Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
@ Tink, erg fijn op te horen dat het zo goed gaat en je bovenop die mooie blauwe (roze) wolk zit! Jammer dat je niet naar de meeting komt, maar natuurlijk respecteren wij je keuze! mocht je je bedenken, ben je altijd welkom!!!

@ Ongeduld, wat zielig voor Guido!! Hier ook geen zonaanbidder hoor. Nick heeft last van zonneallergie!! ik smeer me suf maar het mag niet baten. 's avonds zit meneer helemaal onder de rode bultjes op z'n nek, romp en armen. Dat had hij op Gran Canaria ook al, dus ik had er daar al wat lotion voor gehaald en die werkt ook goed, maar het blijft een zielig gezicht. Advies van de dokter: goed smeren maar toch uit de zon houden. De zon in NL is volgens m'n dokter erg slecht voor ons, dus voor kleine kindjes helemaal! Gelukkig hebben we een extra parasol, dus als ie de volgende keer het zwembad ingaat, ook de parasol maar opzetten....

Dan nog je vraag over de zw.schap. Dat beleef ik toch wel wat anders als bij Nick. Het gaat ook allemaal zoooo vlug! Je hebt geen tijd om ergens bij stil te staan want je hebt er nog eentje rondlopen. Dit kindje is overigens vele malen drukker als Nick dus qua gevoel hebben we veel contact. De naam zijn we ook voor 95% uit, dus ik noem het kindje ook al bij naam. Maar omdat je het allemaal al eens hebt meegemaakt, is het toch wel anders, maar niet minder speciaal hoor!!!

Gelukkig valt het met de kwaaltjes wel weer mee. Alleen dat tunnelsyndroom blijft heel irritant aanwezig en ook de (bijna dagelijkse) (.)(.) lekkages zijn een crime voor m'n schone bed!!!

@ Bloem, hoe is het vandaag gegaan meis. Ik heb zo geduimd voor goed nieuws!!! Ik hoop snel positief nieuws hier van je te lezen!!!

Verder weinig nieuws. Vanavond komen pa en broer om nu dan echt de meubeltjes in elkaar te zetten. Het wordt echt tijd dat Nick naar boven gaat verhuizen, hij heeft de gordijnen ontdekt, nou ja, dat hij deze open kan maken vanuit z'n bed! Vanmorgen stond ie om half 7 al in z'n bed te roepen MAMA, MAMA!! en toen ik ging kijken had ie zelf al de gordijnen open gedaan en stond ie te springen in z'n bed!! De bandiet!!!

We gaan z'n kamertje maar niet meer verbouwen nu hij waarschijnlijk snel naar boven kan.

Zo, tis weer een hele lap tekst geworden. Ach, hebben jullie ook weer wat te lezen!!

Liefs en een dikke voor allemaal
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
lieve meiden, bedankt voor het duimen, het heeft geholpen!

de echo was geweldig, ik was wel heel nerveus van te voren, en ook tijdens de echo lag ik te shaken op die bank, maar het was mooi! Alles ziet er goed uit, ze kunnen nog niet zo heel veel zien, maar wat ze kunnen zien zag er goed uit. De baby ligt qua groei iets onder de curve, maar nog wel binnen de lijnen, dus daar hoefden we ons geen zorgen over te maken. Nu op naar de 20 weken echo!! Kunnen jullie dan weer zo goed voor ons duimen??

liefs van een happy bloem
Oh, Bloem! Wat een heerlijk nieuws! Ik ging gewoon een beetje zenuwachtig naar ons topic. Wat goed te horen dat de eerste berichten zo goed zijn! Over 4 weken herhalen we de duimactie gewoon weer!

Nadine: Ik kan me goed voorstellen dat deze zwangerschap heel wat meer ongemerkt voorbij gaat. Hoe is Nicks kamer geworden? Zijn de meuebeltjes in elkaar gekomen? Vriendlief betrapte Guido laatst dat ie al half over zijn ledikantje hing, dus ik verwacht dat ie er binnenkort zelf uit kan komen....

Vanavond is Guido geknipt! Hij heeft nu echt een ander koppie gekregen, ik zal snel foto's plaatsen!

Hoe is het met de andere meiden?
Bloem wat fijn dat alles goed was!! Dat lucht idd op. Dan duimen we de volgende keer weer flink en dan komt het helemaal goed!

Nadine, wat een boef idd! haha hij zal wel denken dan hoeft mama de gordijnen niet meer open te doen. Ik hoor idd van meer die zwanger zijn dat het veel sneller voelt gaan. Maar je bent idd zo druk met je kereltje je hebt gewoon niet zoveel tijd om er steeds bij stil te staan, zoals je bij de eerste doet. Ben erg benieuwd naar de naam, maar we moeten nog even geduld hebben!

Ongeduld, oei ook zo'n boef dus kleine Guido. Als hij er maar niet uitvalt dan. Vincent blijft lui liggen wachten tot we hem eruit halen. Haha hele gesprekken met zijn knuffelberen. Moet wel zeggen dat hij meer begint te praten. Alleen zegt hij het een keer en dan is het weer afgelopen! Dus hij kan het wel,maar doet het gewoon nog niet altijd.

Oja, ik had ook nog een vraagje voor Zaza. Zou je me weer in de tabel willen zetten? Gestopt juni 2009 NOD 2 juli, oja en mijn leeftijd 25.

We hebben er een tijdje over na gedacht, en weten het nu zeker. We zouden het erg fijn vinden als we een tweede kindje zouden kunnen verwelkomen! Dus het wordt weer spannend allemaal!
Marielle hoe het bij jou? Nog steeds niets of toch door naar de volgende ronde?
Joehoe, Blink ook weer in de tabel, wat leuk!! spannend meis! Hoop dat het ook voor jullie snel raak mag zijn!

En Bloemetje ook al van dat fijne nieuws, heel m'n dag weer goed!! over 4 weken weer net zo hard duimen!! Konden ze eigenlijk het geslacht al zien, of willen jullie dat deze keer niet weten?

Gisteren zijn eindelijk de meubels in elkaar gezet. Broer werkt (gelukkig) met de nodige preciesie, dus het heeft wel weer ff geduurd, maar goed werk heeft tijd nodig!! Het is erg mooi geworden al zeg ik het zelf. Vrijdag komen ze de verduisterende plisee gordijnen hangen, dan moet m'n vader nog 2 plinten vastkitten en dan zijn het nog een paar kleine dingetjes die gedaan moeten worden (de lampen (plaatje volgt nog), dingetjes aan de muur, deurstop etc). Natuurlijk zal ik proberen zsm wat foto's te plaatsen op hyves.

Nu snel aant werk ook al heb ik niet veel te doen...
hier nog ff 2 foto's van de lampen:

Planfondlamp:

Wandlamp:
hoi!

ben ik weer even, ik ben ongesteld geworden dus inderdaad op naar de volgende ronde!! en kijken of ik een regelmatige cyclus krijg!!

jammer maar het was wel te verwachten dat het niet in 1 keer zou lukken, we weten nu wel dat we er allebei wel klaar voor zijn dus dat is mooi!

slikken jullie trouwens foliumzuur of een combinatie? ik heb nu zo'n combinatie maar die is best duur, ik weet dan niet wat beter is als ik in zo'n drogist sta? hebben jullie advies?

groetjes
Lieve meiden,

Ik leef nog! Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. De laatste tijd gaat het allemaal op de automatische piloot. Ik doe wat ik moet doen. Ben eigenlijk ziek, maar omdat ik er gewoon geen tijd voor heb ga ik maar door. Over een maand is het schooljaar voorbij. Misschien dat er dan weer wat rust komt...

Pfff. Ik mis jullie.

Met de jongens gaat het goed.

Welkom Marielle!

Jeej Blink!

Knuf voor jullie allemaal.
Leuk leuk leuk, Blink weer in de tabel! De duimen draaien!

Nadine: Leuke lampen!

Marielle: Jammer, maar inderdaad, in 1 keer raak zou bijna te mooi zijn. Ik heb ook zo'n combi geslikt. Ik weet helemaal niet meer hoe duur het was....

Utah: Dikke knuf terug! Doe rustig aan, voel je niet schuldig, jou tijd hier komt weer!

Verder hier weinig bijzonderheden. Net terug van de kapper, wat is dat toch iedere keer weer een verwennerij!
Nadine, wat een leuke grappige lampen! Dat fleurt de boel mooi op! Ben erg benieuwd naar de foto's als het af is!!

Ongeduld, heb je een compleet nieuw kapsel of even de puntjes eraf? Altijd fijn om met een goed gevoel bij de kapper weg te komen!

Utha, balen dat je het zo druk hebt, maar idd komt wel weer. Geeft niets hoor. Lukt het je nog wel voor onze high tea??

Marielle, wat jammer zeg! Maar in 1 keer zou ook te mooi om waar te zijn. Ik ga maar van niets uit. Vind het wel spannend overigens. Ik slik trouwens alleen foliumzuur pilletjes en niet de aanvullende.

Ik ben dit weekend niet online, want we gaan heerlijk een weekendje weg! Zo'n zin in! Alleen balen van het weer. Vorige week super weer en vanaf volgende week ook weer mooier weer. Dus slechte planning, maar staat al een tijdje geboekt. Ach we hopen maar dat het meevalt.

Alvast een fijn weekend iedereen!!!
Hallo lieve schatten

Hier ben ik weer eens. 36 uur werken valt me toch zwaar ik kom bijna niet meer aan forummen toe :-)

Verder ben ik druk met zaken regelen voor het nieuwe huis en Charlotte. Het is nog steeds zo'n schatje. Heerlijk kind, makkelijk ook. Eczeem is iets beter maar ze hoest nog steeds vaak. Ze heeft afgelopen week ook een keelonsteking gehad en hoge koorts dus uiteindelijk aan de antibiotica gegaan. Dat is ondertussen weer beter maar we zijn op doktersadvies toch over gegaan op pufjes. Dus nu dat 3 weken proberen en dan weer op controle. Het is ongelofelijk hoeveel geld ik al bij de apotheek heb gelaten. Maar goed, alles voor de kleine meid.

Gisteren bij het cb nog eens gewogen en gemeten, 8,450 kg en 67,5 cm. Ik denk dat ze Vincent achterna gaat.

Wat leuk blink dat jullie voor een tweede gaan. Succes ermee.

Geniet van je weekendje weg.

Ongeduld wie weet kan je iets met fotografie gaan doen, is dat niet wat?

Bloem ik ben ontzettend blij met jullie goede echo.

Tink leuk dat het zo goed gaat met kleine Tomas. Het geluk straalt van je tekst af. En fijn dat je thuis gaat blijven, als dat is waar jij je goed bij voelt moet je dat zeker doen.

Utah ik wens je heel veel sterkte om deze laatste zware maand door te komen en wens je dan een deugddoende en rustgevende vakantie.

Sweet hoe gaat het met Laura, vond het echt ongelofelijk dat ze al een eerste woordje heeft gezegd. Had het gelezen op het decembertopic.

Nadine fijn te lezen dat het goed met je gaat. Leuk dat het kamertje zo opschiet. Ik ga ook mijn adres op hyves zetten.

Zaza dikke knuffel.

Marielle welkom hier en succes met zwanger worden. Vertel je iets meer over jezelf, liefde, werk, hobbies? Ik ben nieuwsgierig van aard.

Meiden ik skip de meeting deze keer. Heb er even de puf niet voor.

Heb een nieuwe baan; start 1/8. En vriend en ik zijn weer samen. Gevoelens bleken te sterk, nu maar kijken hoe het verder gaat.

Later meer. Fijn weekend.
Nou ik spoor echt niet hoor.

Komt hier net de avondvierdaagse voorbij en ze zongen allen zo vrolijk....moet ik ervan huilen....

Zie dan ineens Laura daar lopen of zo....

Heb het gevoel haar voor eeuwig bij me te willen hebben hahaha arm kind.

Nou ja die hormonen zijn dus nog niet helemaal uitgewerkt blijkbaar.

Nadine: Wat een mooie lampen!

Blink: Lekker een weekeindje weg meis. Geniet ervan!

Meissie: Wat leuk dat jullie weer samen zijn.

Ja Laura zegt nu ook mama en poes....

Geweldig gewoon. En als ik vraag waar is de poes dan zoekt ze de hele kamer af

Alleen het mama zeggen gebeurt alleen als ze ligt te jammeren....

;-(
Pfff, ik ben met een uitvaartverzekering bezig, niet het meest opbeurende wat je kunt doen....

Blink: Ik zou haast zeggen dat mijn haar uiteraard weer anders is! Het is nu weer een stuk donkerder en een ander modelletje. Wel lastig uit te leggen... Heel veel plezier tijdens jullie weekendje! Maar je leest dit vast niet meer...

Meissie: Fijn van je te lezen! En weer een hoop ontwikkelingen! Wat ga je voor werk doen? En wat fijn dat jullie elkaar toch weer gevonden hebben. Voor de meeting geldt voor jou hetzelfde als voor Tink, je kunt achteraf altijd aanschuiven!

Sweety: Ik herken dat ook wel hoor, helemaal emotioneel worden van momenten die nog gaan komen...

Hier verder geen bijzonderheden!
dames,

wat hebben jullie aan sport gedaan tijdens de zwangerschap? Ik ga eind augustus starten met yoga maar dat duurt nog wel even. Ondertussen groei ik enorm! Logisch natuurlijk :-) maar ik ben gewend te sporten en wil ook fit mijn bevalling in. Alleen het sporten op de sportschool vind ik nu zooo saai omdat ik niet meer durf te spinnen of steps en na 10 min op de fiets ben ik er wel klaar mee.

Tips?
Zo.. ik leef ook nog hoor! Erg druk, dus weinig tijd om te reageren.

Bloem wat fijn dat de 16-weken echo zo goed was. We blijven duimen voor de 20-weken echo, maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Ik heb een "zwanger en fit" cursus gedaan, erg leuk. Sporten onder begeleiding is het, echt wel actief.

Marielle, welkom! Als je je gegeven voor de tabel opschrijft, zet ik je er in.

Blink, Leuk, leuk, leuk! Ik zet je zo weer in de tabel.

Nadine, leuke lampen!

Ik heb naar de datumprikker gekeken, maar het wordt voorlopig voor mij niets. Heb bijna alle weekenden al wat en moet leren voor tentamens. Daarbij gaan we in juli op vakantie en eigenlijk is dat al bijna!
@ Bloem, bij Nick heb ik zw.schapsgym gedaan, maar dat weet ik nu (nog) wel. Ben nu sinds een aantal weken aan het zw.schapszwemmen, heerlijk!!! een echte aanrader! maar de zwanger en fit cursus van Zaza klinkt ook erg leuk!!
hoi allemaal!

Voor Zaza in de tabel: leeftijd 27, gestopt 2 mei 09 kind 1e NOD: 3-7
Wat een rust hier!

Blink: Hoe was jullie weekendje weg?

Bloem: Mijn schoonzusje doet ook Zwanger & Fit en het bevalt haar heel erg goed. Dus misschien wordt dit ook bij jou gegeven?
Hoi ik weer terug. We hebben een erg leuk weekend gehad. Alleen de nachten waren wat minder helaas. Vincent moest er erg aan wennen dat hij ergens anders moest slapen. Dus alle nachten op gezeten. Dat was wat minder. Dus ga ook niet al te vroeg naar bed vanavond! Het was een erg leuk park met leuke speeltuinen en we zijn nog naar een dierenpark geweest. Helemaal super en Vincent heeft zich goed vermaakt. Nu aftellen naar de vakantie in juli!!

Wat gek om jezelf weer in de tabel te zien staan! Ik hoop dat het net zo gaat als met Vincent. Dan mag ik echt niet klagen! Maar we zullen zien. Het zegt helemaal niets natuurlijk.

Bloem, ik zat op zwangerschapszwemmen. Echt HEERLIJK! Misschien dat dit voor jou ook wat is? Is zo lekker dat je helemaal licht kunt zwemmen. Vond het wel raar als je dan uit het water kwam met een mega buik. Was je meteen weer bewust van het gewicht dat je mee draagt. Ik zou het als het me gegund is zeker weer doen bij een volgende zwangerschap.

Zaza, jij ook al zo druk. Vooral met je werk natuurlijk. Ik kan morgen weer wat rustiger aandoen. Maandeind is geweest dus weer op naar het volgende... Zucht. Ik heb de laatste tijd beetje een dip met werk. Heb leuke collega's, maar wil soms wel iets anders. Maar daar kan ik met een paar weken wel weer heel anders over denken. Heb even een dip....

Ongeduld, dus wel weer iets anders met je haar. Zie vast binnenkort wel een foto op hyves! Hoe gaat het met je cursus?

Sweet, ik herken dat ook hoor! Dan zie ik jochies voorbij racen op een crossfiets en dan denk ik. O, nee straks is Vincent ook zo groot! Erg is dat he. Ik wil hem ook altijd bij mij houden,maar dat gaat me vast niet lukken! haha!!

Daarom geniet ik er nu maar extra van. Het is zo'n mama's kindje en kan heerlijk tegen je aan liggen en knuffelen. Jammer voor papa, maar ik geniet er wel van!

Meissie, wat fijn dat jullie het toch nog weer proberen samen. Ik hoop dat het zo blijft meis. Dus druk met jullie nieuwe woning. Spannend hoor!!

Denk overigens dat ik mijn NOD verkeerd heb berekend. Moet 5 juli zijn ipv 2 juli. Als je zin (en tijd) hebt Zaza mag je het nog wel wijzigen. Is geen haast hoor. Vind het al heel mooi dat je me er weer in hebt gezet!
@ Blink, wat sneu dat Vincent zoveel tijd nodig had om te wennen (ook voor jullie). Gelukkig slaapt Nick zowat overal!

Ennuh Blink.... ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn. Ik had er echt op gerekend dat het zeker nog 'n half jaar zou duren, maar goed, dat hebben we bij lange na niet gered

@ Ongeduld: ik ben ook erg benieuwd naar een foto van je nieuwe coupe op hyves!

@ Meissie: wat fijn dat jullie je relatie toch nog een kans geven. Weet je, de perfecte partner bestaat niet.... Je zult altijd tijd en energie in een relatie moeten blijven steken om het te laten werken. "Elke gek heeft z'n gebrek" zeggen wij hier in NL

Gisteren weer op controle bij de VK geweest. Kindje ligt mooi op schema, beweegt en draait echt mega veel (!!!) en ik voel me eigenlijk best wel goed. Ben wel wat sneller moe, tillen en oprapen wil ook niet meer zo makkelijk en als ik na lang zitten weer opsta voel ik een drukkend gevoel in de schaamstreek (alsof ie er al uitkomt) maar dat schijnt erbij te horen. Bij een tweede biedt je lichaam net ff wat minder steun omdat het allemaal al een keer opgerekt is geweest. Kheb eigenlijk geen klagen dus dat doe ik dan ook maar niet!! Volgende week (17/06) hebben we de pretecho, daar kijk ik nu weer echt naar uit. We hebben trouwens besloten om deze keer een kraamfeest te geven. Het idee komt eigenlijk door m'n nichtje. Die is half maart bevallen van 'n tweeling. De twee meisjes zijn pas half mei thuisgekomen uit het ziekenhuis. Per dag zijn ze zo'n 3,5 uur aan het voeden kwijt dus ze hebben zoiets gehad van: we doen een kraamfeest, dan zijn we er (nagenoeg) in één dag vanaf! We zijn daar afgelopen zondag wezen kijken en verhip, wat een uitvinding! Natuurlijk zijn naaste familie (opa's, oma's, (peet)ooms/tante) en goede vrienden gewoon van harte welkom op kraamvisite. Maar het gaat ons meer om die ooms, tantes, neven en nichten en 'vage kennissen' die je anders ook (bijna) nooit ziet (maar om div. redenen wel een kaartje moet sturen) en dan wel op kraamvisite komen maar meteen ook tot 10-11 uur 's avonds blijven zitten. Ik had daar gewoon geen zin in. We hebben besloten om het dan op een zondagmorgen te houden van 10.00 tot 12.30 uur, voor de kinderen hebben we een sprinkussen in de tuin geregeld, van een vriend kunnen we 2 partytenten lenen. We smeren daags van te voren 80 beschuiten en 30 koekjes met muisjes, zetten een container (10 ltr) koffie, 3 kannen thee, wat fris en een schaal snoepjes voor de kindjes en spruit 2 ligt lekker in de wandelwagen waar hij dan te bezichtigen is. Niks vasthouden, fles geven of wat dan ook, dat vind ik sowieso niks. En wie niet kan, die kan op kraamvisite komen, maar dan hebben we niet 4 maanden volk over de vloer!

Pfff een heel relaas, maar zo denken we erover! Ben ook helemaal blij dat manlief het ziet zitten!!

Zo en nu weer aan het werk, kheb geen zin, maar ja....

Liefs Nadine
Oh meiden, ik heb (ondanks dat ik m'n baan kwijt ga raken) toch goed nieuws van het werkfront.

De vrouw van m'n baas is ook zwanger en eind juli uitgerekend. Nu was baas erg meelevend met mij (en m'n zwangere toestand...) en heeft me de laatste 5 donderdagen op kosten van de zaak vrij gegeven!! Ik hoef dus feitelijk nog maar 10 dagen te werken de komende 5 weken!!! Nick gaat op donderdag gewoon naar het kdv, dus ik heb die dag geheel aan mezelf, heerlijk gewoon!!! Er is ook niet voldoende werk hoor, dat zal er zeker mee te maken hebben, maar ik ben er toch blij mee!!!
Nadine dat is fijn zeg! Balen dat je niet kunt blijven, maar dit is dan maar mooi meegenomen. Kun je even lekker rustig aan doen die dagen. Voel je je verder nog steeds goed?

Fijn dat jullie het allebei zien zitten een kraamfeest. Dat gaat bij mijn familie echt niet lukken. Maar het scheelt dat heel veel alleen bij de eerste komen en daarna niet meer. Idd vreemde regel, maar er zijn er nu zoveel bijgekomen dat ik het helemaal niet erg vind! Ze geven dan een cadeau zeg maar waar nummer 2 ook nog wat aan heeft. Dus dat scheelt al een hoop bezoek! (zou er een tweede komen....).

Verder niet zoveel beleefd. Lekker weer weekend. Ga even fijn op de bank vanavond. Ben moe...
Hallo!

Blink: Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Jammer alleen van de nachten, Vincent is blijkbaar erg gehecht aan zijn eigen omgeving. Lijkt me wel lastig...

De fotografiecursus is afgelopen! Ik heb me net voor een vervolgcursus opgegeven, ik hoop dat er plek is... En ik ben dinsdag bij de kickbokstraining van mijn schoonzusje wezen kijken. Lastig hoor, sportende mensen.... Maar er zaten een stel geslaagde foto's tussen.

Nadine: Fijn dat je helemaal bent goedgekeurd! En een goed idee zeg, zo'n kraamfeest. Lijkt me een hoop geregel, maar je bent er wel ineens vanaf.

En heerlijk dat je de donderdag vrij hebt gekregen!

Over de high tea, ik mis nog een heel aantal reacties.... Maar tot nu toe komen de weekenden tussen 1 en 16 augustus het beste uit de bus. Hebben jullie voorkeur? Volgens mij kunnen we beter een datum prikken, anders blijft het er weer bij. Mij lijkt het in ieder geval heel erg gezellig!

Morgen bruiloft van mijn nichtje, Guido gaat voor het eerst uit logeren! Oma staat nu al te trappelen....
Ongeduld, lijkt mij een goed idee. Ik heb nog 1 wijziging aangebracht zojuist. Was vergeten mijn laatste vakantie week aan te geven.

Mij zou het weekend van 16 augustus goed uitkomen. Ik zag dat het Ongeduld, Bloem en Nadine dan ook kunnen. Vinden jullie die datum goed dames?

Sweet, zou jij dan ook kunnen?

Bloem, hoe gaat het met jou? Groeit je buikje al flink?

Ongeduld, Vincent slaapt wel bij mijn moeder en ook bij het logeren bij mijn nichtje en neef gaat het goed. Het is alleen dat ik met het weekendje weg het nachtlampje was vergeten. Overdag sliep hij prima, maar s'nachts toch te donker denk ik. Dat is dus het eerste wat in de tas zit voor ons komende vakantie! Stoer zeg kickboksen. Dat was echt niets voor mij! Maar lijkt me idd moeilijk om daar foto's van te maken. Dat gaat zo snel! Spannend Guido voor het eerst uit logeren! Komt vast helemaal goed!!

Ik ga zaterdag naar de Toppers! Vrienden hadden kaarten en wij gaan mee. Dus dat wordt echt gezellig! Even lekker feesten. Vincent gaat logeren bij mijn nichtje en neef. Dus die wordt weer verwend!

Ik ben trouwens ook met Vincent opnieuw bij de CB arts geweest ivm zijn lopen. We hebben nu een doorverwijzing gekregen naar de kinderfysio. Kijken wat deze zegt over de wijze van lopen. Het is niet helemaal goed, maar de arts kon niet precies zeggen wat het is. Dus we zullen zien woensdag wat deze zegt. Vind het wel spannend. Hoop dat het met oefeningen verbeterd kan worden en dat er verder geen speciale schoentjes etc nodig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven