Gewoon heel blij met die van mij!
woensdag 13 mei 2009 om 11:03
Hai dames (en heren uiteraard ook),
Ik lees in verschillende topics allerlei problemen op het gebied van de mannen, varierend van hij-smst-niet-binnen-2-minuten-terug tot hij is een lapzwans (vrije vertaling). Ik lees graag mee en geef advies of mijn mening indien gevraagd en leef erg mee met veel van de meiden die dapper genoeg zijn om hier hun problemen te benoemen. Maar een fijn bijkomend iets is, dat ik hierdoor steeds duidelijker zie hoe zeer ik het heb getroffen met Donny.
Ik hoop absoluut niet dat ik hiermee iemand voor het hoofd stoot, dat is echt mijn bedoeling niet. Ook ik heb verkeerde mannen in mijn leven gehad en de nodige porties liefdesverdriet te verwerken gehad, dus ik weet hoeveel pijn het doet. Maar het leek mij ook wel eens leuk om een topic te hebben over alle mooie, fijne, goede en betrouwbare helden!
Donny smste me na 20 minuten toen we elkaar gedag hadden gezegd de 1e keer, is mijn rots in de branding, werkt vreselijk hard om, zo zegt hij, leuke dingen met mij te kunnen doen, kan geweldig koken, doet de helft van het huishouden en is na 4 jaar nog steeds mijn allerbeste vriendje in alle opzichten. En dan is hij ook nog eens verschrikkelijk mooi!
Dus bij dezen, voor iedereen die net zo blij is met haar vent, haar vrouw, of zijn vrouw danwel vent, laat je horen!
Ik lees in verschillende topics allerlei problemen op het gebied van de mannen, varierend van hij-smst-niet-binnen-2-minuten-terug tot hij is een lapzwans (vrije vertaling). Ik lees graag mee en geef advies of mijn mening indien gevraagd en leef erg mee met veel van de meiden die dapper genoeg zijn om hier hun problemen te benoemen. Maar een fijn bijkomend iets is, dat ik hierdoor steeds duidelijker zie hoe zeer ik het heb getroffen met Donny.
Ik hoop absoluut niet dat ik hiermee iemand voor het hoofd stoot, dat is echt mijn bedoeling niet. Ook ik heb verkeerde mannen in mijn leven gehad en de nodige porties liefdesverdriet te verwerken gehad, dus ik weet hoeveel pijn het doet. Maar het leek mij ook wel eens leuk om een topic te hebben over alle mooie, fijne, goede en betrouwbare helden!
Donny smste me na 20 minuten toen we elkaar gedag hadden gezegd de 1e keer, is mijn rots in de branding, werkt vreselijk hard om, zo zegt hij, leuke dingen met mij te kunnen doen, kan geweldig koken, doet de helft van het huishouden en is na 4 jaar nog steeds mijn allerbeste vriendje in alle opzichten. En dan is hij ook nog eens verschrikkelijk mooi!
Dus bij dezen, voor iedereen die net zo blij is met haar vent, haar vrouw, of zijn vrouw danwel vent, laat je horen!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
vrijdag 15 mei 2009 om 17:36
quote:websje schreef op 15 mei 2009 @ 17:27:
[...]
Uhm. Hoeveel zouden er in mijn kleine appartementje tussen Wuileslief/Webslief en mij moeten liggen? Dat ik even weet waar ik op inteken Als ze allemaal een vriendje meenemen heb je een volledig voetbalteam inclusief invaller. Maar dan héb je ook wat
[...]
Uhm. Hoeveel zouden er in mijn kleine appartementje tussen Wuileslief/Webslief en mij moeten liggen? Dat ik even weet waar ik op inteken Als ze allemaal een vriendje meenemen heb je een volledig voetbalteam inclusief invaller. Maar dan héb je ook wat

woensdag 27 mei 2009 om 23:39
Ik vind de mijne ook de allerliefste. En waarom? Ook om de ontbijtjes op bed, ook om de liefkozingen en zorgzaamheid, maar vooral omdat hij me heel erg de ruimte geeft onder het mom van: "Liefde is niet alles voor elkaar opgeven, liefde is elkaar alles gunnen!"
Wij hebben ook inderdaad koppels die spontaan gaan twijfelen als ze ons zien. Geen geruzie, geen jaloezie, geen gedraai, geen gecontroleer, vooral een hele hoop lol en elkaar ook steunen in moeilijke perioden. Na vier jaar wil ik mezelf nog steeds af en toe knijpen wanneer ik naast hem wakker word
Wij hebben ook inderdaad koppels die spontaan gaan twijfelen als ze ons zien. Geen geruzie, geen jaloezie, geen gedraai, geen gecontroleer, vooral een hele hoop lol en elkaar ook steunen in moeilijke perioden. Na vier jaar wil ik mezelf nog steeds af en toe knijpen wanneer ik naast hem wakker word
vrijdag 12 juni 2009 om 14:37
Mijn vriend en ik zijn TIEN jaar samen deze maand.... en nog steeds zijn we stapelverliefd op elkaar. Er zijn heus dingen die ik anders zou willen zien maar ik prijs me erg gelukkig met mijn stoere "ruwe bolster blanke pit" vent. Die ook nog eens iedere avond waanzinnig lekker kookt.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

vrijdag 12 juni 2009 om 14:43
vrijdag 12 juni 2009 om 16:10
Hier ook een die blij is met de "hare"
We wonen niet groot, niet veel luxe, maar zolang ik samen met hem ben, woon ik net zo lief in een kartonnen doos.
Zijn geduld met mij, zijn lieve opmerkingen, zijn woeste aantrekkelijkheid, zijn communicatie met mij, doet me met de dag beseffen dat ik vreselijk veel van hem houd.
Na een heftige periode voel ik me vaak nog onzeker. De manier waarop hij dan mijn gezicht in zijn handen neemt, een lok haar achter mijn oren duwt, me in mijn ogen kijkt en zegt "ik hou van je Muppet" doet me dan smelten, en mijn ogen tranen.
Ben gelukkig met hem
We wonen niet groot, niet veel luxe, maar zolang ik samen met hem ben, woon ik net zo lief in een kartonnen doos.
Zijn geduld met mij, zijn lieve opmerkingen, zijn woeste aantrekkelijkheid, zijn communicatie met mij, doet me met de dag beseffen dat ik vreselijk veel van hem houd.
Na een heftige periode voel ik me vaak nog onzeker. De manier waarop hij dan mijn gezicht in zijn handen neemt, een lok haar achter mijn oren duwt, me in mijn ogen kijkt en zegt "ik hou van je Muppet" doet me dan smelten, en mijn ogen tranen.
Ben gelukkig met hem
vrijdag 12 juni 2009 om 16:18
Het is iedereen gegunt. Inderdaad wat iemand anders al zei, als je het leed op de relatiepijler soms leest...handjes-knijp-materiaal is die van mij.
Hij zit nu naast me op de bank te speulen, kan hem dan gewoon zonder dat hij het merkt gadeslaan...Zo in het spel opgaand, schaduwbaardje van een paar dagen, zijn haar wat aan de zijkanten begint te grijzen...
Meeeeeeen...dan ben ik opeens zo blij dat hij de mijne is
Leuk topic, als je af en toe van die ik-kan-hem-wel-wurgen dagen hebt...ff teruglezen waarom je ook alweer zo gelukkig met hem bent
Hij zit nu naast me op de bank te speulen, kan hem dan gewoon zonder dat hij het merkt gadeslaan...Zo in het spel opgaand, schaduwbaardje van een paar dagen, zijn haar wat aan de zijkanten begint te grijzen...
Meeeeeeen...dan ben ik opeens zo blij dat hij de mijne is
Leuk topic, als je af en toe van die ik-kan-hem-wel-wurgen dagen hebt...ff teruglezen waarom je ook alweer zo gelukkig met hem bent

vrijdag 12 juni 2009 om 16:36
Wat leuk dit, ook mijn man is volgens mij de allerleukste. Omdat hij altijd lief voor me is, alles voor me doet, heel goed voor me zorgt, we elkaars humor snappen (en anderen snappen onze humor vaak niet), hij heel handig is, super slim, mooi, attent, hij me oprecht mooi vindt en dat ook vaak laat merken, een beetje gek, en super lief voor ons hondje, en over +/- 3 weken vast ook de liefste papa voor ons eerste kindje.
En omdat we na al die jaren nog steeds op 1 matras onder 1 dekbed slapen (wel een 2-persoons matras en dekbed natuurlijk...) en iedereen zei dat dat wel snel over zou gaan, mooi niet! Dit is veel gezelliger zo.
En omdat we na al die jaren nog steeds op 1 matras onder 1 dekbed slapen (wel een 2-persoons matras en dekbed natuurlijk...) en iedereen zei dat dat wel snel over zou gaan, mooi niet! Dit is veel gezelliger zo.
vrijdag 12 juni 2009 om 17:11
Hoi Bonny, ik ben ook erg blij met mijn Motherman. Wij hebben samen twee hele mooie kinderen.
Motherman doet veel in het huishouden: schoonmaken, tuin, spelen met de kinderen, én hij kookt bijna elke dag én hij zoent nog lekker ook wat wil een vrouw nog meer!!!
Motherman doet veel in het huishouden: schoonmaken, tuin, spelen met de kinderen, én hij kookt bijna elke dag én hij zoent nog lekker ook wat wil een vrouw nog meer!!!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
vrijdag 12 juni 2009 om 17:13
oh, nu snap ik het! JULLIE hebben gewoon alle leuke mannen al gestrikt! Vandaar dat er voor mij nog geen is.
Maar: ik vind het heel leuk om jullie verhalen te lezen, want ik heb nog steeds de overtuiging dat er voor mij ook zo'n man is. Waar die op dit moment is, weet ik nog niet, maar ik zal m vinden (of hij mij)!
Veel geluk met jullie lieve/leuke/woestaantrekkelijke/romantische mannen!
Maar: ik vind het heel leuk om jullie verhalen te lezen, want ik heb nog steeds de overtuiging dat er voor mij ook zo'n man is. Waar die op dit moment is, weet ik nog niet, maar ik zal m vinden (of hij mij)!
Veel geluk met jullie lieve/leuke/woestaantrekkelijke/romantische mannen!

vrijdag 12 juni 2009 om 21:14
quote:momo1980 schreef op 12 juni 2009 @ 16:36:
En omdat we na al die jaren nog steeds op 1 matras onder 1 dekbed slapen (wel een 2-persoons matras en dekbed natuurlijk...) en iedereen zei dat dat wel snel over zou gaan, mooi niet! Dit is veel gezelliger zo.Grappig, wij slapen ook uitstekend op een eenpersoonsmatras samen. Ideaal voor als geen van ons beiden de BOB is, we mogen altijd wel ergens logeren.
En omdat we na al die jaren nog steeds op 1 matras onder 1 dekbed slapen (wel een 2-persoons matras en dekbed natuurlijk...) en iedereen zei dat dat wel snel over zou gaan, mooi niet! Dit is veel gezelliger zo.Grappig, wij slapen ook uitstekend op een eenpersoonsmatras samen. Ideaal voor als geen van ons beiden de BOB is, we mogen altijd wel ergens logeren.
vrijdag 12 juni 2009 om 22:33
Wow, wat is dít een fijn topic! Het heeft bij mij ook een aantal jaar van ellende geduurd, vandaar dat ik het pas nu hier durf te vertellen, maar ik ben al 8 maanden supergelukkig met mijn eh... MAN (ja, ik wou 'm eigenlijk Tammekerel noemen, maar denk dat dat rare ideeën geeft bij sommige mensen! ) Ik voel me door hem vreselijk geliefd, begeerd en vertroeteld en vindt hem echt de allerliefste en aardigste man die ik ooit ontmoet heb.
Het heerlijkste is dat het de afgelopen 8 maanden alleen nog maar dagleijks beter is geworden... en daar zie ik voorlopig het eind nog niet van!
Het heerlijkste is dat het de afgelopen 8 maanden alleen nog maar dagleijks beter is geworden... en daar zie ik voorlopig het eind nog niet van!
zaterdag 13 juni 2009 om 08:50
zaterdag 13 juni 2009 om 10:47
zaterdag 13 juni 2009 om 20:17
zaterdag 13 juni 2009 om 21:24
Die van mij is het winnende lot uit de loterij.
lief, knufferig , altijd blij
lieve vader, altijd tijd en zin voor de kids
goeie minnaar, knap ,intelligent
kan lekker koken en doet dat ook graag
laat me vrij en neemt me mee in alles wat hij wil beleven.
Vind mij het allermooist liefst leukst en grappigst.
Mailt de hele dag leuke berichtjes als ie aan het werk is.
smst lieve grapjes
nou wie wil dat nou niet
we zijn al 17 jaar samen , hij vanaf zijn 20e en ik vanaf mijn 30e.
lief, knufferig , altijd blij
lieve vader, altijd tijd en zin voor de kids
goeie minnaar, knap ,intelligent
kan lekker koken en doet dat ook graag
laat me vrij en neemt me mee in alles wat hij wil beleven.
Vind mij het allermooist liefst leukst en grappigst.
Mailt de hele dag leuke berichtjes als ie aan het werk is.
smst lieve grapjes
nou wie wil dat nou niet
we zijn al 17 jaar samen , hij vanaf zijn 20e en ik vanaf mijn 30e.