Sims 3

06-06-2009 09:33 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die helemaal enthousiast van Sims zijn en nummer 3 al in huis hebben?

Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.

Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
Er is dus een optie (onder opties ) dat je het verouderen uit kan zetten, of het leven van de sims kan verlengen tot 600 nog wat dagen. Echt heel handig want idd, de eerste keer waren vriendlief en ik ook binnen de kortste keren bejaard, maar heb ons nu ff overnieuw in de buurt gezet en die optie verouderen uitgezet. Veel leuker maar om je kinderen op te laten groeien heb je dat wel nodig.
quote:Starshine schreef op 07 juni 2009 @ 00:39:

6 kinderen? Krijgen je sims vanzelf kinderen in sims 3? In 1 en 2 moet je daar voor kiezen.Je moet er idd zelf voor kiezen maar ik had niet gedacht dat ze een tweeling en daarna een drieling zouden krijgen. Het is enigszins te doen, mits je constant een babysit hebt rondlopen en je niet al te veeleisende ouders hebt (zorgen dat je een ijzeren blaas hebt en niet zo vaak hoeft te douchen)
Maar het is wel verslavend inderdaad. Had 1 en 2 ook, op een gegeven moment vond ik het daarmee alleen nog maar leuk om huizen te bouwen en in te richten, dus uiteindelijk mee gestopt. 3 vind ik tot nu toe echt ontzettend leuk, was begonnen aan een nieuw gezin en die hebben nu 3 kinderen. Dat scheelt wel enorm met die 6 die ik eerst had, nu kunnen de sims ook nog iets anders doen dan constant luiers verschonen ed.
Ohhh mijn vriend is 'm aan het downloaden! Het spel is erg populair dus duurt even iets langer. Ik ben ook een erge sims 1 en 2 addict geweest... zit nu in mijn laatste tentamenweken, ik zei al tegen mijn vriend; please, geef me het spel pas wanneer mijn tentamens voorbij zijn! anders weet ik het wel weer!

Heb al een beetje op internet gesurft om te kijken naar screenshots van het spel enzo en kan niet wachten totdat ik me aan dit spel kan vergrijpen!!!!! * Kijkt gulzig, bruist schuim uit mond*

Aan jullie reacties te zien moet dit spel minstens net zo leuk zijn als de vorige delen!

Wat vinden jullie trouwens leuker aan dit spel ten opzichte van de vorige versies? en wat minder leuk???
Oh, en heeft iemand al grappige cheats uitgeprobeerd ??? hahaha.

Speelde het liefst zonder cheats, maar in de sims 2 maakte ik voor de grap wel eens een familie aan en liet ik 5 alienkinderen geboren worden ofzo haha. Of liet ik mensen uit de dood ontwaken en liepen er een stel zombies rond haha, was wel grappig toen ik een beetje uitgekeken was op het 'simleventje leiden'
Ik googel alleen nog met de centen, wil ook wel eens een rijk leven leiden hahaha
Ik heb op het forum van TS3 gelezen, dat de babysitter soms je kinderen mee neemt. En dan zie je ze dus niet meer terug, dit schijnt een bug te zijn.

Ik ga zo weer lekker simmen
Oooooh!!! Mijn vriend is het al aan het downloaden, maar ik ga het maar gewoon kopen denk ik. Ik ben zó verslaafd geweest aan Sims 2 en ik weet zeker dat mijn eigen leven ophoudt als ik aan Sims 3 begin.

Ik hoop wel dat mijn laptopje dit trekt trouwens. Wat zijn jullie ervaringen met Sims 3 op een wat oudere pc of traag geworden laptop?
Ik zou het niet op een oudere pc of laptop proberen, zeker niet op een traag geworden laptop. Het spel vraagt flink wat geheugen.
Waarom ga je het nog een keer kopen als je vriend het al heeft gedownload, Nostradame?
quote:rainz schreef op 08 juni 2009 @ 23:46:

[...]

Je moet er idd zelf voor kiezen maar ik had niet gedacht dat ze een tweeling en daarna een drieling zouden krijgen. Het is enigszins te doen, mits je constant een babysit hebt rondlopen en je niet al te veeleisende ouders hebt (zorgen dat je een ijzeren blaas hebt en niet zo vaak hoeft te douchen)Aha, ik heb in mijn vele Simlevens al heel wat kinderen gehad, maar nog nooit een twee- of drieling.
Ik heb een heul prima laptop en daarop liep het steeds vast. Vriendlief heeft wat drivers geïnstalleerd en hij loopt nu perfect.

Hoe zet je het ouder worden uit eigenlijk?

NAaaaah wisten jullie dit al?!

Ik heb ff 2 nieuwe simsies aangemaakt: een soort Twompmeneer en ikzelf zeg maar. Maar net zoals bij mijn partner en mij toen we elkaar voor het eerst zoende: ik 18 (tiener) en hij 28 (jong volwassen).

Naaaaaaaaaah!!!!!!!! We mogen niet samen in 1 bed (dwz, als hij er al in ligt staat zij te stampen dat ze er niet in kan/wil/mag), we mogen niet zoenen, niet flirten al en helemaal geen O JA! Pfff Amerikaans spelletje hhahahaha.

Kan ik mijn leeftijd nou nog bijstellen?

Overigens wel een fijne cheat gevonden waardoor je onbeperkt geld hebt.
Je kan jouw huishouden van hem splitsen, dan jouzelf laten verouderen (dus ermee spelen en verouderen aanzetten onder opties en dan gameopties geloof ik) en als je oud genoeg bent weer gaan samenwonen en verouderen weer uit zetten.
Wat ook raar is (heb ik gelezen, want ik heb het spel nog niet binnen), dat personen van hetzelfde geslacht niet kunnen trouwen...Raar hoor, want in deel 1 en mijn Sims2 laptopversie, kan dat wel..Okay er staat dan 'Samenlevingscontract ondertekenen' , maar je Sims komen wel mooi in trouwjurk/pak onder de huwelijksboog, violen klinken en bloemblaadjes dwarrelen etc. Gewoon trouwen dus.

En ja, tieners en volwassenen kunnen niets romantisch doen. Als twee tieners verkering hebben (kunnen ze nog niet OJaa, maar sois) en 1 wordt volwassen is de hele relatie ineens over.

En ook, ik had ooit een eenoudergezin gemaakt met een dochter, toen kwam er een nieuwe man bij hun inwonen en die kon mooi niks met de (inmiddels volwassen) dochter beginnen. Best een beetje preuts en onrealistisch hier en daar.
quote:Elmira schreef op 10 juni 2009 @ 11:59:

Je kan jouw huishouden van hem splitsen, dan jouzelf laten verouderen (dus ermee spelen en verouderen aanzetten onder opties en dan gameopties geloof ik) en als je oud genoeg bent weer gaan samenwonen en verouderen weer uit zetten.

Moet je niet vergeten het verouderen van die andere uit te zetten. Als je met een ander gezin verder speelt, verouderen de andere gezinnen gewoon mee.

Maar dat ze met een verschillende leeftijd beginnen, was mij ook al opgevallen.
Ooooh gelukkig, er zijn er meer die verslaafd zijn.

Een uurtje is niks.

Ik heb er al een carriere als spion op zitten
-
wel tegelijk indrukken hè, niet na elkaar
-
Ach gut, t is ook net als in het echte leven, hè. Laat ze maar allemaal een baan zoeken
Ook ik ben verslaafd en heb al (te) veel tijd aan het spel besteed.

Ik vind het weer erg leuk maar de meubels vallen mij wel tegen. Ik had verwacht dat deze moderner en mooier zouden zijn. Misschien gebruiken ze hier de uitbreidingen voor?
-
Hei

Ik ben nog aan het downloaden, pff wat duurt dit lang zeg. Maar goed ze waren hier in de winkel allemaal al uitverkocht.

Ik las net over cheats als het niet lukt op de gewone manier dan kun je het nog zo proberen: ctrl+shift+windows knop+c en dan Motherlode

Ik weet dus nog niet of dit werkt maar het is te proberen.
-
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven