Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Vivi3338 schreef:
04-02-2022 13:38
Zit ook wel verschil tussen 1/2 dagen kort kletsen of wekenlang uiteraard. Weekje elkaar aftasten en contact is voor mij meest prettigste. Maar is voor iedereen weer anders. Belangrijkste vind ik zelf dat ik gewoon een enthousiast gevoel moet hebben, niet tegenzin bij voorbaat.
Nee dat klopt idd, soms denk je nou ik weet het niet en vaak bloed het dan ook dood..
Dwarrel, leuke date gewenst, ben benieuwd!
Dat ging goed... gisterenmiddag match ik met een op het eerste zicht heel interessante vent, knap, verzorgd, goeie baan, volwassen kinderen, uitgebreide bio, meerdere gemeenschappelijke interesses waarvan 2 die niet zo voor de hand liggend zijn dus ik stuur hem een bericht ‘ Hey Sjarel, leuk dat we matchen’ en waarin ik oa aangeef dat ik binnenkort op een nogal belangrijk evenementen zal zijn aangaande één van die interesses. Een redelijk uitgebreide opener dus...
Dit is zijn reactie midden vorige nacht: :heart: :heart: dat is lief :heart: :heart:
Verder niets...
Euh... wat is lief? Heb ik zonder het te beseffen beloofd dat ik hem een ticket stuur of zo?
Ik krijg met veel plezier zo’n reactie van mijn lief, een vriendin of mijn nichtje nadat ik een lief berichtje hebt gestuurd want ik kan dat zijn hoor, lief... voor mensen die ik ken... maar van een volslagen onbekende man van 55 waar ik eigenlijk niets ‘lief’ naar heb gestuurd?
Leuk dat hij reageert wel... maar voor mij is dat een reactie waar ik niets mee kan en misschien is dat wel zijn bedoeling...
Attraverso schreef:
05-02-2022 08:59
Dat ging goed... gisterenmiddag match ik met een op het eerste zicht heel interessante vent, knap, verzorgd, goeie baan, volwassen kinderen, uitgebreide bio, meerdere gemeenschappelijke interesses waarvan 2 die niet zo voor de hand liggend zijn dus ik stuur hem een bericht ‘ Hey Sjarel, leuk dat we matchen’ en waarin ik oa aangeef dat ik binnenkort op een nogal belangrijk evenementen zal zijn aangaande één van die interesses. Een redelijk uitgebreide opener dus...
Dit is zijn reactie midden vorige nacht: :heart: :heart: dat is lief :heart: :heart:
Verder niets...
Euh... wat is lief? Heb ik zonder het te beseffen beloofd dat ik hem een ticket stuur of zo?
Ik krijg met veel plezier zo’n reactie van mijn lief, een vriendin of mijn nichtje nadat ik een lief berichtje hebt gestuurd want ik kan dat zijn hoor, lief... voor mensen die ik ken... maar van een volslagen onbekende man van 55 waar ik eigenlijk niets ‘lief’ naar heb gestuurd?
Leuk dat hij reageert wel... maar voor mij is dat een reactie waar ik niets mee kan en misschien is dat wel zijn bedoeling...
Daar zou ik ook niks mee kunnen idd..
Want wat moet je nu terug zeggen?
Ga je nog wel iets sturen?

Ik heb gisteren lang met een vriendin gebeld en dat was wel even fijn, al staat zij er heel anders (negatiever) in dan ik in het hele dating gebeuren maar lucht toch op..
Ze heeft niet zoveel vertrouwen in tinder e. d. maar is zelf ook niet zoekende dus dat scheelt wellicht.
Ik geloof bijv dat die date wel echt oprecht met me was, zij zegt is toch raar dat hij ineens afhaakt..

Was dit op Tinder of andere app?
Tinder.
Ik ben al jaaaaaaren actief en ik sta er ook niet zo positief tegenover.
Wel al een hoop gezellige en leuke dates gehad maar ook al een hoop rare (amper nare) ervaringen.

Nee ik ga niet reageren. Misschien stuurt hij nog iets en lag zijn reactie aan het nachtelijk uur waarop hij het stuurde en misschien ook niet. Ik zit er verder ook niet mee, wou gewoon even deze imo eigenaardige reactie delen.
Dat ga je wel leren door ervaring, er losser instaan, iets sneller achter je laten, weinig verwachten.
Oei dan heb ik nog een lange weg te gaan..

