Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
woensdag 10 juni 2009 om 12:33
Er zitten zo veel mineralen in het water dat het blauw is (duh) (je mag er dan ook niet duiken) en dat droogt je haar verschrikkelijk uit. Het lijkt wel touw als je eruit komt. Gelukkig hebben ze daar een goede conditioner.
Dit is een heerlijk bad, buiten, van rotsen dus absoluut geen zwembad idee ofzo (zijn ook geen glijbanen of niets niet). Zo maar tussen de lavabrokken. Het water is gemiddeld een graad of 38 en hier en daar nog iets warmer. Dobber je daar op je gemakje, land je ineens in zo'n hete stroom autsj.
Het schijnt erg goed te zijn voor mensen met huidklachten zoals psoriasis enzo.
Dit is een heerlijk bad, buiten, van rotsen dus absoluut geen zwembad idee ofzo (zijn ook geen glijbanen of niets niet). Zo maar tussen de lavabrokken. Het water is gemiddeld een graad of 38 en hier en daar nog iets warmer. Dobber je daar op je gemakje, land je ineens in zo'n hete stroom autsj.
Het schijnt erg goed te zijn voor mensen met huidklachten zoals psoriasis enzo.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 10 juni 2009 om 19:22
woensdag 10 juni 2009 om 19:30
O vandaar Snjo! Wel lekker warm zeg!
Waar zit Linn eigenlijk! Zenna is ook al pleitte!
Iemand hier LOST fan? Komt vanaf 26 juni weer op tv!!! YES! Eindelijk! Maar raar dat t in de zomermaanden komt! O wee als t komt als we op vakantie gaan. Dan moet de dvd recorder blijven lopen hoor! Kan Josh niet missen! *gniffel*
Fijne avond, komt vanavond n mooie film op tv! Ga lekker bankhangen! xxx
Waar zit Linn eigenlijk! Zenna is ook al pleitte!
Iemand hier LOST fan? Komt vanaf 26 juni weer op tv!!! YES! Eindelijk! Maar raar dat t in de zomermaanden komt! O wee als t komt als we op vakantie gaan. Dan moet de dvd recorder blijven lopen hoor! Kan Josh niet missen! *gniffel*
Fijne avond, komt vanavond n mooie film op tv! Ga lekker bankhangen! xxx
woensdag 10 juni 2009 om 19:45
LOST vind ik niet zo leuk (heb een groot deel van het begin gemist denk ik en heb niet de moeite genomen om de verhaallijn op te pakken). Het wordt hier op maandag uitgezonden (weet alleen niet welk seizoen). Ik ga zometeen naar Ugly Betty kijken, lekker flauw.
Eerst even pizza maken (pizzadeeg gekocht en dan maar lekkere toppings erop).
Jij ook een fijne avond.
Eerst even pizza maken (pizzadeeg gekocht en dan maar lekkere toppings erop).
Jij ook een fijne avond.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 11 juni 2009 om 08:38
Mogge!
Ik lees af en toe wel mee Maar heb weinig gepost de laatste dagen. Eerst werd er sowieso niet gepost, daarna had ik weinig tijd.
Ben nu nog thuis want ik moet zo naar de tandarts. Het is de eerste keer dat ik daar echt tegen op kijk (ivm mijn gebroken kaak), maar ik hoop dat het mee valt.
Daarna ga ik werken en zal ik naar waarschijnlijkheid ook wel wat vaker een kijkje komen nemen.
Ik lees af en toe wel mee Maar heb weinig gepost de laatste dagen. Eerst werd er sowieso niet gepost, daarna had ik weinig tijd.
Ben nu nog thuis want ik moet zo naar de tandarts. Het is de eerste keer dat ik daar echt tegen op kijk (ivm mijn gebroken kaak), maar ik hoop dat het mee valt.
Daarna ga ik werken en zal ik naar waarschijnlijkheid ook wel wat vaker een kijkje komen nemen.
donderdag 11 juni 2009 om 14:28
Ben een beetje 'under the weather' zoals de Engelsen zeggen, dus niet helemaal lekker.. Heb wel al lekker weekend dus dat is heerlijk! Kan ik even bijkomen! Zit een beetje onder de stress op t moment... Vriend moet opnieuw solliciteren, oa! Stomme crisis! Nou ja, zal vast wel weer goed komen toch? hopen we... Ga maar even iets leuks doen om mijn gedachten te verzetten.. Fijne middag meiden.. Sorry dat ik even geen leuk gezelschap ben!
donderdag 11 juni 2009 om 14:30
quote:Linndaatje schreef op 11 juni 2009 @ 14:03:
Nou zeg, de vorige keer reageerde er ook al niemand toen ik wat schreef
Nou ja, laat dan...Hee zie t nu pas na plaatsing...
Linn, op mijn werk kan ik niet bij een pc komen voor op t forum te komen. Die 'oudjes' hebben meestal geen pc! Daarom reageer ik niet meteen, dan ben ik aan t werk of iets anders aan t doen. Iets anders dan de pc in ieder geval! (ben wel verslaafd maar zo heel erg.. ) Sterkte bij de tandarts! Hoop dat t meevalt!
Nou zeg, de vorige keer reageerde er ook al niemand toen ik wat schreef
Linn, op mijn werk kan ik niet bij een pc komen voor op t forum te komen. Die 'oudjes' hebben meestal geen pc! Daarom reageer ik niet meteen, dan ben ik aan t werk of iets anders aan t doen. Iets anders dan de pc in ieder geval! (ben wel verslaafd maar zo heel erg.. ) Sterkte bij de tandarts! Hoop dat t meevalt!
donderdag 11 juni 2009 om 15:45
Ben blij dat je tenminste reageert Janae Beter laat dan nooit he...
Vervelend dat je vriend zonder werk zit... Hoop dat hij snel wat vindt! In welke sector en in welke omgeving zoekt hij werk?
Ik ben al tijden op zoek naar een communicatie baan, liefst in omg. Eindhoven... Maar als starter is het niet makkelijk!
Vervelend dat je vriend zonder werk zit... Hoop dat hij snel wat vindt! In welke sector en in welke omgeving zoekt hij werk?
Ik ben al tijden op zoek naar een communicatie baan, liefst in omg. Eindhoven... Maar als starter is het niet makkelijk!
donderdag 11 juni 2009 om 20:51
Ik wist niet dat Rowan Atkinson (schrijf je dat zo?) ook theater deed! Wat leuk Dit is leuker dan die films, vind ik zelf...
Goed dat jullie er net zo over denken als ik (Kijk maar naar mijn motto). Maar ik kon wel even een opkikker gebruiken, ja.
Gelukkig is alles sinds 5 uur weer helemaal goed Lekker gekookt, stukje gelopen, friends gekeken (ook goed voor de lachspieren) en nu lekker rustig de dag afsluiten.
Vriend ligt ziek op bed, wat wel jammer is. Maar eigenlijk heb ik ook wel zin om hem te verwennen (al weet ik niet helemaal waarmee nu). Dus dat komt wel goed.
Wat gaan jullie morgen doen? Voor degenen die niet hoeven te werken: geniet er maar van!
Goed dat jullie er net zo over denken als ik (Kijk maar naar mijn motto). Maar ik kon wel even een opkikker gebruiken, ja.
Gelukkig is alles sinds 5 uur weer helemaal goed Lekker gekookt, stukje gelopen, friends gekeken (ook goed voor de lachspieren) en nu lekker rustig de dag afsluiten.
Vriend ligt ziek op bed, wat wel jammer is. Maar eigenlijk heb ik ook wel zin om hem te verwennen (al weet ik niet helemaal waarmee nu). Dus dat komt wel goed.
Wat gaan jullie morgen doen? Voor degenen die niet hoeven te werken: geniet er maar van!