Good Luck 2
zondag 14 juni 2009 om 14:23
Bah, vent net naar de States vertrokken, dus ik ben AM. En tel daarbij op dat ik om half 2 naar bed ging maar om half 4 nog op de wekker keek en om kwart over 6 (!) gewekt werd door een kus van Laurens die naast me kroop...
Moe dus, haha.
Laurens kwam gisteren met hoge koorts thuis van opa en oma en lag om 5 uur al te slapen. Niet heel gek dat hij om kwart over 6 de volgende ochtend wakker wordt. Nu weer helemaal beter.
Vanmiddag komen mijn ouders,dus dat is dan wel weer gezellig. Morgen lekker dagje met de kiddo's en dinsdag breng ik ze naar mijn ouders toe. En dan ben ik ook weg!
Hé het regent niet meer, fijn!
Net de koelkast eens een lekker sopje gegeven, de smaakpolitie kan langskomen. Die wordt er blij van!
En als hij niet blij wordt; ik ben het wel!
Moe dus, haha.
Laurens kwam gisteren met hoge koorts thuis van opa en oma en lag om 5 uur al te slapen. Niet heel gek dat hij om kwart over 6 de volgende ochtend wakker wordt. Nu weer helemaal beter.
Vanmiddag komen mijn ouders,dus dat is dan wel weer gezellig. Morgen lekker dagje met de kiddo's en dinsdag breng ik ze naar mijn ouders toe. En dan ben ik ook weg!
Hé het regent niet meer, fijn!
Net de koelkast eens een lekker sopje gegeven, de smaakpolitie kan langskomen. Die wordt er blij van!
En als hij niet blij wordt; ik ben het wel!
zondag 14 juni 2009 om 14:23
Goedemiddag,
Jin, bedankt voor je kaartje. Harstikke lief van je.
Bam, fijn dat het is meegevallen.
Naat, hoi! Dat wordt een lange dag voor Tobias.
Bridges, dat heb je goed geregeld, je spulletjes door je moeder laten verkopen.
Amaal, klinkt als een geslaagde avond bij de Toppers, leuk!
Juud, hoe gaat het?
Jin, bedankt voor je kaartje. Harstikke lief van je.
Bam, fijn dat het is meegevallen.
Naat, hoi! Dat wordt een lange dag voor Tobias.
Bridges, dat heb je goed geregeld, je spulletjes door je moeder laten verkopen.
Amaal, klinkt als een geslaagde avond bij de Toppers, leuk!
Juud, hoe gaat het?
zondag 14 juni 2009 om 14:27
Star, voor mij ook geen uitvouwbare muisjes dozen . Ik moet nog even overleggen hier en ga bij drukker nog even in map Unicef kijken hoe de rest er uit ziet maar denk dat het wel zoiets wordt.
Bange poeperd
Amalia, jij wordt van vreemde zaken blij, Toppers, koelkasten.... Kerel van de smaakpliesie, ha ha ha.
Vanavond op tijd naar bed dan maar, ik snap dat je moe bent, das echt weinig slaap.
Bange poeperd
Amalia, jij wordt van vreemde zaken blij, Toppers, koelkasten.... Kerel van de smaakpliesie, ha ha ha.
Vanavond op tijd naar bed dan maar, ik snap dat je moe bent, das echt weinig slaap.
zondag 14 juni 2009 om 15:08
zondag 14 juni 2009 om 19:07
Manlief kwam vanmiddag met een verzopen Juultje thuis.
Juultje wilde eens kijken of het water lekker was voor de visjes en de eendjes, maar kwam tot de ontdekking dat het toch best koud was....
Manlief lette 2 seconden niet op omdat er mensen moesten passeren, en juul was zo om zich heen aan het kijken dat hij zo de oude haven in fietste. man riep nog, maar het was al te laat.
Gelukkig was het water ondiep, en kon man Juul zo uit het water vissen..
Eind goed al goed, maar handig is anders..
en wat een schrik...
Juultje wilde eens kijken of het water lekker was voor de visjes en de eendjes, maar kwam tot de ontdekking dat het toch best koud was....
Manlief lette 2 seconden niet op omdat er mensen moesten passeren, en juul was zo om zich heen aan het kijken dat hij zo de oude haven in fietste. man riep nog, maar het was al te laat.
Gelukkig was het water ondiep, en kon man Juul zo uit het water vissen..
Eind goed al goed, maar handig is anders..
en wat een schrik...
zondag 14 juni 2009 om 21:18
Jeetje Bam, je vent zal zich wel kapot geschrokken zijn??? Als ik er alleen al aan denk krijg ik het al benauwd....
Amaal, nog maar heel even en dan ga je. Echt super leuk man! Ik weet dat je opziet tegen de vlucht alleen. Heb je voldoende te doen onderweg? Misschien een Nintendo DS lenen ergens? (of nog even aanschaffen op Schiphol maar das dan weer zonde van je budget )
Amaal, nog maar heel even en dan ga je. Echt super leuk man! Ik weet dat je opziet tegen de vlucht alleen. Heb je voldoende te doen onderweg? Misschien een Nintendo DS lenen ergens? (of nog even aanschaffen op Schiphol maar das dan weer zonde van je budget )
zondag 14 juni 2009 om 21:32
Jeeemig Bam wat schrikken zeg! Riep je man hard: sta op, hou je vast ?
Gelukkig met een sisser afgelopen, pfff.
Suze, ik heb 2 leesboeken en nog wat NY boekjes om door te spitten. Verder ga ik wat soezelen en een film kijken. En ik kan al mijn nagels nog afbijten. Komt goed komt goed. Ik heb nog wat betablokkers hier liggen, dus mocht het echt niet meer gaan...
Nee, die Yankees laat ik zitten. Lijkt me wel onwijs lachen, maar we hebben maar 3 echte dagen. Ga ik echt niet in een stadion zitten. Helemaal niet na het halve boekje wat ik vanmiddag las en de enorme lijst things to do die ik aan de hand daarvan al heb gemaakt. Geen tijd dus!
Nou, sorry dat ik zo doorblaat, heb er gewoon zin in (en moet even van me af praten )
Ga zo lekker vroeg naar bed dus alvast: Trusten!
Gelukkig met een sisser afgelopen, pfff.
Suze, ik heb 2 leesboeken en nog wat NY boekjes om door te spitten. Verder ga ik wat soezelen en een film kijken. En ik kan al mijn nagels nog afbijten. Komt goed komt goed. Ik heb nog wat betablokkers hier liggen, dus mocht het echt niet meer gaan...
Nee, die Yankees laat ik zitten. Lijkt me wel onwijs lachen, maar we hebben maar 3 echte dagen. Ga ik echt niet in een stadion zitten. Helemaal niet na het halve boekje wat ik vanmiddag las en de enorme lijst things to do die ik aan de hand daarvan al heb gemaakt. Geen tijd dus!
Nou, sorry dat ik zo doorblaat, heb er gewoon zin in (en moet even van me af praten )
Ga zo lekker vroeg naar bed dus alvast: Trusten!
zondag 14 juni 2009 om 21:55
zondag 14 juni 2009 om 21:59
Zo. Best wat zooi verkocht. 31.30 verdiend, niet gek toch? daar blijven eten dus gezellig. Alleen eten was weer dramatisch. Kids hebben zich helemaal als thuis laten zien. Gebeurt wel vaker laatste tijd, ergens anders eten wordt steeds minder leuk zo. Suus: je vroeg hoe het ging hier: prima! Kids zijn alleen wel erg bewerkelijk laatste tijd, dus heb mijn handen vol! Alle andere zaken gaan goed hoor! Thanks!
Bam: oh wat een schrik! Gelukkig loopt het goed af, zo'n verzopen katje. Sneu. Flink schrikken zeker?
Amalia: ah het schiet nu echt op dus! Spannend zeg! Zonde van je tijd om in het stadion te zitten inderdaad, al is shoppen voor man misschien iets minder? Maar genoeg andere leuke dingen te doen ook daar lijkt me!
Naat: zo! Die was laat op! leuk hoor, als ze het dan een keer zo lang volhouden hè! En heeft hij nog geslapen vanmiddag? Hier trouwens een stralende dag gehad!
Amalia: hé die heb ik volgens mij ook gehad? Klinkt bekend althans. Geen idee wie dat is!
Star: ha fijn dat vriend weer terug is, inmiddles de slowmotion renscene op vliegveld al gehad? Heeft ceetje hem gemist?
Suus: ben benieuwd naar jouw kaartje! Zit me even te bedenken wat je voor J. had, maar weet het even niet meer.
Bam: oh wat een schrik! Gelukkig loopt het goed af, zo'n verzopen katje. Sneu. Flink schrikken zeker?
Amalia: ah het schiet nu echt op dus! Spannend zeg! Zonde van je tijd om in het stadion te zitten inderdaad, al is shoppen voor man misschien iets minder? Maar genoeg andere leuke dingen te doen ook daar lijkt me!
Naat: zo! Die was laat op! leuk hoor, als ze het dan een keer zo lang volhouden hè! En heeft hij nog geslapen vanmiddag? Hier trouwens een stralende dag gehad!
Amalia: hé die heb ik volgens mij ook gehad? Klinkt bekend althans. Geen idee wie dat is!
Star: ha fijn dat vriend weer terug is, inmiddles de slowmotion renscene op vliegveld al gehad? Heeft ceetje hem gemist?
Suus: ben benieuwd naar jouw kaartje! Zit me even te bedenken wat je voor J. had, maar weet het even niet meer.