Ja dat wil ik dus ook kunnen, maar lukt tot nu toe niet..
Misschien wil ik wel te graag , maar ja 7 jaar alleen en ik word 50 dit jaar dus dan denk ik vaak gaat het nog wel lukken..
Schrikbeeld is wel echt om alleen te blijven..
Zou zo graag nog een keer helemaal hotel de botel verliefd willen worden..
Mimali schreef:
05-02-2022 09:19
Oei dan heb ik nog een lange weg te gaan..

Ja dat wil ik dus ook kunnen, maar lukt tot nu toe niet..
Misschien wil ik wel te graag , maar ja 7 jaar alleen en ik word 50 dit jaar dus dan denk ik vaak gaat het nog wel lukken..
Schrikbeeld is wel echt om alleen te blijven..
Zou zo graag nog een keer helemaal hotel de botel verliefd willen worden..
Ah we zijn leeftijdsgenoten.
Ik ken het gevoel. Ik doe het goed alleen maar zou toch ook wel liever een lief hebben. Ergens wil ik ook wel heel graag. Maar intussen maak ik er wel het beste van. Geniet ik ook wel.
Steeds vaker denk (vrees) ik dat ik misschien wel alleen oud word en dat zou ik heel jammer vinden.
Attraverso schreef:
05-02-2022 09:33
Ah we zijn leeftijdsgenoten.
Ik ken het gevoel. Ik doe het goed alleen maar zou toch ook wel liever een lief hebben. Ergens wil ik ook wel heel graag. Maar intussen maak ik er wel het beste van. Geniet ik ook wel.
Steeds vaker denk (vrees) ik dat ik misschien wel alleen oud word en dat zou ik heel jammer vinden.
Leuk een lot en leeftijdsgenoot..
Nou precies dit dus..
Vind het nu met corona nog wel iets heftiger omdat er zo weinig sociaal leven was/is..
Vaak saaie weekenden als mijn dochter bij haar vader is.
Hoop dat ik dat nu weer een beetje kan gaan opbouwen.
Heb jij ook kinderen?
Ja maar al lang het huis uit. Ik onderneem wel elk weekend wat met vriendinnen of wanneer zij niet kunnen nieuwe mensen. Heb een hobby waarbij het nogal makkelijk is om mensen te vinden om dat samen te ondernemen.
Ik vind het daarom net handig geen kinderen meer thuis te hebben waar ik rekening moet mee houden.
Denk dat dat mij bij een beetje het probleem is ook..heb wel verschillende vriendinnen maar is er maar 1 single dus elk weekend(alleen) iets plannen lukt vaak niet.
Er zijn weekenden dat ik vrijdagavond uit mijn werk kom en dan pas maandagochtend weer iemand irl spreek..
Hobby's heb ik niet echt..
Heb ik ook Mimali, dat ik een weekend niemand, buiten zoon dan, zie of spreek alleen vind ik dat wel lekker. Zoon is bijv. dit weekend weg met vrienden en in theorie zou ik kunnen afspreken met deze of gene alleen heb ik daar helemaal geen zin in. Misschien ook omdat ik juist oplaad van stilte, rust en een vrijwel lege prive-agenda, altijd wel gehad ook.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
05-02-2022 10:17
Heb ik ook Mimali, dat ik een weekend niemand, buiten zoon dan, zie of spreek alleen vind ik dat wel lekker. Zoon is bijv. dit weekend weg met vrienden en in theorie zou ik kunnen afspreken met deze of gene alleen heb ik daar helemaal geen zin in. Misschien ook omdat ik juist oplaad van stilte, rust en een vrijwel lege prive-agenda, altijd wel gehad ook.
Toen het leven nog normaal was zeg maar vond ik dat ook weleens fijn..maar nu voel ik me vaak wel erg eenzaam..
Klinkt beetje zielig haha maar wil gewoon een maatje, man, liefde in mijn leven..
Mimali schreef:
05-02-2022 10:22
Toen het leven nog normaal was zeg maar vond ik dat ook weleens fijn..maar nu voel ik me vaak wel erg eenzaam..
Klinkt beetje zielig haha maar wil gewoon een maatje, man, liefde in mijn leven..

Het is fijn dat er weer meer kan, qua horeca o.a. bedoel ik. Wandelen kon sowieso natuurlijk maarja, moet je van houden :biggrin: . Heb je al eens gekeken of NMLK iets voor je is/kan zijn? Of een keer meedoen met een online pubquiz?
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
05-02-2022 10:53
Het is fijn dat er weer meer kan, qua horeca o.a. bedoel ik. Wandelen kon sowieso natuurlijk maarja, moet je van houden :biggrin: . Heb je al eens gekeken of NMLK iets voor je is/kan zijn? Of een keer meedoen met een online pubquiz?
Ja ben ik heel blij mee..
Weleens aan gedacht maar denk dan weer, ben je ergens met een groep van NMLK, zit er een vent aan me te plakken ofzo en kan ik niet weg haha
Vriendinnen online ook aan gedacht, iemand daar ervaring mee?
Mimali schreef:
05-02-2022 11:00
Ja ben ik heel blij mee..
Weleens aan gedacht maar denk dan weer, ben je ergens met een groep van NMLK, zit er een vent aan me te plakken ofzo en kan ik niet weg haha
Vriendinnen online ook aan gedacht, iemand daar ervaring mee?

Haha, ja kan ik me indenken als in eerste instantie je insteek is om iets leuks te doen met mensen. Zelf geen ervaring met online vriendinnen maar je zou hier een oproepje kunnen doen, via het prikbord?
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
05-02-2022 11:09
Haha, ja kan ik me indenken als in eerste instantie je insteek is om iets leuks te doen met mensen. Zelf geen ervaring met online vriendinnen maar je zou hier een oproepje kunnen doen, via het prikbord?
Oh ja dat is ook nog een idee, dank je!
Ik heb gisterenavond the agenda's van de grote concert/theaterzalen in de stad uitgeplozen voor de komende paar maanden en overal waar ik dacht "Da's leuk" kaartjes voor gekocht. Hopelijk worden de weekenden dan weer wat gezelliger en spannender.
Attraverso schreef:
04-02-2022 16:40
Dwarrel, leuke date gewenst, ben benieuwd!

Dank je wel maar date ging niet door, door omstandigheden. Misschien dat we elkaar morgen gaan zien. Ergens ff wandelen. Hij lijkt mij wel leuk en andersom heb ik toch ook wel het idee dat hij mij ook wel leuk vind. Ik vind het hele date gebeuren maar lastig. Heb er eigelijk ook niet zoveel ervaring mee. Heb altijd lange (helaas slechte) relaties gehad. Maar merk dat ik toch net als iedereen hierboven toch ook een maatje begin te missen. Maar doordat ik altijd op de verkeerde types viel, met 0 respect voor vrouwen. Ben ik ergens ook wel weer bang om de volgende foute man tegen te komen.
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 05-02-2022 12:25
0.42% gewijzigd
Attraverso schreef:
05-02-2022 08:59
Verder niets...

Misschien was dat antwoord voor een ander bedoeld? En appt hij nog met anderen via de dating site?
Antoon69 schreef:
05-02-2022 12:14
Ik heb gisterenavond the agenda's van de grote concert/theaterzalen in de stad uitgeplozen voor de komende paar maanden en overal waar ik dacht "Da's leuk" kaartjes voor gekocht. Hopelijk worden de weekenden dan weer wat gezelliger en spannender.

Leuk! Ik had vorig jaar kaartjes gekocht voor een jaren '90 beach party, is uitgesteld naar komende mei en hopelijk gaat het nu wel door. En ik hoop met een oudcollega en haar man dit jaar naar de F1 in Oostenrijk te kunnen gaan.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
05-02-2022 12:14
Leuk! Ik heb ook al kaartjes liggen... wel allemaal pas voor binnen enkele maanden...
iceteapeach schreef:
05-02-2022 12:37
Leuk! Ik had vorig jaar kaartjes gekocht voor een jaren '90 beach party, is uitgesteld naar komende mei en hopelijk gaat het nu wel door. En ik hoop met een oudcollega en haar man dit jaar naar de F1 in Oostenrijk te kunnen gaan.

Dat is toch met Happy gabber en zo? Veel plezier haha
Antoon69 schreef:
05-02-2022 13:40
Dat is toch met Happy gabber en zo? Veel plezier haha

Zei hij meesmuilend :biggrin: Wel Vengaboys, Mental Theo etc. Gabber is meer hardcore, dat is dit event minder, meer House/Techno.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
05-02-2022 13:55
Zei hij meesmuilend :biggrin: Wel Vengaboys, Mental Theo etc. Gabber is meer hardcore, dat is dit event minder, meer House/Techno.

@( My God :@@:
Antoon69 schreef:
05-02-2022 14:15
@( My God :@@:

:rofl: :rofl:
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven