Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
En er was een forumsoap, over Het Buurtje ofzoiets.
Goh wat schrijf ik al lang mee als ik alles zo terug lees!

Het topic over een stroomdraad in je pik stoppen omdat het zooooooo geil is.

Of de inrichting van Vinyl dr kikker huisje. (topic is nog vrij recent)
Max2air...dat was toch die net iets dat "te ielige jochie met geblondeerd kapsel " ?
quote:queenie1 schreef op 15 juni 2009 @ 21:13:

[...]

Dat was Q-QIs dit écht waar of een vermoeden?? Kan me daar namelijk niets bij voorstellen..
DTEEZ!
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 22:02:

[...]

Oooh hierom heb ik gejankt van het lachen! En die dansjes die erbij kwamen.

Durf te wedden dat dit topic niet meer boven water te halen is???

Kan wel een momentje janken van het lachen gebruiken namelijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
nu brand ik ook van nieuwsgierigheid over dat wibratopic
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:hetismij2004 schreef op 15 juni 2009 @ 22:04:

Oh....was ik bijna Dushi vergeten!! Heb ook altijd genoten van jouw post in mijn sexpijler periode!

Ben dr nog steeds lieverd! Hoor ook allang weer bij het meubilair als ik het zo terug lees. Ik heb trouwens ook nog steeds contact met Tijger28 ook van leutertopic van Spijler.

Nadia herinner ik me, Xaloy en Compli dat ze gingen trouwen.
Poste Max2air die filmpjes niet gewoon op het erotisch fototopic??
quote:hetismij2004 schreef op 15 juni 2009 @ 22:05:

Max2air...dat was toch die net iets dat "te ielige jochie met geblondeerd kapsel " ?Ja, het was de voorloper van Herman Like a Virgin dansjes man
quote:hetismij2004 schreef op 15 juni 2009 @ 22:06:

Poste Max2air die filmpjes niet gewoon op het erotisch fototopic??Yep
Asmahan loopt hier tegenwoordig weer rond onder die naam. Volges mij schreef zij nogal veel op de Mijn Geheim en Wibatopics. Wie weet heeft ze wat bewaard, of weet ze nog verhalen.
quote:minny schreef op 15 juni 2009 @ 19:36:

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen We luisteren niet echt naar de juf he?
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 22:06:

[...]

Ben dr nog steeds lieverd! Hoor ook allang weer bij het meubilair als ik het zo terug lees. Ik heb trouwens ook nog steeds contact met Tijger28 ook van leutertopic van Spijler.

Nadia herinner ik me, Xaloy en Compli dat ze gingen trouwen.wilde je even een tik geven op hyves...maar zie dat we geen vriendjes meer zijn
In het Wibratopic was een verhaal waarin de schrijver iets te veel had gedronken, de politie tegenkwam en met pepermuntjes wist te verdoezelen dat hij had gedronken. En daar hadden ze dan later nog smakelijk om gelachen.

In Het Mijn Geheimtopic stonden de gebruikelijke verhalen van sneue huisvrouwen, contactadvertenties van gedetineerden, het Panelverhaal.

Aaargh, ik kan nergens meer op komen, en het was zoo grappig!
Wat hebben we gelachen op Relatie om Goedzo, die met Vivadames wilde daten om de vergrijzing tegen te gaan. Tranen gelachen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:hetismij2004 schreef op 15 juni 2009 @ 22:06:

Poste Max2air die filmpjes niet gewoon op het erotisch fototopic??Ja, die had ik al gemeld
quote:hetismij2004 schreef op 15 juni 2009 @ 22:08:

[...]

wilde je even een tik geven op hyves...maar zie dat we geen vriendjes meer zijn Ik heb volgens mij die hyves niet meer HIM. Heppie nog wel mijn mailadres?
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 22:02:

[...]

Oooh hierom heb ik gejankt van het lachen! En die dansjes die erbij kwamen.Jaaaa
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 22:11:

Wat hebben we gelachen op Relatie om Goedzo, die met Vivadames wilde daten om de vergrijzing tegen te gaan. Tranen gelachen.Ja dat was hilarisch!
Doornroosje woont samen met Tiggert, ze leven lang en gelukkig.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 22:05:

[...]

Is dit écht waar of een vermoeden?? Kan me daar namelijk niets bij voorstellen..

Echt waar. Heb de mails nog in mijn inbox staan. En ik las dat andere forumsters al aangifte hadden gedaan.

Er is een heel topic over geweest. Vlg mij zat jij in Brasil toen. Het bleek iig dat veel meer vrouwen dan verwacht daadwerkelijk door hem benaderd waren op een vervelende manier.
En dan is het volgens mij nog gemaakt op zijn kamertje bij mams thuis toch (die filmpjes van Airmax) Weet wel hij gaf altijd een link en dan kon je de rest van zijn filmpjes ook terugvinden. Ik heb daarbij echt de spierpijn in mijn buik van gelachen. Kaakkrampen ervan gekregen.
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 22:12:

Doornroosje woont samen met Tiggert, ze leven lang en gelukkig. Ik vind ze zooooo leuk samen! Mooi stel!
Jullie zijn geweldig! Heb al heel wat materiaal, en ga ook de leukste reacties bij elk verhaal zetten. Keep it coming!

quote:IvyRosa schreef op 15 juni 2009 @ 22:11:

[...]

Ja, die had ik al gemeld Oeps..gaat ook zo snel :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven