Een leuke man waar ??
zondag 15 mei 2022 om 18:35
Vooropgesteld ik ben niet wanhopig op zoek maar zou een relatie wel weer leuk vinden
Maar ik kom dus alleen maar van die mannen tegen (die in mij geïnteresseerd zijn) waar het niets mee gaat worden
Bij een kwam ik er na een half jaar achter dat hij helemaal geen vrijgezel was zoals hij beweerde
Nummer twee is gescheiden maar leeft nog samen met ex (wat kan in deze huizenmarkt) maar gaat ook nog iedere zondag uit eten met ex en nieuwe vriend ook gaan ze met zijn alle op vakantie dus lijkt totaal niet over ex heen te zijn
Nummer drie is er trots op dat hij geen alimentatie betaald voor kind en vond mij wel makkelijk omdat ik auto heb
Zoals ik al zei ben ik echt niet wanhopig
Maar waar zijn jullie nu je partner tegen gekomen?
Ook heb ik nog drie kinderen dus dat maakt mijn rugzakje al weer wat groter
Maar ik kom dus alleen maar van die mannen tegen (die in mij geïnteresseerd zijn) waar het niets mee gaat worden
Bij een kwam ik er na een half jaar achter dat hij helemaal geen vrijgezel was zoals hij beweerde
Nummer twee is gescheiden maar leeft nog samen met ex (wat kan in deze huizenmarkt) maar gaat ook nog iedere zondag uit eten met ex en nieuwe vriend ook gaan ze met zijn alle op vakantie dus lijkt totaal niet over ex heen te zijn
Nummer drie is er trots op dat hij geen alimentatie betaald voor kind en vond mij wel makkelijk omdat ik auto heb
Zoals ik al zei ben ik echt niet wanhopig
Maar waar zijn jullie nu je partner tegen gekomen?
Ook heb ik nog drie kinderen dus dat maakt mijn rugzakje al weer wat groter
zaterdag 21 mei 2022 om 22:44
Ik zoek vooral iemand.
Of eigenlijk zoek ik niet, ben klaar met tinder e.d.
Leuke mannen in mn omgeving, zelfs die met interesse, zijn bezet.
Zelfstandig, hoger opgeleid en onafhankelijk is nogal 'lastig' blijkbaar.
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 21 mei 2022 om 23:09
Ik ben zelf eind 30 maar begin 30 daten kan prima, genoeg animo. Inderdaad wel het liefst mannen met ook een kind.
zaterdag 21 mei 2022 om 23:11
Zelfstandig, onafhankelijk en alles goed voor elkaar zonder hoge opleiding dan?
Ik kom genoeg “zelf-Made” intelligente mannen tegen zonder hoge opleiding.
zaterdag 21 mei 2022 om 23:19
Ik omschreef mezelf.
Maar die 'self-made' heren kom ik helaas niet tegen.
Dat hoeft niet eens
zaterdag 21 mei 2022 om 23:22
Inderdaad weinig leuke mannen. Of wel veel mannen die in eerste instantie leuk lijken, dus genoeg 'leuke' matches op de datingapps. Maar gaandeweg blijkt er dan toch altijd weer iets boven te komen waar ik op afknap. Dingen die ik groot vind, die iemand in mijn ogen afschrijven als relatiemateriaal voor mijzelf.
Overigens ook bij bezette mannen, die zijn eigenlijk ook vaak helemaal niet zo leuk. Heel veel stomme mensen hebben een vaste relatie
Overigens ook bij bezette mannen, die zijn eigenlijk ook vaak helemaal niet zo leuk. Heel veel stomme mensen hebben een vaste relatie
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zaterdag 21 mei 2022 om 23:24
zaterdag 21 mei 2022 om 23:25
zaterdag 21 mei 2022 om 23:27
zaterdag 21 mei 2022 om 23:29
Ja, dat noemde ik hier eerder ook al. Alsof alle bezette mannen zo’n catch zijn. Er zitten figuren tussen..! Nou ja, we lezen hier op het forum genoeg over die leuke niet-vrijgezelle mannen.LaFolie schreef: ↑21-05-2022 23:22Inderdaad weinig leuke mannen. Of wel veel mannen die in eerste instantie leuk lijken, dus genoeg 'leuke' matches op de datingapps. Maar gaandeweg blijkt er dan toch altijd weer iets boven te komen waar ik op afknap. Dingen die ik groot vind, die iemand in mijn ogen afschrijven als relatiemateriaal voor mijzelf.
Overigens ook bij bezette mannen, die zijn eigenlijk ook vaak helemaal niet zo leuk. Heel veel stomme mensen hebben een vaste relatie![]()
zondag 22 mei 2022 om 00:31
Daar moet ik altijd zo om lachen.
Ipv boos naar mij te kijken... wees boos op je vent.
(Of gedraag je niet als zijn moeder maar als partner
zondag 22 mei 2022 om 00:34
Ik zit ook in datingland en ben/was er eigenlijk al klaar mee binnen een paar dagen. En dan stop ik weer en doe na een paar weken een nieuwe poging. Om daarna tot opnieuw dezelfde conclusie uit te komen. En wat een boel vreemdgaanders zeg. Te erg voor woorden. En dan jezelf omschrijven als betrouwbaar en houdt van eerlijkheid
Wat ook nieuw is, is dat ik vorige week een reactie kreeg van een man van 83, terwijl ik een heel duidelijke leeftijd heb vermeld waarbinnen ik zoek. Ik zou met gemak zijn dochter kunnen zijn.
Een vriendin van mij die eveneens in datingland zit, stuurde me een plaatje en stiekem moest ik er best wel om lachen vanwege de treurige herkenbaarheid
Wat ook nieuw is, is dat ik vorige week een reactie kreeg van een man van 83, terwijl ik een heel duidelijke leeftijd heb vermeld waarbinnen ik zoek. Ik zou met gemak zijn dochter kunnen zijn.
Een vriendin van mij die eveneens in datingland zit, stuurde me een plaatje en stiekem moest ik er best wel om lachen vanwege de treurige herkenbaarheid
singlejingle wijzigde dit bericht op 22-05-2022 00:37
10.93% gewijzigd
zondag 22 mei 2022 om 00:35
Oh ja, dat herken ik ook. Rustig maar hoor, ik hoef die vent van je niet, ik vroeg alleen of die kruk vrij was.
zondag 22 mei 2022 om 00:41
Mwoah. Ik ben echt leuk en echt al langer single. Maar ik wil gewoon niet willekeurig welke man en leukerds die single zijn kom ik zeer weinig tegen.Wickedwitch schreef: ↑15-05-2022 20:09Echt leuke mensen zijn niet single. Voor langer dan een week.
zondag 22 mei 2022 om 00:47
Idem voor mijn peer group hoor. Ik ken veel leuke aantrekkelijke slimme lieve zelfstandige vrouwen die in een man hetzelfde zoeken, maar dat niet vinden. Ik ken veel meer leuke single vrouwen dan dat ik echt leuke single mannen ken.lux- schreef: ↑15-05-2022 22:13Ik ken genoeg leuke vrouwen die al jaren single zijn anders. Knappe, hoog opgeleide, interessante en grappige vrouwen die vaak een jarenlange relatie hadden die dan ergens rond de 30 tegen de klippen liep en eenmaal afgestudeerd en werkend blijkt het dan veel lastiger nog iemand te leren kennen dan het was toen je 22 was.
Qua mannen ken ik er idd niet zoveel van 30+ die dateable zijn én single. Maar ook de meeste mannen die ik níét dateable vind zijn bezet.
Ik ken oprecht maar 2 (!!!) single mannen van 30+ en beiden zijn wat mij betreft single met een reden. Dat is opvallend toch?
Misschien heb ik een heel erg niet-representatieve peer group.
zondag 22 mei 2022 om 00:50
Toch opvallend dan dat ik vooral heel veel vrouwen hoor klagen over het kwalitatieve aanbod van de beschikbare mannen en mannen vooral hoor klagen dat er geen 1 vrouw interesse in ze heeft. Dan denk ik
zondag 22 mei 2022 om 06:12
Ik hoor mannen helemaal niet klagen dat vrouwen geen interesse hebben. In tegenstelling. Vrouwen zitten vaak juist heel erg achter ze aan. Met name op het schoolplein, als ik een gescheiden vriend van me moet geloven. Een andere vriend zit in een hardloopgroep waarin ook al verschillende vrouwen hem uitgevraagd hebben.Singlejingle schreef: ↑22-05-2022 00:50Toch opvallend dan dat ik vooral heel veel vrouwen hoor klagen over het kwalitatieve aanbod van de beschikbare mannen en mannen vooral hoor klagen dat er geen 1 vrouw interesse in ze heeft. Dan denk ik![]()
zondag 22 mei 2022 om 08:06
Wat een hoop onzin bij elkaar lees ik hier. Ik raad iedereen aan die een partner zoekt om niet te blijven zwelgen in een zelf verzonnen of gehoorde overtuiging zoals: de meeste leuke mannen zitten in relatie. En al de rest van dit soort bullshit-uitspraken.
Het is gewoon pertinent Niet waar. Ja er zijn leuke mannen die een relatie hebben. Zoals er net zo goed leuke mannen zijn die niet in een relatie zitten. En er zijn veel mannen die meteen weer zich vol in een nieuwe relatie storten, net als daar veel vrouwen van zijn, en net zo goed zijn er veel mannen en vrouwen die dat niet doen. punt. Maak toch geen verhaaltje ervan. Blijf bij jezelf en geloof in jezelf en vertrouw op jezelf. En laat het niet hebben van een vaste partner je leven en je geluk niet bepalen.
Toen ik nog aan het daten was, vond ik trouwens niks zo onaantrekkelijk als een man of vrouw die negatief en zeikerig over het daten praatte.
En het maakt je zuur en ontevreden en onzeker en je denkt dat jij niet goed genoeg bent of alle andere mensen deugen niet.
Het is gewoon pertinent Niet waar. Ja er zijn leuke mannen die een relatie hebben. Zoals er net zo goed leuke mannen zijn die niet in een relatie zitten. En er zijn veel mannen die meteen weer zich vol in een nieuwe relatie storten, net als daar veel vrouwen van zijn, en net zo goed zijn er veel mannen en vrouwen die dat niet doen. punt. Maak toch geen verhaaltje ervan. Blijf bij jezelf en geloof in jezelf en vertrouw op jezelf. En laat het niet hebben van een vaste partner je leven en je geluk niet bepalen.
Toen ik nog aan het daten was, vond ik trouwens niks zo onaantrekkelijk als een man of vrouw die negatief en zeikerig over het daten praatte.
En het maakt je zuur en ontevreden en onzeker en je denkt dat jij niet goed genoeg bent of alle andere mensen deugen niet.
zondag 22 mei 2022 om 09:03
Precies, Boomvalkje. Bezette mannen lijken sowieso aantrekkelijker omdát ze bezet zijn. Er is dus tenminste één man/vrouw die hem leuk genoeg vindt voor een relatie. Blijkt ook uit wetenschappelijk onderzoek dat dit zo werkt.
En inderdaad, het idee dat er wel iets mis moet zijn met iemand die single is, versterkt dat idee.
Ik geloof zonder meer de verhalen van mensen die zeggen dat ze bij het daten mensen tegenkomen met teveel bagage, maar wie zegt dat iemand in een relatie niet veel bagage kan hebben?
En inderdaad, het idee dat er wel iets mis moet zijn met iemand die single is, versterkt dat idee.
Ik geloof zonder meer de verhalen van mensen die zeggen dat ze bij het daten mensen tegenkomen met teveel bagage, maar wie zegt dat iemand in een relatie niet veel bagage kan hebben?
zondag 22 mei 2022 om 10:10
Dat op school is zeer herkenbaar, hier ook veel gescheiden ouders die elkaar weer ‘treffen’ op tinder en daar elkaar weer liken om vervolgens elkaar weer te negeren op schoolpleinnavyblue schreef: ↑22-05-2022 06:12Ik hoor mannen helemaal niet klagen dat vrouwen geen interesse hebben. In tegenstelling. Vrouwen zitten vaak juist heel erg achter ze aan. Met name op het schoolplein, als ik een gescheiden vriend van me moet geloven. Een andere vriend zit in een hardloopgroep waarin ook al verschillende vrouwen hem uitgevraagd hebben.
Voor iedereen een groene tuin
zondag 22 mei 2022 om 10:44
zondag 22 mei 2022 om 11:40
Volledig mee eens.Boomvalkje schreef: ↑22-05-2022 08:06Wat een hoop onzin bij elkaar lees ik hier. Ik raad iedereen aan die een partner zoekt om niet te blijven zwelgen in een zelf verzonnen of gehoorde overtuiging zoals: de meeste leuke mannen zitten in relatie. En al de rest van dit soort bullshit-uitspraken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in