SEPTEMBER 2009 *nieuw*

19-05-2009 18:48 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden Bieteltje 34 26 aug verrassing! 1 zoon 13 juli ZH

Nadine 34 3 sep jongen! 1 zoon

MamaD 21 4 sep meisje! 1 zoon

Di_ane 7 sep meisje! 1 zoon

Choca 33 9 sep jongen! 1 dochter

Minie 22 13 sep meisje! - 23 juli VK

Kwimmie 30 15 sep jongen! -

Linda 29 17 sep jongen! - 22 juli VK

Saxmania 31 18 sep verrassing! 1 zoon Shoshiva 37 19 sep jongen! - 24 juli Gyn 30wk echo

Jojo 34 22 sep meisje! 1 zoon 27 juli VK Lynx 37 22 sep jongen!

- Visje 28 24 sep meisje! -

Lieselotje 37 26 sep jongen! 1 zoon,

1 dochter

9 juli trouwen!!

20 juli terug van vakantie

Choca: sterkte zeg.. hoop dat het meevalt....

Ik heb wat meer 'last' van nesteldrang ofzo, want ben uitgebreid bezig met opruimen en schoonhouden van het huis... Nu vind ik het wel meevallen, maar normaal ben ik niet zo schoonmakerig (dweilen enzo) dus manlief valt het ineens op dat ik wel heel vaak aan het stofzuigen en soppen ben... ...

Vraagjes van soshiva:

* Denk dat ik nu 3 a 4 kg aangekomen ben (ben nu 25 weken)

* ga zwangerschapsyoga doen, omdat ik anders helemaal niet met de nieuwe spruit bezig ben.

* slik zwangerschapsvitaminen van davitamon & cranberry tabletten van Roter. Eet niet zo gezond als met de eerste (heb nu gewoon meer trek in zoet, vet e.d.) en neem voor mijn gevoel liever het zekere voor het onzekere. Cranberry-tabletten doe ik vanwege het feit dat ik vorige zwangerschap 3 of 4x een blaasontsteking heb gehad en liever op deze manier voorkom dan weer medicijnen moet slikken.
Als ik jullie trouwens bijna allemaal lees dan geloof ik dat ik het relatief goed heb qua klachten... Ik ben alleen maar moe... :-)... maar na een goede nachtrust kan ik eigenlijk toch ook wel gewoon normaal functioneren...

Probleem alleen is dat een goede nachtrust niet zo gemakkelijk is met een zoontje dat toch wel max 3x per nacht wakker wordt en vroeg wakker is...
wat is het hier stil...ik had van de week een stukje geschreven, maar ik zie dat het weg is.

Van de week naar de vk geweest. alles was goed...wil zo graag weer een kijkje nemen! nog even geduld.

over 4 weken komt het kamertje...de afspraak staat. dus nu moet er behangen worden.

Hoe gaat het bij jullie met het kamertje??

Groetjes!
vanmorgen ook al geprobeerd een heel verhaal te posten en toen was alles in ene weg! ik ga gewoon geen smileys meer gebruiken, volgens mij verdwijnt alles als ik die wil toevoegen.

choca, heel veel sterkte vandaag!

minie, wat fijn dat al je galbulten weer wegzijn. waren ze ook erg zichtbaar of zaten ze verstopt?

wij zijn hier thuis ook erg fan van watermeloen, dochterlief wil bijna vechten voor 't laatste stukje of ze pakt 't heel tactisch aan, zegt ze tegen ons; "jullie zijn zeker al vol he?" ze weet al beter dan mij welke je moet pakken voor de beste smaak!

en visje wat fijn dat je exceem al een stuk minder is geworden!

jojo, ik heb bij vlagen ook van die nesteldrang, soms is hier het hele huis een puinhoop en maar soms wil ik echt alles tegelijk aanpakken, zodat er ineens uit komt te zien als 't perfecte schoongemaakte en opgeruimde huis, 't is alleen jammer dat 't nog geen half uur te kan blijven.

@shoshiva, ik was vorige week al zo'n 8 kilo aangekomen, **schaam schaam schaam*. ik heb ook gewoon zoveel zin in lekkere dingen (gelukkig niet alleen maar eten, heb ook veeeel meer zin in m'n vriend!) ik weeg nu dus al 71 kilo. weet wel van m'n eerste zwangerschap dat ik straks wel weer de motivatie kan vinden om 't er allemaal af te krijgen.

ik slik geen speciale zwangerschapsvitamines, dat vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin, die dingen zijn best wel prijzig. de vk heeft tegen mij gezegd dat ze die vitamines aanraden omdat een zwangere extra vitamine D nodig heeft, ik slik dus alleen vitamine D pillen van kruidvat. heb ik voor 2 euro genoeg voor 40 dagen.

ik eet trouwens elke dag meer dan genoeg groente en fruit, en al 't andere wat gezond is. (volkorenbrood, zuivel etc.) dus daar hoef ik me echt geen zorgen over te maken.

in al die cursussen heb ik ook helemaal geen zin. was eerst nog van plan om te gaan zwemmen, maar zie 't eerlijk gezegd toch niet zo zitten. moet ik daar zo in m'n eentje naar toe, en sta ik daar met m'n dikke lijf zo bijna helemaal bloot..... nee, toch maar niet! merk helaas wel dat m'n conditie erg achteruit is gegaan.

nou tot later weer!
Hé meiden,

daar ben ik ook weer een keer. Ik lees wel altijd mee, maar heb vaak niet meer de puf om te reageren, sorry sorry!!

Eerst even de vragen van Soshiva:

- ik ben nu 12 kilo aangekomen (ben jaloers op al die weinige kilo's van iedereen!!!!) Ben bij m'n eerste zoon totaal 21 kilo aangekomen dus heb me weer voorbereid op hetzelfde aantal kilo's. En ik houd ook veel vocht vast, dat scheelt natuurlijk ook. Ach, ik was al niet de slankste toen ik zwanger werd, dus...

- ja ik slik vitamines van VSM mama, deze kun je ook gewoon blijven slikken als je BV wilt gaan geven.

- zwangerschapsgym heb ik bij de eerste gedaan. Handig, maar om het nu weer te doen, nee. Ik weet nog wel hoe ik moet puffen. Ik ga sinds een aantal weken zw.schapszwemmen. Heerlijk!!! Meestal heb ik geen zin om te gaan, maar als ik dan terug kom, ben ik zo blij dat ik geweest ben! En ik slaap die nacht ook als een roosje!!

- Aanbevolen boeken: alles van Karen Slaughter, Saskia Noort en Simone van der Vlugt. Wel allemaal thrillers overigens, daar moet je van houden, maar het zijn wel mooie boeken!

@ Visje: fijn dat je zalfjes werken! Ik ben jaren onder behandeling van een dermatoloog geweest voor 2 soorten exceem, maar sinds ik naar de homeopaat ga, is het zowaar nagenoeg over!! Die medicijnen mag je ook gewoon slikken gedurende je zwangerschap. Ik geloofde er niet in. Heb zelfs gezegd tegen de beste man, eerst zien dan geloven, maar zowaar, ik heb nagenoeg GEEN exceem meer!!! Wat een zaligheid!!

Hier weinig spannends. Heb helaas wel te horen gekregen dat m'n contract niet verlengd wordt (loopt af in m'n verlof). Daardoor kan ik wel weer wat eerder stoppen met werken omdat alle dagen die ik heb opgebouwd, opneem vóór m'n verlof. Ik hoef dus nog maar 5 weekjes te werken en dan heb ik al verlof!! In het begin had ik nog zoiets van 'het komt doordat ik zwanger ben' maar er vliegen nog 8 mensen meer de laan uit vanwege de crisis. Ik moet dus in m'n verlof op zoek naar werk. Maar ik heb er wel vrede mee. De baan was me toch niet helemaal op het lijf geschreven dus nu kan ik op zoek naar een baan die beter bij me past. Eerst maar eens een gezond knulletje op de wereld zetten en dan zien we wel weer verder!

Groetjes Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Even kort berichtje want heb me net op Hyves aangemeld... Foto met dolfijn en als 'achternaam' choca

Dochter is wakker en ga nu naar de Prenatal, hopelijk niet te druk op deze mazzelmaandag... Tot later!

Bedankt voor alle succeswensen: krijg ws woensdag al de uitslag....

Probeer ook straks even te reageren, eerst lekker sporten vanavond

(heb ik toch al 1 vraag beantwoord )
Want het is zwanger&fit sporten...

