Ondergoed
maandag 14 maart 2022 om 11:34
maandag 14 maart 2022 om 12:45
En waarom dacht je dat het hier heel anders zou zijn?
himalaya wijzigde dit bericht op 14-03-2022 12:46
1.02% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 14 maart 2022 om 12:49
Misschien kan er een rubriekje aan gewijd worden in de schoolkrant. Kennelijk is er een behoefte aan. Dan kunnen de juffen tenminste ook nog meedoen.
Bij de 'wist-u-datjes' of zo. Misschien kun je dan zelfs nog advertentie-inkomsten krijgen van de plaatselijke Hema.
'Wist u dat Juf Marieke altijd zwarte hipsters draagt? Nu te koop als 3-pack bij de Hema. Met gratis rookworst, vraag naar de Ilona-deal!'
Bij de 'wist-u-datjes' of zo. Misschien kun je dan zelfs nog advertentie-inkomsten krijgen van de plaatselijke Hema.
'Wist u dat Juf Marieke altijd zwarte hipsters draagt? Nu te koop als 3-pack bij de Hema. Met gratis rookworst, vraag naar de Ilona-deal!'
Harba lorifa
maandag 14 maart 2022 om 12:54
Ik ben het echt niet eens met het dragen van strings. Maar ja, de nadelen wegen niet op tegen het gemis aan comfort. Daarentegen moet shapewear direct verboden worden, naar mijn mening. Dat is misschien in strijd met het vrije recht op slipjes keuze, maar deze poenie heeft recht op eerlijk geproduceerd katoen. En wat te denken van de massa dump aan heupslips bij dat bejaardentehuis hier in het dorp. Schandalig dat dit zomaar kan.
Discussiëren over ondergoed deel 1.
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
maandag 14 maart 2022 om 12:58
Housemus schreef: ↑14-03-2022 12:54Ik ben het echt niet eens met het dragen van strings. Maar ja, de nadelen wegen niet op tegen het gemis aan comfort. Daarentegen moet shapewear direct verboden worden, naar mijn mening. Dat is misschien in strijd met het vrije recht op slipjes keuze, maar deze poenie heeft recht op eerlijk geproduceerd katoen. En wat te denken van de massa dump aan heupslips bij dat bejaardentehuis hier in het dorp. Schandalig dat dit zomaar kan.
Hahahaha!!
maandag 14 maart 2022 om 13:11
maandag 14 maart 2022 om 13:13
Maar Ilona, als je het zo graag wil weten, ik draag momenteel vooral tenten, aangezien ik een overgewicht heb van zo'n kilo of 25 kilo.
Zo, nu is je dag ook weer goed....
kerst wijzigde dit bericht op 14-03-2022 13:15
41.02% gewijzigd