Mode & Beauty alle pijlers

Plasma ooglift

17-03-2022 06:52 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover om een plasma ooglift te laten doen, omdat mijn oogleden erg gaan hangen en ik erger wil voorkomen. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Positief of negatief?
Ik lees mee :).
Het effect is tijdelijk en aangezien het geen goedkope behandeling is kan je het geld beter besteden aan een ooglid correctie.
Iedereen die ik ken die eerst plasma heeft laten doen is daarna voor de correctie gegaan.
Foux schreef:
17-03-2022 08:22
Het effect is tijdelijk en aangezien het geen goedkope behandeling is kan je het geld beter besteden aan een ooglid correctie.
Iedereen die ik ken die eerst plasma heeft laten doen is daarna voor de correctie gegaan.
Bedankt voor je reactie!
Hoe lang is tijdelijk?
En hoe is het resultaat van de ooglid correctie geworden?
Een ooglidcorrectie is altijd tijdelijk. Het ouderdomsproces gaat gewoon door.
rednilV schreef:
17-03-2022 08:36
Bedankt voor je reactie!
Hoe lang is tijdelijk?
En hoe is het resultaat van de ooglid correctie geworden?
Verschilt per persoon, ik heb klanten waarbij het een halfjaar mooi bleef en klanten waarbij het na 2 maanden weg was. Ik heb het zelf nooit laten doen maar door mijn beroep heb ik heel veel te maken met cosmetische ingrepen.
roosje1976 schreef:
17-03-2022 09:23
Dat is nogal een inkoppertje.
Bij een plasma lift wordt er geen huid verwijderd, bij een ooglid correctie wel.
Na een ooglid correctie begin je dus weer op “0” en na een plasma lift zit je met exact dezelfde look zodra de lift uitgewerkt is.
Foux schreef:
17-03-2022 12:20
Verschilt per persoon, ik heb klanten waarbij het een halfjaar mooi bleef en klanten waarbij het na 2 maanden weg was. Ik heb het zelf nooit laten doen maar door mijn beroep heb ik heel veel te maken met cosmetische ingrepen.
Ik lees hier en daar dat het effect van een plasma oogllift ongeveer 3 jaar duurt, maar dat is dus eigenlijk mooipraterij? 🥴
rednilV schreef:
17-03-2022 17:36
Ik lees hier en daar dat het effect van een plasma oogllift ongeveer 3 jaar duurt, maar dat is dus eigenlijk mooipraterij? 🥴
Vaak gebruiken ze het woordje tot, dus “het resultaat kan tot 3 jaar aanhouden” geen woord van gelogen maar reken er maar niet op. Als je nou die lift laat doen terwijl je half 20 bent (en er dus weinig te liften valt) dan blijft t langer mooi ja.
Maar dat ben je wrs niet en die huid veroudert gewoon door.
Foux schreef:
17-03-2022 19:05
Vaak gebruiken ze het woordje tot, dus “het resultaat kan tot 3 jaar aanhouden” geen woord van gelogen maar reken er maar niet op. Als je nou die lift laat doen terwijl je half 20 bent (en er dus weinig te liften valt) dan blijft t langer mooi ja.
Maar dat ben je wrs niet en die huid veroudert gewoon door.
Hmm…ik denk dat ik het maar niet moet doen. Te veel gedoe met te kort resultaat. Dank je wel voor de info!
rednilV schreef:
17-03-2022 19:28
Hmm…ik denk dat ik het maar niet moet doen. Te veel gedoe met te kort resultaat. Dank je wel voor de info!
Graag gedaan, ik zou m’n geld uitgeven aan een ooglid correctie bij een goede arts, heb je veel meer aan 🙂
Foux schreef:
17-03-2022 20:23
Graag gedaan, ik zou m’n geld uitgeven aan een ooglid correctie bij een goede arts, heb je veel meer aan 🙂
Dank je. Dat is echt goed om te weten! 🤗
roosje1976 schreef:
17-03-2022 09:23
Er is wel een verschil tussen 6 maand en 20 jaar meegaan.
rednilV schreef:
17-03-2022 17:36
Ik ken niemand bij wie het zo lang te zien was. Wel mensen die door plasma verkleuringen hebben, pigmentvlekken. Ik zou voor de correctie gaan
Always look on the bright side of life
Ik heb dat Plasma gedoe ook overwogen, maar na alle risico's te hebben gelezen dacht ik laat maar. In feit brand je allemaal stipjes op je huid en het samentrekken van de huid voor de genezing levert het liftend effect. Brandschade aan je huid als schoonheidsbehandeling.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
21-03-2022 16:34
Ik heb dat Plasma gedoe ook overwogen, maar na alle risico's te hebben gelezen dacht ik laat maar. In feit brand je allemaal stipjes op je huid en het samentrekken van de huid voor de genezing levert het liftend effect. Brandschade aan je huid als schoonheidsbehandeling.
Ik zie het ook niet meer zitten!
Flowerspowers schreef:
21-03-2022 16:29
Ik ken niemand bij wie het zo lang te zien was. Wel mensen die door plasma verkleuringen hebben, pigmentvlekken. Ik zou voor de correctie gaan
Dat risico wil niet lopen. Als ik alle reacties hier zo lees is een normale ooglidcorrectie de beste optie inderdaad. 👍
rednilV schreef:
24-03-2022 20:18
Ik zie het ook niet meer zitten!
Dan zou ik liever een echte correctie doen, maar een operatie doe ik alleen wanneer er een medische indicatie is tgv hoofdpijn ofzo.

Ik doe nu wel wat met ogenschaduw en liner wat er liftend uit ziet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
24-03-2022 20:34
Dan zou ik liever een echte correctie doen, maar een operatie doe ik alleen wanneer er een medische indicatie is tgv hoofdpijn ofzo.

Ik doe nu wel wat met ogenschaduw en liner wat er liftend uit ziet.
Hoe doe je dat precies?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven