Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!
maandag 25 april 2022 om 10:53
Hypocriet. Ze is en blijft een tokkie.LuciFee2022 schreef: ↑25-04-2022 10:50Gelukkig wil ze de tijd terugdraaien als het kon.![]()
https://www.nu.nl/achterklap/6196758/gl ... aaien.html
maandag 25 april 2022 om 10:59
Ja, dat komt omdat mevrouw Heard 2 jaar na de scheiding een suggestief stuk schreef in de WaPo waarin ze de naam van Depp niet noemde, maar het publiek zijn naam wel las en Depp daardoor ineens persona non grata werd in de industrie.Koffieverkeerd schreef: ↑25-04-2022 10:51Dit is een roddeltopoc over bekende mensen, dus dit past prima hier. Ze staan niet op het punt van verloven, trouwen, of scheiden. Dat vind ik ook zo triest, ze zijn al 6 jaar uit elkaar en nog loopt deze zaak. Wat mensen elkaar aandoen zeg.
Ik snap wel dat hij zijn naam wil zuiveren.
maandag 25 april 2022 om 11:10
Dat snap ik, maar toch. Het is en blijft zuur dat dit "nodig" is, voor een relatief korte relatie. Deze ellende duurt al veel langer dan die hele relatie. Ik hoop dat het nu eindelijk klaar is, vooral voor hem eigenlijk.DS1971 schreef: ↑25-04-2022 10:59Ja, dat komt omdat mevrouw Heard 2 jaar na de scheiding een suggestief stuk schreef in de WaPo waarin ze de naam van Depp niet noemde, maar het publiek zijn naam wel las en Depp daardoor ineens persona non grata werd in de industrie.
Ik snap wel dat hij zijn naam wil zuiveren.
maandag 25 april 2022 om 11:14
Dat.Koffieverkeerd schreef: ↑25-04-2022 11:10Dat snap ik, maar toch. Het is en blijft zuur dat dit "nodig" is, voor een relatief korte relatie. Deze ellende duurt al veel langer dan die hele relatie. Ik hoop dat het nu eindelijk klaar is, vooral voor hem eigenlijk.
Het is ook een prima waarschuwing voor mannen (of vrouwen, want ze heeft zowel met mannen als vrouwen relaties gehad) die zich nog aangetrokken voelen door Heard (al is ze al flink over the hill). Dat gezegd hebbende: er zal altijd weer een idioot zijn die erin trapt.
maandag 25 april 2022 om 11:59
Ik hoop het ook.Koffieverkeerd schreef: ↑25-04-2022 11:10Dat snap ik, maar toch. Het is en blijft zuur dat dit "nodig" is, voor een relatief korte relatie. Deze ellende duurt al veel langer dan die hele relatie. Ik hoop dat het nu eindelijk klaar is, vooral voor hem eigenlijk.
maandag 25 april 2022 om 12:18
Schrok ik ook van, dat deze persoon zo lang ziek is geweest.LuciFee2022 schreef: ↑25-04-2022 10:39Een van de slachtoffers van Glennis en haar gang, is pas van de week weer aan het werk gegaan. Blijkbaar omdat de lichamelijke klachten nu pas geheel geheeld/over zijn.
Dat klinkt wel heftig, gaat zij en die groep daar nog voor veroordeeld worden eerdaags?
Het laatste wat ik weet, behalve dus dat Glennis en zoonlief hebben vastgezeten, is dat er nog 2 of 3 personen opgepakt zijn voor verhoor. De overigen in het gezelschap van die avond waren nog niet gevonden, begreep ik.
Vraag me inderdaad af hoe lang het duurt voordat dit weer verder opgepakt wordt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 25 april 2022 om 12:27
https://www.ad.nl/binnenland/justitie-b ... ~aecaba3e/
Justitie begint strafonderzoek en er is nog een aangifte gedaan tegen Ali B.
Justitie begint strafonderzoek en er is nog een aangifte gedaan tegen Ali B.
maandag 25 april 2022 om 12:30
Het Openbaar Ministerie noemt geen namen, maar bekend is dat tegen ex-coaches Ali B en Marco Borsato, bandleider Jeroen Rietbergen en regisseur Martijn N. meldingen en aangiften zijn binnengekomen. Of zij dan ook echt voor de rechter moeten worden gesleept, moet dus uit het strafonderzoek gaan blijken.
Het is vooral of er genoeg bewijs is waar het OM wat mee kan. Dus of er vervolging KAN plaatsvinden. Moeten heeft daar niets mee van doen.
Het is vooral of er genoeg bewijs is waar het OM wat mee kan. Dus of er vervolging KAN plaatsvinden. Moeten heeft daar niets mee van doen.
maandag 25 april 2022 om 12:47
En dan te bedenken dat zij na haar relatie met Depp alleenstaande moeder is geworden via een draagmoeder. Welke opvoeding en waarde gaat zij doorgeven aan haar kind met haar maatstaven en moeilijke karakter.DS1971 schreef: ↑25-04-2022 08:44Hoe doe je dat als iemand achter je aan blijft lopen?
Ik heb een aardig deel gekeken van het verhoor van Depp en krijg daaruit echt het beeld van een Heard die Depp emotioneel compleet kapot aan het maken was. En ook vrij doelbewust.
Dan zal het best zo zijn dat Depp met zijn alcohol- en drugsgebruik in ruzies ook niet altijd binnen de lijnen heeft gekleurd, maar als je maar blijft zieken en zuigen, dan ben je in mijn ogen geen slachtoffer meer. Dan ben je op zijn minst medeschuldig aan de escalatie die dan volgt.
Ik vind het vooral buitengewoon triest om te zien. Depp zit daar als een zielig hoopje, weinig over van de man die hij ooit was en Heard lijkt gewoon een sociopaat te zijn en van haar is overigens ook weinig meer overgebleven. Ooit een hele aantrekkelijke vrouw en nu zit daar gewoon een heel naar mens in die hoek.
maandag 25 april 2022 om 13:13
Ik vrees het ook. Zij heeft kennelijk iets ( uiterlijk?) En natuurlijk haar roem. Dat zal altijd mensen aantrekken. En de eerste 1,5 jr was alles nog normaal en leuk volgens mij.DS1971 schreef: ↑25-04-2022 11:14Dat.
Het is ook een prima waarschuwing voor mannen (of vrouwen, want ze heeft zowel met mannen als vrouwen relaties gehad) die zich nog aangetrokken voelen door Heard (al is ze al flink over the hill). Dat gezegd hebbende: er zal altijd weer een idioot zijn die erin trapt.
Jammer dat die roze bril niet veel eerder af gaat. Mensen nemen vaak beslissingen in die periode van waanzin.
maandag 25 april 2022 om 13:13
Arm kind. Als ze het kind al aankan.fruityjuice schreef: ↑25-04-2022 12:47En dan te bedenken dat zij na haar relatie met Depp alleenstaande moeder is geworden via een draagmoeder. Welke opvoeding en waarde gaat zij doorgeven aan haar kind met haar maatstaven en moeilijke karakter.
maandag 25 april 2022 om 13:18
Volgens reality.fbi ligt ook Enzo Knol onder vuur.
In maart zamelde hij 30.000 euro in voor Oekraine en beloofde zijn volgers updates te geven over wat er gebeurde met het geld.
Zo'n 48 vlogs later is er nog geen woord gezegd over zelfs maar een euro van dat bedrag. Vragers worden verwijderd, aldus reality.fbi.
In maart zamelde hij 30.000 euro in voor Oekraine en beloofde zijn volgers updates te geven over wat er gebeurde met het geld.
Zo'n 48 vlogs later is er nog geen woord gezegd over zelfs maar een euro van dat bedrag. Vragers worden verwijderd, aldus reality.fbi.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 25 april 2022 om 13:21
Tegen Ali B is een derde aangifte gedaan, naast de twee die er al waren. Deze aangifte is vooralsnog niet van Ellen ten Damme.
Verder blijkt dat Iris Hond, die ook met Marco B een relatie onderhield, dit ook met Ali B had, ditmaal wel geheel vrijwillig. (edit: ik bedoel niet dat Iris ergens onvrijwillig in zat, meer de vermeende slachtoffers van Marco
.
Voorts blijkt dat Yvonne al in haar Petjegroep deelde dat Ellen aangifte overwoog tegen Ali, nog voordat zij daar zelf mee kwam in De Geknipte Gast. Dat is haar betaalde groep, waar je dus 10 euro per maand voor betaalt.
Bron: oa. MediaCourant, reality.fbi
Verder blijkt dat Iris Hond, die ook met Marco B een relatie onderhield, dit ook met Ali B had, ditmaal wel geheel vrijwillig. (edit: ik bedoel niet dat Iris ergens onvrijwillig in zat, meer de vermeende slachtoffers van Marco
Voorts blijkt dat Yvonne al in haar Petjegroep deelde dat Ellen aangifte overwoog tegen Ali, nog voordat zij daar zelf mee kwam in De Geknipte Gast. Dat is haar betaalde groep, waar je dus 10 euro per maand voor betaalt.
koreana wijzigde dit bericht op 25-04-2022 14:39
9.76% gewijzigd
maandag 25 april 2022 om 13:24
Ow, dat is ook zo'n fijne vent die Enzo Knol. Ik vond altijd niets, ik snap helemaal niets van mensen en kinderen die wat aan die vent vinden. Hij heeft gewoon een hele nare vibe.
Zag hem eens bij een kindertelevisieshow, ik was daar voor oudste, die zat daar met klasgenoten en wij mochten elders mee kijken of schermen wat er gebeurde, heel erg leuk.
Enzo was daar voor een wens van wat van zijn volgers dus.
Als de camera op hem stond, leuk doen tegen en met kinderen.
Camera draait weg en hop gezicht op onweer en zelf tegen een van zijn fans zitten bitchen over te dicht op hem zitten. Zijn gezicht veranderde steeds van vrolijk naar onaardig.
Toen ik later de show terug zag, kon je op 1 moment het ook zien in de uitzending.
Zag hem eens bij een kindertelevisieshow, ik was daar voor oudste, die zat daar met klasgenoten en wij mochten elders mee kijken of schermen wat er gebeurde, heel erg leuk.
Enzo was daar voor een wens van wat van zijn volgers dus.
Als de camera op hem stond, leuk doen tegen en met kinderen.
Camera draait weg en hop gezicht op onweer en zelf tegen een van zijn fans zitten bitchen over te dicht op hem zitten. Zijn gezicht veranderde steeds van vrolijk naar onaardig.
Toen ik later de show terug zag, kon je op 1 moment het ook zien in de uitzending.
maandag 25 april 2022 om 13:25
Oei....ik zou dus niet zo snel geld geven via een BN'er, dan liever gewoon via de officiele kanalen. Dan blijft er natuurlijk flink wat aan de strijkstok hangen, maar met een tussenpersoon kan alles verdampen.koreana schreef: ↑25-04-2022 13:18Volgens reality.fbi ligt ook Enzo Knol onder vuur.
maandag 25 april 2022 om 13:55
Nou gaat wel wat verder dan dat, dat hij de heks wil verbranden, maar eerst verdrinken en daarna neuken om te zien of ze echt dood is. De heks is overigens Amber waar hij nog niet getrouwd mee was.
maandag 25 april 2022 om 14:01
Ellen heeft dan ook geen aangifte gedaan maar een verklaring afgelegd.koreana schreef: ↑25-04-2022 13:21Tegen Ali B is een derde aangifte gedaan, naast de twee die er al waren. Deze aangifte is vooralsnog niet van Ellen ten Damme.
Verder blijkt dat Iris Hond, die ook met Marco B een relatie onderhield, dit ook met Ali B had, ditmaal wel geheel vrijwillig.
maandag 25 april 2022 om 14:14
Uiterlijk is ze al fors achteruitgegaan als je het mij vraagt (ik vond het echt een mooie vrouw om te zien en daar is niet zoveel meer van over, al is dat wellicht ook beïnvloed door wat ik nu weet), maar meestal zijn mensen die zo in elkaar zitten zoals zij kennelijk in elkaar steekt heel goed in staat om de ander te verleiden. Die kunnen enorm mooi weer spelen, weten precies wat ze moeten zeggen.Koffieverkeerd schreef: ↑25-04-2022 13:13Ik vrees het ook. Zij heeft kennelijk iets ( uiterlijk?) En natuurlijk haar roem. Dat zal altijd mensen aantrekken. En de eerste 1,5 jr was alles nog normaal en leuk volgens mij.
Jammer dat die roze bril niet veel eerder af gaat. Mensen nemen vaak beslissingen in die periode van waanzin.
maandag 25 april 2022 om 14:15
fruityjuice schreef: ↑25-04-2022 12:47En dan te bedenken dat zij na haar relatie met Depp alleenstaande moeder is geworden via een draagmoeder. Welke opvoeding en waarde gaat zij doorgeven aan haar kind met haar maatstaven en moeilijke karakter.
Laten we maar hopen dat ze als moeder wel spoort...
maandag 25 april 2022 om 14:17
Als hij dat inderdaad niet fatsoenlijk besteed heeft hoop ik dat hij ontmaskert wordt. Dat is wel zo min als je zoiets doet...koreana schreef: ↑25-04-2022 13:18Volgens reality.fbi ligt ook Enzo Knol onder vuur.
maandag 25 april 2022 om 14:19
Zoals je het schrijft lijkt het alsof de relatie van Iris H. met Marco B. niet vrijwillig was.
Wat zonde overigens dat zo'n leuke vrouw (tenminste, wat ik van haar weet) kiest voor bijvrouw zijn. En dan Ali B. Tijd voor Hans Anders zou ik zeggen (ik neem aan dat die ook gewoon getrouwd is).
maandag 25 april 2022 om 14:26
Helaas werkt de link niet meer, maar ik vermoed echt dat je het ergens anders over hebt, want in die email was hij positief over Amber H. en had hij een sneer naar ex Vanessa Paradis.Sjaantje37 schreef: ↑25-04-2022 13:55Nou gaat wel wat verder dan dat, dat hij de heks wil verbranden, maar eerst verdrinken en daarna neuken om te zien of ze echt dood is. De heks is overigens Amber waar hij nog niet getrouwd mee was.
maandag 25 april 2022 om 14:38
Hmm, ja het staat er wat ongelukkig, maar wat ik bedoel is dat Marco en Iris wel vrijwillig was, maar de slachtoffers van Marco niet.DS1971 schreef: ↑25-04-2022 14:19Zoals je het schrijft lijkt het alsof de relatie van Iris H. met Marco B. niet vrijwillig was.
Wat zonde overigens dat zo'n leuke vrouw (tenminste, wat ik van haar weet) kiest voor bijvrouw zijn. En dan Ali B. Tijd voor Hans Anders zou ik zeggen (ik neem aan dat die ook gewoon getrouwd is).
Zal het even aanpassen, dank voor jouw scherpte!