Ik word gek!!

18-04-2022 17:10 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik zal proberen het beter op te schrijven.
Ik heb 2 exen, ex A en ik hebben 2 zoons samen en uit zijn volgende huwelijk heeft hij 1 biologische dochter en 2 stiefdochters.

Ex B en ik zijn op en af , zo'n 22 jaar samen en hebben samen een dochter.

Een paar jaar geleden is de tweede vrouw van ex A overleden en zijn zijn dochter en stiefdochters bij hem blijven wonen

Wij , ex B en ik, kennen A zijn biologische dochter al vanaf haar geboorte, en zij en de dochter van mij en B zijn altijd vriendinnetjes geweest.

2 jaar geleden is er een beerput open gegaan en bleek A zijn twee stiefdochters al jaren te misbruiken en bleek hij zijn biologische dochter ook niet helemaal ongemoeid te hebben gelaten.
In mijn huwelijk met hem ben ik ook lichamelijk en geestelijk door hem mishandeld.
En onze zonen zijn ook zwaar door hem mishandeld nadat wij gescheiden waren en daar heb ik nooit iets van gemerkt.
Daar heb ik me ontzettend schuldig om gevoeld.
Vlak nadat hij is opgepakt ben ik ingestort en bleek dat ik ptss heb.

B en ik zijn 7 jaar getrouwd geweest, daarna zag hij het ineens niet meer zitten en wilde hij scheiden. Ik ben daar toen ontzettend boos om geweest omdat hij nergens meer voor wilde werken, relatietherapie vond hij niet nodig want zijn mening zou er toch niet door veranderen.
Uiteindelijk zijn we 7 jaar uit elkaar geweest en kwamen er toen achter dat we toch echt niet zonder elkaar konden en zijn toen opnieuw begonnen.
Dat was vlak voor onze pleegdochter ( biologische dochter van A) bij hem kwam wonen.
Wij hebben daar samen voor gekozen, misschien een beetje naief en overhaast maar het de beste bedoelingen en de goedkeuring van pleeg en jeugdzorg.

Ondertussen was ik begonnen met mijn therapie ( emdr en i.e)

Na verloop van tijd bleek pleegdochter behalve lvb ook een trauma te hebben en heeft daar ook therapie voor gekregen

Omdat pleegdochter en ik dezelfde achtergrond hebben wb haar vader, maar zij haar vader bij hoog en laag bleef beschermen en ik alleen maar heel boos op hem was gaf dat nogal wat wrijvingen tussen ons en ik was ook nog extra kwetsbaar door de emdr.
B stond hier elke keer tussen in, en behalve de eeuwige spanningen tussen pleegdochter en mij, kwam daar ook nog bij: corona, een eigen dochter die eigenlijk altijd moe en ziek is (en waarvan ze maar niet kunnen vinden wat er aan de hand is, behalve dan dat haar witte bloedlichaampjes altijd te laag zijn)
Zijn oma die overlijd midden in coronatijd, een operatie die hij moet ondergaan maar waarvan hij niet weet wanneer en de financiële zorgen die daarbij komen en de problematiek van pleegdochter die hem eigenlijk boven zijn pet gaan, mijn zusje die 6 dagen op de ic tussen leven en dood heeft gehangen enz enz.
Gewoon teveel.

Maar omdat hij een licht autistische stoornis heeft zoekt hij daar geen hulp voor. Hij denkt dat ie alles alleen kan totdat het teveel wordt en dan moet er iets gebeuren.

En dat is dus het hele probleem, ipv hulp te zoeken en te krijgen komt hij dan tot de conclusie dat het dan wel aan onze relatie zal liggen en dan maakt hij het weer uit.

Hij krijgt er altijd spijt van want wij houden van elkaar, maar elke keer als het moeilijk is reageren wij verschillend.

Ik ga er mee aan de slag en hij verstopt het.

Ik hou van deze man,ontzettend veel en ik weet zeker dat hij van mij houd en ik niet alleen.
Iedereen om ons heen zegt dat, en als hij weer eens zo'n " bui" heeft zeggen ze ook altijd " die komt wel weer terug" en dat doet ie ook altijd.
Ik vraag me alleen af waarom hij het altijd zo doet??
Waarom wil hij niet aan onze relatie werken, waarom neemt hij altijd de makkelijkste weg en waarom leert hij hier niets van.

Wat moet ik hier nou mee.?
vrouwtjepollewop wijzigde dit bericht op 18-04-2022 19:50
77.01% gewijzigd
Jemig wat vermoeiend. Vind je dit een goed voorbeeld voor je kinderen?
What the fuck did I just read.
Montblanc
Nee, ik weet heel goed dat het dat niet is
Maar ik hou van hem
Man nr 2 is pleegvader van de dochter van man nr 1?🤯
Dus jouw huidige ‘knipperlicht’ partner heeft een pleegdochter die de dochter is van je eerste ex? Of is het jouw stiefdochter en heeft hij haar erbij gekregen?
Als ik jou was, zou ik het hierbij laten met Henk. Je zit nu bepaald niet op dat gedoe te wachten en het mag ook een keer klaar zijn.
Ik snap het verhaal niet
Vrouwtjepollewop schreef:
18-04-2022 17:19
Montblanc
Maar ik hou van hem

Oh gelukkig, dat maakt alles goed.
Denk je een luchtig topic te openen :bonk:
Kies voor je kids en laat deze drama achter je!!
Zijn dit dezelfde mannen als van je topic in 2020?

Word/Blijf gewoon lekker vrijgezel.
Vrouwtjepollewop schreef:
18-04-2022 17:19
Montblanc
Maar ik hou van hem

Jezelf er maar overheen zetten voor de kinderen.
Dat kan jij.
Maar de vraag is wat moet ik hiermee.
Nou aan dochter en stiefdochter het goede voorbeeld geven en nooit meer met hangende pootjes Henk binnenlaten.
Je zegt ik laat niet met me sollen, en je bent een grote meid en dappere vrouw.
Dat klopt helemaal
Wij kennen "onze" pleegdochter al vanaf haar geboorte, dus toen haar vader ( mijn eerste ec) in de gevangenis terecht kwam is zij bij mijn tweede ex komen wonen omdat ze anders in een wildvreemd pleeggezin terecht was gekomen.
Ze blijkt alleen nogal wat persoonlijkheidsstoornissen te hebben en lvb
Mijn tweede ex heeft een autismestoornis
Waar is de moeder van je pleegdochter/de vrouw van je eerste echtgenoot? Vader van pleegdochter/je eerste echtgenoot zit vast begrijp ik maar waarom moet jij voor zijn dochter van een andere vrouw zorgen? Lijkt mij niet handig als je eenzelfde trauma hebt
MissMaran schreef:
18-04-2022 17:22
Denk je een luchtig topic te openen :bonk:

Nouja, de titel gaf het wel een beetje prijs hè...? :@@:
Ik word gek!! moet zijn: ik ben gek!!
Chocolade, echt veel chocolade ...
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Waarom komt de dochter van Joep en vrouw X bij Henk wonen? Wat heeft Henk voor band met haar? Joep is toch jouw ex?
Dus nu heb je twee zoons met Joep, een dochter met Henk en de getraumatiseerde dochter uit Joep zijn tweede huwelijk in huis?
anoniem_403650 wijzigde dit bericht op 18-04-2022 17:31
6.45% gewijzigd
Heeft Joep jullie zoons ook misbruikt?
C⨀urage schreef:
18-04-2022 17:27
Nouja, de titel gaf het wel een beetje prijs hè...? :@@:

Ze had ook haar sleutels kwijt kunnen zijn of zo.
Katjaishier schreef:
18-04-2022 17:28
Waarom komt de dochter van Joep en vrouw X bij Henk wonen? Wat heeft Henk voor band met haar? Joep is toch jouw ex?
Dat vroeg ik me ook al af.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ok.....gekte is op zich niet zo erg. Het went vanzelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lekker Paasraadsel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven