Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
@Mmmoi fijn dat je weer terug bent en en fijn dat het allemaal zo goed en relaxed is gegaan. Ik neem toch altijd m'n petje af hoor als mensen met kleine kinderen toch naar het buitenland op vkantie gaan.

@Krook, solo gesprek dus! hahahah Je kan trouwens op mijn kortings kaart mee (mag in totaal 4 mensen met korting mee nemen) dus als je wil en het aandurft.....(maar ik wil ok wel mee rijden hoor)

Hier ook alles okidoki. Ben eigenlijk vergeten wat we gisteren hebben gedaan, andaag naar de kinderboerderij in het Stadspark geweest en het Fenna daar gewoon in de speeltuin op een bankje gevoed. Gezellig naast een andere mama die ook aan het voeden was (het voederbaNkje dus) Daarna nog bij vrienden langs geweest (zijn net verhuisd en hebben errug leuk huis nu) Gisteravond ben ik maar weer eens op stap geweest in de Stad...was een kunst en wetenschap festival in de Stad...wilde naar Giovanca, maar was vol (eingelijk alles wat me leuk leek was vol, wist ik veel dat je moest reserveren, had best een schrijf workshop van Ronald Giphart willen meedoen) Miss MOntreal 1 nummer van gezien, de rest was flut.

Mayte slaapt eignelijk ook nog wel elke middag...soms 2 uur, soms 3 uur. Bij de gastouder vertikt ze het dus betekent het momenteel dat ze 3 dagen s'middags niet slaapt en de rest van de week maar net of het uitkomt. De ene keer kan ze het beter hebben om niet te slapen dan de andere keer. Voordeel van het niet slapen, is dat ze s'ochtends later wakker wordt, het was vanochtend 8.30 dat ik maar eens bij haar in bed ben gekropen (voordeel van een1 persoonsbed!!!) om haar voorzichtig wakker te maken. Zo heerlijk om je kindje zo loompjes wakker te zien worden....

Vakantie...nope....vind het teveel gedonder en gedoe met 2 kinderen. We gaan deze vakantie veeldagjes weg...naar de Sprookjeshof hier vlakbij, Emmen (dierentuin) staat op het programma enHellendoorn. en verder moet er nog veel in en om het huis gebeuren dus zat te doen.

Mmmoi werkse morgen!
Mmmoi dat is bijzonder bij een bevalling aanwezig zijn...Zou wel super zijn. Is het een eerste kindje?

Ik bewonder jouw energie. Zo relaxed met 2 kinderen. Pas met 36 weken verlof en je gaat weer fluitend aan het werk. Heerlijk als je zo van je leventje kunt genieten. Dan haal je er denk ik het beste uit. En dan nog even stoer naar Turkije geweest.

Succes morgen!!!

Wel weer balen van de oppas, dat zit je dan niet mee.

Ringel: dagjes weg ook fijn toch....Fenna begint te wennen aan de fles...Eigenwijze dame of niet. Was Mayte makkelijker als baby?

Waar is de rest???? Hoi allemaal...
Hoi meiden,

ik ben er ook nog hoor.

Mmmoi, welkom terug. Leuke foto's op je Hyves. Succes met werken morgen.

Qua slapen; dat doet Hanna echt nog wel. Zo'n 2,5 uur per dag. Maar op vrijdag (als de man voor haar zorgt), soms wel 2 keer 2 uur per dag. Ik vind Hanna wel 's ochtends altijd nog zo moe. Of ze heeft gewoon een ochtendhumeur (herkenbaar..ik moet ook geen gezeur aan mijn kop, dan gaat het prima), of ze is gewoon echt niet uitgeslapen. Het is vaak huilen geblazen 's ochtends in ieder geval.

Krook, heb je een voorkeur eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat je het een beetje spannend zou vinden, als het weer een jongetje is, en als hij hetzelfde temperament als Roan zou hebben. Meisjes zijn vaak toch net iets rustiger.. Ik vind je wel een stoere jongensmama eigenlijk, net als Annie.

Ris, ben benieuwd naar de foto's van je tuin! En wat een onduidelijkheid m.b.t. je werk..niet leuk! En inderdaad; is er dan nog wel plek op het kdv? Heb je nog zorg over Gijs zijn bolletje eigenlijk? Omdat ze toen op het cb een beetje zorgelijk waren?

Ringel, doet Fenna het nog steeds goed met het flesje?

Morgen weer werken. Het is wel heeeel erg rustig daar...ik hoop dat ik nog een grote stapel werk over het hoofd zie, maar ik vrees van niet. Maar goed, ik doe wat ik kan, ben behulpzaam voor anderen en geniet maar gewoon een beetje van het onthaasten... Maar wel een gekke gewaarwording; ik ben echt gewend me over de kop te werken en dat kan daar niet eens.
Babba, jij ook zo'n heerlijke slaapkop in huis. Hanna kan wel 's nachts onrustig zijn soms. Dan neem ik haar bij me in bed en leg haar later weer terug (of ze wordt 's ochtends naast me wakker). Als ze er een gewoonte van gaat maken, zien we wel weer. Ik ben er niet zo bang voor; ik ben er altijd nog zelf bij en weet dat ik het ook weer om kan buigen als puntje bij paaltje komt. Heerlijk, zo'n warm lijfje op mijn borst (al leg ik haar na een tijdje wel naast me, anders slaap ik zelf niet).
Hee daar,

Hahaha, die Pebs en Mmmoi met iedere keer dezelfde dingen. Leuk zeg en ook wel heel bijzonder eigenlijk!

Mmmoi, ik denk niet dat jongens per definitie rustiger zijn. Ik heb met mijn 2 jongens natuurlijk vergelijkinsgmateriaal en Mats en Sverre zijn erg verschillend wat dat betreft. Maar Mats kan ook weer rustig spelen en Sverre kan de hele boel bij elkaar gillen.

Succes met werken vandaag!!!!!

Ris, tsja, sommige dingen kun je niet van te voren weten qua PSZ en KDV. het is nu eenmaal zo dat het op deze manier opgelost moet worden en volgens mij heb je nog geluk ook dat jullie geen lange wachtlijsten hebben bij het KDV. Dan had je een probleem gehad. Fijn dat het het met de kinderen allemaal zo goed gaat!

Mirjam; ik ken dat wel, dat het te rustig is op je werk. Ik denk dat dat ook wel inherent is bij het begin van een baan. Op een gegeven moment maak je zelf werk, dus het zal heus wel goed komen! (Ik denk dat er maar weinig secretaresse-banen zijn die rustig zijn).

Dit weekend zijn we naar de kermis geweest, Mats in de achtbaan en de draailmolens, samen met zijn vriendinnetje. Ik ben nog in een hele hoge zweefmolen geweest, samen met een vriendin. Heerlijk!

Oja, nog een een intieme vraag. Ik heb sinds de geboort van Sverre pijn in mijn buik en rug na het vrijen. Soort menstruatiekramp. Herkennen jullie dit? Ik ben bang dat ik er even mee naar de huisarts moet...brrrr.
@annie, ik herken dat wel (helaas) Lief en ik hebben het laatst weer eens gezellig gehad onder het dekbed en de dag daarna had ik last van buik en rug, plus dat ik ook wat bruine afscheiding had.....(nu nog is al 3 dagen) En ook het hebben van menstruatiekramp is herkenbaar. Omdat ik dacht ongesteld te gaan worden voor de zekerheid een tampon ingedaan, maar ook dat was een gevoelige aangelegenheid....geen wat er aan de hand is, ga er vooralsnog maar vanuit dat het iets tijdelijks is en vanzelf weer over gaat.

Met fenna en fles gaat het op zich wel redelijk, we gaan steeds kleine stpajes vooruit. Ze heeft nu 200 ml mee naar de oppas (kolven gata als een tierelier) en deze krijgt ze (als het goed is) in 2 keer...oppas heeft nog niet gebeld dus ik ben benieuwd.
Hoi meiden,

Vandaag weer lekker gewerkt, ging best goed voor de kleuters Gelukkig was er een stagiaire bij die er al veel vaker was geweest dus die kon me mooi helpen. Morgen ook weer deze klas en dan volgende week groep 3.

Tussen de middag ben ik naar huis gegaan om te kolven maar toen zat Thijmen net aan een half flesje dus kon ik ook nog zelf voeden. De rest gekolfd maar ik vind het maar weinig opbrengst; 60 ml uit één borst. Hoe is dat bij de andere werkende mama's, kolven jullie veel?

Om half vier ook weer direct naar huis gegaan om te voeden, niet echt collegiaal maar het was nou eenmaal niet anders. Toen ik daar aankwam zat mijn schoonmoeder er op te passen; de man bleek weer een niersteenaanval te hebben en die zat bij de ha voor pillen. Hij baalde als een stekker, want hij had van alles willen doen dat dus niet doorging en het was een bende in huis en het eten stond niet klaar etc. etc. Ik heb mijn moeder gebeld of we daar niet konden eten en dat kon gelukkig, en toen wilde Jasmijn daar ook graag blijven logeren. Dat kwam mooi uit want mijn moeder past morgen toch op, dus Jas is er lekker gebleven, rustig avondje voor ons. Morgenochtend hoef ik dan alleen Thijmen te brengen dus dat scheelt mij heel veel werk op de vroege morgen!

Ben nu toch wel behoorlijk moe, wilde eigenlijk nog van alles doen vanavond maar dat komt er niet meer van, ik ga lekker douchen en slapen. Morgen weer meer meiden! Sorry voor ego...druk dagje achter de rug...
Werkgedoe is opgelost, mijn directeur heeft hoofd-pz gebeld en voorgesteld dat ik op deze school kan blijven tot de vakantie (daarna is het zowiezo zeker) maar dat ze beiden opdraaien voor mijn salaris, en daar gingen ze mee akkoord! Mooi zo!

KDV is idd mazzel wb plek. Donderdag is een drukke dag, maar ze hebben in totaal 33 kindjes over alle dagen verspreid zitten (sprak een kennis die daar werkt), dus ik heb goede hoop dat het goedkomt. Deze vestiging is pas vanaf oktober geopend, dus ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.

Vandaag drukke dag gehad (Mir, wil je soms een dagje mee komen lopen??) maar hij zit er weer op; morgen weer een dag!

Ik moet nog voor mijn uitstrijkje naar de dokter... blegh... Had vorig jaar de oproep al binnen, maar ja.. zwanger en ik heb het nu laten liggen. Kreeg een paar maanden geleden de herinnering, maar wilde wachten tot ik weer ongesteld zou worden (en hoopte dat dat nog lang zou duren). Maar ja.. dat is van de week geweest... geen smoesjes meer, maar ik vind het zo'n kutonderzoek (hahahaha, rolt over de vloer van het lachen.... ).

Zo, nu ga ik koffie drinken!

Toedeloe!
Mmmoi, ik kolfde (vorige week) per keer (twee borsten!) amper 100 cc. Dubbel en electrisch met neusspray. Ik heb de hoop op veel opbrengst inmiddels opgegeven. De enige keer dat ik nog redelijk kolf, is als ik Gijs zijn ochtendvoeding geef en dan tegelijk mee kolf, maar dan ook alleen als hij links drinkt en ik rechts kolf. Vandaag had ik besloten 1 keer te kolven, en dat deed ik wat later dan normaal; overvolle borsten en ik kolfde nog niet eens 100cc. Dus heb ik Gijs lekker thuis weer gevoed en krijgt hij straks nog een voeding ('t moet toch leeg he).

Probeer je niet te druk te maken over je opbrengst, je gaat ook nog thuis voeden (niet collegiaal? Je gaat in je eigen tijd naar huis, dus daar mag niemand over mopperen hoor!) en dat is ook druk met heen en weer gaan. En als je het zo kunt redden is dat lekker toch!

Doei!
Mmmoi, ik vind 60 uit 1 borst op zo'n dag eiegnlijk helemaal niet zo gek. Je ritme is in 1 keer anders, er zal ook wel de nodige spanning zijn geweest. Gewoon rustig afwachten en anders die neusspray halen.
zo, weer even lekker gesport, goed van mij (schouderklopje voor mezelf ).

@mmmoi: inderdaad bij de Wehkamp. Geen idee eigenlijk waarom ik geen bikini heb. Als ik wat meer spek om mijn buik heb voel ik me daar toch wat minder prettig in. En ik pas met mijn borsten vaak zo lastig in die dingen omdat ik 75E heb. Dus of de cup is te klein of de omvang te groot.

Met een badpak valt dat allemaal wel mee, dat rekt wel.

Ik vind de kolfopbrengst wel netjes hoor, ik kon nooit zo goed kolven. Ik kolfde meestal na de ochtendvoeding nog extra om genoeg te hebben voor de dag. Dat deed ik ook op de dagen dat ik niet werkte.

@mirjam: lijkt me wel raar om het zo rustig te hebben als je drukte gewend bent. Ik vind drukte heerlijk, dan is de dag ook zo voorbij.

@annie: ik heb dat alleen een beetje rond de eisprong en vlak voor de ongesteldheid. Zal wel met een gevoelige baarmoedermond te maken hebben.

Op z'n hondjes (lekker gesprek weer) doet me zowiezo te veel pijn dus ik merk echt wel dat het anders voelt.

@ringel: super zeg dat Fenna steeds beter drinkt. Kan je tenminste rustig gaan werken.

Eva dronk de eerste weken ook maar 80-100 cc per voeding en daar hielt ze het prima op uit. Haalde ze bij mij wel weer in 's avonds.

We hebben vandaag een biologisch groenteabonnement afgesloten. We krijgen dan elke week voor 5 dagen groente van biologische boeren uit de regio. Met herkomst erbij en recepten (geen idee wat ik bijv. met een pastinaak zou moeten doen). We hebben er ook fruit bij besteld en aardappels.

Vlees en eieren hebben ze ook en ze gaan ook zuivel aanbieden.

1 keer per week ophalen en dan zijn we dus voor bijna de hele week klaar. Ik ben benieuwd of het wat is en de helft hier niet ligt weg te kwijnen in de koelkast omdat ik er geen bestemming voor heb.
@Pebbels....ik heb ooit met een vorige relatie (euh was nog in de vorige eeuw) ook zo'n abo afgsloten, daardoor erg veel aparte dingen gegeten, zoals schorseneren (armeluis asperge) erg lekker en je kookt naar het seizoen dus helemaal miliue verantwoord enzo.

Fenna en fles is ws te vroeg gejuichd. Bij de oppas gisteren heeft ze dus helemaal niks gehad! ze had gisteren rond 10.30 voor het laatst bij mij gedronken rond 13.00 (tijd van dat ik ze bij de oppas breng) zou het tijd zijn voor de volgende voeding, maar ze heeft alleen maar gehuild tot 14.30 en is daarna in slaap gevallen. Ik heb haar om 17.00 weer opgehaald en thuis (17.30) heeft ze pas weer gedronken (8 uur later!!!) .....Heb nu met oppas afgeproken dat ze fruit mee krijgt, dat ze iig IETS binnen krijgt, want ik vind dit K met peren hoor. Thuis vind ze flesje prima....dus daar ligt het niet. Damn zeg.
Zo, werkweek zit er weer op... prima gegaan. Thijmen was heel lief geweest bij mijn moeder en had zijn flesjes keurig leeg gedronken. Ik had hem 's ochtends gebracht mét 2 gekolfde voedingen in mijn tas en toen bleek 1 fles helemaal leeg gelekt te zijn... boehoe...gelukkig had mijn moeder een pakje kant-en-klare melk in huis dus heeft hij dat gekregen. En ook dat lustte hij gelukkig gewoon.

Over dat kolven heb ik te vroeg gezeurd! Ik ga nl. 's maandags thuis kolven of voeden, omdat de man dan thuis is (tot de zomervakantie) en op dinsdag mag ik bij mijn collega thuis kolven die vlakbij school woont en dan zelf ook gaat kolven. Heel gezellig, duo-kolven Nu heeft zij een elektrische kolf dus die mocht ik vanmiddag van haar even uitproberen. Zij was toevallig een dagje vrij dus kon haar kindje zelf voeden. En met die elektrische kolf heb ik om 12 en om 16 uur gekolfd uit 2 borsten: 230 en 220 ml! Het had zelfs nog meer kunnen zijn maar toen had ik geen zin meer en begonnen mijn tepels ook een klein beetje pijn te doen. Nu wil ik dus ook zo'n elektrisch ding! Iemand van jullie er toevallig niet eentje te leen of te koop voor mij!?!?!

O, en nog een oproepje (mag eigenlijk niet maar ik doe het dan ook alleen bij ons groepje, haha): iemand toevallig nog een knuffeltje die je bij de Hema kunt sparen over? En dan ook nog eens een blauwe? Ik wil er wel voor betalen of evt. ruilen voor een roze, want die heb ik dubbel. Thijmen heeft deze namelijk en die vindt het helemaal leuk. Hij lag in de wagen en toen pakte Thijm hem vast, zo schattig! Toen belandde hij tegen zijn gezichtje en dat vond hij heerlijk, zeker toen ik er daarna mee over zijn wangetjes streek. Hij deed gelijk zijn oogjes dicht. Ik zou het wel leuk vinden deze als 'vast' knuffeltje te geven, maar dan wil ik nú alvast een reserve exemplaar

@Pebbles: Ik heb een stuk meer spekkies dan jij en draag ook gewoon een bikini hoor. Ik heb nu door die bv ook cup E dus was heel blij met deze, je kon deze zelfs in maat F bestellen. Lachen, dat groente abbonement. Houd je ons op de hoogte hierover? Ben wel benieuwd...

@Ringel: Wat vervelend dat Fenna niet drinken wil bij de oppas. Wel slim van je, van dat fruit geven. Lust ze ook geen pap? Dat kan je tenminste nog lepelen!

@Ris: Al een afspraak voor je uitstrijkje gemaakt? Ik ben nog geen 30 dus hoef gelukkig nog niet...zou het ook vervelend vinden. Maar ja, het is wél voor een goed doel!

Thijmen ligt te jammeren...hij kan zo schattig huilen, net of hij 'mama' zegt! Meestal als hij zo jammert wil hij zijn speentje. Die ga ik dus maar even brengen...
Nou het was de oppas die er over begon hoor...en ik was nog zovan plan om alleen zelf geprut fruit te gaan geven (daar gaat voornemen)

maar heb jij geen elctrische kolf? zou je wel aanraden om een stille te nemen. Heb zelf een medela minielectric en dat kreng maakt een hels kabaal! Vriendin heeft er 1 van avent en toen ze me laatst belde (was ze dus aan het kolven) en ik hoorde er helemaal niks van!

verder gat alles wel okidoki hierzo.....
Medela electrische duo-swing of hoe dat ding heet.... Redelijk rustig, werkt goed, in mijn glorie dagen (haha)kolfde ik ook zoveel als jij Mmmoi. Goed gedaan! Ik heb 'm helaas zelf ook geleend, anders mocht je 'm ook lenen hoor (oh nee... ik kolf zelf nog).

Maar je kunt op MP kijken, daar staan ook heeeel veel aanbiedingen. Hoef je mss alleen nieuwe kolftoeters te kopen (hoe heten die dingen eigenlijk?).

En nee.. uitstrijkje-afspraak nog niet gemaakt.

Oh en sex.... ik krijg eindelijk weer zin! As we speak eigenlijk haha.... Ben blij dat ik onthormoond ben (bijna dan...)
pfff breek me de bek niet open over hormonen! Vind er niks aan en ben er wel weer aan toe om een beetje meer m'n ikke te zijn...benik toch een stuk leuker en energieker dan het hopeloze uitgebluste ding wat ik nu ben. Zal er ook wel meet emaken hebben datMayte eigenlijk de halve nacht alles bijelkaar geschreeuwd heeft (arm ding) nachtmerrie op nachtmerrie en ik er steeds uit ben gegaan omdatLief vandaag toch ook weer aan het werk moest. Uiteindelijk was ze rond 2.00 in slaap gevallen (het licht van de badkamer moest wel aan) en om 5.45 werd Fenna weer wakkerdus ja ben momenteel niet zo'n heel vrolijke (wakkere?) mama aan het zijn. Ben wel weer terug in bed gekropen om 6.30 tot 8.00 maar dat zet ook geen zoden aan de dijk.

Als peuters tandenknarsen is dat een uiting van stress? Mayte doet dit nl s'nachts. In ieder geval op het moment dat wij nog ff gaan kijken of ze slaapt dan hoor je zo'n tenenkrommend geluid uit d'r mond komen. Zou toch te zot voor woorden zijn als ze nu al last heeft van stress.
Mmmoi, goed gedaan hoor! Zie je wel dat dat kolven wel meevalt! Ik had zelf de Medela Swing, heerlijke kolf. Heel handzaam en hij koste ong 150 euro. Hij is niet geluidsloos maar wel erg stil. Hij kolft 1 2 fasen; eerst heel snel om je TSR op te roepen en daaran in het gewenste ritme. Je moel niet kolven tot je pijn hebt hoor, gewoon 2 keer 10 min en dan bv nog 2 keer 5 min. Ik had tijdens mijn gloriedagen 300 tot 400 CC.

Mijn schoonzus gaat bevallen en ik wil haar, als zij dat wil, mijn kolf uitlenen. Ik ga hem niet verkopen, ik hoop hem ooit weer te kunnen gebruiken.

Ringel, ik denk niet dat knarsen een teken van stress is, ik ken genoeg mensen die dat ook doen, gewoon een maniertje. Misschien CB even bellen? En wat balen dat Fenna zo eigenwijs doet, gekke griet. Niet te druk maken hoor, ze zal er heus niet minder groot van worden!

Pebs, wat leuk zo'n fruitabonnement. Ben benieuwd! Hoe bevalt het werken tot nu toe?
Oja, die vraag was ik nog vergeten te beantwoorden...maar hier ook nog erg last van ontzwangerhormonen e.d. Totaal nog geen zin in seks...en ben ook nog vaak erg moe, voordat ik mijn kussen raak slaap ik al Dan nog dat gedoe met lekkende borsten, gevoelig litteken, condoomgebruik omdat ik de pil nu niet slik...tja, dat maakt het er niet uitdagender op, zeg maar

@Annie: Thijmen drinkt bij mij altijd ongeveer 2x 10 minuten dus zoveel heb ik ook gekolfd gisteren. Het deed niet echt heel erg pijn hoor, meer omdat de kolf ook je huid rondom de tepelhof meezuigt en dat gebeurt normaal natuurlijk niet. Jij had wel een enorme opbrengst zeg, jemig!

@Ringel: Get, wat heb jij kort geslapen zeg...gaat Mayte vanmiddag nog naar bed? Misschien dat je dan nog even kunt gaan liggen?

@Ris: Ik heb gisteren al wat om MP rondgesnuffeld. Is in ieder geval een stuk goedkoper dan nieuw!

Ik ga zo lekker even het dorp in met een vriendin (die vrijdag is uitgerekend) om een cadeautje te kopen voor mmman. Die is vrijdag jarig. Vanmiddag ga ik bij een kennisje koffie drinken dus mijn dag zit alweer goed vol gepland!
Meiden gaan vanmiddag weer naar de oppas...dat brengt ook aardig wat sress (voor mij dan) met zich mee. Ik vind er gewoon zo niks an om ze daarnaar toe te brengen. Mayte is ook bekaf, dus de puud gata ook mee naar oppas, hopelijk dat ze dan vanmiddag daar wel ff tukkie wil doen en Fenna een slokkie wil doen.
Hahahaa, Mmmoi, dat lijkt heel veel, maar Sverre zat al heel snel op 500cc wat hij op het KDV dronk, ik liep dus achter qua productie. In de dagen voor mijn werk begon, heb ik heel veel gekolfd en zo had ik dus een flinke voorraad, maar die slinkte dus al wel snel.Vooral omdat ik in het begin weken van 36 uur maakte.

Ringel, waarom precies vind je het niet fijn om de meiden weg te brengen? Voel je je schuldig, heb je niet genoeg vertrouwen in de oppas? Ga echt bij jezelf te rade wat je precies wilt; je moet niet ongelukkig worden als er wellicht ook andere manieren zijn. Of is het alleen een kwestie van wennen?

Qua ontzwangeren ben ik er wel helemaal van af, zit lekker in mijn vel. Ik ben wel veranderd door het moederschap; ben een stuk zelfverzekerder. De zin in seks is gewoon aanwezig, leif en ik hebben niks te klagen.

Ik merk wel dat ik sneller moe ben en ik zit dus met die pijn in buik en rug na het vrijen...en oja, ik blijf warrig...hihi!
Nou, hier geen ontzwangeren, maar sinds ik ben bezwangerd is mijn zin een stukkie omlaag gegaan. Bij Roan lustte ik er wel pap van, om het zo maar te zeggen, maar deze keer niet. Ach, ik roep altijd maar tegen lief dat hij zelfs nu nog niet echt te klagen heeft. Maar het is niet meer iedere week moet ik bekennen. Hahaha. Arme jongen toch. Gelukkig doet hij daar absoluut niet moeilijk over.

Vanochtend naar de geitenboerderij geweest met Roan. Die ligt nu lekker te tukken. Ik kruip er ook nog even een uurtje in.

@ringel, ik ga denk ik gewoon met de auto volgende week zaterdag. Vind ik toch een stuk praktischer. Laat maar even weten of je mee wilt rijden of niet.
Krook; dat wordt een meid!

Ik had bij Ella's zw.schap totaaaaal geen zin en ten tijde van Gijs.... het tegenovergestelde!

En wat nou arme jongen? Komt wel weer goed!

Ik weet nog dat ik na Ella mezelf echt heb afgevraagd of het ooooit weer goed zou komen... gelukkig wel en dat maakte me nu ook een stuk relaxter. Al had ik dan geen zin, ik wist dat het wel weer zou komen. En dat is ook zo hihi.

Ik zit nu ff binnen, maar vanmorgen lekker de hele ochtend in de tuin gezeten; op onze nieuwe stoelen. Ella lekker aan het glijden en paardje rijden... perfect! Nu nog de zandbak opzetten en het speelparadijs is klaar. Dan moeten er nog wel heel veel bloemen en planten in, het is nu alleen maar terras lijkt het wel.

doei!
@mmmoi: Fijn dat het kolven zo goed ging. Ik heb een Ameda electrische kolf maar die heb ik al aan een andere vriendin beloofd. Nou bevalt ze pas in september dus een maand of 2 zou je hem wel kunnen lenen maar dan moet hij ook weer op tijd terug kunnen komen.

Update over het groentepakket: wel een bijzondere belevenis hoor. Moet je ergens een schuur in waar een paar kratten met groente staan om de jouwe eruit te zoeken. Er is verder niemand dus het was dat er iemand anders zijn groente kwam halen die het uit kon leggen.

We hebben: kropsla, bosbietjes, knolvenkel, spitskool en postelein. Er zitten wat recepten bij maar ik ga denk ik nog even googelen naar een ander recept.

Fruit was een zak met appels, kiwi's en een mango.

De sla was prima, die heb ik vanavond al gemaakt.

Eva heeft de laatste week heel erg moeite met inslapen 's avonds. Ze ligt vaak een uur tot wel 2,5 uur te brullen voor ze in slaap valt terwijl ze verschrikkelijk moe is.

Overdag is er niks aan de hand maar 's avonds is het drama.

Ze ligt nu ook nog steeds te brullen.

.......................

Ondertussen een knuffel gegeven en het is stil (voor nu)
Hey hoe is het hier...

Klinkt apart jouw groentes....we horen wel of het aan te raden is...

Ris: dus Gijs mag straks met Ella mee naar kdv? Ik vind kdv ideaal en Aimee vindt het ook super.

Annie: geef jij helemaal geen bv meer? Bevalt werk nog goed?

Ringel: je hebt veel meer moeite met oppas etc dan met Mayte. Dacht dat je wou stoppen met werken of toch niet?

Ik ben moeeeee, dus reageer maar half.

Jullie hebben zeker allemaal meegekregen van die vieze pedo zwemleraar....Dochter van vriendin van mij had bij hem zwemles...Ze denkt verder niet dat kindje slachtoffer is, want zwom in groep op drukke tijden. Ouders mochten trouwens nooit kijken bij de zwemlessen, zou maar afleiden...Jaja...

Die vent woont trouwens tegenover onze gastouder...Jak..
Hebben jullie wel eens het idee dater wat met je kind(eren) aan de hand is, maar je kan de vigner er niet op leggen?

heb dat momenteel heel sterk bij Mayte....ze is zo loom en moe en hangerig en totaal niet d'r vrolijke huppelende gezellige zelf....misschien een sprongetje? Ik vind haar lamlendig, ze wil alleen maar slapen en is steeds moe en aan het janken en gillen...ook ik wordt er lamlendig van...

Mischien dat mijn negatieve fibraties iets aan haar gemoedstoestand van doen hebben (maar dat valt voglens mij wel mee) Vrijdag mogen we bellen naar de ha voor uitslag van de urinekweek, hoop toch dat daar wat uit komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven