Mode & Beauty alle pijlers

WTF trends

13-05-2022 18:57 106 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oke ik was opzoek naar kleding voor mn dochter en scrol wat door de h&m site.

Kom ik dit tegen: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051141001.html

Een harnasriem.

Waarom zou je zoiets dragen?!?

Zijn er nog meer bizarre trends voor komende zomer?
Been there, done that, got the T-shirt.
Mag haar ook? Dan die achterlijke dot schaamhaar bovenop mannenhoofden ofwel de peaky blinders coupe:

Afbeelding

Afbeelding
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano schreef:
21-05-2022 09:12
Mag haar ook? Dan die achterlijke dot schaamhaar bovenop mannenhoofden ofwel de peaky blinders coupe:

Afbeelding

Afbeelding
Ik zie de vergelijking met schaamhaar niet.
Opzij geschoren en een (beetje breed uitgevallen) streep in het midden laten zitten. ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik zie het niet.
Ik vind het ook een stom kapsel maar snap de schaamhaar link ook niet.
Vind het wel aantrekkelijk bij mannen. Waardeer het wel als je kan zien dat er aandacht is besteed aan het kapsel. Al moeten de zijkanten niet te kort zijn, dan wordt het ordinair. :lol:
Ook onbegrijpelijk: de kuit-tatoeages bij vrouwen. Raadselachtig genoeg zijn het vaak vierkante tatoeages, alsof er een sticker op de kuit is geplakt. Het is letterlijk ontsierend. Willen die vrouwen nooit een jurk of een rok aan?
samarinde schreef:
21-05-2022 14:37
Ook onbegrijpelijk: de kuit-tatoeages bij vrouwen. Raadselachtig genoeg zijn het vaak vierkante tatoeages, alsof er een sticker op de kuit is geplakt. Het is letterlijk ontsierend. Willen die vrouwen nooit een jurk of een rok aan?
Natuurlijk wel, maar zij vinden dat dan juist mooi de knik maar zo.
merano schreef:

Afbeelding

Afbeelding
Ik vind het knap! Mijn date heeft zo ongeveer het bovenste kapsel.
merano schreef:

Afbeelding

Afbeelding
Ja blêh, dat kapsel is al jaren in en ik vind het vréselijk. Bijna net zo erg als het 'matje'kapsel van in de jaren 80.
;-D Mijn 11-jarige heeft ook zo’n kapsel.
Ik hou van langharig tuig toch heeft ook wel wat imho. Maar ik heb geen smaak.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik vind dat harnas dus echt leuk! Zou het zelf niet dragen, maar zie het zo voor me.

Die speakers die eruit zien als waterschoenen vind ik echt verschrikkelijk. Net als die spijkerbroeken van nu: hoog water, lelijke denimstof en zo wijd.
lemoos2 schreef:
21-05-2022 23:43
;-D Mijn 11-jarige heeft ook zo’n kapsel.
Vreselijk, kinderen met een volwassen kapsel. Ik heb ook altijd zo'n vermoeden dat die dan ook als kleine volwassenen worden behandeld en zichzelf ook zo beschouwen.
Knuddestudder schreef:
22-05-2022 17:55
Vreselijk, kinderen met een volwassen kapsel. Ik heb ook altijd zo'n vermoeden dat die dan ook als kleine volwassenen worden behandeld en zichzelf ook zo beschouwen.
Wat moeten kinderen dan? Tondeuse of stekeltjes?

Mijn kind heeft altijd zelf zijn kapsel uitgekozen en had als 11 jarige idd zoiets. Stond hem leuk :)
Knuddestudder schreef:
Ik vind het zelf ook geen kapsel voor een volwassene met enige vorm van serieuze daginvulling.
Haha, de harnasriem heb ik. Ook al veel complimenten over gehad (en dan niet uit de bdsm scene 😂).

Wat ik niet snap;
-bikershorts met iets oversized eroverheen
- sokken in sandalen
-de omgedraaide bikini
-die vreselijke afgetrapte schoenen
-kleding met "vlekken" of scheuren / gaten in
-oversized mode waardoor je er als een vierkant uit ziet
-kleine lapjes stof die een bikinibroekje moeten voorstellen
Carpe Diem!
Knuddestudder schreef:
Zijn er dan echte kinderkapsels en kapsels voor volwassenen?

Ok, 2 staartjes in je haar is meer voor jonge meisjes en K3. En een knotje achterin je nek voor al dan niet streng christelijke volwassen vrouwen, maar verder kan ik zo snel niet wat bedenken wat leeftijdsgebonden is?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
merano schreef:

Afbeelding

Afbeelding
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die zulk gladgestreken schaamhaar heeft in de vorm van een golfje.
ik zie dat mannenkapsel bij 80% van de mannen onder de 35 momenteel.
En rond de 16 jarigen die hebben juist een pluk naar voren hangen.
zoals dit Afbeelding
met (stoppel)baard

En meiden kan je uittekenen: dikke wenkbrauwen - hoe dikker hoe beter, getuite lippen liefst bruine rand er omheen ( iets met mars pijpbek) hoge staart, en haar bewerkt met de golftang.
zoals dit:
Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
tonkje schreef:
23-05-2022 16:24

Ok, 2 staartjes in je haar is meer voor jonge meisjes en K3. En een knotje achterin je nek voor al dan niet streng christelijke volwassen vrouwen, maar verder kan ik zo snel niet wat bedenken wat leeftijdsgebonden is?
Ja, lastig uitleggen, maar soms zie ik op Instagram kappers (uit het buitenland) voorbij komen die dan kleine meisjes helemaal in een soort nieuwsvrouwencoupe knippen, laagjes, lokken raar geföhnd (hoewel het niet alleen om het föhnen gaat), het zijn kleine details waardoor je denkt, dit is een kapsel voor een volwassen vrouw. Bij kleine meisjes is gewoon mooi recht geknipt haar vaak al voldoende.
Hotpants vind ik vreselijk. Vorig jaar in de stad zat iemand met hotpants naast me in een restaurant. Haar halve bil stak eruit en vind dat echt onsmakelijk.

Die bikini strings vind ik ook een heel bijzondere trend. Ik ben zelf slank, dus sociaal maatschappelijk zou het geaccepteerd worden wanneer ik zoiets zal dragen (wat natuurlijk belachelijk is), maar no way dat ik mijn billen zo zou showen. Ik vind een gewoon bikinibroekje of badpak al bloot genoeg.
Ik draag graag de brazilian bikini broekjes. Tussen string en een normaal broekje in. Krijg je mooiere billen van. Zo’n bedekkende staat meestal niet zo mooi. Vind ik dat billen vaak vormloos/pannenkoek in lijken.

Ik vind oversized fashion meestal niet zo mooi. Zonde als je geen vorm ziet.
Sjulia schreef:
24-05-2022 16:32
Ik draag graag de brazilian bikini broekjes. Tussen string en een normaal broekje in. Krijg je mooiere billen van. Zo’n bedekkende staat meestal niet zo mooi. Vind ik dat billen vaak vormloos/pannenkoek in lijken.

Ik vind oversized fashion meestal niet zo mooi. Zonde als je geen vorm ziet.
Niemand ziet me in ondergoed.

Bikini. Doe ik mezelf sowieso niet aan.
tonkje schreef:
23-05-2022 16:24

Nou ja, ik vind zo'n opgeschoren kapsel als hierboven iets voor volwassenen. Niet dat ik het daar mooi vind, maar m'n kind zou ik het sowieso niet aan doen. Een gemillimeterd hoofd ook niet. En andersom vind ik vrouwen met roze haar dat net niet mooi is maar er als een soort tye dye uitziet, echt iets voor kinderen.

En inderdaad die string bikini's! Onwijs mooi en sexy als je een goede kont hebt, maar waarom? Ik kijk er liever niet tegenaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven