Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
Wivina de zweefteef.
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 22:27:

HIM, kan je niet vinden op hieves, dus even aan Angel een verzoekje gedaan tot het verstrekken van mijn mailadres aan jou.
anoniem_23119 wijzigde dit bericht op 15-06-2009 22:52
Reden: niet relevant
% gewijzigd
Op relaties stond een jaar of 4-5 geleden een topic met de titel : "Als dit me leve is"of zoiets, was ene Beles of bbccdd die problemen had met haar ex en de omgangsregeling die ze hadden. Ik ben altijd meer een meelezer geweest dan een topicopener op poster.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik herinner me ook nog Kaaskoppie, woonde volgens mij in Duitsland en was model. Weet niet meer wat / waarover ze precies schreef, maar vond het altijd leuk om te lezen. Ineens was ze verdwenen of misschien had ze een andere naam. Weet iemand daar nog iets over?
Gevonden op één van de laatste pagina's, deze posting van tarantelle:

quote:

Msjulles, dat brengt zeker wat boven! Op een gegeven moment hadden we een Wibrakrant topic. En daar postte iemand, ik geloof dat ze Sendre heette, wel zo'n briljante pastiche op een Wibraverhaal dat ik er zowat in bleef. Precies dezelfde kromme stijl. Ik probeerde het ook, maar bij mij werd het nooit de echte Wibrakrantsfeer. Als ik nu een Mijn Geheim lees, denk ik voortaan ook aan jou, Borodini, dat geef ik je op een briefje.

In mijn herinnering was het Asmahan, van die briljante pastiche

Het was Asmahan die het topic begon, en ik schreef naar hartelust mee :-)

Ook typte ik onder msjulles mee met de wereldrecord poging tot 1 miljoen tellen oid. Dat is zelfs het eerste waar ik bij mee durfde te typen, omdat ik daar niets fouts kon typen .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Nee HIM
Ah ja Wivina, staat me vaagjes bij...kan iemand me ff verder helpen?
-
anoniem_23119 wijzigde dit bericht op 15-06-2009 22:54
Reden: niet relevant...
% gewijzigd
*overhandigt plechtig de Nobelprijs aan Asmahan*
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 22:43:

*overhandigt plechtig de Nobelprijs aan Asmahan*In een Laura Asley papiertje , natuurlijk
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
-
anoniem_23119 wijzigde dit bericht op 15-06-2009 22:54
Reden: niet relevant
% gewijzigd
quote:simbatje schreef op 15 juni 2009 @ 22:42:

Ik herinner me ook nog Kaaskoppie, woonde volgens mij in Duitsland en was model. Weet niet meer wat / waarover ze precies schreef, maar vond het altijd leuk om te lezen. Ineens was ze verdwenen of misschien had ze een andere naam. Weet iemand daar nog iets over?Ja daar dacht ik net ook nog aan. Ze heette eerst Kaasje. Ze heeft wel eens een foto gelinkt van het modellenbureau. Knappe vrouw, Ze heette Margriet geloof ik, in het echt.
quote:minny schreef op 15 juni 2009 @ 22:43:

Ah ja Wivina, staat me vaagjes bij...kan iemand me ff verder helpen?Was het niet dubieus of het een man of een vrouw was?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Bikkelientje's topic... pffffff
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Doe maar zwart met bloemetjes. Dat ben ik op en top. Laura Asley vind ik meer voor blonde dames en dat ben ik niet echt.

Ik zal de Nobelprijs dan ook in ontvangst nemen in een zwart jurkje met bloemetjes, vijftigerjarenmodel. Daar heb ik dan juist weer wel het figuur voor.

En verder zal ik geen oneigenlijk gebruik meer maken van de Vivabiecht.

Nostradame blumke terug! Jij bent mij ook regelmatig opgevallen met name door je humor en je goede manier van schrijven.
Die Wibraposting is écht geweldig. Geniaal! Briljant! Ook een Nobelprijs waard!

Maar er waren er meer. Ik herinner me de anekdote die ik net noemde, die met drank op achter het stuur. Ook daar hadden ze natuurlijk nog smakelijk om gelachen.
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 22:46:

[...]

Was het niet dubieus of het een man of een vrouw was?Klopt, ik geloof dat men over het algemeen er van overtuigd was dat het hier een man betrof.
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 22:46:

[...]

Ja daar dacht ik net ook nog aan. Ze heette eerst Kaasje. Ze heeft wel eens een foto gelinkt van het modellenbureau. Knappe vrouw, Ze heette Margriet geloof ik, in het echt.Ja klopt, Margriet. En volgens mij woonde ze in Zwitserland?
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 22:38:

Ik heb iemand aan de telefoon die zegt dat ik de naam Wivina moet posten.De ZweefTeef!
DTEEZ!
oh god en dat topic met die wat was t, g string, of s string ofzo??
Kinders, ik ga zo mijn nestje in, maar alvast bedankt voor al dit materiaal en voor wat er, hopelijk, nog bij mag komen. Dit wordt een leuk bundeltje!
En wat te denken van Rifka, Annkke of hoe heet ze dan ook over de Jidische man met eet probleem... (niet mijn woorden zijn eigen woorden van deze dame)
quote:Vivabiecht schreef op 15 juni 2009 @ 22:48:

Doe maar zwart met bloemetjes. Dat ben ik op en top. Laura Asley vind ik meer voor blonde dames en dat ben ik niet echt.

Ik zal de Nobelprijs dan ook in ontvangst nemen in een zwart jurkje met bloemetjes, vijftigerjarenmodel. Daar heb ik dan juist weer wel het figuur voor.

En verder zal ik geen oneigenlijk gebruik meer maken van de Vivabiecht.

Nostradame blumke terug! Jij bent mij ook regelmatig opgevallen met name door je humor en je goede manier van schrijven.

Ooooh *bloos*!! Dankjewel

In de wibratijd heette ik nog Smurphin, denk ik. Uit welk jaar stamt het? Ik heb niet gepost op het Wibratopic volgens mij, maar er uiteraard wel smakelijk om gelachen . Ik heb wel een en ander gepost op het Mijn Geheimtopic.
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 22:49:

[...]

De ZweefTeef! Nee hahahahaah, ik heb Shining aan de telefoon. Die zit mee te lezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
En helponline, die ons kwam redden van de ondergang door de blijde boodschap te verkondigen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven