Viva verhalen vanaf in den beginne
maandag 15 juni 2009 om 19:36
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
maandag 15 juni 2009 om 22:05
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 22:02:
[...]
Oooh hierom heb ik gejankt van het lachen! En die dansjes die erbij kwamen.
Durf te wedden dat dit topic niet meer boven water te halen is???
Kan wel een momentje janken van het lachen gebruiken namelijk.
[...]
Oooh hierom heb ik gejankt van het lachen! En die dansjes die erbij kwamen.
Durf te wedden dat dit topic niet meer boven water te halen is???
Kan wel een momentje janken van het lachen gebruiken namelijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 15 juni 2009 om 22:06
quote:hetismij2004 schreef op 15 juni 2009 @ 22:04:
Oh....was ik bijna Dushi vergeten!! Heb ook altijd genoten van jouw post in mijn sexpijler periode!
Ben dr nog steeds lieverd! Hoor ook allang weer bij het meubilair als ik het zo terug lees. Ik heb trouwens ook nog steeds contact met Tijger28 ook van leutertopic van Spijler.
Nadia herinner ik me, Xaloy en Compli dat ze gingen trouwen.
Oh....was ik bijna Dushi vergeten!! Heb ook altijd genoten van jouw post in mijn sexpijler periode!
Ben dr nog steeds lieverd! Hoor ook allang weer bij het meubilair als ik het zo terug lees. Ik heb trouwens ook nog steeds contact met Tijger28 ook van leutertopic van Spijler.
Nadia herinner ik me, Xaloy en Compli dat ze gingen trouwen.

maandag 15 juni 2009 om 22:08
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 22:06:
[...]
Nadia herinner ik me, Xaloy en Compli dat ze gingen trouwen.wilde je even een tik geven op hyves...maar zie dat we geen vriendjes meer zijn
[...]
Nadia herinner ik me, Xaloy en Compli dat ze gingen trouwen.wilde je even een tik geven op hyves...maar zie dat we geen vriendjes meer zijn

maandag 15 juni 2009 om 22:10
In het Wibratopic was een verhaal waarin de schrijver iets te veel had gedronken, de politie tegenkwam en met pepermuntjes wist te verdoezelen dat hij had gedronken. En daar hadden ze dan later nog smakelijk om gelachen.
In Het Mijn Geheimtopic stonden de gebruikelijke verhalen van sneue huisvrouwen, contactadvertenties van gedetineerden, het Panelverhaal.
Aaargh, ik kan nergens meer op komen, en het was zoo grappig!
In Het Mijn Geheimtopic stonden de gebruikelijke verhalen van sneue huisvrouwen, contactadvertenties van gedetineerden, het Panelverhaal.
Aaargh, ik kan nergens meer op komen, en het was zoo grappig!

maandag 15 juni 2009 om 22:13
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 22:05:
[...]
Is dit écht waar of een vermoeden?? Kan me daar namelijk niets bij voorstellen..
Echt waar. Heb de mails nog in mijn inbox staan. En ik las dat andere forumsters al aangifte hadden gedaan.
Er is een heel topic over geweest. Vlg mij zat jij in Brasil toen. Het bleek iig dat veel meer vrouwen dan verwacht daadwerkelijk door hem benaderd waren op een vervelende manier.
[...]
Is dit écht waar of een vermoeden?? Kan me daar namelijk niets bij voorstellen..
Echt waar. Heb de mails nog in mijn inbox staan. En ik las dat andere forumsters al aangifte hadden gedaan.
Er is een heel topic over geweest. Vlg mij zat jij in Brasil toen. Het bleek iig dat veel meer vrouwen dan verwacht daadwerkelijk door hem benaderd waren op een vervelende manier.
maandag 15 juni 2009 om 22:13