo gewillig en geweldig is,

en laat de rest even in het midden,

of heb je daar ook nog een nr 3 en 4 of 5 bij nodig om je plaatje ooit compleet te krijgen?
Zeg knipoogje,jij weet wel goed om te gaan met Dhr.ikkezelf,jullie zijn aan elkaar gewaagd!!

kat, die dame heeft, ongeacht of ik het met haar huidige levenswijze eens ben of niet, mijn respect vanuit inhoudelijke reakties toch gewoon verdiend ook al voelt ze dat soms nog als verdedigen terwijl ze dat van mij niet hoeft want ze is niets aan mij verschuldigd.. Tussen de regels door lees IK dat ze er niet zo makkelijk mee om gaat als anderen dat misschien willen zien. Denk dat knip dat ook wel snapt dat ik even wat meer snap en bergijp dan zij in exacte woorden hier weer wil of kan geven. Gewaagd aan ... laten we zeggen dat knip en ik elkaar tussen de exact weergegeven woorden hier wat verder doorlezen. We zijn niet eens zoolmaten
Vrouwtje, als je nu nog eens het hele topic door gaat lezen en het mogelijk zou zijn om dat eens echt tot je door te laten dringen vanuit je puberale verleifdheid. Dan zie je waarschijnlijk tal van vrouwen schrijven die het met al dat gedoe gewoon moeilijk hebben en zich echt dingen afvragen zoals mogelijke consequenties, te maken keuzes etc etc.

Schijnbaar ben jij de enige die er nu nog gewoon vol glorie in gaat of je met de beste zaak van de wereld bezig bent die alleen nog maar voor alle betrokkenen beter kan worden als je gewoon zo naief door gaat. Misschien in een bepaalde fase zit die de anderen al lang geleden achter zich hebben gelaten, degenen die wel al tot momenten van bezinning, wroeging en geweten mee laten spreken zijn gekomen en langzaam maar zeker de voetjes weer op de aarde proberen te zetten.

Bij jou heb ik nog steeds het gevoel dat je echte partner puur en alleen degene is die thuis het vlees snijd, gras maait, klust vuilnisbakken leegt en wat inkomen mee genereert maar verder weinig interessants aan jouw of juloie gezinsleven toe voegt.

Ik heb, in tegenstelling tot bij ieder ander die hier schrijft (daarom ook respect voor jullie dames), nog in geen enkele posting van jouw maar iets gevoelsmatigs over de gevoelens of gevoelsmatige positie in jouw leven van en naar jouw partner naar jou cq jullie gezin kunnen bespeuren. Waarschijnlijk snap je dit niet wat ik schrijf daar je op je wolkje zit met je beentje bungelend er naast kijkend naar de fata morgana die je meent te zien op dat lonely gelukkige eilandje met je nr 2
Vrouwtje ik zal wat concreter worden:

Mijn nr 2 likt me terwijl ik heftig ongesteld ben, vindt ie heerlijk, dat deed en doet mijn nr 2 nooit, doet die van jullie dat ook?

We hebben het gedaan of kunnen het doen in hun bed terwijl zijn vrouw beneden zijn sokken zat te stoppen. Zij verschoont daarna het bed, no problem.

Ik ontmoet haar maar dan hebben we het er niet over want dat heb ik nr 2 aangegeven en die heeft tegen zijn vrouw gezegd het daar NIET over te hebbben met mij.

Gezellig joh met zijn vrouw, zo diepgaande gesprekken hebben wij samen over alles, ze verteld me zelfs zijn fantasien die ik dan voor hem waar maak.

Doet die van jullie dat ook allemaal voor jou over de rug van zijn echte vrouw? cool he, dat is pas echt houden van

Ik heb een partner? ahum tja ja maar die doet andere klusjes voor mij om mijn leven wat aangenaam te houden maar telt verder compleet niet mee in dit geheel
waarschijnlijk gaat dit je bevattingsvermogen even te boven. geeft niets, komt nog in mindere tijden
ik gooi er nog eentje tegen aan en ga dan wat nuttigers doen

Als Knip en Doriane en ik samen een leuke wandeling gingen maken in wat eenzame natuurlijke paadjes waarbij we ongestoord door allerlei omgevingsgemieter met elkaar van gedachten zouden kunnen wisselen. Ik als sukkel dat thermosflesje koffie met plastic bekertjes als verrassing (met niet te pruimen maar wel zelf gebakken cake) tevoorschijn zou toveren bij dat bankje waar wij even zouden willen zitten verder buurten. Dan weet ik zeker dat wij 3 elkaar geweldige mensen zouden vinden ook al zouden wij het met zijn 3 nooit eens zijn of worden over de levenstijl die een van ons 3 of alle 3 er op na zouden houden naar onze geliefden waar we echt verantwoordelijk voor zijn . Het enige risico dat we zouden lopen is dat we elkaar een echt gemeende dikke knf zouden geven en individueel zoiets zouden hebben van "denk er gewoon eens over na en als je er niet uit komt en toch op je bek gaat dan weet je wie je dan kan contacten en die je ook dan niet laat zitten in de trant van " eigen schuld dikke bult had je maar moeten doen wat wij zeiden dat je moest doen"".
zit ik daar voor de kat zijn kl.te 5 minuten te besteden en niemand die me gewoon eens tijdig stevig onderuit haalt. Tuurlijk duurt het bereiden van de geliefde gehaktbal met vette saus, welke zo geliefd is door je echte mannetje, even maar daarna heb je toch gewoon een afwasmachine, in casu hem de partner, die zulke complexe zaken, naast het pubers in bed stoppen, verder even afhandeld zodat je zelf de avond vrij hebt.

Dan maar even een (paar) vette diepzinnige vra(a)gen: wiens nr 2 beschikt gezinsmatig over een trekhut c.q. caravan, wiens nr 2 heeft er nog zo een dakkoffer bij, of alleen dat, waarin je normaal alleen je ( nrs 2) schoonmoeder over lange afstanden vervoert ? Wiens nr 2 rijd motor, dan alleen met goed weer? En wiens nr 2 doet enig van dattum ook nog eens gezamenlijk met vrienden?

Daarnaast van een andere, maar vergelijkbare; orde: wiens nr 2 moet wel minimaal 40 uur in de week werken, c.q daar aanwezig zijn, want anders draait me de zaak toch even in de soep daar zonder hem ?
quote:vrouwtje29 schreef op 11 juni 2009 @ 17:46:

Knipoogje, Katara Ynke, Bosz en alle anderen;

Niet zo hard schreeuwen Vrouwtje mijn ogen doen er pijn van!

Kun je mij alsjeblieft uitleggen wat "moraalridders" zijn?

Zijn dat mensen die het niet aardig van je vinden als je achter de rug van je eigen man om vreemd gaat met de man van iemand anders? Dan ben ik bang dat er heel veel "moraalridders" zijn Vrouwtje! Die nog veel lelijker over jou denken en tegen jou zouden doen dat wij met z´n allen bij elkaar.

Laat ze lekker met elkaar kletsen tussen onze verhalen door en als ze wat willen weten hadden ze dat toendertijd aan hun partner moeten vragen.Daar heb je het punt weer precies te pakken Vrouwtje. Ik had wat ik wilde weten toendertijd graag aan mijn partner gevraagd. Ik denk dat jouw man jou ook heel veel zou willen vragen, als hij wist dat jij stiekem vreemd gaat met jouw BN-er.
quote:ikkezelf schreef op 11 juni 2009 @ 20:10:

ik gooi er nog eentje tegen aan en ga dan wat nuttigers doen

Als Knip en Doriane en ik samen een leuke wandeling gingen maken in wat eenzame natuurlijke paadjes waarbij we ongestoord door allerlei omgevingsgemieter met elkaar van gedachten zouden kunnen wisselen. Ik als sukkel dat thermosflesje koffie met plastic bekertjes als verrassing (met niet te pruimen maar wel zelf gebakken cake) tevoorschijn zou toveren bij dat bankje waar wij even zouden willen zitten verder buurten. Dan weet ik zeker dat wij 3 elkaar geweldige mensen zouden vinden ook al zouden wij het met zijn 3 nooit eens zijn of worden over de levenstijl die een van ons 3 of alle 3 er op na zouden houden naar onze geliefden waar we echt verantwoordelijk voor zijn . Het enige risico dat we zouden lopen is dat we elkaar een echt gemeende dikke knf zouden geven en individueel zoiets zouden hebben van "denk er gewoon eens over na en als je er niet uit komt en toch op je bek gaat dan weet je wie je dan kan contacten en die je ook dan niet laat zitten in de trant van " eigen schuld dikke bult had je maar moeten doen wat wij zeiden dat je moest doen"".Gezellig Knip en Ikkezelf! Wanneer spreken we af? Ik zorg voor een roseetje, doe jij de tapas Knip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven