Napraattopic 151

03-05-2022 08:50 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 151!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 150: overig/twee-violen-een-trommel-en-een-f ... #p33748831

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-05-2022 08:54
17.12% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, op blz 1 zelfs al.
Tis een gave suwwemaarsegguh.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
03-05-2022 10:09
Wauw, op blz 1 zelfs al.
Tis een gave suwwemaarsegguh.
Nou, inderdaad zeg :facepalm:

Alle reacties Link kopieren
Helaaaaaaaa, laat je geen ban aannaaien hè. :cheers:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Iemand een lolly?

Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
:proud:

Alle reacties Link kopieren
Mieke heeft wel een punt vind ik, de Napraat is vrij gesloten, je komt er als niet regelmatige forumbezoeker gewoon niet tussen en ik lees weleens dat er niet zo fijn gesproken wordt over andere forummers. Vaak niet met naam en toenaam, maar in een soort geheime taal waar ik niets van begrijp. "Ik stuur Joost wel even naar je toe (postduif, pb?)" zodat iets er niet concreet staat.
Dat viel me op en dat vind ik echt heel flauw. Daarom schreef ik eerder ook niet op de Napraat.
Maar ik zou me niet zo druk maken Mieke, ik pas ook niet in de Napraat en daar heb ik vrede mee. Wel vind ik die geheime taal niet prettig, het geeft aan dat de Napraat eigenlijk een heel besloten club is.
Dat zouden jullie niet moeten doen Napraters, maar goed, ik ga daar niet over.
Als nou niemand meer reageert op het aanhoudende gezuig..

Kumbajaaa enzo.
Alle reacties Link kopieren
Een hele goedemorgen aan alle lieverds, vrijetijdskletsers, gebakkies, cryptocode babbelaars en phonies. Ik zit hier alvast lekker mee te jammen op de accordeon.

https://youtu.be/mt05jZWJVPA

Wizard of Oz - Brand New Day
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
Geheime taal? Als je niet begrijpt wat er bedoelt wordt, kun je het gewoon vragen. De mensen hier bijten niet. En iedereen is welkom hier. Haak aan bij een opmerking of gesprekje. Gewoon doen.
Birdie schreef:
03-05-2022 10:45
Als nou niemand meer reageert op het aanhoudende gezuig..

Kumbajaaa enzo.
Te laat :$
Alle reacties Link kopieren
Lieneke schreef:
03-05-2022 10:42
Mieke heeft wel een punt vind ik, de Napraat is vrij gesloten, je komt er als niet regelmatige forumbezoeker gewoon niet tussen en ik lees weleens dat er niet zo fijn gesproken wordt over andere forummers. Vaak niet met naam en toenaam, maar in een soort geheime taal waar ik niets van begrijp. "Ik stuur Joost wel even naar je toe (postduif, pb?)" zodat iets er niet concreet staat.
Dat viel me op en dat vind ik echt heel flauw. Daarom schreef ik eerder ook niet op de Napraat.
Maar ik zou me niet zo druk maken Mieke, ik pas ook niet in de Napraat en daar heb ik vrede mee. Wel vind ik die geheime taal niet prettig, het geeft aan dat de Napraat eigenlijk een heel besloten club is.
Dat zouden jullie niet moeten doen Napraters, maar goed, ik ga daar niet over.
Ik snap je wel, maar als je hier al lang rondloopt en even wil weten wie dat nog maar weer was, is zo'n pbtje wel even handig.
Voor een relatief buitenstaander niet te begrijpen maar dat maakt niet uit toch? Dat krijg je nou eenmaal als je met sommige forummers al 10/15 jaar schrijft.
Doe gewoon mee en dan zie je wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Lieneke schreef:
03-05-2022 10:42
Mieke heeft wel een punt vind ik, de Napraat is vrij gesloten, je komt er als niet regelmatige forumbezoeker gewoon niet tussen en ik lees weleens dat er niet zo fijn gesproken wordt over andere forummers. Vaak niet met naam en toenaam, maar in een soort geheime taal waar ik niets van begrijp. "Ik stuur Joost wel even naar je toe (postduif, pb?)" zodat iets er niet concreet staat.
Dat viel me op en dat vind ik echt heel flauw. Daarom schreef ik eerder ook niet op de Napraat.
Maar ik zou me niet zo druk maken Mieke, ik pas ook niet in de Napraat en daar heb ik vrede mee. Wel vind ik die geheime taal niet prettig, het geeft aan dat de Napraat eigenlijk een heel besloten club is.
Dat zouden jullie niet moeten doen Napraters, maar goed, ik ga daar niet over.
Maar dat is toch overal zo? Werk, vrienden, mensen maken dingen met elkaar mee en refereren daaraan. Ik snap er ook niks van soms.
Ik heb eens op een make up topic meegeschreven waar het voor mijn gevoel ineens ontplofte. Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen daar ineens zo boos waren, ik was echt in de veronderstelling dat het gezellig was maar allerlei geheime boodschappen blijkbaar.
Passen vind ik dan een groot woord, in sommige gesprekken doe ik gewoon mee.
Alle reacties Link kopieren
Lieneke schreef:
03-05-2022 10:42
Mieke heeft wel een punt vind ik, de Napraat is vrij gesloten, je komt er als niet regelmatige forumbezoeker gewoon niet tussen en ik lees weleens dat er niet zo fijn gesproken wordt over andere forummers. Vaak niet met naam en toenaam, maar in een soort geheime taal waar ik niets van begrijp. "Ik stuur Joost wel even naar je toe (postduif, pb?)" zodat iets er niet concreet staat.
Dat viel me op en dat vind ik echt heel flauw. Daarom schreef ik eerder ook niet op de Napraat.
Maar ik zou me niet zo druk maken Mieke, ik pas ook niet in de Napraat en daar heb ik vrede mee. Wel vind ik die geheime taal niet prettig, het geeft aan dat de Napraat eigenlijk een heel besloten club is.
Dat zouden jullie niet moeten doen Napraters, maar goed, ik ga daar niet over.
Ik ben ook geen frequent forumbezoeker, al zo’n 23 jaar inmiddels, en toch kan ik me niet vinden in je post. Ik ben op napraat nog nooit buitengesloten of onaardig bejegend en de “geheime taal”…tsja, dat komt voort uit het feit dat de PB-functie niet goed werkt en heeft niets met geheimen te maken.
En dan met je gestrekte been hier voortdurend komen zuigen en zeiken over al die nare mensen en die nare posts terwijl je nou zelf over het forum genomen ook niet bepaald een leuke, vriendelijke forummer bent en dat hier maar weer eens fijn etaleert.
(Daar bedoel ik jou dus niet mee, Lieneke, maar Miekemv)
Birdie schreef:
03-05-2022 10:45
Als nou niemand meer reageert op het aanhoudende gezuig..

Kumbajaaa enzo.
Dat schreef ik net ergens anders. Als het niet past wordt het zuigen genoemd. Misschien moet je daar eens mee stoppen voor een eerlijke communicatie. Het hoeft niet alleen voor jou kumbajaa te zijn.
Birdie, nog leuke plannen vandaag?
Alle reacties Link kopieren
@Nouschi, @Surebaby: Als ik eerlijk ben: als ik het gevoel heb dat mensen met elkaar iets bespreken wat niet voor mij bedoeld is dan haak ik gewoon af.
:sun:
LaFleurNoire schreef:
03-05-2022 10:54
Ik ben ook geen frequent forumbezoeker, al zo’n 23 jaar inmiddels, en toch kan ik me niet vinden in je post. Ik ben op napraat nog nooit buitengesloten of onaardig bejegend en de “geheime taal”…tsja, dat komt voort uit het feit dat de PB-functie niet goed werkt en heeft niets met geheimen te maken.
En dan met je gestrekte been hier voortdurend komen zuigen en zeiken over al die nare mensen en die nare posts terwijl je nou zelf over het forum genomen ook niet bepaald een leuke, vriendelijke forummer bent en dat hier maar weer eens fijn etaleert.
(Daar bedoel ik jou dus niet mee, Lieneke, maar Miekemv)
Ik schrijf nooit nare mensen en al helemaal niet met gestrekt been. En jij hoeft mij niet leuk te vinden of vriendelijk daar zit ik verder niet mee.
Alle reacties Link kopieren
Lieneke schreef:
03-05-2022 10:58
@Nouschi, @Surebaby: Als ik eerlijk ben: als ik het gevoel heb dat mensen met elkaar iets bespreken wat niet voor mij bedoeld is dan haak ik gewoon af.
Het gaat hier altijd van de hak op de tak joh, gelegenheid genoeg om weer aan te haken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Elfje* schreef:
03-05-2022 10:56
Birdie, nog leuke plannen vandaag?

Het is een bewolkte dag. Dus beetje over het eiland crossen en stoppen zodra de zon doorbreekt of als we een bijzonder plekje zien.


Gisteren waren we oa hier https://discoveribiza.com/thingstodo/ex ... ival-club/
Alle reacties Link kopieren
Lieneke schreef:
03-05-2022 10:58
@Nouschi, @Surebaby: Als ik eerlijk ben: als ik het gevoel heb dat mensen met elkaar iets bespreken wat niet voor mij bedoeld is dan haak ik gewoon af.
maar wat zou je daar dan mee willen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dat napraat 1 grote kliek is klopt trouwens niet eens.
In het vorige deel (of het deel daarvoor, weet ik niet meer zeker) ontstond er een discussie rondom Stoutehond die wel/niet zou dubbelnicken. Toen waren de meningen toch echt wel verdeeld zonder dat daar herrie door ontstond.

Happy new topic :cheer2:
Birdie schreef:
03-05-2022 11:03
Het is een bewolkte dag. Dus beetje over het eiland crossen en stoppen zodra de zon doorbreekt of als we een bijzonder plekje zien.


Gisteren waren we oa hier https://discoveribiza.com/thingstodo/ex ... ival-club/
Klinkt heerlijk! Bijzondere plek zeg.
Alle reacties Link kopieren
Lieneke schreef:
03-05-2022 10:58
@Nouschi, @Surebaby: Als ik eerlijk ben: als ik het gevoel heb dat mensen met elkaar iets bespreken wat niet voor mij bedoeld is dan haak ik gewoon af.
Dat kan. Je gevoel hoeft echter niet de waarheid te zijn, of je kunt er gewoon omheen forummen, het is nu ook weer niet zo dat het hele napraat bestaat uit posts van mensen die elkaar melden dat ze een PB hebben. Maar je mag natuurlijk ook afhaken, er zijn zoveel mensen die niet op napraat zitten en daar niet ongelukkig van worden.

Ik ga vandaag dochter naar haar date brengen en mijn verstandelijk beperkte cliënten van vandaag begeleiden met paardrijden. Daarna dochter ophalen en weer naar de manege met dochter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven