Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Antoon69 schreef:
05-02-2022 22:51
Veel anders lees ik er eigenlijk niet in. Ik trek me dit ook persoonlijk aan omdat ik wel de behoefte heb aan een partner/relatie. Niet met willekeurig wie, maar wel omdat ik met partner gelukkiger ben en ik zelf een leuke partner voor iemand anders kan en wil zijn. En ik heb ook vrienden uit de kleuterschool en kinderen. Een partner is voor mij een heel andere behoefte.

Dat kan. Waarom maak je het dan, over de rug van Mimali, persoonlijk naar mij? Wees dan eerlijk genoeg om aan te geven dat je jezelf bedoelde i.p.v. het mij in de schoenen te schuiven. Niet aardig/netjes. Afijn, zand erover, ik snap nu wat beter waarom je de vragen stelde.

En nee, er is ook niks mis mee om een partner te willen, is ook nergens gezegd, ook niet door mij.
wij slapen nooit.
Wie graag een partner wil kan niet alleen zijn? Dat mag jij denken hoor. Mensen die van relatie naar relatie hoppen met wie ze maar kunnen te pakken krijgen hebben het moeilijk met alleen zijn maar dan nog... Als dat is wat ze willen wie zijn wij om daarover te oordelen.
Ik wil graag weer een relatie omdat ik al heb mogen ervaren hoe bijzonder dat voor mij kan zijn. De band met een goede partner daar kan voor mij geen vriendschap of familieband mee vergeleken worden. Ik ervaar dat helemaal anders. En zolang ik dat niet tegenkom blijf ik alleen en heb ik het goed. Maar met een goed lief kan het alleen nog beter worden.
Ik heb vandaag mijn date gehad. (Die vrijdag niet door ging). We zijn gaan wandelen in het bos. Vanmorgen spoelde het nog maar op het moment dag ik in de auto stapte werd het droog. Was een erg geslaagde date. Helemaal geen ongemakkelijke stiltes enzo. Gelachen, gepraat over van alles en heerlijk een uur door het bos gelopen. We hebben beide uitgesproken naar elkaar dat het geslaagd was en dat we elkaar beter willen leren kennen. Dus over twee weken spreken we weer af. We hebben beide kids en die willen we hier niet bij betrekken. Dus gewoon rustig aan. Bij thuis komst alweer ff geappt, voelt voor nu wel goed allemaal.

Word vervolgd dus…..
Wat leuk! En ook fijn om iets positiefs te lezen over Tinder dates..
Vind je het niet lastig dat je nu weer twee weken moet wachten?
Dat is fijn Dwarrel.
Top Dwarrel! Hoop dat het zonnetje weer een beetje gaat schijnen in je leven.
Mimali schreef:
06-02-2022 17:22
Wat leuk! En ook fijn om iets positiefs te lezen over Tinder dates..
Vind je het niet lastig dat je nu weer twee weken moet wachten?
Nee eigelijk niet. Wil sowieso mijn koppie erbij houden dus ik denk juist dat het goed is dat er twee weken tussen zitten. Kan ik ook niet te hard van stapel lopen.
Zouden jullie snel een bekende liken op Tinder?

Ik kom nu al vanaf het begin van de covid pandemie een oude klasgenoot van de middelbare school tegen op tinder. Soms is 'ie een paar maanden onvindbaar, en dan schuift 'ie opeens weer voorbij.

We zijn beiden begin dertig, en op de middelbare school had ik wel een heel klein beetje de indruk dat we elkaar interessant vonden, al heb ik daar nooit concreet een bevestiging van gehad.

Ik durf hem niet zo goed te liken, omdat ik ook niet weet hoe op deze leeftijd wordt gedacht over mensen die je nog kent van je middelbare school tijd. Er zijn mensen die dat geen issue vinden, maar er zijn ook mensen die dat een absolute no-go vinden.

Ergens denk ik : het kan bijna niet anders dan dat hij mij ook al is tegen gekomen op tinder. We wonen 5 km van elkaar af, en in de afgelopen 2 jaar heb ik hem al een keer of 10 voorbij gehad. En dan denk ik : als hij me leuk had gevonden, had 'ie me wel een like gegeven. Maarja , dat geldt misschien net zo goed voor hem?

Normaal (Bij totaal onbekenden) zou ik er minder over nadenken, maar dit vind ik toch lastig.
Lisali, ik snap je gevoel maar ik zou gewoon liken. Betaal je voor Tinder? Zie je likes? Ik heb mijn leukste dates gehad met mensen die ik herken. Je kunt zo'n persoon iets beter plaatsen, het is geen totale wildvreemde. Nee heb je en ja kun je krijgen.
Gewoon liken! Wat heb je te verliezen? Als je andere gegevens van hem hebt, zou ik hem rechtstreeks benaderen en anders liken op Tinder.
Het is niet meer of minder dan een aanzet tot contact, wie weet heb je een top avond met hem en haal je mooie herinneringen op.
Als je geen abonnement hebt weet je dus ook niet of hij jou wel of niet geliked heeft. Zou zomaar kunnen van wel dus..
Er is maar 1 manier om daar achter te komen➡️😉..
Of gewoon bij hem langsgaan -:)
lisali schreef:
07-02-2022 15:54
Zouden jullie snel een bekende liken op Tinder?

Ik kom nu al vanaf het begin van de covid pandemie een oude klasgenoot van de middelbare school tegen op tinder. Soms is 'ie een paar maanden onvindbaar, en dan schuift 'ie opeens weer voorbij.

We zijn beiden begin dertig, en op de middelbare school had ik wel een heel klein beetje de indruk dat we elkaar interessant vonden, al heb ik daar nooit concreet een bevestiging van gehad.

Ik durf hem niet zo goed te liken, omdat ik ook niet weet hoe op deze leeftijd wordt gedacht over mensen die je nog kent van je middelbare school tijd. Er zijn mensen die dat geen issue vinden, maar er zijn ook mensen die dat een absolute no-go vinden.

Ergens denk ik : het kan bijna niet anders dan dat hij mij ook al is tegen gekomen op tinder. We wonen 5 km van elkaar af, en in de afgelopen 2 jaar heb ik hem al een keer of 10 voorbij gehad. En dan denk ik : als hij me leuk had gevonden, had 'ie me wel een like gegeven. Maarja , dat geldt misschien net zo goed voor hem?

Normaal (Bij totaal onbekenden) zou ik er minder over nadenken, maar dit vind ik toch lastig.

Ik zou hem gewoon swipen, als hij je dan ook rechts (toch?) swiped en je bent een match dan weet je toch gauw genoeg of hij je leuk vind? Swiped hij niet dan ben je ook geen match en weet je ook dat hij je niet leuk vind.
Ja natuurlijk, ik deed dat al meerdere keren, meestal gewoon voor een babbeltje, om te vragen hoe het met ‘hem’ gaat en een enkele keer ook om te daten.
Pfffff vind die onzekerheid helemaal niks. Zo enthousiast als hij zondag was, zo stil is hij nu. Ik weet wel, hij werkt en heeft een drukke baan. Maar het is allemaal wat lauwtjes. Ik heb hem af en toe een appje gestuurd, hij ook wel maar toch. Getver ik weer gewoon ook helemaal niet hoe dit hoort…..daten en verder enzo. Ik wil ook niet steeds een berichtje sturen, komt misschien wanhopig over. En dat ben ik absoluut niet. Maar dit….?
Dwarrel75 schreef:
10-02-2022 15:21
Pfffff vind die onzekerheid helemaal niks. Zo enthousiast als hij zondag was, zo stil is hij nu. Ik weet wel, hij werkt en heeft een drukke baan. Maar het is allemaal wat lauwtjes. Ik heb hem af en toe een appje gestuurd, hij ook wel maar toch. Getver ik weer gewoon ook helemaal niet hoe dit hoort…..daten en verder enzo. Ik wil ook niet steeds een berichtje sturen, komt misschien wanhopig over. En dat ben ik absoluut niet. Maar dit….?
Ja is ook lastig..daarom zei ik al vind je twee weken wachten niet lang..
Is er geen mogelijkheid om tussendoor even kort af te spreken?
Mimali schreef:
10-02-2022 15:37
Ja is ook lastig..daarom zei ik al vind je twee weken wachten niet lang..
Is er geen mogelijkheid om tussendoor even kort af te spreken?

Ja dat is misschien wel beter. Ik wacht het vanavond nog wel ff af. Of er van zijn kant wat meer enthousiasme komt. Haha misschien is hij wel net zo onzeker als dat ik ben over dit soort dingen. Normaal ben ik echt niet verlegen ofzo maar hier word ik toch wel een beetje zenuwachtig van. Domme doos ben ik ook🤪
Af en toe een luchtig berichtje sturen komt helemaal niet wanhopig over.
Waarom je het goed vindt om 2 weken tussen de eerste en tweede date te houden snap ik echter niet goed. Komt nogal lauw over, hoe leer je elkaar kennen zo?
Dat was dus ook mijn gedachte.. Dan is de energie van de 1e date alweer zover weg gezakt dat merk je nu eigenlijk al in het appen..
Attraverso schreef:
10-02-2022 15:57
Af en toe een luchtig berichtje sturen komt helemaal niet wanhopig over.
Waarom je het goed vindt om 2 weken tussen de eerste en tweede date te houden snap ik echter niet goed. Komt nogal lauw over, hoe leer je elkaar kennen zo?

De reden daarvan is dat ik nog een dochter thuis heb wonen van 7. Ik wil haar hierin niet gelijk betrekken. Hij heeft ook kinderen die hij om het weekend ziet (onze weekenden met de kinderen lopen wel gelijk) Hem s, avonds hier uit nodigen vind ik wel een dingetje….ben daar niet zo snel van. En ja ik zou evt oppas kunnen regelen om gewoon ergens anders af te spreken maar ik dacht dus echt “ gewoon alles rustig aan doen”. Voor onze date appten we eigelijk dagelijks en dat was eigelijk altijd gezellig, zo leerde ik hem ook al een beetje kennen. Maar nu is het best stil. Ik heb hem vanmorgen nog een luchtig appje gestuurd, daar heeft hij wel op gereageerd maar daarna weer stilte….word gek van mijzelf! En weet nu ook waarom ik nooit wou daten, juist om zulke dingen.

Ik ben over het algemeen best tevreden hoor over mijn leven. Tuurlijk, iedereen heeft zijn ups en downs. Waarom ik er dan toch weer iemand aan wil toevoegen? Geen idee, word er tot nu toe vrij onrustig van.🙈 Misschien ben ik er gewoon nog niet aan toe, aan dat hele daten.
Als er eerst veel werd geappt en na de date niet meer, dan is dat wel wat frappant. Daar zou ik ook wel onzeker van worden, dus je gevoel is niet gek natuurlijk! Na succesvolle dates wordt het contact naar mijn idee juist leuker, is mijn ervaring dan. Om dan gelijk tot de conclusie te komen ik ben nog niet klaar om te daten’ weet ik niet, in principe kan daten namelijk ook heel leuk zijn als het gewoon vloeiend gaat. En je dus niet hoeft te wachten op appjes, dates etc. Als het goed zit, is er niet persé een onrustig gevoel (wel gezonde spanning natuurlijk). Reëele kans dat dit het ‘m helaas dus niet is.. Maar wie weet trekt het contact weer bij tijdens het weekend als hij wat rustiger heeft :)
Eens met Vivi. Niet meteen de conclusie trekken dat je er niet klaar voor bent. Van vlot naar amper contact is niet leuk en doet je twijfelen. Dat is normaal.
Uiteraard ga je er niet meteen kinderen bij betrekken maar meestal heb je geen 2 weken aan een stuk de kinderen...
Daten... Het is me wat...
Ik ben denk ik veel te onzeker. Hij appte vanavond al, net een dik uur zitten “ kletsen”. Was dus te snel met mijn conclusie
Kijk, dat is fijn!
Leuk! Mannen zitten ook echt anders in elkaar dan vrouwen hé..
En als ze het druk hebben zijn ze daar vaak gefocust op..
Hoop voor jou dat het leuk blijft..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven