Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Hai guys, net ff naar de stad geweest, maar ze hadden niet wat ik nodig had dus ben weer onverrichter zake terug gegaan, alleen met hamsterspullen. heeft t beest ook weer te eten! Heb zo'n schetig hamstertje, een dwerghamster, hij was eerst met een broertje maar die is al overleden jammer genoeg.

Fijne zaterdag!

Veel plezier zo bij IJsland - Nederland, Snjokorn.
Oh Applegate ben jij voetbal fan ? Nou fijne wedstrijd hoor ! Hier deze is voor jou dan :

quote:Zenna schreef op 06 juni 2009 @ 12:32:

Nou werk ze Snjootje, kun je dit misschien ook eens uitproberen ?

[afbeelding]Dat kan ik volgens mij zelf goed gebruiken.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:applegate schreef op 06 juni 2009 @ 13:27:

[...]

Moest je lang wachten en

[afbeelding]

draaien tot dat de katten binnen waren? Gelukkig niet, ik had het bericht net gepost toen nr 1 binnen kwam en nog geen 5 minuten later nr 2.
quote:applegate schreef op 06 juni 2009 @ 17:27:

Veel plezier zo bij IJsland - Nederland, Snjokorn.

Het heeft wel wat om live zo'n wedstrijd bij te wonen (alleen zie je geen herhalingen )

Het is 1-2 geworden voor NL uiteraard (hoef ik me volgende week niet ziek te melden).

Nog een paar supporters een lift gegeven naar de binnenstad (1 achterin en 2 voorin); worden we gesnapt door motoragenten. Fijne boete gekregen (weet nog niet hoe hoog maar die nederlanders gaan betalen voor me ; oke, ze betalen me terug).
Tussen het werk en de wedstrijd heb ik met m´n collega's berg beklommen (viel stiekem tegen). In totaal 5 uur bezig geweest. Weet niet of en hoe ik morgen m´n bed uit kom.
Nou Snjootje was dat een echte berg of een klimmuur ? Heb je dan ook een hele uitrusting mee ?Wel heel moedig van je !

Lekker geslapen? Hier al een lekker ontbijtje achter de kiezen, en 2 bakken koffie maar moet toch ff wakker worden nog! Niks bijzonders maar t echte zondag ochtend gevoel denk ik! Fijne zondag allemaal ga lekker bankhangen zo met een goed boek of tijdschrift denk ik!

quote:snjokorn schreef op 07 juni 2009 @ 01:03:

[...]

Nog een paar supporters een lift gegeven naar de binnenstad (1 achterin en 2 voorin); worden we gesnapt door motoragenten. Fijne boete gekregen (weet nog niet hoe hoog maar die nederlanders gaan betalen voor me ; oke, ze betalen me terug).Gesnapt waarvoor? Te snel rijden? Of teveel passagiers voorin? Lekker slim van die Nederlanders om te zeggen, dat ze die boete gaan betalen als ze niet weten hoeveel ze moeten gaan betalen.

Ik heb gisterenavond niet gekeken. Ik kijk alleen zulke wedstrijden tijdens een EK of WK.

Ik heb gisterenavond Jumper op het filmkanaal gekeken:

http://www.film1.nl/trailers/26552-Jumper.html
quote:Zenna schreef op 07 juni 2009 @ 10:18:

Nou Snjootje was dat een echte berg of een klimmuur ? Heb je dan ook een hele uitrusting mee ?Wel heel moedig van je !

[afbeelding]Het was een échte berg van 914 meter. Een uitrusting hoefde niet mee, alleen goede schoenen en ik had wandelstokken mee.
Die nederlanders vonden het echt heel lullig voor me (ik wilde ze in eerste instantie ook niet meenemen (ik wilde naar huis en dit lag niet op de route).

Daarna heb ik nog een lifter opgepakt, woont hier in een dorpje verderop vertelde hij.

Interessant gesprek met 'm gevoerd, net uit de bak (heb maar niet gevraagd waarvoor), ex-junkie (coke spuiter). Had in het centrum van Reykjavík gewoond maar was bezig een nieuwe start te maken. Knap vind ik dat.
Die katten van mij. . . zucht.

De deur naar het balkon (en de buitenwereld) staat open, dus kunnen ze lekker even buiten ravotten enzo.

Heb ik nét de kattenbak verschoond, gaat er nu alweer 1 gebruik van maken. . . (ik weet dat ze goed opgevoed zijn maar waarom kon dat niet voor 1 keertje buiten??).
Oh Applegate leuke film Jumper, ken ik helemaal niet, heb effe naar jouw trailertje gekeken, zal wel een spannende filum wezen zeg ?!

Snjootje, als vrouw alleen neem je toch geen lifters mee, zeker toch niet van die opgefokte voetbalfans ??? Oh boy, nou ik had het never nooit gedaan hoor ! Mens wat leidt jij een gevaarlijk leven zeg !!
quote:Zenna schreef op 07 juni 2009 @ 15:54:

Oh Applegate leuke film Jumper, ken ik helemaal niet, heb effe naar jouw trailertje gekeken, zal wel een spannende filum wezen zeg ?!

Snjootje, als vrouw alleen neem je toch geen lifters mee, zeker toch niet van die opgefokte voetbalfans ??? Oh boy, nou ik had het never nooit gedaan hoor ! Mens wat leidt jij een gevaarlijk leven zeg !!

Opgefokt waren ze absoluut niet, gewoon gezellig maar misschien houd ik wel van gevaar.

Die andere lifter vond ik, toen hij vertelde dat hij in de bak had gezeten, iets minder dan de voetbalfans (bevooroordeeld?? ík??).

Ben helemaal 'into' het schilderijen topic... Zit daar al even te posten, geweldig vind ik het... hoop dat t weer leidt tot mijn eigen artistieke talenten want de laatste tijd is t hopeloos! *zucht* Ik teken heel graag maar komt niks uit mijn vingers! Zit teveel achter mijn pc in mijn vrije tijd denk ik... Och ja... Een mens mot wat..

Vanmiddag hoef ik pas weg dus ff relaxed beginnen vandaag! Bakkie koffie erbij, en wakker worden!

(net naar een gapend beest zitten googlen! Zit me nu vreselijk onderuit te gapen! hahahaha! Moet je eens doen voor de gein! Yawning animal intikken.. man dat is errug!!! )

Mogge!

Zo, jullie hebben weer lekker veel gepost in het weekend Had stiekem gisteravond al even gekeken, maar nog niet geantwoord... Was ook zo veel om bij te lezen

Snjo, ik vind het juist wel knap dat je dat aan durft. Natuurlijk loop je als vrouw alleen meer risico maar ja... Het leven is een en al risico. Je moet ook durven te leven

Weet niet of ik het had gedurfd, tenzij ik van tevoren een beetje een indruk van die personen had kunnen krijgen.

Heb wel eens iemand een lift aangeboden toen er geen treinen reden. Maar dat was wel nadat ik al een half uur met diegene had staan wachten en kletsen op het station. Plus ik werd opgehaald, dus was niet alleen. Dat is wel wat anders dus
Goeie middag, ik mag lekker vroeg weg vandaag (er is weinig te doen hier). Krijg zometeen visite en ik ben uitgenodigd om mee te gaan naar de blue lagoon. Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk.
Nou, gezellig, zo'n dagje forummen...

Ik ben er ook weer weg van...

Fijne avond.

De blue lagoon. Heerlijk (alleen niet zo goed voor je haar).

Linndaatje; binnenkort weer zo'n "marathon" dagje forummen??
En dit was het uitzicht vanaf de berg. . .

Hai guys, pf gewerkt vanmiddag dus was er niet.

Blue Lagoon! Ha, moet gelijk aan die film met Christopher Atkins denken!

Zeg, waarom is dat niet goed voor je haar? Wordt dat dan blauw? *sure, Janae, dat zal t zijn, dûh*

Wow wel heel mooi Snjo! Is dat nu een natuurgebied? Want op andere foto's zag ik weer een soort van zwemparadijs-gedoe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven