Sims 3

06-06-2009 09:33 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die helemaal enthousiast van Sims zijn en nummer 3 al in huis hebben?

Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.

Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
Weet iemand of sims 3 ook voor de Xbox 360 gaat komen, ooit?

"Vroeger" waren sims 2 bijv wel op de playstation 2, helemaal verslaafd aan! Nu hebben we alweer tijdje de Xbox maar daar zijn nog helemaal geen sims voor.

Probleem is, als ik sims 3 op de pc ga spelen, ik na een uurtje al overal spierpijn/stijfheid en ellende krijg, en aangezien ik het ook niet bij een uurtje spelen kan houden heb ik de sims3 dus nog niet gekocht Uit zelfbescherming zeg maar.. Was ook tijdje gek van simcity (op de pc dus) en was slecht voor mijn lichaam..

Met de xbox kan ik gewoon lekker met draadloze controler op de bank hangen ipv met de muis klooien.. Is iets minder belastend.

Als ik al deze berichtjes lees heb ik weer zo'n zin om sims te spelen! Zeker deze nieuwe natuurlijk!
quote:Tinkeldel schreef op 14 juni 2009 @ 13:06:

[...]Je kunt wel nog een tweede huis in je buurt zetten. Ik kan het hier wel helemaal uitleggen, maar dat is nogal een verhaal. Het staat wel in het boekje wat er bij zit..

Ja, daar wreekt het zich dus dat ik de Sims3 met een illegale download speel en dus geen boekje heb

Heb van Sims2 wel alles legaal (inclusief alle uitbreidingen), wat best een smak geld heeft gekost, en aangezien ik ook nog steeds daarmee speel dacht ik: eerst maar eens even kijken of de Sims3 wel echt leuk is voordat ik het officieel aanschaf. Maar ja, zoals dat gaat: voor je het weet ben je er weer dagen mee bezig en zit je er helemaal in.....
Enne... bij de Sims2 speelde ik op een gegeven moment met meer dan 20 families tegelijkertijd, die bijna allemaal aan elkaar verwant waren, plus nog vijf huishoudens in de studentenbuurt. Ik moest bijna een administratie bijhouden om het allemaal nog een beetje te snappen... Mijn sims hadden stambomen die 9 generaties teruggingen. Dat zit er dus niet in bij de Sims3. Misschien wel die stambomen als je maar lang genoeg speelt, maar geen 20 families in één buurt, want dat de andere families verouderen als je met een van de families speelt, lijkt me niet handig. Dan gaat het wel heel snel met een Sim-leven!
Nou dan zal ik het verhaal wel even doen

Onder de knop, waar je het spel ook afsluit (links onder in de hoek), staat de functie Stad bewerken. Daarna klik je op de knop 'Ander actief huishouden' (staat dan links in het scherm). Hiermee wordt je terug geleid naar je oorspronkelijke opties: Sims creëren, met een bestaand huishouden in de stad spelen of een huishouden verplaatsen.

Ik heb boekje maar even voor je over genomen. Veel plezier er mee.
Haha, alleen al door t lezen van dit topic voel ik n verschrikkelijk verslaving aankomen! -en, oh nee, sims2 staat nog op mn laptopje-

weten jullie trouwens hoeveel vrije ruimte je nog nodig hebt om sims3 te kunnen installeren?

(had dit topic trouwens echt NOOIT hier op t forum verwacht :D)
Twompie, gecondoleerd met de dood van Simman. (treurig, heel treurig)

Sinds een dag heb ik sims 3 nu ook in huis en draaiend op de flaptop.

Ik heb een heel schattig jongvolwassen Simmeisje gecreëerd, die heel artistiekerig is en als hobbies gitaarspelen en computers hacken heeft.

De taxi vond ze stom dus nu beweegt ze zich door de stad op een kekke racefiets.

Ik ga haar nu aan de man proberen te krijgen :-)
quote:misschicken schreef op 09 juni 2009 @ 20:38:

Waarom ga je het nog een keer kopen als je vriend het al heeft gedownload, Nostradame?

Soms is iets gewoon leuk om te hebben, en de moeite waard om geld aan te besteden. Ik zal ongetwijfeld vele uren plezier hebben aan Sims 3, daar mag je best wat voor over hebben.

Maar, bedenk ik me, ik heb ook geen originele Sims 2. Dat leverde problemen op: ik kon niet bouwen.Maar dat bleek oplosbaar. Als er geen restricties zijn bij een download, is de noodzaak het spel aan te schaffen er niet meer zo
Ondertussen heeft Vriend mijn laptop wat versneld door héél véél overbodige shit weg te gooien.

En ik neem alvast afscheid van mijn oude eigen leven
Hebben jullie ook dat wanneer je het spel speelt, dat het eigenlijk vooral heel erg verslavend is...maar eigenlijk niet eens zo heel erg leuk? Ik vind dat het vooral heel veel energie slurpt en het maakt me heel passief en hangerig. Neemt niet weg dat ik het dan nog steeds uren aan het spelen ben.

Ik moet zeggen dat ik trouwens wel meer plezier aan sims 2 beleefde. Ik heb niet zo veel inspiratie of zo. Zal denk ik ook wel komen doordat ik 3 weken geleden pas sims 2 aan de kant kon schuiven. Ik speel altijd met perioden. Dan een tijdje heel veel, en dan een hele tijd niet.
Ja! Dat herken ik! Ik vind het niet eens zo leuk haha, maar wel ontzettend verslavend.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Sims lijkt mij ook erg leuk, alleen heb ik het nog nooit gespeeld. Kan ik bij Sims 3 instappen of is het leuker en/of handiger om met Sims 1 te beginnen?
quote:Tinkeldel schreef op 14 juni 2009 @ 18:17:Ik heb boekje maar even voor je over genomen. Veel plezier er mee. Dank je wel!
quote:saar82 schreef op 14 juni 2009 @ 23:19:

Sims lijkt mij ook erg leuk, alleen heb ik het nog nooit gespeeld. Kan ik bij Sims 3 instappen of is het leuker en/of handiger om met Sims 1 te beginnen?Je kunt best bij sims 3 instappen hoor.
Heb ik weer...of eigenlijk mijn Sim.

Ik heb ook nog een mannetjessim gemaakt die dankzij de Motherlode-code lekker rijk is. Daarom hoeft hij geen tijdrovende baan en kan hij zijn tijd wijden zijn passies tuinieren en insecten verzamelen. Ik koop een kavel voor hem om een paleisje op te bouwen, komt hij bij de lege kavel....ligt er een vondeling!! Het moet toch niet gekker worden.
Haha een vondeling! Wat leuk. Tja of opnemen of lekker laten liggen. Je kan je kind ook ter adoptie aanbieden dacht ik.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Geen idee, die optie werd niet geboden toen het wurm daar lag.

Ik heb haar maar in huis genomen en huur de hele dag een babysitter zodat mijn sim lekker insecten en vlinders kan vangen.
Toen ik een huis kocht kon ik kiezen of ik mijn huis inclusief of exclusief meteoriet inslag wilde
werkt dit spel ook op Vista?
jazeker!
Hallo!

Hier ook the Sims 3 geinstalleerd! Ik heb ook een heleboel extra spullen gedownload. Weet iemand in welke map ik die moet plaatsen zodat ze in het spel verschijnen?
Die spullen kun je plaatsen in 'C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin'

Als je het spel opstart klik je op dan klik je vervolgens op downloaden. Je ziet dan alle extra's die je net in de map geplaatst heb. vervolgens klik je op alles selecteren en installeren.
quote:naomi87 schreef op 14 juni 2009 @ 18:47:

Haha, alleen al door t lezen van dit topic voel ik n verschrikkelijk verslaving aankomen! -en, oh nee, sims2 staat nog op mn laptopje-

weten jullie trouwens hoeveel vrije ruimte je nog nodig hebt om sims3 te kunnen installeren?

(had dit topic trouwens echt NOOIT hier op t forum verwacht :D)Als je wilt weten of een spel (in dit geval de sims 3) op jouw computer kunt draaien moet je ff naar:

Can You RUN It? gaan.

Echt ideaal.
quote:Nicky40 schreef op 15 juni 2009 @ 23:04:

[...]

Als je wilt weten of een spel (in dit geval de sims 3) op jouw computer kunt draaien moet je ff naar:

Can You RUN It? gaan.

Echt ideaal.

Oeh thnx voor de tip! :D

Nu nog op mn werk, maar vanavond gelijk even proberen!
Ik speel The Sims 3 sinds 2 dagen, superleuk!! Ben nog van alles aan het ontdekken! Alleen jammer dat je niet overal kan binnenkijken, bijvoorbeeld als ze boodschappen doen of genieten van een zeewierbehandeling in een kuuroord.

Maar ik dacht misschien zou dit een uitbreidingspakket kunnen worden? Dat je dan overal binnen kan kijken..

Ik heb nog een tip voor als je computer of laptop het spel niet aankan, ik speel het namelijk gewoon op een laptop, ok wel een goede laptop maar het spel heb ik geinstalleerd op een externe harde schijf. Zo iets dus :

Moet je voor de sims 3 ook sims 1 en sims 2 hebben op je computer? Want dat heb ik niet maar sims3 lijkt me wel errug leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven