Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed

14-03-2022 11:34 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Laatst had ik op het schoolplein een discussie met een aantal moeders over welk soort ondergoed ze dragen en waarom. Nu ben ik daar dus hier ook wel benieuwd na. Welk soort ondergoed dragen jullie en waarom?
Ben erg benieuwd naar de reacties.
Groetjes Ilona
Het was geen discussie maar meer een gesprek. Het kwam omdat 1 van de moeders zich stoorde aan zichtbare onderbroek lijnen bij haarzelf.
Birdie schreef:
14-03-2022 12:43
Vertel eens dan..hoe ging de discussie op het schoolplein?
Veel meer onbevooroordeeld. Waarschijnlijk zoiets als: goh Ilona, wat zit je kontje weer lekker in die jeans. Wat voor slipje heb je aan?
Gewoon, standaard conversatie.
Ilona schreef:
14-03-2022 12:37
Ik draag meestal een string en tijdens de menstruatie dagen een hipster of een Brazilian. Op het schoolplein verschilt het heel erg, de een draagt ook strings, andere gewoon normale slips en de ander weer hipsters.

En waarom dacht je dat het hier heel anders zou zijn?
himalaya wijzigde dit bericht op 14-03-2022 12:46
1.02% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Optie 1. Met kruis
Optie 2. Zonder kruis
Misschien kan er een rubriekje aan gewijd worden in de schoolkrant. Kennelijk is er een behoefte aan. Dan kunnen de juffen tenminste ook nog meedoen.

Bij de 'wist-u-datjes' of zo. Misschien kun je dan zelfs nog advertentie-inkomsten krijgen van de plaatselijke Hema.

'Wist u dat Juf Marieke altijd zwarte hipsters draagt? Nu te koop als 3-pack bij de Hema. Met gratis rookworst, vraag naar de Ilona-deal!'
Harba lorifa
Jufjoke schreef:
14-03-2022 12:45
Veel meer onbevooroordeeld. Waarschijnlijk zoiets als: goh Ilona, wat zit je kontje weer lekker in die jeans. Wat voor slipje heb je aan?

:HA:
Ginevra schreef:
14-03-2022 12:49
'Wist u dat Juf Marieke altijd zwarte hipsters draagt? Nu te koop als 3-pack bij de Hema. Met gratis rookworst, vraag naar de Ilona-deal!'

:rofl:
Ilona schreef:
Het was geen discussie maar meer een gesprek. Het kwam omdat 1 van de moeders zich stoorde aan zichtbare onderbroek lijnen bij haarzelf.

Jeetje. Vreselijk.
Goor zo'n bruine reetveter.
Ik ben het echt niet eens met het dragen van strings. Maar ja, de nadelen wegen niet op tegen het gemis aan comfort. Daarentegen moet shapewear direct verboden worden, naar mijn mening. Dat is misschien in strijd met het vrije recht op slipjes keuze, maar deze poenie heeft recht op eerlijk geproduceerd katoen. En wat te denken van de massa dump aan heupslips bij dat bejaardentehuis hier in het dorp. Schandalig dat dit zomaar kan.

Discussiëren over ondergoed deel 1.
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
Hoezo bruine reetveter. Snap echt niet dat jullie zoveel vooroordelen hebben terwijl ik gewoon een vraag stel.
Housemus schreef:
14-03-2022 12:54
Ik ben het echt niet eens met het dragen van strings. Maar ja, de nadelen wegen niet op tegen het gemis aan comfort. Daarentegen moet shapewear direct verboden worden, naar mijn mening. Dat is misschien in strijd met het vrije recht op slipjes keuze, maar deze poenie heeft recht op eerlijk geproduceerd katoen. En wat te denken van de massa dump aan heupslips bij dat bejaardentehuis hier in het dorp. Schandalig dat dit zomaar kan.

Discussiëren over ondergoed deel 1.

Hahahaha!!
Beerlover schreef:
14-03-2022 12:53
Goor zo'n bruine reetveter.

Af en toe je anus wassen helpt hoor.
De ondergoed discussie is bij ons op het schoolplein verboden sinds de moeder van Freek met een schaar wilde laten zien aan de moeder van Anna dat je met minder stof op de bips niet meer zo tekent in de rok.
Ik vind de reacties van jullie allemaal erg flauw en onvolwassen. Bah..
Jufjoke schreef:
:applause:

Exact, dit is hoe vrouwen met elkaar communiceren.
Nou Ilona. Ik draag onderbroeken. Wat voor soort, welke maat en van welk merk boeit helemaal niemand niets en ga ik ook niemand mee vermoeien.

Meer kan ik er niet over kwijt.
Oké birdie dankjewel. Eindelijk een volwassen reactie.
himalaya schreef:
14-03-2022 12:19
Ondergoed is zó 2021.

Lekker laten luchten Ilona.
:lol:

Maar Ilona, als je het zo graag wil weten, ik draag momenteel vooral tenten, aangezien ik een overgewicht heb van zo'n kilo of 25 kilo.
Zo, nu is je dag ook weer goed.... :sarcastic:
kerst wijzigde dit bericht op 14-03-2022 13:15
41.02% gewijzigd
Sure
Zijn er ook vrouwen die net als mij veel een string dragen en tijdens de menstruatie een hipster of Brazilian?
Is dat nou echte praat als vrouwen onder elkaar zo op het schoolplein? super interessant wel zeg!
oh en ik draag boxers en strings als je dat nog wilde weten :hihi:
Dream it, wish it, do it ♥
Ilona schreef:
14-03-2022 13:25
Zijn er ook vrouwen die net als mij veel een string dragen en tijdens de menstruatie een hipster of Brazilian?
Nee.
En nu?
Ilona schreef:
14-03-2022 13:25

Nee.
Oké Kevin dankjewel. Jaa bij ons op het schoolplein gaat het daar echt over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven