Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
maandag 15 juni 2009 om 21:40
Ochgottegot, de gitarist is ook al tot het Kasteel doorgedrongen . Meiden: de strijd is all yours. Ik vind hem helemaal ok, maar nul sex appeal voor mij (en o ja, ik heb al een vent, dat is ook zo ).
GG is eigenlijk heel veel niet op reis in vergelijking met zijn leven pre-Dot, zelfs in de prille Dochter-tijd was hij nog veel meer weg, maar nu is het wel erg geconcentreerd opeens. En ik kon altijd prima alleen slapen, beter zelfs dan met Een Ander in bed, maar nu ben ik verslaafd geraakt aan GGomarmd-slapen.
Darly, gefeliciteerd met de artistie-Koos!
GG is eigenlijk heel veel niet op reis in vergelijking met zijn leven pre-Dot, zelfs in de prille Dochter-tijd was hij nog veel meer weg, maar nu is het wel erg geconcentreerd opeens. En ik kon altijd prima alleen slapen, beter zelfs dan met Een Ander in bed, maar nu ben ik verslaafd geraakt aan GGomarmd-slapen.
Darly, gefeliciteerd met de artistie-Koos!
maandag 15 juni 2009 om 22:40
Waaaaaaaaaaar gaat die Guitar Hero-toestand over?
*heeft duidelijk iets gemist, maar weet niet wat en waar, o boehoe*
Tila, wat goed van MK!!!! Staat die blog op vriendjessite?
Hier alles goed. Fijn weekend achter de rug met visite en een feestje waarin ik geen zin had maar dat onverwacht leuk was, veel te laat naar bed en veelteveel wijn, dus vanochtend was de aanvang van de werkweek even schrikken. Beetje wiebelig vanwege tweemaal slecht nieuws (geen grote drama's, maar wel dingen die mij even bezighouden, zeg maar) en druk aan het werk voor een mega-presentatie morgen waarvoor ik het in de broek ........ van angst, maar verder gaat alles goed
.
*heeft duidelijk iets gemist, maar weet niet wat en waar, o boehoe*
Tila, wat goed van MK!!!! Staat die blog op vriendjessite?
Hier alles goed. Fijn weekend achter de rug met visite en een feestje waarin ik geen zin had maar dat onverwacht leuk was, veel te laat naar bed en veelteveel wijn, dus vanochtend was de aanvang van de werkweek even schrikken. Beetje wiebelig vanwege tweemaal slecht nieuws (geen grote drama's, maar wel dingen die mij even bezighouden, zeg maar) en druk aan het werk voor een mega-presentatie morgen waarvoor ik het in de broek ........ van angst, maar verder gaat alles goed
.
dinsdag 16 juni 2009 om 00:05
dinsdag 16 juni 2009 om 09:23
dinsdag 16 juni 2009 om 11:11
M'nas en poep praten Dát zie ik niet helemaal voor me
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of de Gitarist open staat voor spontane acties: ik ken de man zeer beperkt. Vind hem wel erg aardig en moet nog een heel weekend met hem doorbrengen, dus pols graag even in hoeverre hij echt beschikbaar is (geloof van wel) en zo, als jullie dat goed vinden. En verder is het uiteraard een vrij land en open markt . Overigens zit hij vanaf gisteren tot dag voor ons zangweekend in buitenland. Hemel, de arme jongen moest eens weten hoe er virtueel om hem gevochten wordt
M'nas: ik heb over kleine weken zangweekend (verhaal apart, maar het feit is daar), waarvoor ik een Lied moet instuderen, met een begeleider. De gitarist in kwestie ken ik via de politieke vriendin: hij heeft ook wat dingen gedaan in haar campagne en hij is één van de muzikale begeleiders op dat weekend. Hij belde me omdat hij er helemaal vanuit ging dat hij mijn lied ging begeleiden, wat ik erg schattig vond want ik had er nog geheel geen gedachte aan gewijd maar ging zelf compleet uit van piano, maar toen hij al druk in agenda bleek te bladeren voor repetitie-mogelijkheden had ik het hart niet om daar nee tegen te zeggen. We hebben nu 2x geoefend, en ik heb in Kroeg laten vallen dat hij leuk en aardig is en een kinderwens heeft, én dat hij een Hyvesvriend is. Nou heb ik geloof ik 3 vrienden buiten Kroeg & Kasteel om, dus die was snel gevonden . Voilá: de gitaristensoap. De man in kwestie heeft geen idee
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of de Gitarist open staat voor spontane acties: ik ken de man zeer beperkt. Vind hem wel erg aardig en moet nog een heel weekend met hem doorbrengen, dus pols graag even in hoeverre hij echt beschikbaar is (geloof van wel) en zo, als jullie dat goed vinden. En verder is het uiteraard een vrij land en open markt . Overigens zit hij vanaf gisteren tot dag voor ons zangweekend in buitenland. Hemel, de arme jongen moest eens weten hoe er virtueel om hem gevochten wordt
M'nas: ik heb over kleine weken zangweekend (verhaal apart, maar het feit is daar), waarvoor ik een Lied moet instuderen, met een begeleider. De gitarist in kwestie ken ik via de politieke vriendin: hij heeft ook wat dingen gedaan in haar campagne en hij is één van de muzikale begeleiders op dat weekend. Hij belde me omdat hij er helemaal vanuit ging dat hij mijn lied ging begeleiden, wat ik erg schattig vond want ik had er nog geheel geen gedachte aan gewijd maar ging zelf compleet uit van piano, maar toen hij al druk in agenda bleek te bladeren voor repetitie-mogelijkheden had ik het hart niet om daar nee tegen te zeggen. We hebben nu 2x geoefend, en ik heb in Kroeg laten vallen dat hij leuk en aardig is en een kinderwens heeft, én dat hij een Hyvesvriend is. Nou heb ik geloof ik 3 vrienden buiten Kroeg & Kasteel om, dus die was snel gevonden . Voilá: de gitaristensoap. De man in kwestie heeft geen idee
dinsdag 16 juni 2009 om 11:32
En dat vind ik zo geestig. Hij lijkt mij (en vele andere Kroegers) perfect klikken met Mims en zo kan het dan deze op kantoor totaal werd overstelpt met mails, telefoon en sms dat haar Nieuwe Liefde gevonden is.
Ach, allemaal flauw natuurlijk maar stiekum hoop ik dat we gelijk hebben.
En nu houd ik er helemaal over op.
Grutjes grutjes hoe kom ik toch aan zoveel werk???? Klusje hier, even dat bijstellen, telefoontje, iets rechttrekken, en dan heb ik nog geen rapportage aangeraakt! Pffffffffffffffff, ik ga even uitloggen dus meiden. Als je me zoekt, zit ik in de werkkamer.
Ach, allemaal flauw natuurlijk maar stiekum hoop ik dat we gelijk hebben.
En nu houd ik er helemaal over op.
Grutjes grutjes hoe kom ik toch aan zoveel werk???? Klusje hier, even dat bijstellen, telefoontje, iets rechttrekken, en dan heb ik nog geen rapportage aangeraakt! Pffffffffffffffff, ik ga even uitloggen dus meiden. Als je me zoekt, zit ik in de werkkamer.
dinsdag 16 juni 2009 om 15:26
~Komt aanzetten met een kruiwagen met modder om met Suup te worstelen...~
Oooh, eerst de Gitarist zelf zijn mening laten geven.
Goh.
Moet dat?
~parkeert de kruiwagen in de kasteeltuin~
Ik ben een stoer wijf. Ik heb zojuist zelluf een wc-bril vervangen. Zonder handleiding! Ochochoch, wat ben ik toch geweldig.
Tila, ik bedoelde gisteren dus deze:
Marie, ik twijfel er niet aan of jij pakt alle aanwezigen gewoon helemaal in. You had them at hello!
Oooh, eerst de Gitarist zelf zijn mening laten geven.
Goh.
Moet dat?
~parkeert de kruiwagen in de kasteeltuin~
Ik ben een stoer wijf. Ik heb zojuist zelluf een wc-bril vervangen. Zonder handleiding! Ochochoch, wat ben ik toch geweldig.
Tila, ik bedoelde gisteren dus deze:
Marie, ik twijfel er niet aan of jij pakt alle aanwezigen gewoon helemaal in. You had them at hello!
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 16 juni 2009 om 16:25
dinsdag 16 juni 2009 om 16:27
dinsdag 16 juni 2009 om 16:27
**ziet Mims en Suup hun badpakken aantrekken, klaar voor een mudfight**
Cool!
Wat een leuke pleebril! Ik ga em denk ik ook maar scoren
**geeft Bloes een koppie koffie en leeft mee met de berg werk**
Lil, ga je de gitarist vertellen dat er animo voor hem is?
M'anas, hoe ging het? Goed, neem ik aan?
Mk heeft een zonnebrilletje en het staat haar reteschattig
Cool!
Wat een leuke pleebril! Ik ga em denk ik ook maar scoren
**geeft Bloes een koppie koffie en leeft mee met de berg werk**
Lil, ga je de gitarist vertellen dat er animo voor hem is?
M'anas, hoe ging het? Goed, neem ik aan?
Mk heeft een zonnebrilletje en het staat haar reteschattig
dinsdag 16 juni 2009 om 16:41
Nee lieve Lil, je hebt richting mij jouw veto over broer uitgesproken... je was te bang voor ranzige "mijn vriendje a.k.a. jouw broer heeft vannacht...."-verhalen.
Verder vind ik jouw broer nog steeds erg prettig, hoor
*brede grijns*
Scoorse Tila, Mops is er in ieder geval helemaal blij mee en mede dankzij krukje (caravandeurtrapje, omdat ik toch burgelijk bezig was ben ik zojuist even langs de verderop gelegen caravanwinkel gereden; ideaal!) nu toiletgewijs helemaal zelfredzaam. Fijn!
MK met zonnebrilletje... lief!!!
Verder vind ik jouw broer nog steeds erg prettig, hoor
*brede grijns*
Scoorse Tila, Mops is er in ieder geval helemaal blij mee en mede dankzij krukje (caravandeurtrapje, omdat ik toch burgelijk bezig was ben ik zojuist even langs de verderop gelegen caravanwinkel gereden; ideaal!) nu toiletgewijs helemaal zelfredzaam. Fijn!
MK met zonnebrilletje... lief!!!
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 16 juni 2009 om 16:41
dinsdag 16 juni 2009 om 21:31
Ik heb de Guitar Hero inmiddels ook gevonden
. Overigens en geheel by the way, als iemand hier nog zéér geschikt relatiemateriaal zoekt: mijn broer is wederom op de markt. Te vinden via mijn vriendjespagina, lekker ding met een rood overhemd aan. Trotse vader van Neef en aanvullende kinderwens aanwezig. En in tegenstelling tot Lil (grin) heb ik geen enkel bezwaar tegen een Kasteeldame die met mijn broer date. Tot zo ver de huishoudelijke mededelingen.
De presentatie ging goed! Het was het moeilijkste publiek om een inhoudelijke presentatie voor te geven, want vakbroeders, en vanochtend heb ik nog even met het idee gespeeld mijn been te breken door verkeerd van de roltrap te stappen ofzo (immers: gecompliceerde beenbreuken zijn niet in een half uurtje te fixen, ergo: presentatie zou geen doorgang kunnen vinden), maar ik heb me bedapperd en heb mijn urenlange voordracht braaf gehouden. De oogst was twee maal applaus en da's geen sinecure, in mijn beroep. Het enige dat voor mij telt is dat ik ervan af ben, jihaaaaaaaaaaa!
Zij die 10 kilo lichter zijn groeten u!
De presentatie ging goed! Het was het moeilijkste publiek om een inhoudelijke presentatie voor te geven, want vakbroeders, en vanochtend heb ik nog even met het idee gespeeld mijn been te breken door verkeerd van de roltrap te stappen ofzo (immers: gecompliceerde beenbreuken zijn niet in een half uurtje te fixen, ergo: presentatie zou geen doorgang kunnen vinden), maar ik heb me bedapperd en heb mijn urenlange voordracht braaf gehouden. De oogst was twee maal applaus en da's geen sinecure, in mijn beroep. Het enige dat voor mij telt is dat ik ervan af ben, jihaaaaaaaaaaa!
Zij die 10 kilo lichter zijn groeten u!
.