Wie wil me adviseren?

14-06-2009 21:55 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een lastige situatie, tenminste dat vind ik zelf. Ik kom er niet goed uit.

Ik ben sinds een tijdje aan het 'daten' met een leuke man, hij heeft een onregelmatige baan. Soms wordt hij opgeroepen of moet een paar dagen naar het buitenland.

Nu ken ik hem inmiddels 4 maanden, maar we zijn precies 4 keer samen weg geweest (lees:4x zondagavond uit eten). De rest van de keren belde hij af of liet helemaal niets meer horen. Of hij stuurde een sms met :ik bel je zo, en dan belde hij niet. Vorige week hoorde ik een week niets van hem, bleek dat hij in het buitenland zat. Dan denk ik: stuur even een sms dat je wegbent, dat is 1 minuut werk…

Op zich heb ik het idee dat hij mij best leuk vind en ik hem ook. Hij stuurt ook vaak leuke sms'jes of hij belt. De keren dat we samen iets gedaan hebben waren ook zeker leuk, maar wat moet ik met iemand die altijd afbelt en moeilijk te bereiken is? Ik hou toch die avond vrij, zit te wachten en te hopen en dan gebeurd er niets. Ik probeer nu mijn eigen gang weer te gaan, maar als ik dat helemaal doe dan zie ik hem echt nooit meer. Ik vind aan de ene kant heel fijn dat hij zijn eigen leven heeft, dat heb ik ook, maar ik weet niet in hoeverre ik daarin een rol speel en of ik nu al kan ‘eisen’ tijd voor mij vrij te maken.

Wie heeft raad voor mij? Ik weet het echt niet meer. Aan de ene kant denk ik dat ik hem moet laten gaan (zal hij ooit veranderen?), maar aan de andere kant kan hij er negen van de tien keer ook niets aan doen en wil ik ook niet zo snel opgeven.....

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand n idee heeft!
Ik heb ooit een scharrel gehad die bij de commando's zat.

Liet soms ook niets van zich horen voor langere tijd omdat hij uitgezonden was (niemand mocht vooraf weten waarheen)

Hij ging ook met niemand een vaste relatie aan, omdat zijn werk zo onregelmatig was.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 22:56:

Hij werkt bij Justitie...

Vrienden vinden het ook apart maar zeggen wel dat ik moet afwachten... Collegas kennen hem ook en vinden hem zeker aardig en oprecht. Volgens hun heeft hij vast een goede reden, maar anderen vinden het wel raar en denken dat het toch nooit beter zal worden...Sneeuwvrouw, serieus, ik ben bekend met dergelijk beroepen. Vind je het zelf ook niet een beetje krom dat je wél al zijn materiaal mag zien, maar NIET zijn huis? Met alle respect; mijn familielid (die ik toch al jaren ken en regelmatig zie en spreek) heeft een leuk huisje, ergens in een binnenstad. Ik stuur er post heen, hij heeft internet, een telefoon aansluiting, een leuke partner en ik ben altijd welkom (sterker nog: ik de vakanties pas ik daar op de huisdieren, en dan woon ik daar een paar weken). Heb ik wel eens zijn materiaal gezien? Nee! Weet ik waar hij precies aan werkt? Nee! Weet zijn vriendin op welke zaken hij zit? Zéér oppervlakkig. Zijn ouders idem. Materiaal krijg ik (of ander familie) 100% zeker niet te zien. Zijn huis wél.
Volgens mij zijn zn spullen niet echt relevant in dit verhaal. Ik vroeg me gewoon af hoe jullie erover denken. er zitten zeker goede tips bij en als ik hem spreek zal ik het zeker aankaarten!!
Waar heb je deze spannende undercoveragent ontmoet?
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 23:02:

Volgens mij zijn zn spullen niet echt relevant in dit verhaal. Ik vroeg me gewoon af hoe jullie erover denken. er zitten zeker goede tips bij en als ik hem spreek zal ik het zeker aankaarten!!Ik vind die knuppel anders wel interessant.
Ongeacht zijn verhaal (wat naar mijn idee rammelt aan alle kanten) moet je jezelf afvragen of je wel met zo iemand iets wilt. Wil je echt altijd zitten wachten? Niet weten wanneer en of hij tijd voor je heeft? Vaak alleen ergens naartoe moeten omdat hij weer iets spannends moet doen?
Nou ja, of hij nou liegt of niet, feit blijft dat hij niet het fatsoen heeft om afspraken af te bellen. En 4 dates in 4 maanden tijd is echt heel weinig.

En als je er nu al moeite mee hebt, hoe zal het dan zijn als je echt een relatie met hem hebt.
ps dat hij een e-mailadres van justitie heeft wil niet zeggen dat hij undercover werkt. Er werken heel veel mensen voor justitie en de meesten doen dit niet undercover.
Hoe heet ie? Alberto Stegeman of geheim agent 00 anderhalf?
julie denken dat ik zn huis niet MAG zien, maar ik ben er gewoon nog niet geweest. Zover waren we, zeg maar, nog niet.

En hij werkt niet altijd undercover maar moet wel eens op reis en dan blijven de verhalen inderdaad vaag.

Ik heb hem via mn werk ontmoet..

Dolphin, ik heb daar zelf ook over gedacht. Bedankt voor je goede punt!
Is dit het leven dat hij wil? Geen duurzame relatie omdat dat niet mogelijk is door zijn baan? Of heb je 'm wel eens horen zeggen dat dit een fase is en hij binnenkort/later ander werk wil?

Als hij happy is met zijn werk en de situatie dus zo blijft, moet je voor jezelf nagaan of de basis zoals die nu is, voor jou voldoende is.

Als hij plots verdwenen is, mailt hij jou dan wel? Je kunt wereldwijd overal inloggen.
@Chardonnay: Waarom ik het doe, ben ik ook nog niet helemaal achter. Aandacht krijg ik eigenlijk wel genoeg, maar die mannen vind ik dan weer niet leuk genoeg. Voor de sex...ik heb hem al eens gevraagd of dit puur een sexrelatie is (zou er zelf wel mee kunnen leven), maar daar was hij heel afwijzend in. Hij geeft aan dat hij gewoon heel weinig tijd heeft ivm onregelmatig werk. Ik denk dat het komt omdat hij op deze manier spannend voor mij blijft. Maar dat houdt natuurlijk ook eens op en dan wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben. Tot die tijd geniet ik maar van hetgeen we wel samen hebben.
quote:hanZie schreef op 14 juni 2009 @ 22:56:

[...]

Feit blijft dat hij geen tijd voor je wil maken. Reden genoeg om niets met hem te willen lijkt mij.

Ook graag gedaan.

Ik ben nog wel benieuwd naar het staartje van dit verhaal. Wil je dat hier nog meedelen?
Klinkt als een getrouwde man, en zo niet, dan heeft hij gewoon niet voldoende interesse in je
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 23:21:

Ik heb hem via mn werk ontmoet..

Ja, op een beurs las ik in je andere topic.
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 22:51:

Nee, hij werkt daar echt. Heb zn mailadres nl en dat is echt daarvan.Heb ook ooit een foto gezien van hem in actie. Ik kan hem niet googlen aangezien hij undercover werkt . Hij heeft jasjes en veel gereedschap..zoals n grote knuppel . Nee, dat hij niet daar werkt is bijna onmogelijk. Ik weet zn werkgegevens en heb echt al zn spullen gezien, dat kan niet nep zijn.Je wilt niet weten waar pathologische leugenaars toe in staat zijn. Overigens werken undercovers nooit lang undercover. Na een klus krijgen ze gewoon weer bureaudienst. En justitie doet volgens mij helemaal geen undercover, alleen afdelingen van de politie en de AIVD. Undercover wonen? Dan weet ik wie het is.... Geert Wilders.... dat is nl. de enige die in nl. undercover woont. Onlangs is hij gescheiden van zijn vrouw dus dat is dan wel weer hoopvol voor je
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 14 juni 2009 @ 23:20:

Hoe heet ie? Alberto Stegeman of geheim agent 00 anderhalf?

Wilders... Geert Wilders....

Shaken not stirred
Of Salman Rushdie, die woont ook undercover.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Is het niet Bin Laden toevallig?
Oeh wat spannend een man die undercover woont...

Wat is er mis met mij dat ik dergelijke mannen nooit tegenkom
Die van jou hadden weer andere eh.. specialiteiten Suup
Of Ayaan Hirsi Ali, met opplakbaard
quote:Very Cherry schreef op 14 juni 2009 @ 23:43:

Die van jou hadden weer andere eh.. specialiteiten Suup

Ja maar met die TBSers heb ik het nu wel gehad hoor...

Maar Geert Wilders is weer vrijgezel dus ik ga maar eens een poging wagen denk ik..spannend..!!!

We hebben beiden waterstofperoxide haar dus dat hebben we al gemeen..
Hm, dubieus allemaal inderdaad.

En begrijpelijk dat het lokt, dat wel. Iets dat geheimzinnig of zelfs onbereikbaar lijkt, wordt vaak aantrekkelijker (is mijn ervaring).

Ik word erg nieuwsgierig van dit verhaal en dat is een slecht teken!
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 22:51:

Nee, hij werkt daar echt. Heb zn mailadres nl en dat is echt daarvan.Heb ook ooit een foto gezien van hem in actie. Ik kan hem niet googlen aangezien hij undercover werkt . Hij heeft jasjes en veel gereedschap..zoals n grote knuppel . Nee, dat hij niet daar werkt is bijna onmogelijk. Ik weet zn werkgegevens en heb echt al zn spullen gezien, dat kan niet nep zijn.Waar heb je zijn spullen dan gezien als je niet bij hem thuis bent geweest? Maar ook al zou het waar zijn, wat ik moeilijk te geloven vind, maar goed jij gelooft het: Dan is het tóch lullig dat hij je zo laat zitten, ik zou er geen zin in hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven