Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
als hij wist dat jij stiekem vreemd gaat met jouw BN-er.

slikkkkkkkkkk helemaal vergeten, trek alles terug, nondeju moet uitkijken want wie weet wat voor invloed zo een sullige stoethaspel via zijn geweldige invloedrijke BN-netwerk nog kan gaan hebben op mijn aankomende glansrijke carriere waar ik geen reet voor doe maar die ik gewoon aan zie komen waaien (of niet en dan zit ik er ook niet mee) . Stel dat ie mee gaat lezen en ook nog eens in staat is om 10 % van het geschrevene toch zich door te laten dringen. Toekomstig optreden in een simpel bijrolletje in het programma van Dr. Pil kan ik bij voorbaat nu al vergeten want ik kom onterecht wegens andermans invloeden al never en te nooit meer door de eerste screening. Ophra, nieuwe uitdagingen nieuwe kansen ... wie een kuil graaft voor een ander verzet zonder meer al te veel zand en snapt de ballen van logistiek, management, efficiency en delegeren want als zo iets gegraven moet worden laat je iemand anders dat doen en laat je hem of haar in de waan ( eer geven) om daarmee een edele en bevoorrechte opdracht te mogen uitvoeren.
Ik zorg voor een roseetje, doe jij de tapas Knip?

regelt een man eens iets wat hem al uitzonderlijk veel inspanning en inlevingsvermogen kost en gaan vrouwen er gelijk een hoop dingen bij verzinnen waardoor het gehele feestje alsnog in een wanordelijke onoverzichtelijke puinhoop kan eindigen. " Lalala wij 2 zijn stomdronken van de rose. weet jij de weg nog naar je huis ?" Nee, het is 500 meter van mijn huis en je meent toch niet dat ik daar de weg zo maar even ken. Ik moet als man op jullie letten en als man kun je maar 1 ding tegelijk (algemeen en maatschappelijk geaccepteerde stellingname ). Wie heeft op de heenweg de broodkruimels gestrooid dan proberen we die nu gewoon te volgen?
aha roodkapje, maar die stond op dat moment toevallig stomverbaasd in een amsterdams park te kijke naar een (de) wolf in de bosje en vroeg naief " wat ben jij daar aan het doen?"

"Rot op trut, zie je niet dat ik aan het schijten ben"
en nu ga ik evenn denken hoe me daar morgen weer uit te lulllen

ja schat het heeft hier geregend en geonweerd terwijl jij zo ver weg en het daar zo warm was. Ik kon zelfs de afwas niet, in casu de machine niet vullen, doen want de kans dat de bliksem op de kraan zou slaan was me zelfs te link, gazon maaien ging ook niet, alles wat maar enigzins met vocht te maken had heb ik vermeden, inclusief je beste vriendin die hier zonder jou medeweten 2 nachten was (naieve uitdrukking op gezicht) , daarnaast had ik nog wat targets op werk waar ik ontzettend veel energie heb moeten steken om anderen die tijdig uit te laten voeren. Zou ze het weer pikken ? Ik denk het echt niet maar dat zien we morgen wel weer. Kan ik altijd nog de schuld op haar gooien omdat zij zo nodig vind dat ze moet canuit haar verantwoordelijkheid voor haar job. Omdat jin te weinig aandacht aan mij besteed (sorry meer dan genoeg maar dat vertel ik je niet) nope jij mij tot ... en kan/kon ik geen andere kant op tot... mijn toevlucht zoeken tot ook een nr 2 die we gewoon even Gekke Henkie blijven noemen omdat hi/zijj ergens compleet geen rol heeft in het gehee ook al denken we van well.
Ikkezelf ik denk gewoon dat het niks wordt met die cake van jou.
Ikkezelf ik denk gewoon dat het niks wordt met die cake van jou.

ik denk dat het morgen compleet niks met mij wordt terwijl ik mij weer subliem door een heftige meeting zal gaan loodsen, in het land der blinden is eenoog koning mits hij een cool lapje voor zijn ogen heeft wat af iedereen af leid van het echte onderwerp waar het over gaat, kwestie van als voorzitter de rondvraag snel afkappen wegens tijdsgebrek van iedereen, exclusief je zelf maar dat benoem je natuurlijk niet, en zelf acuut naar huis gaan en weekend gaan vieren
.
Ikkzelf, je wilt zelf een belangrijke pipo zijn, dan moet je hier niet komen klagen en je aanstellen als je het eens een keer druk hebt.

Als je indruk wilt maken op de vrouwtjes dan ben je hier sowieso verkeerd want de meeste hebben er al een teveel aan hun kont oeps sorry bipsje hangen.
Knip jammer nou, ik had er net zoveel zin in en tijd zat he.

Meen ik, ik denk dat we er best uit zouden komen samen.

He nee Knip niet jij ook al "moraalridders" zeggen. Bah wat een clichewoord, had van jou meer verwacht.

En wat is nou eigenlijk een "moraalridder"? Wie o wie kan me dat uitleggen?

Knip jij zit bij de Bond tegen het Vloeken, jij vindt het niet aardig als iemand lelijke woorden gebruikt. Ikkezelf blijkt bij de Blauwe Knoop te zitten, jij en ik mogen niet eens gezellig aan de rose van hem en dan lekker tipsy door het bos zwieren. Hij is zeker bang dat we aan hem gaan zitten, ik dacht het effe niet he!

Maar zijn jij en Ikkezelf dan ook "moraalridders"?
Inderdaad knipoog,ik ben bang voor het moment van de waarheid,maar het zal toch moeten gebeuren,momenteel is het hier rustig met nr1,hij is wel in een goed humeur,eigenlijk de beste tijd voor een slecht nieuws gesprek omdat je dan allebei redelijk en rustig kunt praten.

Maar ik weet dat ik waarschijnlijk toch wacht op een uitbarsting.

Ik durf er gewoon niet over te beginnen,ben bang voor wat komen gaat.

We zullen zien,ik laat het maar komen zoals het komt.

Enne knipoog...hoe krijg je het allemaal voor elkaar om de boel draaiende te houden met werk,kids etc.

Je zult wel een super strakke agenda hebben.

Nou ik ga van het weekend genieten,het schijnt mooi weer te worden,bikini aan en bakken maar!
Ikkezelf, wat zit er in vredesnaam in die cake van jou? Ik begrijp er niets meer van.

Doriane, wie er ook onder de moraal ridders valt, jij in ieder geval niet.

Heb het erg druk met werk, man en gezin, maar aangezien ik nog steeds nr. 2 loos ben kan ik best nog wel tijd maken voor jullie. Mag ik ook mee dan? Of hoor ik er als nr2 loze niet meer bij nu?

Het bevalt me met de dag beter en inderdaad is het net een verslaving. Hoe langer je niet meer gebruikt, hoe minder je er naar verlangt. Maar de verleiding blijft nog even ben ik bang.
Tja...die cake van ikkezelf, misschien een space-cake?

Lust ik wel een plakje van.
Katara, sterkte. Bij iemand weg gaan is altijd zwaar, ook zonder nr.2. Misschien moet je niet verwachten of hopen dat hij redelijk blijft. Lekker makkelijk praten natuurlijk voor mij, maar ik spreek uit ervaring.

Je man zal boos worden, verdrietig, onredelijk en weet ik veel wat nog meer. Jij kan hem niet helpen, want jij bent de oorzaak.

Maar ooit komt ook daar een einde aan en gaan jullie verder met je leven. Veel sterkte en geniet van het mooie weer.
Ik ook wel Katara, dus ik denk dat wij ook maar mee moeten op dan bankje in het bos.
Van mij mogen jullie mee, gezellig, maar het is Ikkezelf zijn feestje en zijn (space)cake.

Katara had jouw bericht nog niet gelezen, sorry, te druk bezig met Ikkezelf en zijn feestje.

Maar wat Knipoogje al zei, er is geen goed moment voor slecht nieuws. Waar moet je op wachten, tot je tegen de muur knalt, stikt, depressief wordt? Zijn je kinderen daar bij gebaat? Is het dan minder erg voor je man?

Is tijdelijk uit elkaar het proberen waard voor jou?

Natuurlijk is het verdrietig, schokkend, pijnlijk voor iedereen. Maar jij hebt maar een leven, als jij niet gelukkig kunt worden in dat huwelijk dan heeft niemand er belang bij dat je blijft.

Niet meteen gaan samenwonen lijkt mij wel slim. Respectvol naar je huidige man, rustiger voor de kinderen. En beter voor jezelf. Van de ene naar de andere relatie werkt meestal niet. Je vergelijkt nr.2 nu met je man. Als je alleen bent, zie je pas echt wat hij voor je betekent. Kan heel anders zijn, misschien was hij afleiding voor je of een springplank.

Ik heb ruim een half jaar alleen gewoond en dat is goed voor mij geweest. Een tijd ik zijn ipv de helft van wij. Doen wat ik wilde, de mensen opzoeken die ik leuk vond. Verwaterde vriendschappen opgepoetst, nieuwe gemaakt. Het was niet altijd makkelijk maar ik ben er sterker van geworden.
Hoi,hoi

Thanks voor jullie reacties.

Ik ben gewoon aan het uitstellen...maar ik weet wat er moet gebeuren.

Mijn nr2 is het tegenovergestelde van nr1.

Gelukkig vrijgezel,geen kinderen, geen type met een caravan zoals ikkezelf zegt.

Ik weet wat ik bij hem kan verwachten,ik ken hem al jaren(niet zolang als nr2 hoor! wel hem altijd leuk gevonden)

Het zal minder huisje,boompje,beestje zijn als wat ik nu heb, maar daar snak ik juist naar,ik wil me weer levend voelen,gelukkig in mijn vel zitten,ook mijn kids zullen hier baat bij hebben.

Altijd maar die vreselijke buien van nr 1,ben het spuugzat.

Dat kleine kleine wereldje waarin ik nu leef moet weer groter worden,ik lijk af en toe wel een bejaarde.

Maar goed,vind het jammer dat ik niet alles kan vertellen,er speelt zoveel.

En doriane,het lijkt me heerlijk om alleen te wonen,af en toe richt ik in gedachten mijn huisje al in,ben ik alle concerten etc waar ik heen wil al aan het plannen.

nou meisjes,het weekend is begonnen!!!!
he knip, even een knipoog vanuit deze zijde.

Katara, moeilijk he. Ik vraag me even iets af... Als jij een keuze maakt kiest nr 2 dan ooit voor jou+kids of eigenlijk alleen maar voor jou en mogen de kids als een soort balast wel meekomen maar is het liever zonder? Als hij geen kids gewend is dan zou je er nog een bezonder zware dobber aan kunnen gaan krijgen als het echt saampies zou gaan worden.

Maar dat zou heel ver in de toekomst moeten liggen. Jij moet eerst kiezen voor je zelf, dan samen met je kids een nieuw leventje op zien te bouwen. En dan zal er best ooit een nr x komen die dat samen met je wil delen. Je huidige nr 2 even heel lang mooi op de verre achtergrond als je het traject al in gaat. Zo apart is ie echt niet dat jij je zou moeten gaan haasten, en je zelf verloochenen, om hem binnen boord te gaan houden. Stap voor stap jongedame anders ga je gegarandeerd struikelen over je nr 2, je kids of je huidige nr 1.
Doriane, ik ging er al van uit dat jij gewoon mee zou gaan. Zelfs samen zouden we knip niet omgepraat krijgen en dat zouden we niet eens gaan proberen omdat dat ons ook niets op zou brengen. Dat we samen in het echt ook leuke, maar wel elkaar ieders " waarheid" vertelende, vriendjes/vriendinnetjes zouden zijn dat staat als een paal boven water.
Helemaal gelijk ikkezelf!

Ik neem je wijze raad graag ter harte!
.
carrière...

trutje, die maak je voor je 40e en niet daarna, laatbloeier (smiley)
Het leven begint bij 40 toch?
knip, ja, nee of gewoon niet antwoorden, was even aan het denken en geef het wat voorzichtig (krom) weer:

Je nr 1 is een schat van een man, een prima vader, maar de betrokkenheid bij jouw werk, jouw ontwikkeling, hoe " moeilijk en zwaar" je het daar soms/vaak hebt, het plezier wat je er ook uit haalt, de eigenwaarde die het geeft, soms een kick als het goed gaat, soms even kl.te als het wat minder gaat, inhoudelijk daar iets vaker over willen praten en dan ook nog eens geduldig en echt begrepen worden door nr 1, zoiets als echt praten en dan ook echt communiceren etc etc

Hij kan het niet of toont er in jouw ogen te weinig interesse in zodat je dat ei daar niet kwijt kan,,,,, hoop dat je hem snapt wat ik bedoel

Waar wil ik nu eigenlijk heen…

Waarom gaan tal van jullie hier vreemd?

Bij Katara, respect voor jou want jij gaat kiezen voor je eigen, is me dat duidelijk (hoop ik), haar man is gewoon geen leuke partner, geen leuke liefhebbende respectvolle man voor zijn haar, misschien zelfs geen leuke vader , misschien (n)ooit geweest, misschien heeft ze eerder nooit beter geweten en nu een nr 2 als eyeopener gevonden. Beetje veel van de regen in de drup risico met die nr 2 maar zo aan blijven sukkelen dat heeft ze ook niet nodig. Anna, aardig vergelijkbaar denk ik.

Een aantal anderen zoiets van: “ mijn partner begrijpt mij (nu) niet (meer in deze levensfase waar ik in zit)” “ die ander begrijpt mij”.

Dikke kans op 2 zielen die elkaar ontmoeten, denken dat het liefde, zelfs houden van is (is verliefdheid gebaseerd op het vorige) en beiden thuis tegen hetzelfde “communicatie” probleem opgelopen met hun echte partner. Hij/zij begrijpt me niet (meer). Gaat het nu om extra liefde, extra houden van of gewoon een stukje verliefd geworden zijn omdat het er op lijkt dat die ander wel met je communiceert op de manier waarop jij dat met je nr 1 zou willen? Wat spanning er bij, elkaar een beetje opnaaien, wat lust, stiekum, geheim, beiden zich op de sporadische contactmomenten beter voordoen dan ze individueel zijn, alleen de lusten en niet de lasten, even weg met de dagelijkse beslommeringen, alles wat in zo een situatie simpel te realiseren is waardoor het vuurtje blijft branden zonder echte brandstof toe te hoeven voegen. Je hoeft er beiden bijna nietss voor te doen. En hup je zit er in, denkt ook nog eens dat het echt helemaal echt is.
Ikkezelf, wat maak je me nou? Ik ben het zomaar met je eens!

Maar wat als het wel goed zit met je nr1 en als je niet denkt dat je nr2 je begrijpt als geen ander? Ik hield wel van mijn nr2 en het heeft me veel moeite gekost om hem uiteindelijk los te laten. Nog steeds wel een beetje. Hij begreep me zeker niet beter dan mijn nr1, maar er was wel iets heel bijzonders tussen ons. Als we allebei vrij waren dan hadden we elkaar zeker als relatie materiaal beschouwd. Nu zat dat er natuurlijk niet in, behalve wat gerommel in de marge.

De keuze voor onze huidige partners was al die tijd een zekerheid tussen ons. Ik vind het nog steeds jammer dat het niet is gelukt om hier een gewone legale vriendschap van te maken. Aan mijn kant waren alle voorwaarden aanwezig. Aan zijn kant niet en ik denk dat het hem aan ruggegraat ontbrak om er heel bewust voor te gaan staan. Misschien omdat ik toch niet belangrijk genoeg was voor hem, waarschijnlijk omdat hij zijn vrouw hier mee zou kwetsen (zelfs met een gewone vriendschap met mij) en er gewoon te veel gezeik mee zou krijgen. Ook daar is hij altijd eerlijk over geweest. Zonder daarmee ooit iets lelijks over haar te zeggen.

Daarbij zijn er nog wat belemmerende factoren waarop ik hier echt niet in kan gaan, maar die wel sterk meespelen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven