De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
donderdag 11 juni 2009 om 20:49
Ligt ook beetje aan merk, als het allemaal van jottum, oilily of zo is dan is 10 euro wel weinig maar als het voornamelijk h&m, hema en zo is vindt ik dat een redelijk bedrag.
Ik geef collega vaak cadeautje voor haar zoon (Zij wil geen geld, want anders gooit ze het toch weg)
Kay, hoe was het recept voor de ijsjes alweer, wilde dat gaan trakteren op kdv met Ties zijn verjaardag. In het kader van de gezonde traktatie.
Ik geef collega vaak cadeautje voor haar zoon (Zij wil geen geld, want anders gooit ze het toch weg)
Kay, hoe was het recept voor de ijsjes alweer, wilde dat gaan trakteren op kdv met Ties zijn verjaardag. In het kader van de gezonde traktatie.
donderdag 11 juni 2009 om 21:19
Het is veel H&M en ook wel Noppies en zo.
Vent en ik zitten zelf te denken aan 20 euro.
Maar dan in kadovorm. (proefabonnement op tijdschrift of cadeautje voor haar kids)
Net op kraamvisite geweest bij vrienden.
Voor het eerst een baby gezien/vastgehouden sinds mijn zwangerschap.
Is allemaal wel gek hoor. Wij straks ook.
Helaas is er hier ook weer iets "mis". Zoals iedere keer in de vriendengroep.
Hij heeft geen schildklier.
Gelukkig zijn ze er vroeg bij en kunnen ze problemen (verstandelijke beperkingen) voor zijn met medicatie.
Het zal ook weer eens niet goed gaan bij ons in de groep...
Vent en ik zitten zelf te denken aan 20 euro.
Maar dan in kadovorm. (proefabonnement op tijdschrift of cadeautje voor haar kids)
Net op kraamvisite geweest bij vrienden.
Voor het eerst een baby gezien/vastgehouden sinds mijn zwangerschap.
Is allemaal wel gek hoor. Wij straks ook.
Helaas is er hier ook weer iets "mis". Zoals iedere keer in de vriendengroep.
Hij heeft geen schildklier.
Gelukkig zijn ze er vroeg bij en kunnen ze problemen (verstandelijke beperkingen) voor zijn met medicatie.
Het zal ook weer eens niet goed gaan bij ons in de groep...
donderdag 11 juni 2009 om 21:37
Nala, dat is niet leuk zeg. Ook vervelend voor jou dat soort verhalen als je zelf zwanger bent maakt je toch weer extra bang.
Nog leuk verhaal van Ties.
Gisteravond Ties naar bed gebracht. En het gaan slapen is nog steeds drama. Hij gaat meteen zijn bed uit, lamp aan en spelen. En valt na een poosje op de grond in slaap.
Gisteravond ging ik naar bed en ik ga naar Ties zijn kamer om hem weer in bed te leggen.
Ik loop zijn kamer op, geen Ties. Niet achter de deur, niet onder zijn bed, niet onder het dekbed nergens.
Hij kan zelf zijn kamer niet af dus ik snap er niks van.
Zie ik ineens een stapel luiers op de grond liggen dus ik doe de kast open en voila daar ligt meneer onderin de kast prinsheerlijk te slapen.
Nog leuk verhaal van Ties.
Gisteravond Ties naar bed gebracht. En het gaan slapen is nog steeds drama. Hij gaat meteen zijn bed uit, lamp aan en spelen. En valt na een poosje op de grond in slaap.
Gisteravond ging ik naar bed en ik ga naar Ties zijn kamer om hem weer in bed te leggen.
Ik loop zijn kamer op, geen Ties. Niet achter de deur, niet onder zijn bed, niet onder het dekbed nergens.
Hij kan zelf zijn kamer niet af dus ik snap er niks van.
Zie ik ineens een stapel luiers op de grond liggen dus ik doe de kast open en voila daar ligt meneer onderin de kast prinsheerlijk te slapen.
vrijdag 12 juni 2009 om 09:50
Murning meiden!
Alles goed met jullie?
Ik ga het vandaag rustig houden, want heb voor vanaaf kaartjes voor Toppers en morgen voor Guus Meeuwis.
Had ze al gekocht toen ik nog niet zwanger was.
Bij Toppers hebben we gelukkig zitplaatsen, dus dat komt helemaal goed.
Morgen helaas veldkaarten.
Gelukkig zijn we met 3 zwangere vriendinnen. Dus wij gaan gewoon rustig aan de zijkant op de grond zitten.
Helaas geen gehos en gespring ff voor ons.
Maar heb er wel zin in. Vooral vanaaf. Ben benieuwd, met Jeroen van de Boom. Zal denk wel het laatste jaar zijn.
Quintie, heb gister de eerste aflevering van Temptation gekeken hoor. Ga zo nr 2 bekijken.
Maar wat een mannen zeg.
Iedereen gaat daar in de fout, das altijd zo, maar die mannen gaan er gewoon voor.
Alles goed met jullie?
Ik ga het vandaag rustig houden, want heb voor vanaaf kaartjes voor Toppers en morgen voor Guus Meeuwis.
Had ze al gekocht toen ik nog niet zwanger was.
Bij Toppers hebben we gelukkig zitplaatsen, dus dat komt helemaal goed.
Morgen helaas veldkaarten.
Gelukkig zijn we met 3 zwangere vriendinnen. Dus wij gaan gewoon rustig aan de zijkant op de grond zitten.
Helaas geen gehos en gespring ff voor ons.
Maar heb er wel zin in. Vooral vanaaf. Ben benieuwd, met Jeroen van de Boom. Zal denk wel het laatste jaar zijn.
Quintie, heb gister de eerste aflevering van Temptation gekeken hoor. Ga zo nr 2 bekijken.
Maar wat een mannen zeg.
Iedereen gaat daar in de fout, das altijd zo, maar die mannen gaan er gewoon voor.
vrijdag 12 juni 2009 om 10:43
vrijdag 12 juni 2009 om 16:51
Even snel.....
Amy, fijn dat julli zo genoten hebben op vakantie. En knap dat Saar al helemaal zindelijk is, super snel zeg.
Nala, verstandig besluit om te stoppen met werken.
Jac, wat al is gezegd, neem contact op met de vk. Kan van alles zijn van bandenpijn tot bekkeninstabiliteit (beginnende)
Q, super dat de kleine meid goed ligt en dat je weer een goeie nachtrust hebt gehad. Knap je ook van op.
Frans, ook alweer begonnen. Balen van je slechte dag en dat je man de melk omstootte.
12-9 veel plezier met jullie vakantie. Krijgen direct mooi weer.
Kayleigh, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid wat er aan de hand is met je man.
Brabbel, genoten van jullie vakantie?
voor iedereen en probeer vanavond even een update te geven. Maar viva is zo traag............
Amy, fijn dat julli zo genoten hebben op vakantie. En knap dat Saar al helemaal zindelijk is, super snel zeg.
Nala, verstandig besluit om te stoppen met werken.
Jac, wat al is gezegd, neem contact op met de vk. Kan van alles zijn van bandenpijn tot bekkeninstabiliteit (beginnende)
Q, super dat de kleine meid goed ligt en dat je weer een goeie nachtrust hebt gehad. Knap je ook van op.
Frans, ook alweer begonnen. Balen van je slechte dag en dat je man de melk omstootte.
12-9 veel plezier met jullie vakantie. Krijgen direct mooi weer.
Kayleigh, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid wat er aan de hand is met je man.
Brabbel, genoten van jullie vakantie?
voor iedereen en probeer vanavond even een update te geven. Maar viva is zo traag............
vrijdag 12 juni 2009 om 22:04
Hera, er was niets uit het bloedonderzoek gekomen en ook de longfoto's waren normaal, dus waarschijnlijk is zijn weerstand beneden peil, daar moet hij dan eerst maar aan werken. Hij voelt zich al wel weer wat beter inmiddels, nu maar hopen dat het nu naar helemaal fit gaat! Dat gekwakkel is ook niets. Balen dat viva zo traag is bij je, hier (nog?) geen last van...
Wanneer gaan jullie eigenlijk weg 12-sept? Dit weekend?
Wanneer gaan jullie eigenlijk weg 12-sept? Dit weekend?
zaterdag 13 juni 2009 om 11:56
12-9, fijne vakantie!
Klopt, Riz is ook weer zwanger. Allemaal wel heel erg eng, maar helemaal super.
We gaan binnenkort met die meiden voor het eerst afspreken.
Heb er zin in. Hebben zoveel met dat cluppie meegemaakt.
Leuk om ze nu eens in het echt te zien.
Toppers was erg gaaf.
Vond het weer beter dan vorig jaar.
Helaas veel last van buik en rug gehad. Gelukkig hadden we zitplaatsen, dus vaak gaan zitten.
Ga daarom helaas vanaaf ook niet naar Guus.
Is gewoon slimmer om thuis te blijven.
Baal er wel van, maar zal straks toch ook wel dingen moeten opofferen voor de kleine.
We zouden vanaaf staanplaatsen hebben en nog eens langer reizen. Dat wordt em gewoon echt niet.
Gelukkig komen er vanaaf een paar mannen bbq-en. Dus nog een beetje afleiding.
Zal vandaag ook wel genoeg te doen hebben, want 1 van de honden is aan de schijterij.
Ben dus maar rijst met kip aan het koken. Kijken of dat gaat...
Klopt, Riz is ook weer zwanger. Allemaal wel heel erg eng, maar helemaal super.
We gaan binnenkort met die meiden voor het eerst afspreken.
Heb er zin in. Hebben zoveel met dat cluppie meegemaakt.
Leuk om ze nu eens in het echt te zien.
Toppers was erg gaaf.
Vond het weer beter dan vorig jaar.
Helaas veel last van buik en rug gehad. Gelukkig hadden we zitplaatsen, dus vaak gaan zitten.
Ga daarom helaas vanaaf ook niet naar Guus.
Is gewoon slimmer om thuis te blijven.
Baal er wel van, maar zal straks toch ook wel dingen moeten opofferen voor de kleine.
We zouden vanaaf staanplaatsen hebben en nog eens langer reizen. Dat wordt em gewoon echt niet.
Gelukkig komen er vanaaf een paar mannen bbq-en. Dus nog een beetje afleiding.
Zal vandaag ook wel genoeg te doen hebben, want 1 van de honden is aan de schijterij.
Ben dus maar rijst met kip aan het koken. Kijken of dat gaat...
zaterdag 13 juni 2009 om 12:02
Hoi Meiden.
Ik heb even een vraagje. Ik heb een hele tijd terug een tijdje hier meegeschreven denk dat jullie me niet meer herkennen.
Maar had net dus een nieuwe discussie gemaakt om te vragen wie op mijn meisje wil stemmen op hyves maar die is weg.
Mag dat hier niet?
Waar moet ik dat dan doen.
Hoop dat jullie me willen helpen. Ik heb geen idee waar het mag staan.
Groetjes
Desi
Ik heb even een vraagje. Ik heb een hele tijd terug een tijdje hier meegeschreven denk dat jullie me niet meer herkennen.
Maar had net dus een nieuwe discussie gemaakt om te vragen wie op mijn meisje wil stemmen op hyves maar die is weg.
Mag dat hier niet?
Waar moet ik dat dan doen.
Hoop dat jullie me willen helpen. Ik heb geen idee waar het mag staan.
Groetjes
Desi
zaterdag 13 juni 2009 om 12:08
Hij is niet weg, alleen verplaatst naar de plek waar het thuis hoort, prikbord.
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/49401/0
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/49401/0
zaterdag 13 juni 2009 om 16:04
Niet lullig bedoeld hoor Dees, maar je schrijft 'na jaren met plezier'... bij ons heb je zo lang niet geschreven toch? Ik vond het in ieder geval jammer dat je verdween en toen ik je naam zag staan als laatste reactie dacht ik oprecht 'wat leuk en attent dat Dees weer even langskomt, laat weten hoe het met haar gaat en dat ze informeert hoe het met ons gaat'... maar niet dus. Vind ik wel jammer.
De reacties op je topic zijn typisch voor Viva trouwens. Er wordt door een groot deel van de forumsters hetzelfde gedacht over bepaalde zaken, dat heb ik ook allang geleerd. Kwestie van selecief schrijven
Anywayz, het beste ook voor jou en je gezinnetje!
De reacties op je topic zijn typisch voor Viva trouwens. Er wordt door een groot deel van de forumsters hetzelfde gedacht over bepaalde zaken, dat heb ik ook allang geleerd. Kwestie van selecief schrijven
Anywayz, het beste ook voor jou en je gezinnetje!
zaterdag 13 juni 2009 om 17:43
hey Quinty en Nala.
Dacht dat jullie daar geen interesse in zouden hebben. is al zo lang geleden. ik volg jullie nog wel vaker maar om die reden schrijf ik niet meer mee. wil me nergens in gaan mengen dat je denkt hebben we haar ook weer eens!
Van Quinty wist ik natuurlijk dat je zwanger bent. kijk ook vaker op hyves
En van Nala ook. je bent uitgerekend op mijn verjaardag mooie datum ook nog eens dit jaar. na zolang toch eindelijk dadelijk een kleintje super!
ik heb inmiddels ook nr2 maar dat wisten jullie vast.
groetjes Desi
Dacht dat jullie daar geen interesse in zouden hebben. is al zo lang geleden. ik volg jullie nog wel vaker maar om die reden schrijf ik niet meer mee. wil me nergens in gaan mengen dat je denkt hebben we haar ook weer eens!
Van Quinty wist ik natuurlijk dat je zwanger bent. kijk ook vaker op hyves
En van Nala ook. je bent uitgerekend op mijn verjaardag mooie datum ook nog eens dit jaar. na zolang toch eindelijk dadelijk een kleintje super!
ik heb inmiddels ook nr2 maar dat wisten jullie vast.
groetjes Desi
zaterdag 13 juni 2009 om 21:27
Eens met Quint en Nala. En verderj, ik vind het ook naar, zo'n stemming. Ik hou er helemaal niet van om je kind te laten 'keuren', maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Maar dan snap ik niet dat je hier op Viva om stemmen gaat vragen van wildvreemden. Als je het nou nog aan bekenden vraagt op je hyves, ok. De reacties die je op je topic hebt gekregen, zijn standaard en bijna 'gebruikelijk' hier op Viva. Je boft dat ze niet massaal op een ander kindje zijn gaan stemmen, want dat is ook gebruikelijk hier. Fijn om te horen dat het goed met je gaat en leuk om te horen dat je alweer een nummer 2 hebt!
Quint, ik was helemaal blij van je goede nieuws. Ook hier een dikke voor je meiske en het 'klaar voor de start' verhaal. Maar nu nog even niet hoor. Moppie moet nog eventjes groeien, ondanks de lange beentjes die ze nu al heeft.
Balen Nala, dat je vanavond niet naar Guus kan! Ja, je gaat het onderhand wel merken natuurlijk dat niet alles meer vanzelf gaat. Maar bbq-en is ook leuk Volgende keer maar beter joh. Goed van je dat je rustiger aan gaat doen!
12-9, ik heb ontzettend gelachen om je verhaal van slapende Ties in de kast Wat een portret zeg! Ik vond die foto van Ties naast z'n bedje ook al zo'n prachtig plaatje.
Geniet lekker van jullie vakantie!
Kay, jouw vakantie is zeker alweer bijna voorbij? Ik zag het ergens voorbij komen. Heb je het lekker gehad? Leuke dingen gedaan? Wat goed dat Detlev zo lekker rapleyed! Echt, ik vind dat zo goed verzonnen. Knap van je kleine ventje.
Frans, zijn je kindjes alweer gezellig? Oeh, wat lijkt me dat lastig zeg, met 2 koters en dan allebei dwars. Ik heb al moeite met eentje die dwars is
Bedankt voor alle felicitaties meiden! We hebben een leuk feestje gehad en Daphne is erg verwend. Ze had ontzettende moeite met afscheid nemen van de slingers, dus die zijn pas woensdag weg gegaan. Maar, vroeg ze, mogen de ballonnen dan nog wel even blijven? Scheetje. Pfoe. Alweer 3! Nog maar een jaartje en dan al naar school. Man oh man.
Verder alles goed hier. Vanavond ge-bbq-d en morgen zwemmen. Daphne heeft voor haar verjaardag de zwem-babyborn gekregen, die moet natuurlijk even test worden Deze week de Wii fit gekocht en nu heb ik het helemaaaaal druk. Moet nu ook nog dagelijks een beetje bewegen anders gaat dat ding mopperen op me dat ik niet ben geweest
Vanmorgen 2e keer op puppycursus geweest en het begint nu al ergens op te lijken. Als je maar weet wat je moet doen he? Dan dat strikt toepassen en dan komen we er wel. Van de week werd ik he-le-maal getikt. Imagine this; Ochtendspits, het is half 8 en om 8 uur moeten we weg - Daphne moet nog een kop thee drinken, een boterham eten en treuzelt enorm. Indy valt onze kat steeds aan om te spelen, hapt heel het hoofd van die kat in z'n bek en kat miauwt benauwd dat 'ie er uit wil (haha, wel een komisch gezicht), ik mopper op Daphne dat ze op moet schieten, geef die hond een douw dat 'ie de kat met rust laat, hond gaat kattenvoer eten, ik geef hond een douw dat 'ie van kattenvoer af moet blijven, hond gaat kat aanvallen, Daphne treuzelt - ik mopper dat ze door moet werken, til hond van kat af, trek hond bij kattenvoer weg, doe Daphne in de verschoning want ze heeft gemorst met de thee, trek hond van kat af, mopper op Daphne dat ze door moet werken, haal slak uit mond van hond, maak kat een beetje droog want door al het gestoei met hond helemaal zeikusnat, gooi mezelf in de verschoning - want vies door natte kat, trek hond van kattenvoer weg, mopper op Daphne, mopper op de hond, mopper op de kat.....
Ik was blij toen ik om 08.10 uur (te laat dus) de hond in de bench kon doen, in de auto stapte, Daphne af kon geven bij kdv en zelf bij kon trekken op werk met een kopje koffie Wat is werken toch fijn.
Nu Cold Case kijken. Doeg, geniet van jullie weekend!
Quint, ik was helemaal blij van je goede nieuws. Ook hier een dikke voor je meiske en het 'klaar voor de start' verhaal. Maar nu nog even niet hoor. Moppie moet nog eventjes groeien, ondanks de lange beentjes die ze nu al heeft.
Balen Nala, dat je vanavond niet naar Guus kan! Ja, je gaat het onderhand wel merken natuurlijk dat niet alles meer vanzelf gaat. Maar bbq-en is ook leuk Volgende keer maar beter joh. Goed van je dat je rustiger aan gaat doen!
12-9, ik heb ontzettend gelachen om je verhaal van slapende Ties in de kast Wat een portret zeg! Ik vond die foto van Ties naast z'n bedje ook al zo'n prachtig plaatje.
Geniet lekker van jullie vakantie!
Kay, jouw vakantie is zeker alweer bijna voorbij? Ik zag het ergens voorbij komen. Heb je het lekker gehad? Leuke dingen gedaan? Wat goed dat Detlev zo lekker rapleyed! Echt, ik vind dat zo goed verzonnen. Knap van je kleine ventje.
Frans, zijn je kindjes alweer gezellig? Oeh, wat lijkt me dat lastig zeg, met 2 koters en dan allebei dwars. Ik heb al moeite met eentje die dwars is
Bedankt voor alle felicitaties meiden! We hebben een leuk feestje gehad en Daphne is erg verwend. Ze had ontzettende moeite met afscheid nemen van de slingers, dus die zijn pas woensdag weg gegaan. Maar, vroeg ze, mogen de ballonnen dan nog wel even blijven? Scheetje. Pfoe. Alweer 3! Nog maar een jaartje en dan al naar school. Man oh man.
Verder alles goed hier. Vanavond ge-bbq-d en morgen zwemmen. Daphne heeft voor haar verjaardag de zwem-babyborn gekregen, die moet natuurlijk even test worden Deze week de Wii fit gekocht en nu heb ik het helemaaaaal druk. Moet nu ook nog dagelijks een beetje bewegen anders gaat dat ding mopperen op me dat ik niet ben geweest
Vanmorgen 2e keer op puppycursus geweest en het begint nu al ergens op te lijken. Als je maar weet wat je moet doen he? Dan dat strikt toepassen en dan komen we er wel. Van de week werd ik he-le-maal getikt. Imagine this; Ochtendspits, het is half 8 en om 8 uur moeten we weg - Daphne moet nog een kop thee drinken, een boterham eten en treuzelt enorm. Indy valt onze kat steeds aan om te spelen, hapt heel het hoofd van die kat in z'n bek en kat miauwt benauwd dat 'ie er uit wil (haha, wel een komisch gezicht), ik mopper op Daphne dat ze op moet schieten, geef die hond een douw dat 'ie de kat met rust laat, hond gaat kattenvoer eten, ik geef hond een douw dat 'ie van kattenvoer af moet blijven, hond gaat kat aanvallen, Daphne treuzelt - ik mopper dat ze door moet werken, til hond van kat af, trek hond bij kattenvoer weg, doe Daphne in de verschoning want ze heeft gemorst met de thee, trek hond van kat af, mopper op Daphne dat ze door moet werken, haal slak uit mond van hond, maak kat een beetje droog want door al het gestoei met hond helemaal zeikusnat, gooi mezelf in de verschoning - want vies door natte kat, trek hond van kattenvoer weg, mopper op Daphne, mopper op de hond, mopper op de kat.....
Ik was blij toen ik om 08.10 uur (te laat dus) de hond in de bench kon doen, in de auto stapte, Daphne af kon geven bij kdv en zelf bij kon trekken op werk met een kopje koffie Wat is werken toch fijn.
Nu Cold Case kijken. Doeg, geniet van jullie weekend!
zondag 14 juni 2009 om 10:23
wat een geweldig verhaal DDDJ. Zie het helemaal voor me.
Verstandig Nala dat je niet bent geweest..
12-9 ik hoop dat je een super vakantie hebt.
Kayleigh lekker bijgekomen van je vakantie.
goed even een update van deze kant.
Ben erg druk met het afronden van het schooljaar, Viva is vreselijk traag, gooit me er regelmatig uit of typt zo langzaam dat het irritant is.
Nick is een beetje in zijn dwarse periode en is echt zijn grenzen aan het aftasten Grappig om te zien wat hij allemaal bedenkt, maar ook wel vermoeiend.
Luke tijgert de hele kamer door, kan zelfstandig zitten. Probeert overal op te klimmen, heeft een sterke eigen wil.
We hadden de box naast de tv-meubel staan. Heeft hij ontdekt dat hij bij het laatje kon om de dvd's eruit te halen
Ze hebben samen vreselijk veel plezier.
met mij gaat het aardig. Merk dat het werken nog erg vermoeiend is. Moet daar nog een balans in vinden.
Zo, dat was het tot nu toe.
Lees dus echt elke dag even mee, maar kan niet altijd reageren i.v.m. tijdgebrek en viva die te langzaam is.
voor iedereen en hopelijk verdwijnen de wolken snel en kunnen we genieten van de zon.
Verstandig Nala dat je niet bent geweest..
12-9 ik hoop dat je een super vakantie hebt.
Kayleigh lekker bijgekomen van je vakantie.
goed even een update van deze kant.
Ben erg druk met het afronden van het schooljaar, Viva is vreselijk traag, gooit me er regelmatig uit of typt zo langzaam dat het irritant is.
Nick is een beetje in zijn dwarse periode en is echt zijn grenzen aan het aftasten Grappig om te zien wat hij allemaal bedenkt, maar ook wel vermoeiend.
Luke tijgert de hele kamer door, kan zelfstandig zitten. Probeert overal op te klimmen, heeft een sterke eigen wil.
We hadden de box naast de tv-meubel staan. Heeft hij ontdekt dat hij bij het laatje kon om de dvd's eruit te halen
Ze hebben samen vreselijk veel plezier.
met mij gaat het aardig. Merk dat het werken nog erg vermoeiend is. Moet daar nog een balans in vinden.
Zo, dat was het tot nu toe.
Lees dus echt elke dag even mee, maar kan niet altijd reageren i.v.m. tijdgebrek en viva die te langzaam is.
voor iedereen en hopelijk verdwijnen de wolken snel en kunnen we genieten van de zon.
zondag 14 juni 2009 om 19:30
Dikke kus voor iedereen.
DDDJ, leuk weer een berichtje van je.
Redt je het allemaal nog?
Moest ook wel een beetje lachen om je ochtend sores.
Leuk he, zo'n puppy. Hihi.
Vandaag weer wat in het huis gedaan.
1 Kamertje is helemaal klaar!!!
Van de week ws die spullen al verhuizen.
Ook nog ff bij verjaardag van de dochter van vrienden geweest. Die is alweer 1 jaar oud geworden.
Nu ga ik lekker de volgende 3 boeken met geboortekaartjes doorspitten. Leuk!
DDDJ, leuk weer een berichtje van je.
Redt je het allemaal nog?
Moest ook wel een beetje lachen om je ochtend sores.
Leuk he, zo'n puppy. Hihi.
Vandaag weer wat in het huis gedaan.
1 Kamertje is helemaal klaar!!!
Van de week ws die spullen al verhuizen.
Ook nog ff bij verjaardag van de dochter van vrienden geweest. Die is alweer 1 jaar oud geworden.
Nu ga ik lekker de volgende 3 boeken met geboortekaartjes doorspitten. Leuk!