Hier trouwens gisteravond ook veel foutmeldingen met posten dus maar opgegeven... Gaat nu beter merk ik!
vaag al 2 keer mijn bericht weg
Oei wat is er veel geschreven en ik heb zo weinig tijd (gehad), kan het ff niet bijhouden. Sorry dat ik ff niet op alles reageer hopelijk snel beterschap van mijn kant haha.

Ff een update mijnerzijds:

Werk nu halve dagen ivm bekken, bloeddruk (wisselend hoog/laag) en moeheid. Slaap 's middags echt 2 uur anders kan ik 's avonds niet meer en das echt niets voor mij, want ik slaap echt nooit overdag. Nog 2 weken werken, dan 2 weken vakantie (ff naar de ardennen) dan nog 2 weken werken en dan al verlof pffffffffffffffffff

13 juli begint de verbouwing boven, gaat niet op tijd af zijn, dus kids ff samen op 1 kamer dan maar.

Ben nu 29 weken en 6kg aangekomen, maar voel mij echt een walvis hoor.

Heb voor zoon een enorm leuk boek gekocht (echt een aanrader) et heet de buitelende baby in mama's buik van T. Svensson. Zoon vindt het fantastisch, kan hij allemaal klepjes opendoen en ziet dan de baby in een buik zitten. Op de creche bereiden ze hem ook al heel erg voor door hem wat met de baby's daar om te laten gaan en vooralsnog is hij heel voorzichtig en lief, prikt niet in oogjes, maar wil wel steeds kusjes geven. Zo schattig.

Shoshiva: balen dat je al moet stoppen met werken, ken het gevoel. Mijn tips (als je van lezen houdt) Winter in Madrid van J. Samson en het Spel van de Engel van L. Zafon, lekker dik, houdt je goed bezig.

Minnie: jeu al bijna trouwen, heerlijk. Wel gaaf om je dochter al zo goed op de echo te kunnen zien hoor. Heel bijzonder lijkt mij. Wij doen het niet omdat we niet willen weten wat het is. Maar als ik al die lieve jurkjes zie denk ik ohhhhhhh een meisje is wel heel leuk, maar ja als ik dan mijn stoere knul zie timmeren met papa denk ik.........ahhhhhhhhhhh gaaf!

Vrijdag moet zoon voor de neusamandel naar het ziekenhuis en ik ben nu al (waarschijnlijk voor niets) nerveus.

Uhm wie had er nu vragenuurtje??

Enniewee, antwoorden: gewicht dus 6 kg bij 29 weken (dat is de helft minder dan bij onze zoon rond dezelfde tijd..........)

Geen vitamines, maar wel flinke overdosis fruit en groente (zoon is enorme fruit liefhebber dus er gaan echt kilo's per week doorheen en als het aan zoon ligt vooral aardbeien en druiven (aarbeien noemen we rode ballen want als we het A woord zeggen wil hij ze meteen hebben haha)

Maar als zoon op bed ligt verslind ik de chocolade, dus wel oppassen anders wordt ik echt helemaal een soort van potvis ben ik bang.

Ook geen zwangerschapsdingen, ben geen yoga type, pas niet meer in mijn badpak, wil geen nieuwe kopen en zwemmen in bikini vink niet lekker.

Zwangerschapsgym doe ik niet aan, puffen ging bij de eerste ook een soort vanzelf en heb er eigenlijk geen tijd (of geen zin) voor ben ik bang.

uhhhhhhhhhhh verder, ik weet het allemaal niet meer (zwangerschapsdementie heeft hier echt ernstig toegeslagen)

Ga beter bijhouden en vaker reageren, maar schiet mij niet af als het niet lukt hoor.

dagdag
Even antwoord op de vragen: Ik ben 3,5 kilo aangekomen bij 26 weken zwangerschap inmiddels.

Ik slik extra vitamines, maar niet elke dag. Ik slik ze om de dag omdat ik zo zeker weet dat de voorraad in mijn lijf op peil blijft. En ik eet helaas ook niet zo gezond als zou moeten. Wel veel meer fruit dan voor de zwangerschap.

Ik ga samen met mijn lief (dan man ) een cursus doen. Ik wilde niet alleen hoeven gaan en hij vindt het ook fijn als hij wat dingen weet.

En JAAAAAAAAA! Ik ben echt heel zenuwachtig aan het worden voor de grote dag!

De ringen zijn er, de jurk is er, het pak is er, het eten en drinken wordt geleverd, de taarten zijn besteld, de ambtenaar is betaald, dus het schiet allemaal heerlijk op. Het enige wat nog geregeld moet worden is een playlist voor muziek en even met de ambtenaar bellen voor het toespraakje.
spannend hoor minie! nog maar 1 week! ik hoop voor je dat 't volgende week mooi weer is, is toch leuk voor een bruiloft!

en choca, krijg je vandaag de uitslag?

bieteltje, spannend hoor van je zoontje! ik zou er zelf, vermoed ik, ook wakker van liggen. ik liep al te stressen bij de laatste inenting.

ik vind trouwens dat jij helemaal niet veel bent aangekomen hoor! bij 30weken zijn zwangere vrouwen gemiddeld zo'n 9 kilo bijgekomen, dat ga jij niet eens meer redden!

trouwens shoshiva, nu ben ik ook wel benieuwd wat jij dan bent bij gekomen??

o ja, nog een tip! misschien kan je lid worden van de bibliotheek, kan je lekker veel boeken lenen, en als je 't niks vind, breng je ze gewoon weer terug. bij mijn bieb hebben ze pas een nieuwe kast met alleen maar 'waargebeurde verhalen'. ben er echt helemaal fan van!

nadine, balen dat je zonder werk komt te zitten! is 't financieel voor jullie heel erg? of kan je 't er even lekker van nemen, en straks wat langer van je nieuwe beebje gaan genieten?

tot later weer!
@ Mayls: het is niet zo dat ik MOET werken, maar goed, we zijn er toch op ingesteld dat er elke maand een leuk bedragje van mij binnenkomt. Met enige aanpassing zou ik ook waarschijnlijk ook wel kunnen stoppen maar dat wil ik niet. Ik ben er van overtuigd dat ik een betere en leukere moeder ben/ kan zijn door ook af en toe gewoon "Nadine" te zijn ipv "vrouw van..." of "mama van...". Ik weet nog niet hoe we e.e.a. gaan oplossen, maar ik heb pas vanaf februari opvang voor nr. 2.

Ik denk eerlijk gezegd dat ik dus na m'n verlof (loopt tot +/- half november) op m'n gemak naar een andere baan ga zoeken zonder al te veel haast. Ik heb jaren gewerkt en al m'n premies netjes overal voor betaald, dus 1 of 2 maanden ww sta ik niet negatief tegenover. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen steuntrekker, maar 1 of 2 maanden kan niet echt kwaad vind ik... Ik heb me iig voorgenomen om eerst maar eens een gezond kindje ter wereld te brengen, en dan zie ik wel weer verder.

@ Minie: wat spannend, de grote dag!! voor mij al weer ruim 3 jaar geleden, maar kweet ut nog als de dag van gisteren!! ik zal ook duimen voor mooi weer!!

@ Lynx, hoe was je bezoekje aan de VK vandaag? weer helemaal goedgekeurd voor 4 weken?

Ik ben gisteren ook weer op controle bij de VK geweest. Kindje ligt mooi op schema, beweegt en draait echt mega veel (!!!) en ik voel me eigenlijk best wel goed. Ben wel wat sneller moe, tillen en oprapen wil ook niet meer zo makkelijk en als ik na lang zitten weer opsta voel ik een drukkend gevoel in de schaamstreek (alsof ie er al uitkomt) maar dat schijnt erbij te horen. Bij een tweede biedt je lichaam net ff wat minder steun omdat het allemaal al een keer opgerekt is geweest. Kheb eigenlijk geen klagen dus dat doe ik dan ook maar niet!! Volgende week (17/06) hebben we de pretecho, daar kijk ik nu weer echt naar uit.

Heb trouwens nog wel een mazzeltje betreft m'n werk. Ivm mijn zwangerschap is m'n baas zo aardig geweest om me alle donderdagen tot aan m'n verlof betaald vrij te geven!! Ik ben daar wel zo blij mee!! Op donderdag gaat zoonlief naar het kdv dus die dag heb ik dan heerlijk voor mezelf! Ik hoef dus nu nog maar 10 dagen te werken (in 5 weken tijd)!!

Nu snel weer aan het werk! geen zin in, maar ja....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Hoi meiden,

Ik ben momenteel 26 weken zwanger van ons eerste kindje, een jochie . We hebben er ruim 2 jaar over gedaan om uiteindelijk met behulp van clomid zwanger te raken.

Natuurlijk ben ik hartstikke blij dat het eindelijk gelukt is, maar ergens durf ik niet blij te zijn omdat ik het gevoel heb dat dit niet zo mag zijn, dat het niet goed zal gaan. Ik wilde weten of jullie dit gevoel een beetje herkennen. Dit kindje is zo welkom en ik wil dit ook zo graag dat ik soms niet weet wat ik met dat gevoel aan moet. Die 14 weken die ik nog moet lijken wel een eeuwigheid en ik kan echt niet wachten tot ze voorbij zijn. Ben helemaal geen zeikerd, maar zo bang als ik nu ben, ben ik nog nooit geweest. Ik heb hier ook met niemand over gepraat en op een forum als deze is het wel lekker om even je verhaal kwijt te kunnen.
Hey Kwimmie: sorry, ik herken het niet. Maar bij mij is het de derde. Kweet ook niet meer zo goed of dat bij de eerste wel zo was eigenlijk. Probeer er gewoon lekker van te genieten. Mag ik vragen hoe oud je bent?
@nadine, ik bedoelde 't ook zo. als je er financieel niet heel erg van afhankelijk ben kan je dus rustig aan zoeken naar een nieuwe job.

kwimmie, gefeliciteerd met je zwangerschap! ik snap wel dat 't voor jou nog 'extra' spannend is allemaal als je er zolang op heb moeten wachten.

dit wordt m'n tweede kindje en bij allebei was 't bij ons echt in 1 keer raak, om 't maar even zo te zeggen.

ik heb wel dat ik nu m'n kindje echt wil hebben, in m'n armen dus, en niet meer in m'n buik. mijn dochter van 4 kan ook bijna niet meer wachten en die heb ik van de week maar weer eens uitgelegd dat we echt nog even geduld moeten hebben, omdat 't anders niet zo goed zou zijn.

je mag, wat mij betreft, lekker hier je onzekerheden van je afschrijven hoor!
Ik ben 30. Heb er gisteren ook maar alles even uitgegooid tegen vriendlief en dat lucht wel op moet ik zeggen. Ik hou het er maar op dat het de hormonen zijn die gekke dingen met me doen . Ben normaal echt geen zeikerd, laat liever helemaal niet merken hoe ik me voel. Ik geniet er ook echt wel van, maar van mij mogen die 14 weken voorbij vliegen hoor. Wat mij betreft mogen ze een luikje uitvinden zodat ik iedere dag even kan kijken. Volgende week hebben we de pretecho en daar ben ik zo benieuwd naar, nu maar hopen dat zoonlief er netjes voor gaat liggen zoals hij tot nu toe bij iedere echo heeft gedaan.

Het is wel fijn dat ik hier ook wat onzekerheden en vragen kwijt kan. Er komt ook zoveel bij kijken bij zo'n hummeltje, ik sta er soms van te kijken.
Ik heb morgen de pretecho! Heb er ook zo'n zin in. Zaterdag gaan we in ondertrouw. Ook allemaal leuk

De dingen die jij omschrjift Kwimmie, die herkennen we allemaal wel hoor! Tuurlijk wil ik ook graag mijn mannetje (denken we dan he?! morgen weten we het zeker) in mijn armen willen houden. maar aan de andere kant zou ik nog wel 10 x zwanger willen zijn. Ik vind het geweldig. Hoorde pas geleden dat je daar zelfs verslaafd aan kunt raken. ZOu echt iets voor mij zijn. Ik heb die andere 2 x echt gebruld omdat ik het zo erg vond dat mijn buik weg was.... Tja.. kan dus ook
Haha zo kan het idd ook. Wat dat betreft heb ik nog geen idee hoe ik na de zwangerschap zal reageren. Denk wel dat ik het gepor zal missen, want onze kleine man is eigenlijk de hele dag wel druk bezig. Ik vind het ook geen ramp om zwanger te zijn, maar een hobby ga ik er ook niet van maken . Ik ben de eerste 17 weken zwaar misselijk geweest en toen dat over was kreeg ik een tandvleesontsteking dus wat dat betreft heb ik ook niet heel veel mazzel gehad. Verder heb ik nu totaal geen klachten meer behalve de vervelende smaak en vermoeidheid, maar dat heeft iedereen geloof ik wel.

Ik ben ook bloednieuwsgierig naar alles, op wie lijkt ie, wat is z'n karakter, hoe gaat mijn vriend ermee om enz.

Mijn gevoel zei trouwens ook dat t een jochie was en ik had de echoscopiste nog 100x laten kijken als ze had gezegd dat t een meisje was haha.
Bij de eerste was ik ook zo ontzettend nieuwsgierig en wilde ook maar dat het voorbij was. Al weet je in je hoofd dat het over het algemeen toch echt wel 40 weken duurt... dus de meeste kriebels heb ik toen wel kunnen onderdrukken. Dat is ook het enige wat je kunt doen...

Daarnaast heb je nu nog wel een behoorlijk aantal weekjes om gewoon met z'n tweetjes leuke dingen te doen als je je goed voelt.... Geniet daar ook maar van, want dat is zometeen wel allemaal even anders.

Niet dat je dan niets meer voor elkaar voelt, maar de tijd voor elkaar heb je ook een stuk minder, omdat je meer met de kleine bezig bent...

(Wij vinden een weekje samen op vakantie ook echt heerlijk merken we nu... even geen 'zorgplicht' ondanks dat we onze uk erg misten tijdens de wintersport).

Nu bij de tweede ben ik niet zo nieuwsgierig en vind het prima dat het zit waar het zit... :-)... Ik vind haar wel erg druk, maar ja wellicht zat bij mijn zoontje de placenta wel zo opgesteld dat hij daar vooral in trapte en ik hem minder voelde.

Waar ik nu wel nieuwsgierig naar ben, is hoe onze zoon er op gaat reageren. Hij is superlief naar babies (terwijl hij er eerst niets van moest hebben), maar zijn neefje is hij helemaal weg van: aaien, kusjes geven en 'samen' spelen en lachen. En toevallig zag ik m afgelopen maandagochtend op KDV al naar babies toelopen en kijken dus misschien heeft hij ondanks dat hij anderhalf is toch wel e.e.a. in de gaten.
ik ben ook heeeel nieuwsgierig hoe ons kindje er straks uit zal zien. ik ben donkerblond met blauwe ogen en m'n vriend heeft zwart haar en bruine ogen.

onze dochter werd geboren met zwart haar en blauwe ogen, maar dat ging allebei weg, ze is nu dus donkerblond en heeft een lichtbruine, honingkleurige ogen.

lieselotje, veel plezier morgen en zaterdag! spannend allebei hoor!

kwimmie, wil jij ook in de tabel?

lynx en minie, was alles goed bij de VK?

choca en visje, ook veel plezier bij jullie pretecho's toegewenst! geniet er lekker van!
Bij mij was alles prima bij de VK. De baby had wel een groeispurtje gemaakt zei ze. Nu in totaal 4 kilo aangekomen, allemaal op mijn buik, bloeddruk was goed en hartje klopte stevig.

Boodschappen zijn afgeleverd bij schoonouders, dus nu is het echt heel bijna klaar met de trouwerij. En mijn jurk past nog!

Ik moet 2 juli weer naar de VK!

26 weken
Net de 3-d echo gehad. Baby liet echt heeeeeeeeel trots zijn piemel zien . Echt een jongen dus!!!

Hij was zo mooi. Met van die mooie volle lippen en zo'n lief neusje. Ik vond zijn profiel ook helemaal prachtig. We waren echt helemaal trots! Hebben wij toch maar ff mooi samen gemaakt.

Echt een aanrader die 3-D. Nou moet ik er wel bij zeggen dat hij er bij de echo ook helemaal goed voor lag en lekker wakker was. Want het kan ook zomaar zo zijn dat de baby niet goed ligt en dan zie je niet zo veel zei die mevrouw. Maar echt zo leuk!
ha leuk lieselotje! en toch echt een jongen! lijkt me fijn om toch die zekerheid te hebben!

prettig weekend allemaal!
@ mayls, zet mij er maar bij in de lijst . Ik blijf zeker meelezen en schrijven.

lieselotje, misschien kan jou zoon die van ons ff inseinen dattie ook zo braaf is volgende week. Vind het wel heel spannend hoor, maar op een leuke manier.

Fijn weekend
Kwimmie: het is echt superleuk! Eigenlijk wil ik nog wel een keer Misschien dat ik met een week of 30 nog wel een keer ga. Ben helemaal verliefd geworden. Vooral zijn lipjes, die zagen er zo lief uit.... Ik weet niet of je bij jou ook kunt kiezen voor een dvd erbij. Doen hoor!! Zo leuk om terug te zien! En ook voor andere mensen leuk om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven